אווטאר: כשף האוויר האחרון – הקרע

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף הקרע (קומיקס))
אווטאר: כשף האוויר האחרון – הקרע
Avatar: The Last Airbender – The Rift
עטיפת הכרך הראשון בעברית. על גבי העטיפה נראים טוף, אנג, קטרה וסוקה על רקע הפסל בדמותה של הרוח הגדולה טאייהי
עטיפת הכרך הראשון בעברית. על גבי העטיפה נראים טוף, אנג, קטרה וסוקה על רקע הפסל בדמותה של הרוח הגדולה טאייהי
מידע כללי
מאת ג'ין לואן יאנג
איורים סטודיו גוריהירו (אנ')
שפת המקור אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
תורגם לשפות עברית, ספרדית, פורטוגזית
סוגה רומן גרפי, פנטזיה
נושא עלילת המשך לסדרת הטלוויזיה אווטאר: כשף האוויר האחרון
מקום התרחשות עולם האווטאר: מושבות אומת האש במלכת האדמה, העיר "יו דאו" (לימים: רפאבליק סיטי)
תקופת התרחשות לאחר סיום מלחמת מאה השנים
הוצאה
הוצאה דארק הורס קומיקס עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום הוצאה ארצות הברית
תאריך הוצאה 5 במרץ 2014 (חלק ראשון)
2 ביולי 2014 (חלק שני)
5 בנובמבר 2014 (חלק שלישי)
מספר עמודים 240
עורך דייב מרשל
הוצאה בעברית
הוצאה כנרת זמורה-ביתן דביר
תאריך 1 בדצמבר 2019 (חלק ראשון)
1 בספטמבר 2020 (חלק שני)
20 במאי 2021 (חלק שלישי)
תרגום אורנה כץ
מספר עמודים 240 (80 בכל חלק)
מהדורות נוספות
מספר כרכים 3
תאריך מהדורה מוערת

11 בפברואר 2015 (כריכה קשה)

23 בפברואר 2021 (כריכה רכה)
סדרה
סדרת ספרים אווטאר: כשף האוויר האחרון (קומיקס)
ספר קודם אווטאר: כשף האוויר האחרון – החיפוש
הספר הבא אווטאר: כשף האוויר האחרון – צל וערפל
מספר ספרים 11
קישורים חיצוניים
מסת"ב מסת"ב 978-1-61655-550-4
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אווטאר: כַּשָּף האוויר האחרון – הקרעאנגלית: Avatar: The Last Airbender – The Rift) הוא רומן גרפי בעל שלושה חלקים מאת ג'ין לואן יאנג. הוא ספר הקומיקס השלישי בטרילוגיית הקומיקסים של הזיכיון האמריקאי "אווטאר: כשף האוויר האחרון" ומהווה המשך ישיר לספר "אווטאר: כשף האוויר האחרון – החיפוש" ולעלילת סדרת הטלוויזיה "אווטאר" של ניקלודיאון ומשמש כפריקוול לסדרה "האגדה של קורה". הספר מתמקד ביחסי בני האדם והתעשייה עם הטבע והרוחות.

החלק הראשון יצא לאור על ידי חברת ההוצאה דארק הורס קומיקס ב-5 במרץ 2014 ונכנס למקום הראשון ברשימת רבי-המכר של הניו יורק טיימס[1], החלק השני יצא ב-2 ביולי וב-5 בנובמבר יצא לאור החלק השלישי והאחרון של הספר. הספר אף נכלל ברשימת רבי-המכר של דארק הורס קומיקס לשנת 2014[2].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמוד ראשי
ראו גם – עולם האווטאר, אווטאר - דמויות

לאחר סיום מלחמת מאה השנים[א], אווטאר אנג[ב], שליט האש צוקו ומלך האדמה קו הגיעו לידי הסכמה על הקמת רפובליקה עצמאית בשטחי מושבות אומת האש בממלכת האדמה אשר קמו במהלך המלחמה[ג].

