ויקיפדיה:ספר אורחים/ארכיונים/ארכיון 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<ויקיפדיה:ספר אורחים

National Geographic

שלום חברים. חג שמח מישהוא יכול לעזור לי. אני מעוניינת להחתים את ביתי על חוברות בעברית (!!!!) של National Geographic .

האם ידוע לכם למי צריך להפנות בקשה כזו?

תודה לכם על העזרה. אני מוכן לעזור, מה לאעשות נשמה!!!!!!!!!

יש ל National Geographic חוברות ל KIDS יש כזה בעברית? דפנה האי מייל שלי למי שרוצה לעזור :

daf-2004@zahav.net.il

אני חושב שחברת מעריב משווקת את העיתונים שלהם, את מוזמנת לחפש באתר שלהם [1]. בברכה, Yonidebest Ω Talk 14:34, 11 אפריל 2006 (UTC)

תנסי באתר שלהם

שלום רק רציתי להגיד שויקיפדיה הוא אחלה אתר, מהנה ביותר

בבקשה עזרו לי!

חג שמח לכולם! ברצוני לדעת אני נכנסתי לערך של רכס הרי הקילימנג'רו וראיתי את שמות הפסגות בעברית ולמטה בתמונה באנגלית יש שם שונה באנגלית לפסגה הכי גבוהה אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם.

ועוד משהו אם יש קישור בעברית שיכול לעזור לי לסכם על אורחות החיים של האוכלוסיה שחייה בהר.

בכל מקרה שלכולנו היה חג שמח כשר ושקט!

חג שמח. אני מעביר את שאלתך לשיחה:קילימנג'רו; שם מקומן של שאלות מעין אלו. הללשיחה 17:06, 11 אפריל 2006 (UTC)

שלום רב, אני שמעתי עליכם ממכר ומימנו לא ממש הצלחתי להבין מהי מטרת הארגון שלכם... בכל אופן רפרפתי בקצרה באתר וממה שהבנתי אתם בעצם מעיין תומכי ידע מושבעים וחשוב לכם שהציבור הרחב ידע דברים מסויימים שלרוב לא מתפרסמים ברבים, (תקנו אותי אם אני טועה). בכל אופן האתר אכן מעניין, ללא ספק רק חסר בו לטעמי קצת רגש כלומר אולי זה לא בדיוק ה"קטע" שלכם אבל עליכם לדעת שמעבר למחלות ולידע כללי כלשהו ישנם הרבה אנשים שזקוקים לתמיכה רגשית ודווקא המקום הכי טוב לשאוב מימנו את התמיכה הזו היא לדעתי פה באתר הזה בו מדברים בראשיתו על הסובלנות המאפיינת את האחווה הזו. יכול להיות שאני טועה ורק במקרה לא נתקלתי באתר בעניינים מסוג זה אך בכל אופן חשוב היה לי להעיר את תשומת לבכם שכן זהו עניין חשוב ולכם ישנה השפעה רבה על מס' אנשים שלא עולה כלל על הדעת שכ"כ הרבה גולשים נכנסים לאתר מעין זה. אני מאוד מקווה שהנושא יעלה ויהיה בו השימוש הראוי תודה, אלינור.

בעיה

יש לכם אתר מדהים והוא עוסק בנושאים רבים מאוד, אבל ישנם נושאים שאין עליהם מספיק מידע וגם אין מידע על נושאים מאוד חשובים שכדאי לדעת עליהם יותר בהרחבה. --217.132.122.159 07:52, 12 אפריל 2006 (UTC)

בדיוק בגלל זה כל אחד יכול לערוך ולהוסיף פרטים חשובים לכל ערך, וגם ליצור ערכים חדשים. Johnny Zoo 07:54, 12 אפריל 2006 (UTC)

האם אפשרי לקחת תוכן מהאתר שלכם וגם לרשום שזה בחסות ויקיפדיה ?

http://www.artinfo.co.il

תשובה: ודאי שכן. אתר וואלה! עושה זאת בצורה נרחבת במיוחד. כמדומני שאתה צריך לתת קישור לדף הגרסאות האחרונות של הערך ממנו אתה מעתיק. Yonidebest Ω Talk 15:33, 13 אפריל 2006 (UTC)

אני מבקשת לבדוק באנציקלופדיה עלית תימן בשנת 1961 -1962

ברצוני לדעת אם יש תמונות או צילומים. של אחותי ושל אבי ובעלי שעלו ארצה בשנת 1961 1962 במטוס

אודה לכם מאוד רחל אפרים

כתיבת הערך "חרב אלף הראמות"

אני דני כותב את הערך הזה אבל עוד לא סיימתי לעשות זות. אני מבקש עזרה מכל אחד שיכול לעזור, ואם כבר החלטתם לעזור אז בבקשה אל תמחקו כלום אלה תמשיכו בכתיבה של הערך. תודה.

