ויקיפדיה:ביכורים/GuySh

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

קצת על עצמי[עריכת קוד מקור]

קוראים לי גיא, אני גר במעלה אדומים. את השם בחרתי בעצמי כשעליתי ארצה לפני 20 שנה. גיא פינס עם התוכנית שלו קילקל לי את החוויה (עכשיו כולם אומרים לי "היי גיא" כאילו זה מאוד משעשע), אבל החלטתי לא לשנות את השם בגללו. יש לי השכלה בפסיכולוגיה ובמדעי המחשב מה שגורם לי לעשות הרבה חיפושים באינטרנט.

איך הגעתי לפה[עריכת קוד מקור]

הגעתי לכאן בעקבות התחביב שלי - אוסף סמלי כובע של צה"ל. חיפשתי מידע ולא היה כמעט שום דבר. אז החלטתי לכתוב בעצמי. זה לא הלך חלק, הערכים הראשוניים שלי נמחקו. לא התייאשתי ובסוף נוצר משהו נחמד.

ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

מיזם אדיר. חייבים להפיץ את רעיון השימוש והכתיבה בויקיפדיה. כמה שיותר אנשים צריכים להתארגן, לתרום, להרחיב, לשפר ערכים קיימים וליצור ערכים חדשים.

מה עוד[עריכת קוד מקור]

במקצוע שלי אני בודק תוכנה וכנראה שזה משפיע עלי. גם בוויקיפדיה אני מחפש שגיאות ומנסה לשפר את התוכן. גיליתי שיש גמדים בעולם. ואני אחד מהם - לקחתי על עצמי לתקן את הקישורים לדפי פירושונים (ראו מיזם). כמו כן, אני אוהב למצוא קישורי שפות לויקיפדיות אחרות, וגם לאמץ ערכים יתומים.

שאיפות[עריכת קוד מקור]

יש לי רצון לכתוב ערכים שקשורים לתחומי עניין שלי : גישור (אני מגשר בהתנדבות כבר לא מעט שנים), הודעות נפגעים בצה"ל (אני מודיע במילואים). ואולי ליצור בוט שיעשה עבודה שחורה (הרי אני איש הייטק). אשמח לדבר עם כל מי שרוצה ויכול לעזור.