חלק ראשון[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם סיום הבחירות למועצת העיר יו דאו, מושבה של אומת האש, התקיים טקס חגיגי בו הוצגו ארבעת הנבחרים; שני כשפי אדמה ושני כשפי אש. במהלך הסעודה החגיגית זיהה אווטאר אנג את אחד מגלגוליו הקודמים, אווטאר יאנגצ'ן, אך לא הצליח לתקשר עימה. בעקבות כך, לוקח אנג את קטרה, סוקה, טוף ונוודי האוויר המתלמדים לפסל עתיק יומין על מנת לחגוג את "פסטיבל יאנגצ'ן" אשר לא נחגג מזה למעלה ממאה שנים. תוך כדי שאנג והמתלמדים מקיימים את הטקסים המסורתיים, מפגינה טוף את זלזולה בהם. לפתע, מגלים החבורה עיר של כשפי אדמה, ואנג אומר כי אינו מכיר אותה. לאחר מכן הוא מבין כי יאנגצ'ן הובילה אותו למקום בגלל חילול האדמות המקודשות על ידי מפעל קריסטלים מקומי.

בשטח המפעל, פוגש אנג פוגש את סאטורו, אחיינו של מנהל המפעל אשר הופקד לשמור על המקום, סאטורו מראה את התפעלותו והערצתו לצוות האווטאר ובמיוחד לטוף בייפונג. הוא מספר להם כי המפעל הוקם על ידי דודו, כשף אש בשם לוטאן, יחד עם כשף אדמה מקומי. לאחר שאנג רואה חיזיון של רוח רבת עוצמה התוקפת את המפעל, אומר אנג לסאטורו כי האדמה עליה בנוי המפעל והעיירה היא אדמה מקודשת. טוף מתערבת ואומרת כי המפעל היה ניצול טוב של האדמה השוממה, היא אומרת כי אנג מסכן את השותפות שנוצרה בין העובדים הכשפים לטובת טקסים מיושנים ובלתי חשובים. שיחתם נעצרת לאחר מספר רעידות אדמה שמתרחשות במקום וטוף מחלצת עובד שנלכד תחת אחת ממכונות הייצור[3][4][5][6].

חלק שני[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשדודו של סאטורו ושותפו מממלכת האדמה, לאו בייפונג - אביה של טוף, מגיעים למקום, מביע הדוד את אכזבתו מסאטורו. שותפו מתגלה כאביה של טוף אך אומר כי טוף איננה בתו יותר ומצווה על שומריו להוציא את צוות האווטאר מהמתחם. לאחר שאנג וטוף מסרבים לצאת, מתפתח קרב עם השומרים כשבמהלכו מביעה טוף את התנגדותה לפילוסופית הלחימה ההומנית של כשפי האוויר. בסופו של דבר גוברים אנג וטוף על כל השומרים.

בזמן שטוף מתפרצת למפעל הקריסטלים, מגלים קטרה וסוקה על קיומה של מנהרה מתחת לעיירה, בה מועסקים כורי ברזל אשר גורמים ישירות לזיהום הנהר. בנוסף, הם מגלים כי חפירת המנהרה היא הגורם לרעידות האדמה בעיירה וכי עמודי התמיכה עומדים לקרוס בקרוב. הם מנסים לשכנע את העובדים להתפנות מהמנהרה אך העובדים מסרבים בעקבות איום הפיטורים שמרחף עליהם.