רעיון לשיפור

ראשית כל, ללא צל של חנופה, האתר הזה בשבילי הוא בדיוק התהוותו של האינטרנט בפרט ושל המאה ה-21 בכלל. מקור ידע בלתי נדלה. בטוחני שרבבות הדיוטים לפני העלו רעיון זה על הכתב, אך רק משום חיזוק אני בא להזכיר זאת שוב. הרעיון: הוספת ניקוד לערכים. אם אכן ניתן יהיה להתגבר על הבעיות הטכניות הנגזרות מהרעיון, דבר זה יועיל לכלל הקוראים. אין צורך להוסיף כי רבים מין הערכים הנהדרים הנם בלועז, ו"לא עלינו" שמא חוקר/קורא נאמן יצא עם ידע מעמיק ביותר בערך כלשהו (קל וחומר ערך בעברית), אך הגייתו לקויה היא. בתודה מראש, א.ש.

א.ש. שלום, הרעיון טוב על הנייר, אבל דיי בעייתי. שכן, יש פה עשרות אלפי ערכים, חשוב מה הבעיה הגלומה בניקוד של כולם, בנוסף לכך, כללי הניקוד לא ידועים לכל עורך ועורך, דבר שעלול לגרום או לטעויות, או לעומס רב על המעטים שאכן בקיאים בכללי הניקוד העבריים. בערכים שבהם יכול להיות בלבול בנושא הגיית השם, יש לרוב תעתיק מאנגלית + שפת המקור (כמו בערך על ולדימיר לנין). בנוסף לכך, קיימת בעיית הניקוד הבעייתית בויקיפדיה, שעד שלא תיפתר, אי אפשר יהיה לראות ניקוד בחלק מהדפדפנים. בברכה Tahmar1900 18:36, 24 מאי 2006 (IDT)

שלום לכם!

אני גולשת בויקפידה. יש לציין שבאתר יש את כל החומר שאי תמיד מחפשת, ויקפדיה משמשת אותי מאוד. יש לי עבודה בנושא הודו, ואני מחפשת חומר בנושא הודו תושבים [כמות התושבים, כמה תושבים בכפרים וכמה בערים הגדולות, כמה תושבים משכילים וכמה חסרי השכלה, היכן גרים מרבית התושבים.] אשמח אם תעזרו לי, את כל החומר האחר אני מצאתי פה באתר ולא הייתה לי שום בעיה... תודה לכם ויקפידיה! הינכם אתר עם בסיס טוב יותר מאשר כל אנציקלופדיה אחרת!תודה. טל.

חיפשת בהודו שטול הירוחמי 16:59, 17 מאי 2006 (IDT)

חופש פיננסי וביטחון כלכלי

שלום לחברי ויקיפדיה וחג שמח. לא ראיתי כתבות ומונחים בנושאי כלכלה, בטחון כלכלי, ביטוח פנסיוני ועצמאות פיננסית. לדעתי תחום זה חשוב מאוד בעיקר לדור הצעיר שמתחיל לפלס את דרכו במסלול הכלכלי והפיננסי, עד הפרישה.

אשמח לתרום מהנסיון והידע שלי בתחום זה. מידע נרחב מוצג באתר לביטוח פנסיוני שהקמתי ואני מנהל: www.smartcash.co.il. האתר מעניק לציבור מידע נרחב, מדוייק, אמין ומעודכן בתחום הפנסיוני, ונותן לגולשים כלים לניהול ושיפור המצב הפנסיוני שלהם.

בברכת חג שמח ומאושר. יואש זיגלמן yoashz@gmail.com

שלום יואש. לא לחלוטין ברורה הכוונה בדבריך "אשמח לתרום מהנסיון והידע שלי בתחום זה". אם כוונתך שתוכל לכתוב ערכים לוויקיפדיה בתחומי עניינך והתמחותך, הרי שזה יתקבל בברכה. בערך מתאים, אם יהיה, אין מניעה שתחת "קישורים חיצוניים" תהיה הפניה למידע נוסף באתר שלך, אם רלוונטי ומעשיר. מגיסטר 14:28, 15 אפריל 2006 (UTC)

נכתב בטעות בדף השיחה של ספר האורחים:

תשמעו נראה לי שצריכים לשים יותר ערכים של סדרות מארה"ב כמובן בעברית

תודה רבה רבה!!

