ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מתקפת האיכות הסתיימה - 2 ביולי 2006 עד ה-22 ביולי 2006 - אתם עדיין מוזמנים להמשיך ולתרום


העם ביקש, העם יקבל. ויקיפדים, תלמידים, מורים וסתם מתעניינים מפרסמים בקשות בדף מיוחד. למרות שהדף מקבל יחס, הוא ממשיך לגדול. לכן, המטרה שלנו היא חיסול של הערכים הישנים בדף ויקיפדיה:בקשת ערך ובדפי המשנה שלו.

אם הנך מעוניין להוסיף ערך לדף זה, הוסף אותו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך - נא לא להוסיף ערכים חדשים לכאן.

הצבת יעדים, דגשים לכותבים[עריכת קוד מקור]

היעד המרכזי הוא לכסות את מירב הערכים המתוכננים, ללא קצרמרים שלא לצורך, על מנת להענות לבקשות הקהל.

במתקפה זו נושאים רבים ומגוונים, דבר המאפשר לתורמים רבים להשתתף.

כדי שלא יווצרו כפילויות, אנא רשמו את שמכם ליד ערך עליו אתם עובדים או מתכוונים לעבוד. עם סיום העבודה סמנו את הערך בקו חוצה (לחצן טקסט מחוק, כדי שיראה כך). ערך כחול אין פירושו שהעבודה עליו הושלמה.

לגבי הקישורים לוויקיפדיה האנגלית, ובכלל - לא מומלץ להסתמך באופן בלעדי על ערכים דלים של ויקיפדיות זרות. תשקיעו קצת בחיפוש מקורות מידע נוספים, לפי "עיקרון המקומיות" (העדפת המבט העברי/יהודי/ישראלי). חפשו במקורות כתובים (כמו פעם...) או באינטרנט (גוגל וכו').

המטרה היא להיענות לבקשת הקהל. לכן, נא לא למחוק קצרמרים/ערכים שדורשים שכתוב/עריכה/הרחבה - יש לשפר אותם ורק לאחר מכן למחוק עם קו חוצה מהרשימה. אנחנו רוצים לכתוב ערכים מלאים ולא רק להסיר כמה שיותר ערכים מהרשימה הזו.


התקדמות המתקפה[עריכת קוד מקור]