טוף פורצת למשרדה של אביה אשר מתכחש לעובדת היותה של טוף - בתו. הוא מביע את אכזבתו על כך שאיננה ממושמעת כפי שחינך אותה. טוף אומרת לו כי אף על פי שהיא איננה עדינה ומנומסת, היא הפכה לכשפית האדמה הגדולה ביותר בכל הזמנים וסייעה לאווטאר לסיים את מלחמת מאה השנים. שיחתם נקטעה כשסוקה וקטרה התפרצו למשרד וסיפרו על קיומו של המכרה הסודי. הם הובילו לשם את אביה של טוף אשר דרש הסברים מלוטאן. לוטאן בתגובה אמר כי בעקבות פחדנותו הוא נאלץ לשמור בסוד על קיום המכרה אשר יביא לו רווח כלכלי גדול. לאחר שלאו מורה לעובדים לפנות את המקום פוגע אחד משומרי הראש של לוטאן בעמוד תמיכה של המנהרה מה שגורם לרעידת אדמה במקום.

בינתיים, לאחר שאנג והמתלמדים ערכו ארוחה מסורתית לכבוד פסטיבל יאנגצ'ן, התגלתה יאנגצ'ן לאנג[ד] וסיפרה לו כי לפני מאות שנים, עמדה במקום העיר הגדולה ביותר בתקופתה, יום אחד ביקש מלך העיר את עזרתה, הוא סיפר לה כי מגדות העתידות מזהירות אותו כי אסון גדול ייפול על תושבי העיר במהלך הלילה. ואכן, במהלך הלילה הגיעה ממעמקי האוקיינוס רוח הברזל הענק אשר תקף העיר, כשעלה השחר, בסיומו של קרב ארוך בין הרוח ליאנגצ'ן, היא שאלה אותו מה רצונו. הוא החל לספר לה כי לפני שנים רבות, בתקופה שהרוחות שוטטו בין בני האדם, הוא חי באזור עם חברתו, הרוח טאייני אשר דאגה לטיפוח המקום, לאחר שבני האדם החלו ליישב את המקום הוא תכנן להשמידם אך טייאני הגנה עליהם וגירשה אותו. הוא המשיך ואמר כי לפני מספר לילות הוא הרגיש את נשמתה האחרונה של טאייני, מה שגרם לו לרצות נקום בבני האדם. בסופו של דבר, יאנגצ'ן והרוח הגדולה הגיעו להבנות. אך לפני שיאנגצ'ן הספיקה לומר לאנג את פרטי העסקה שלה עם הרוח, רעידת אדמה נוספת גרמה לאנג להתנתק מעולם הרוחות[7][8][9][10].

חלק שלישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות רעידת האדמה, נחסמה היציאה מהמכרה הסודי וטוף נאלצה לכשף את התקרה כדי למנוע ממנה לקרוס על יושביה. בזמן זה, לאו בייפונג אומר לטוף כי הוא מתנצל על הדברים שהטיח בה. באותו הזמן, סוקה מתפרץ לשיעור באקדמיית כשפות המתכת של טוף ומוביל את כשפי המתכת הצעירים למכרה. בעזרתו של אנג, הם חופרים במתכת ההר ומחלצים את הלכודים. כשאנג מבחין בסערה המתקרבת, הוא מצליח ליצור קשר עם אווטאר יאנגצ'ן ושואל אותה על פרטי ההסכם בינה לבין גנרל הברזל. יאנגצ'ן אומרת לו כי גנרל הברזל הבטיח כי הוא אינו ילבש את שריונו כנגד בני האדם, ובתמורה, היא בנתה את הפסל הגדול לכבודה של קראייטי והבטיחה כי המקום יישאר נקי מציוויליזציה אנושית. אנג מבין כי הברזל שנמצא בהר הוא בעצם שריונו של גנרל הברזל. לכן, הוא חוזר לעיירה ומורה להחזיר את כל הברזל להר. מתוך מחשבה כי החזרת המצב לקדמותו תניח את רוחו של גנרל הברזל. בזמן שטוף עוצרת את אנג מלהרוס את העיירה, עולה גנרל הברזל מהאוקיינוס. אנג וכשפי המתכת מצליחים לגבור עליו, ואף על פי שאנג לא התכוון להרוג אותו, הגנרל מת.