נעזרתי לעבודה באתר!! תודה רבה לכל מי שמשקיע פה!! ישר כוכחם!! :]

בהצלחה!!! יום טוב!!

תודה, יום טוב גם לך. דורית 09:11, 17 אפריל 2006 (UTC)

זה היה בצחוק

זה היה בצחוק לשנייה אחרי שראיתי כתבה בוואלה שאפשר לשנות ערכים לא ידעתי שכל אחד יכול... סליחה אם הצקתי פשוט חשבתי יהיה מצחיק.. בכל אופן האתר הזה חביב למדיי בברכה המשתמש שערך את הערך:יאסר עראפת :)

שלום וברכה. עניתי לך בדף השיחה שלך. הללשיחה 12:28, 17 אפריל 2006 (UTC)


ברבור שחור

שלום וחג שמח בשבוע שעבר לאחר הגשמים הרבים נוצרו אגמים עונתיים במטעי קיבוץ נען באחד מהם הופיע ושייט להנאתו ברבור שחור , ברצוני לברר האם קיימים ברבורים שחורים בטבע או שהוא פליט תרבות ?

                          אילן אוקו-נען
נסה פה: ברבור, בברכה, DGtal 18:55, 17 אפריל 2006 (UTC)

מילון עיברי יפני

אני מחפשת מילון עברי יפני אבל אין לי גופן יפני כמו שכתוב כאן באחת הכתבות... איך אני מוצאת אותיות יפניות עם פירוש עיברי?

שלום!!

בֶמה שלומכם הכל בסדר??? תגידו מישהוא מיכם יודע איפה אפשר למצוא תמונות של המזרח התיכון? אם כן אז:sivi7311 AT walla com

כנראה בויקישיטוף(האימיל שובו בכונה) שטול הירוחמי 17:05, 17 מאי 2006 (IDT)

תמונה

איך אני מצרף תמונה לעריכה שלי??

כדי להעלות תמונה לשרת עליך להירשם. תמונה שכבר נמצאת על השרת אפשר לצרף לערך באמצעות הפקודה [[תמונה:PictureFileName.jpg|left|thumb|250px|כיתוב תמונה]]. עוזי ו. 06:17, 20 אפריל 2006 (IDT)

ויקיפדיה

האתר הוא טוב ושימושי אך כדאי שתפרטו ותכתבו יותר כל ערך - כדי שהטיב וההנאה מהאתר יגדלו. בברכה, א.ש.ש

שביעות רצון

ברצוני לברך את כותבי הערכים.אני נעזרת בלימודי מדי יום באתר שלכם וכמו כן להעשרת המידע שלי ושל בני ביתי.חשוב לי מאד להעביר את כתובת האתר לכל מכרי חברי לעבודה וללימודים .המשיכו בהעשרתנו ולכן נודה לכם מאד.בברכה יפה שיר הרצליה.

שלום אני מציע שתוסיפו גם חיפוש אתרים כאן

בצד ימין של הדף תמצא/י אפשרות לחיפוש אתרים. --שנילישיחה 22:07, 21 אפריל 2006 (IDT)

מה יותר מצליח???

שלום לכולם. אני אשאל שאלה שלא בהכרח קשורה לויקיפדיה, אבל מי שיודע שיענה לי בבקשה: איזה ספר יותר מצליח (זאת אומרת, מה יותר אוהבים לקרוא): "שר הטבעות" או "הארי פוטר"???????

אני יודע שזה לא קשור לויקיפדיה, פשוט קראתי את הערכים (המצוינים) על הספרים ההללו וידעתי שהם מצליחים מאוד, אבל רציתי לדעת מה יותר. תודה.

קשה להשוות בין שני הספרים, מכיוון ששר הטבעות יצא לפני למעלה מחמישים שנים וצבר לעצמו קהל מעריצים גדול במשך השנים, ואילו הארי פוטר קיים פחות מעשר שנים, ולא ברור עדיין אם אינו תופעה חולפת. כדי להגיד "מה יותר מצליח" תצטרך להגדיר מדד מדוייק כלשהו להצלחה, כי כרגע אפשר להגיד שכל אחד מהספרים מצליח יותר מהשני עבור מדדים מסויימים. כדאי גם לזכור ששר הטבעות הוא ספר בודד (שאמנם, נמכר לרוב בשלושה כרכים) ואילו סדרת הארי פוטר כוללת שישה ספרים נפרדים. גדי אלכסנדרוביץ' 16:09, 22 אפריל 2006 (IDT)

למנהלי האתר

רק רציתי להודות לכם על קיומו של האתר הזה שכן הוא תורם לי רבות ומכניס בי עניין בנושאים שלא חשבתי שיעניינו אותי....

