ויקיפדיה:הומור/ארכיון 7

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ויקיפדיה:הומור - מאמרים שנכתבו על כוס ג'ין

יהויקים מלך יהודה בשנים 608 עד 598 לפנה"ס, היה בנו של יאשיהו. הוא היה איש עב-כרס כמתואר בספר שמות.

לפי מילון "עין הדג", הביטוי שולת!!!1 הומצא על-ידי משתמשים צעירים בפורום מדע בדיוני של IOL, על-מנת להלל את סדרת רומח הדרקון. ביטוי הסלנג הנ"ל, שמאז מזוהה עם עגת הפקצות באינטרנט העברי, נחשב בעיני שונאי הסדרה לתרומה הספרותית היחידה שלה.

(אלמונימי)

במרץ 2006 הודיע ווטרס על כוונתו לצאת לסיבוב הופעות אירופאי, עם הופעה אחת בישראל (22 יוני), בכפר נווה שלום, למרגלות מנזר לטרון. המופע תוכנן להתקיים בפארק הירקון, אך ווטרס שינה את המיקום כדי לגבש אמירה בעד דו-קיום, פיוס ושלום בין שני העמים. ממנזר השתקנים נמסר שהם ישמרו על השקט.

(עוד אלמונימי)

את הערך צריך לערוך ממספר סיבות: פגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים, סגנון הטעון שיפור או צורך בהגהה. אם אתם סבורים כי ערך זה אינו מעפן, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו.
ערך זה הוא מעפן
את הערך צריך לערוך ממספר סיבות: פגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים, סגנון הטעון שיפור או צורך בהגהה. אם אתם סבורים כי ערך זה אינו מעפן, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו.


אני רוצה לדעת כמה זמן התינשמת נשארת באותו מקום?? מפני שיש לנו תישנמת בבית והיא כבר חודש ימים אצלנו בערובה... מה עושים עם היא לא הולכת למי מתקשרים?? למי פונים???

מספרים מדוייקים באופן מפתיע[עריכת קוד מקור]

מתוך אמהרית[עריכת קוד מקור]

האמהרית מדוברת כשפת אם בפי 17,372,913 אנשים. (נכתב ע"י רובין)

מתוך מגנוס הירשפלד[עריכת קוד מקור]

הירשפלד אף חישב ומצא כי יש 43,046,721 סוגי מיניות שונים אפשריים. (נכתב ע"י Aviad2001)

המשיכו כך! אתם נפלאים! גילגמש תעשה לי ילד!!!1

את זה לא חשבתי שאשמע פה. נמסור לו בשמך. תודה, דורית 00:57, 4 מאי 2006 (IDT)
(:--יום טוב 01:01, 4 מאי 2006 (IDT)
זה לא היה אמור להיות "גילגמש אל תחסום אותי"? סקרלט 00:58, 4 מאי 2006 (IDT)

ועוד מספר האורחים:[עריכת קוד מקור]

לויקפדיה דחוף!!! נידמה לי שפרצתי לכם זאת אומרת לא פרצתי אני ניכנסתי לוואלה ורציתי מידע על האלים המיצרים ביוגי הו על אובליסק רשמתי ניכנסתי לויקפידיה וראיתי שיש לי עריכת דפים וכל מיני דברים של HTML וניהול של מנהל!!! בקיצור אין מה לידאוג אני לא ינגע לכם בכלום! תיצרו קשר dol02 at walla.com אני השלח לכם תמונת מסך של מה שאני רואה! יש לי ממש ניהול! (מוזר...) תמשיכו להיות הכי טוביםםםםםםםםםםםםם

בוויקיפדיה כל אחד מנהל. גם אתה (צריך לדעת להשתמש בסמכות בתבונה, אחרת עריכותיך ישוחזרו והדברים לא יועילו). ואגב, זה לא HTML, זו כתיבה הרבה יותר פשוטה. הללשיחה 00:31, 26 אפריל 2006 (IDT)
או מסובכת יותר. תלוי מאיזה כיוון תסתכל על זה... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 00:37, 26 אפריל 2006 (IDT)

ועוד ועוד מספר האורחים[עריכת קוד מקור]

החבר של הבת שלי אחרי שהיא נפרדה ממנו הלך למכפשה וקנה בובת וודו ! הוא כישף את הבת שלי והיא חולה !! איך אני מסירה את הכישוף??? מי יכול לעזור לי בכזה דבר?? הרב של השכונה אומר שהוא לא מתעסק בכאלו דברים.