בעוד שאנג תוהה האם אכן הסתיים זמנם של הרוחות בעולם כפי שאמר גנרל הברזל לפני מותו, מתגלה טאייני אליו ומספרת לו כי לאחר התיישבות בני האדם באזור, נהגה פעם בשנה לרדת לצורה של בן אדם ולהסתובב ביניהם. לאחר שהתאהבה בבן אנוש, לבשה את צורת האדם באופן קבוע, דבר שגרם לה למות בשארית חייה ככל בני האדם. בעלה, שהפך למלך העיר, האשים את עצמו במותה. היא אמרה לאנג כי גנרל הברזל טעה, וכי היא מאמינה בבני האדם, ומאמינה שהם ייצרו ציוויליזציה שמשיך לשמור ולהגן על העולם.

שלושה חודשים לאחר מכן, מארגן אנג מצעד חגיגי בשם "פסטיבל אחוות הרוחות". כשקטרה תהתה על האופי החגיגי של הפסטיבל שלא תאם את זה שחגג עם המתלמדים ענה אנג: ”המסורת זהה, אבל הצורה חדשה”[11][12][13][14].

הפקה וכתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פסל האלה מאזו (אנ'), אשר היוותה השראה ליצירת דמות הרוח הגדולה, טאייהי

כמו כל ספרי הטרילוגיה, "צל וערפל" נכתב על ידי הסופר האמריקאי ג'ין לואן יאנג בשיתוף עם יוצרי הסדרה המקורית, מייקל דנטה דימרטינו ובריאן קונייצקו[1]. ואוייר על ידי צוות סטודיו גוריהירו (אנ') היפני[15].

אלמנטים עיצוביים בעיר התעשייתית לקוחים מההיסטוריה של המזרח הרחוק ומהמהפכה התעשייתית בארצות הברית[16]. המאיירים אף אמרו כי נתקלו בקושי לעצב את המפעל, מכיוון שתקופתו הכרונולוגית קדמה להמצאת החשמל[17]. כמו כן, מקור שמה של הרוח טאייהי מורכב מתעתוק לאנגלית של המילים היפניות "tian"‏ (天) ו-"hai"‏ (海), שמשמעותן "שמיים" ו"ים"[18]. הטיוטה הראשונית של הספר כללה שני רוחות ראשי לובסטר שהוחלפו לבסוף בטאייהי וגנרל הברזל אשר שאבו השראה מהאלת הים מהמיתולוגיה הסינית, מאזו (אנ'), ומאהביה[19].

ג'ין לואן יאנג ציין כי הוא רואה הקבלה בין סוקה והוקאיי וכן בין טוף בייפונג והענק הירוק מהאוונג'רס שבמארוול קומיקס[20].

היסטורית יציאות לאור[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-5 במרץ 2014 יצא לאור החלק הראשון של הספר בארצות הברית בהוצאת דארק הורס קומיקס[21] וב-2 ביולי יצא החלק השני[22]. ב-5 בנובמבר יצא החלק השלישי והאחרון של הספר לחנויות הקומיקס[23] וב-18 בנובמבר יצא לחנויות הספרים הרגילות.

הספר צבר פופולריות רבה בקרב מעריצי הסדרה והוא תורגם לשפות רבות[ה]. ב-1 בדצמבר 2019 יצא לאור תרגומו החלק הראשון לעברית של המתרגמת אורנה כץ על ידי כנרת זמורה-ביתן דביר[24][25]. ב-1 בספטמבר 2020 יצא לאור החלק השני[26][27] וב-20 במאי 2021 יצא לאור החלק השלישי והאחרון של הספר בעברית[28][29].

ב-11 בפברואר 2015 הוציאו דארק הורס קומיקס מהדורת ספרייה המאגדת את שלושת חוברות הקומיקס בכריכה אחת יחד עם תוספת הערות מהסופר ג'ין לואן יאנג ומצוות המאיירים של סטודיו גוריהירו[30]. ב-23 בפברואר 2021 יצא הספר גם בכריכה רכה[31].