  • 2 ביולי 2006. ויהי יום אחד. לעניות דעתי ה-2 ביולי היה פורה במיוחד, יחסית למה שאני מסוגל לעשות בעצמי ביום אחד ;-) אני רוצה להתנצל מראש אם פספסתי מישהו, אין לי זמן רב מידי לעבור על כל הערכים שנכתבים ונערכים... אז ככה: נכתבו מספר ערכים. חלקם טובים, חלקם קצרמרים ואת חלקם אני צריך למחוק במחיקה מהירה אם לא יורחבו =\ מצד שני, ערכים טובים שהספקתי לראות הם יוסף אבן כספי של הלל; איי טורקס וקאיקוס שפתח דרור כבר אתמול בחיפזון אבל ביסודיות; ציטוט של דוד שי. ערכים חביבים נוספים: קרפדות; חלון; איים אבודים. ערכים אחרים שראיתי אבל זקוקים עדיין לקצת צומת לב הם ערבה (גאוגרפיה); מפלי דטיפוס. בסך הכל הלך מצויין ואני מקווה לראות גם מחר ערכים חדשים והרחבה של ערכים קצרים שנפתחו היום. ישר לכולם, במיוחד לאלו שפספסתי, Yonidebest Ω Talk 00:11, 3 יולי 2006 (IDT)
  • 4 ביולי - 7 ביולי. מעיון ברשימת התרומות לערכים בדף זה ראיתי מספר גדול מאוד של הרחבות, תיקונים והשלמות של ערכים שנפתחו מאז תחילת המתקפה. נפתחו מספר גדול של ערכים ואולם, חלק מהם קצרמרים. אנא ממכם, קצרמרים זה לא המטרה כאן. מצד שני ראיתי כמה קצרמרים נחמדים כגון וקטור פוינטינג. ערכים חביבים שנפתחו הם סדרת הערכים בנושא גאוגרפיה שפתח דרור;הבונה העסוק שפתח יאיר ח.; את 40 אקרים ופרד פתח לב, לה כדאי להוסיף תמונה מתאימה; את מפרץ סן פרנסיסקו פתח עירא - אני ממליץ לתרגם את התמונה לשמות העבריים. יש כמה ערכים מבטיחים בעבודה: הסתגלות אבולוציונית ואנטליה. בסך הכל מצב המתקפה יציב, ואולם הייתי רוצה לראות קצת יותר ערכים מלאים וקצת פחות קצרמרים. כלומר, נסו להשקיע בכתיבת ערך מההתחלה ועד הסוף המר שבחיפוש מידע נוסף בגוגל, מעבר למידע שמופיע בוויקיפדיה האנגלית. לעיתים רצוי גם להוסיף נקודת מבט ישראלית/עברית. מומלץ לבקש ממישהו נוסף לעבור על הערך שיצרתם כדי לוודא שאין טעויות כתיב וניסוח. עבר כמעט שבוע מאז תחילת המתקפה - הגיע הזמן לראות ערכים מקיפים כמו שרק אתם יודעים לכתוב! Yonidebest Ω Talk 13:22, 7 יולי 2006 (IDT)
  • 10 ביולי - 12 ביולי. אני רואה הפוגה קשה בפתיחת ערכים ראויים לבקשות הקוראים. ישנם כמה ערכים שנראים מבטיחים, כגון הסוחר מוונציה. ערכים חביבים נוספים הם מוך בלוך ורכיב קשיר היטב. יחד עם ערכים אלו נפתחו כמה עשרות קצרמרים. וכי למה הם קצרמרים? הקוראים לא הכניסו את הערכים האלו לדף זה כדי לקבל קצרמר... אבוי לנו, מצד אחד המונדיאל הסתיים ומצד שני נכנסה מדינת ישראל למצב מדיני מורכב. שלא לדבר על הוויכוחים הלוהטים בדפי שיחה של ויקיפדים מסוימים ועל תחילת תקופת המבחנים. אנא, התרכזו במטרה שלשמה התכנסנו בדף זה. אם כל אחד ייקח על עצמו לכתוב שניים-שלושה ערכים בשבוע הקרוב, נוכל לסיים את המתקפה הזו בגאווה. קדימה, סיגרו את דפדפני חדשות וואלה ו-ynet ופתחו דף חדש בוויקיפדיה. Yonidebest Ω Talk 23:10, 12 יולי 2006 (IDT)
עדכון: הפלא ופלא, עוד שני ערכים מייצגים נפתחו השבוע - רבנו משולם ומאיר בן טודרוס הלוי אבולעפיה - על ידי שנילי. המשך כך! Yonidebest Ω Talk 23:34, 12 יולי 2006 (IDT)
  • 13 ביולי - 15 ביולי. למרות המלחמה ראיתי כמה ערכים יפים מתגבשים כאן, חלקם על ידי כמה ויקיפדים בו זמנית, כגון הערך רמי קליינשטיין. הרבה מאוד עריכות נעשו לערכים שנפתחו שבוע שעבר - ישר כוח לכל אותם ויקיפדים. הגענו לשבוע האחרון, אני מקווה לראות עוד כמה קווים חוצים ברשימה כאן למטה. ראיתי כמה קווים חוצים טובים וכמה חביבים: תביעה, מיג-19, תנזים, ג'יימס ארל ריי וכלבוטק. ראיתי שכמה החלו לעבוד על ערכים חדשים, מקווה שיסיימו אותם כדי שאוכל לציינם כאן בעדכון הבא :-) אני בהחלט מזדהה עם אזרחי המדינה שבצפון ובדרום, ומקווה שיש גישה לאינטרנט במקלטים, שלפחות ייכתבו ערך אחד או שניים בזמן שהם לא עובדים ;-) Yonidebest Ω Talk 03:26, 16 יולי 2006 (IDT)
  • הימים האחרונים וסיכום: בהתחשב במצב המדיני והלימודי, אני שמח לראות שהמתקפה הצליחה להסיר ערכים רבים מאוד מרשימת דף בקשת הערך. בימים האחרונים של המתקפה נכתבו מספר ערכים, ביניהם סריג יוני, הונדה, לגרנז'אן ורוד סטיוארט. כמו כן קצרמרים הורחבו וערכים שדרשו עריכה נערכו. ישר כוח לכולם על התרומה, ההתמדה והעזרה שהגשתם לכל אותם קוראים שישובו לכאן ויגלו שבקשתם התמלאה. אף שהמתקפה הסתיימה, עדיין ניתן לתרום לבקשות החדשות והישנות. ניתן להגיע לדף בקשת הערך בקלות ובמהירות דרך הקישור "פתחו ערך לפי בקשת אחרים" שבשער הקהילה. אל תשכחו - אנחנו משרתים את הקוראים והבקשות שלהם מצייגות את מה שהם מעוניינים למצוא כאן, כך שבהחלט רצוי שתמשיכו להכנס לדף בקשת הערך ולעזור לכל אותם קוראים. ועכשיו, למתקפה הבאה! Yonidebest Ω Talk 01:49, 24 יולי 2006 (IDT)