כיועץ הרשמי של ויקיפדיה לענייני כשפים וודו ועולם הנסתר הרייני לבשר לך שלכשף באמצעות בובות וודו הניתנות להשגה בישראל אין אחיזה במציאות והוא אינו אפקטיבי, סביר שביתך סובלת מחולי אחר ואני מציע שתקחי אותה לרופא, בברכה, השאמאן הראשי לויקיפדיה איש המרק 16:57, 24 מאי 2006 (IDT)

ועוד[עריכת קוד מקור]

רציתי להגיד שאתם צריכים להשלים דפים שעוד לא קיימים

תודה על הערתך. אנחנו עובדים על זה. עמית 23:21, 9 יוני 2006 (IDT)

ואפילו עוד[עריכת קוד מקור]

"יש לכם אתר מעולה! תודה לכם! איני יודעת איך הייתי מפעילה את מוחי בלעדיו!" - הודעה של אלמונית בספר האורחים. (צחקה ותיעדה גברת תרד 11:55, 27 יוני 2006 (IDT))

הכה את המומחה[עריכת קוד מקור]

מה מקורו ומשמעותו של הביטוי "הכה את המומחה"? דוד 14:23, 8 מאי 2006 (IDT)

אני חושב שזה היה שמה של תוכנית רדיו ארכאית (ולאחר מכן גם מערכון של הגשש) שבמהלכה נענו שאלות מאזינים מתחומים שונים, כאשר הדובר 'מומחה' לנושא היום. דלמוזיאן - שיחה 16:22, 8 מאי 2006 (IDT)
האם מישהו הוכה שם ? --מוניסט 01:20, 9 מאי 2006 (IDT)
כן, אנשים שהוכח בשידור שהם דואליסטים ו/או אגנוסטיקנים נאספו אחרי תום התוכנית לניידת והוכו על–ידי שוטרים באלות. החל בשנת 1962 נדרשו השוטרים לתעד כל הכאה בנפרד ובכתב, מה שהוביל לדעיכת מנהג זה. רלף פון שוונץ 04:24, 9 מאי 2006 (IDT)
וברצינות, מה מובנה של ההכאה?
אני רק מנחש, ולא ממש יודע, אבל במקומך הייתי מחפש את מקורו של הביטוי ביידיש - זה נראה לי מקור סביר לביטוי מעין זה. חוץ מזה קיים גם הביטוי "להרביץ תורה" במובן "ללמד", ואולי גם הוא נתן השראה ל"הכה את המומחה". ‏DrorK‏ • ‏שיחה‏ 12:08, 9 מאי 2006 (IDT)

מתוך שיחה:BDSM על אנונימי שמתעקש למחוק את הערך שכתב[עריכת קוד מקור]

ארצה! כבר כמעט לא נשאר דבר ממה שכתבת, הוא שוכתב והוא לא שלך. עכשיו הוא של כל העולם ברישיון GNU FDL, בעצם של כל העולם חוץ ממך - לך אסור לקרוא את הערך, ובוודאי שאסור להעתיקו. ועכשיו עוף לי מהעיניים! דוד שי 18:54, 5 ינואר 2006 (UTC)
המממ... הוא מאסטר, לא עבד :-) odedeeשיחה‏ 19:03, 5 ינואר 2006 (UTC)
ראינו את ה"עבודה" שלכם.
עבודה בעיניים.
שיניתם 2 שורות שמתם תמונה. זהו. פרפקטו.
"שוכתב".
גנבה.
העריכה שביצעת עכשיו בערך זה כבר השחתה. תמשיך כך ותחסם (אולי אפילו תיקשר ותוכה). מגיסטר 19:32, 5 ינואר 2006 (UTC)

שנה גדולה לגיקים הדתיים (מתוך דף המשתמש של דוד צוראל)[עריכת קוד מקור]

שנה גדולה לגיקים הדתיים: פורים ביום פאי, ויום המגבת ב42 לעומר!