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקומיקסאי האמריקאי ג'ין לואן יאנג זכה לשבחים על שהצליח להחדיר את אישיותם של הדמויות מהסדרה המקורית

עם יציאתו צבר הספר פופולריות בקרב מעריצי הסדרה וזכה לשבחים רבים, בין השאר על הבאת הדילמה בנושא ההתחממות הגלובלית, ועל הדרך בה היא מועברת לקוראים[32] ובמיוחד בשל הרלוונטיות שלה לחיינו[33]. רבים שיבחו את ג'ין לואן יאנג, כותב הקומיקס, על שהצליח להחדיר את אישיותם של הדמויות מהסדרה המקורית[34], וכן ציינו את העובדה כי זו הפעם הראשונה בה מתואר רגש רומנטי אצל טוף בייפונג[35].

בנוסף, ניתנו שבחים על הבאת החלק ההיסטורי של ריפבליק סיטי מסדרת הטלוויזיה "האגדה של קורה"[33]. וכן את הרחבת ההיסטוריה של אווטאר יאנגצ'ן[35].

איורי הספר שנוצרו על ידי סטודיו גוריהירו זכו גם הם לשבחים על העיבוד המוצלח של הדמויות מהסדרה לפורמט קומיקס[32][36]. וכן על התפתחותם הפיזית של הדמויות הראשיות לעומת הקומיקסים הקודמים[34] והופעתם של דמויות חדשות[36].

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביאורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ להרחבה על מלחמת מאה השנים ראו אווטאר (סדרת טלוויזיה)#עלילה
  2. ^ על מהות תפקידו של האווטאר ראו אווטאר: כשף האוויר האחרון (זיכיון)#העולם של אווטאר
  3. ^ להרחבה ראו אווטאר: כשף האוויר האחרון – ההבטחה
  4. ^ מכיוון שבאווטאר: כשף האוויר האחרון – ההבטחה השמיד אנג את שרשרת המדיטציה שאפשרה חיבור עם האווטארים הקודמים. יכלה אווטאר יאנגצ'ן להתגלות אליו רק לאחר שערך את הארוחה הטקסית העתיקה
  5. ^ בין השאר, לספרדית ופורטוגזית

