ויליאם מייוויל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף ויליאם מייויל)
ויליאם מייוויל
.William C. Mayville, Jr
לידה 5 באפריל 1955 (בן 69) עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה האקדמיה הצבאית של ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
השתייכות צבא ארצות הברית
תקופת הפעילות 1982–2018 (כ־36 שנים)
דרגה לוטננט גנרל (צבא ארצות הברית) לוטננט גנרל
תפקידים בשירות
עיטורים
מדליית השירות המצוין (צבא ארצות הברית)  מדליית השירות המצוין
מדליית השירות העילאי של מחלקת ההגנה  מדליית השירות העילאי של מחלקת ההגנה (2)
לגיון ההצטיינות (לגיונר) לגיון ההצטיינות (2)
כוכב הארד  כוכב הארד (3, כולל עיטור עם אות V)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויליאם מייווילאנגלית: .William C. Mayville, Jr) הוא קצין בדימוס בדרגת לוטננט גנרל בצבא ארצות הברית. כיהן כסגן מפקד פיקוד הסייבר של ארצות הברית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייוויל סיים ב-1982 את לימודיו באקדמיה הצבאית של ארצות הברית והתגייס לצבא.

שירת כמפקד מחלקת סיוע, מפקד מחלקה רובאית וסגן מפקד פלוגה בגדוד הראשון של רגימנט הריינג'רס ה-75. לאחר שסיים קורס קציני חי"ר מתקדם שירת כמפקד פלוגה בגדוד הממוכן הראשון ברגימנט החי"ר השביעי של דיוויזיית החי"ר השלישית. שימש שלישי בחטיבה השלישית של הדיוויזיה המוטסת ה-82, וקצין מבצעים של הגדוד השלישי ברגימנט החי"ר המוצנח ה-505 השייך לדיוויזיה. שירת כקצין לוגיסטיקה וסגן מפקד רגימנט הריינג'רס ה-75. פיקד על הגדוד הראשון ברגימנט החי"ר המוצנח ה-504 ולאחר מכן שירת כראש ענף תכנון ואימונים במטה פיקוד המבצעים המיוחדים המשולבים.

ביוני 2002 מונה למפקד חטיבת הצנחנים ה-173 ופיקד עליה במהלך מלחמת עיראק בה ביצעה צניחה מבצעית בצפון עיראק במרץ 2003 והשתתפה בכיבוש כירכוכ. על פועלו עוטר בכוכב הארד עם אות V לאומץ לב. בתפקידו הבא שירת כראש מטה פיקוד דרום אירופה של הצבא, ושל כוח המשימה המשותף 76 במהלך מלחמת אפגניסטן.

שימש סגן מפקד הדיוויזיה המוטסת ה-82 וסגן מפקד כוח המשימה המשותף 82 במהלך הצבתה באפגניסטן, שימש קצין אג"ם של כוח הסיוע הביטחוני הבינלאומי במדינה. שירת כסגן קצין אג"ם וראש ענף תכנון בפיקוד אירופה של ארצות הברית.

בשנים 2011–2013 פיקד על דיוויזיית החי"ר הראשונה. בתקופת פיקודו הוצבה הדיוויזיה באפגניסטן והופקדה על הגזרה המזרחית האחראית על 14 ממחוזות אפגניסטן.

ב-2014 מונה לקצין אג"ם של המטות המשולבים. ב-2015 מונה למנהל המטות המשולבים ושירת בתפקיד עד יולי 2017. בינואר 2018 מונה לסגן מפקד לענייני מבצעים של פיקוד הסייבר של ארצות הברית. בתום השנה פרש מהשירות הצבאי.

לאחר שחרורו הצטרף לחברת הייעוץ "Korn Ferry".

מייוויל בוגר המכללה לפיקוד ומטה של הכוחות המזוינים, בעל תואר שני ממכללת המלחמה של הצי ותואר שני מהמכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה. הוא נשוי לשאנד והם הורים לשני בנים ובת. שני הבנים משרתים אף הם כקצינים בצבא.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ויליאם מייוויל בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 'The family business': Division's first lady offers advice to mothers of deployed Soldiers, אתר צבא ארצות הברית, 8 בנובמבר 2011