מה חדש במתקפה ?[עריכת קוד מקור]

שינויים בערכי המתקפה בשלושת השבועות האחרונים

הערכים[עריכת קוד מקור]

ביולוגיה[עריכת קוד מקור]

חסר:תמונה, קישורים פנימיים

אנטומיה ורפואה[עריכת קוד מקור]

זואולוגיה[עריכת קוד מקור]

בוטניקה[עריכת קוד מקור]

ירקות[עריכת קוד מקור]

פירות[עריכת קוד מקור]

בלשנות ושפות[עריכת קוד מקור]

גאוגרפיה[עריכת קוד מקור]

איים וטריטוריות[עריכת קוד מקור]

ערים[עריכת קוד מקור]

מקורות מים[עריכת קוד מקור]

חבלי ארץ[עריכת קוד מקור]

אתרים[עריכת קוד מקור]

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

להערכתי מדובר על מרד הסטודנטים בצרפת, מאי-1968 (בויקי האנגלית) יונץ (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מגלי ארצות[עריכת קוד מקור]

טאויזם (בויקי האנגלית)

יהדות[עריכת קוד מקור]

אישים ביהדות[עריכת קוד מקור]

נצרות[עריכת קוד מקור]

אישים: ישראלים[עריכת קוד מקור]

האם באמת יש צורך בערך? A&D - עדי 14:36, 2 יולי 2006 (IDT)
הבן אדם הכי עשיר בישראל, צריך מאוד. אלון רעם 16:32, 11 יולי 2006 (IDT)

ארגונים ומוסדות[עריכת קוד מקור]

יחסי החוץ של ישראל[עריכת קוד מקור]

אתרי ומבנים[עריכת קוד מקור]

עיתונים[עריכת קוד מקור]

עיתונות זרה[עריכת קוד מקור]

אישים בתקשורת[עריכת קוד מקור]

אלקטרוכימיה[עריכת קוד מקור]


אישים בכלכלה[עריכת קוד מקור]

מדע המדינה[עריכת קוד מקור]

ארגונים בין לאומיים[עריכת קוד מקור]

תאגידים רב לאומיים[עריכת קוד מקור]

פוליטיקה[עריכת קוד מקור]

אישים: פוליטיקאים ומדינאים[עריכת קוד מקור]

מדעי החברה[עריכת קוד מקור]

מדעי הרוח[עריכת קוד מקור]

אישים: פילוסופים[עריכת קוד מקור]

מדעי החלל ותעופה[עריכת קוד מקור]

אישים בחלל ותעופה[עריכת קוד מקור]

מחשבים וטכנולוגיה[עריכת קוד מקור]

תוכנות[עריכת קוד מקור]

משחקי מחשב[עריכת קוד מקור]

אמולציה[עריכת קוד מקור]

אתרים מפורסמים באינטרנט[עריכת קוד מקור]

אישים: מתמטיקאים[עריכת קוד מקור]

מכניקה ניוטונית[עריכת קוד מקור]

אופטיקה ואלקטרואופטיקה[עריכת קוד מקור]

אלקטרומגנטיות[עריכת קוד מקור]

כוח[עריכת קוד מקור]

אנרגיה[עריכת קוד מקור]

פילוסופיה[עריכת קוד מקור]

פסיכולוגיה[עריכת קוד מקור]


ארכאולוגיה[עריכת קוד מקור]

ציור ופיסול[עריכת קוד מקור]

ציירים[עריכת קוד מקור]

מוזיקה[עריכת קוד מקור]

אישים: מוזיקאים ישראלים[עריכת קוד מקור]

אישים: מוזיקאים זרים[עריכת קוד מקור]

טלוויזיה[עריכת קוד מקור]

רשתות[עריכת קוד מקור]

סדרות[עריכת קוד מקור]


קולנוע ותיאטרון[עריכת קוד מקור]

סרטים והצגות[עריכת קוד מקור]

אישים בקולנוע ותיאטרון[עריכת קוד מקור]

במאי קולנוע[עריכת קוד מקור]

ספרות[עריכת קוד מקור]

ספרים[עריכת קוד מקור]

אישים: סופרים ומשוררים[עריכת קוד מקור]

חשמל ואלקטרוניקה[עריכת קוד מקור]


אלימות[עריכת קוד מקור]

ביגוד[עריכת קוד מקור]

משק בית ומבנים[עריכת קוד מקור]

]