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Avatar: The Last Airbender: The Rift, Part One Hits #1 on the New York Times Best Sellers List, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  2. ^ Top 500 Graphic Novels: 2014, www.diamondcomics.com (באנגלית)
  3. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, כרך ראשון, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 5 במרץ, 2014, ISBN 1-61655-295-6. (באנגלית)
  4. ^ ג'ין לואן יאנג, תרגום: אורנה כץ, אווטאר: כשף האוויר האחרון – הקרע, כרך ראשון, ישראל: כנרת זמורה-ביתן דביר, 1 בדצמבר, 2019. (בעברית)
  5. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון הקרע חלק ראשון, סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 14:36)
  6. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון הקרע טוף נגד אנג! (2), סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 17:24)
  7. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, כרך שני, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 2 ביולי 2014, ISBN 1-61655-296-4. (באנגלית)
  8. ^ ג'ין לואן יאנג, תרגום: אורנה כץ, אווטאר: כשף האוויר האחרון – הקרע, כרך שני, ישראל: כנרת זמורה-ביתן דביר, 1 בספטמבר 2020. (בעברית)
  9. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון הקרע - הקרנפים הקשוחים תוקפים! (3), סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 14:39)
  10. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון הקרע - ההיסטוריה של יאנגצ'ן (4), סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 20:24)
  11. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, כרך שלישי, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 5 בנובמבר 2014, ISBN 1-61655-297-2. (באנגלית)
  12. ^ ג'ין לואן יאנג, תרגום: אורנה כץ, אווטאר: כשף האוויר האחרון – הקרע, כרך שלישי, ישראל: כנרת זמורה-ביתן דביר, 20 במאי 2021. (בעברית)
  13. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון - הקרע מבצע החילוץ הגדול! (5), סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 15:52)
  14. ^ אווטאר כשף האוויר האחרון - הקרע, הקרב הסופי המטורף! (6), סרטון בערוץ "Typical Hachiman", באתר יוטיוב (אורך: 19:24)
  15. ^ Avatar: The Last Airbender--Smoke and Shadow Library Edition HC :: Profile :: Dark Horse Comics, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  16. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, מהדורת הספריה, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 21 בספטמבר 2021, עמ' 32, ISBN 1-50670-013-6. (באנגלית)
  17. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, מהדורת הספריה, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 21 בספטמבר 2021, עמ' 50, ISBN 1-50670-013-6. (באנגלית)
  18. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, מהדורת הספריה, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 21 בספטמבר 2021, עמ' 137, ISBN 1-50670-013-6. (באנגלית)
  19. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, מהדורת הספריה, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 21 בספטמבר 2021, עמ' 146, ISBN 1-50670-013-6. (באנגלית)
  20. ^ ג'ין לואן יאנג, Avatar: The Last Airbender – The Rift, מהדורת הספריה, ארצות הברית: דארק הורס קומיקס, 21 בספטמבר 2021, עמ' 158, ISBN 1-50670-013-6. (באנגלית)
  21. ^ Avatar: The Last Airbender-- The Rift Part 1 TPB :: Profile :: Dark Horse Comics, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  22. ^ Avatar: The Last Airbender--The Rift Part 2 TPB :: Profile :: Dark Horse Comics, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  23. ^ Avatar: The Last Airbender--The Rift Part Three TPB :: Profile :: Dark Horse Comics, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  24. ^ אווטאר, הקרע 1 - ג'ון לואן יאנג, באתר כנרת זמורה
  25. ^ אווטאר - כשף האוויר האחרון - הקרע 1 - ג׳ין לואן יאנג, באתר www.e-vrit.co.il
  26. ^ אווטאר, הקרע 2 - ג'ון לואן יאנג, באתר כנרת זמורה
  27. ^ אווטאר - כשף האוויר האחרון - הקרע 2 - ג׳ין לואן יאנג, באתר www.e-vrit.co.il
  28. ^ אווטאר - כשף האוויר האחרון - הקרע 3, באתר כנרת זמורה
  29. ^ אווטאר - כשף האוויר האחרון - הקרע 3 - ג׳ין לואן יאנג, באתר www.e-vrit.co.il
  30. ^ Avatar: The Last Airbender--The Rift Library Edition HC :: Profile :: Dark Horse Comics, דארק הורס קומיקס (באנגלית)
  31. ^ Avatar: The Last Airbender--The Rift Omnibus by Gene Luen Yang: 9781506721712 | PenguinRandomHouse.com: Books, PenguinRandomhouse.com (באנגלית)
  32. ^ 1 2 Review: Avatar - The Last Airbender: The Rift - ComicBookWire, ComicBookWire, ‏6 ביוני 2020
  33. ^ 1 2 Alex Schlesinger, Last Airbender Graphic Novels Perfectly Bridge Avatar and Korra, Screen Rant, ‏5 ביוני 2022
  34. ^ 1 2 Review: Avatar: The Last Airbender ― The Rift (Part 1), Multiversity Comics, ‏2014-03-06 (באנגלית)
  35. ^ 1 2 Kristine Chester, Fanbase Press Senior Contributor, Fanbase Press - ‘Avatar: The Last Airbender – The Rift’ - Advance Trade Paperback Review, Fanbase Press, ‏2 בינואר 2015
  36. ^ 1 2 Liz, Review: Avatar: The Last Airbender: The Rift, Quirky Cat's Fat Stacks, ‏2020-11-19 (באנגלית)