ויקיפדיה:איך להקים אסם/עריכותיו של שמופי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אסם זה הסתיים.

משתמש:שמופי הוא טרול שנחסם לצמיתות ויש לפעול לגבי כל תרומותיו על פי ויקיפדיה:התמודדות עם טרולים - שחזור או מחיקה. במקרה של תרומה מועילה שאינה חשודה כמועתקת, אפשר לשקול להשאירה.

כדי להימנע מזיהוי שגוי, נחסם הטרול רק לאחר שזוהה ודאית, לאחר פעילות ארוכה ופוריה למדי, במרחבים רבים. נכון לפתיחת האסם נותרו כ-1,800 עריכות שלו בכלל המרחבים, בדפים רבים מאוד. בגלל מספר הדפים הרב, והעריכות בדפים קיימים ולא רק יצירת דפים חדשים, עדיף לחלק את התרומות לפי תאריכים ומרחבים, כמפורט להלן. אחראי האסם הם דורית ו-Odedee ויש לפנות אליהם במקרה של חוסר בהירות לגבי עריכה כלשהי.

הנרשמים לסייע באסם צריכים לבחור מרחב (לא לשכוח את מרחב השיחות התואם) ותאריכים. חלוקת התאריכים נעשתה כך שמספר העריכות דומה בכל חלוקה. בכל עריכה יש לבדוק אם היא נכונה ונחוצה. אם לא - יש לבטלה. אם כן - יש לוודא האם היא עלולה להפר זכויות יוצרים. בכל מקרה של ספק, אפילו קל - יש לבטל את העריכה. במקרה שבו נוצר דף - למחוק (או לבקש מחיקה בדף בקשות ממפעילים). מדפי שיחה יש למחוק את כל דברי הטרול, אלא אם כן הדבר יפגע במובנות המשך הדיון. לאחר שבדקתם את כל העריכות במרחב המתאים ובשיחה שלו, בתחום התאריכים שבחרתם (כולל היום הראשון והאחרון בתחום), הוסיפו "{{בוצע}}" בראש השורה המתאימה. כשהסתיימה בדיקת מרחב שלם, מחקו בקו את כותרת הפסקה. האסם ייסגר לאחר שכל העריכות תיבדקנה ותבוטלנה או תימחקנה, לפי המקרה.

עריכות במרחב הראשי + שיחה[עריכת קוד מקור]

עריכות במרחב התבניות + שיחה[עריכת קוד מקור]

עריכות במרחב התמונות + שיחה[עריכת קוד מקור]

עריכות במרחב ויקיפדיה + שיחה[עריכת קוד מקור]

עריכות במרחב הפורטלים + שיחה[עריכת קוד מקור]

עריכות במרחב הקטגוריות + שיחה[עריכת קוד מקור]

אחראי: ‏odedee שיחה