למרות שאני בן 16 בלבד האתר מסביר בצורה פשוטה אך מקצועית את רוב הנושאים עליהם רציתי ללמוד....

למרות שעוד אין לי כסף משלי לתרום לאתר רציתי להודות בכתב על התרומה הרבה שאתר זה נתן לי....

המשיכו את העבודה הטובה...

אנו שמחים לשמוע זאת. תודה לך ושבת שלום, דורית 20:39, 22 אפריל 2006 (IDT)
הכוונה ב"תרומה לאתר" אינה רק תרומה בכסף, אלא גם תרומה בתוכן: באפשרותך להוסיף תוכן ולתקן תוכן שגוי. ‏– rotemlissשיחה 20:41, 22 אפריל 2006 (IDT)

איך אומרים את זה?

שלום לכם. אני משתמש בויקיפדיה כבר הרבה זמן, ואני עדיין לא יודע אם אומרים את השם: ויקיפדיה כמו V באנגלית, או וויקיפדיה כמו אם W באנגלית. אנא ענו לי בהקדם.

ב-W, כמו בוויקיפדיה האנגלית. התעתיק הוא ב-ו', אבל יש לקרוא אותה כ-W (כך קראו פעם את ה-ו' תמיד). הללשיחה 15:11, 23 אפריל 2006 (IDT)
אני אישית הוגה עם V כשאני מדבר בעברית, ועם W כשאני מדבר באנגלית... Yonidebest Ω Talk 17:28, 23 אפריל 2006 (IDT)
נראה לי שהלל טועה. W בראש מילה בעברית מבוטא תמיד כ-V. כך ויליאם הכובש, כך גם ויקיפדיה, וכד'. Noon 20:54, 23 אפריל 2006 (IDT)
חס ושלום שאטעה. במקור, כל הו"וים נהגו ב-W. היום הכול הפך ל-V, אבל לפחות את מה שמקורו ב-W, תשאיר כך. הללשיחה 20:55, 23 אפריל 2006 (IDT)
ופעם, היה פה אחד משתמש:בן הטבע, שכתב תמיד "ואני טוען שיש לומר וו'יליאם ולא ויליאם כפי שיש לאיית". היהודי ּה' הוא המלך!ּשיחה 20:59, 23 אפריל 2006 (IDT). ולסליחה מהללג על חיזוק רב (מן הסתם יש הלכה כזאת בדומה לכיבוד אב ואם, לא?!).
בן הטבע תמך ב-"ו'יליאם" - עם ו"ו אחד וגרש אחד כדי להבדיל בין V ל-W. חבל שאקדמיה לא תומכת בזה. Yonidebest Ω Talk 22:45, 23 אפריל 2006 (IDT)
יש לכתוב עם ו' אחת ולהגות כמו w, משום שכללי הכתיב לא מאפשרים פעמיים ו' בראש מילה, עם זאת, לפי כללי הכתיב המלא, יש לכתוב "הוויקיפדיה" לעומת ויקיפדיה. ראו גם ויקי נגד וויקי. בברכה, Tahmar1900 18:27, 24 מאי 2006 (IDT)

שעון יד

[[== תמיד נותנים לנו עבודות על שעונים בבית הספר.... אני ממש לא יודעת למה אבל זה בילתי נסבל ואני תמיד מחפשת בויקיפדיה .... ולא מוצאת אני ממש ממש אשמח אם מישהו ירחיב על נושא השעונים ובמיוחד ... שעון יד כי אני הרבה יותר אוהבת את איך שהחומר כתוב פה.... == ]]

</gallery>

לויקפידיה

לויקפדיה דחוף!!! נידמה לי שפרצתי לכם זאת אומרת לא פרצתי אני ניכנסתי לוואלה ורציתי מידע על האלים המיצרים ביוגי הו על אובליסק רשמתי ניכנסתי לויקפידיה וראיתי שיש לי עריכת דפים וכל מיני דברים של HTML וניהול של מנהל!!! בקיצור אין מה לידאוג אני לא ינגע לכם בכלום! תיצרו קשר dol02 at walla.com אני השלח לכם תמונת מסך של מה שאני רואה! יש לי ממש ניהול! (מוזר...) תמשיכו להיות הכי טוביםםםםםםםםםםםםם

בוויקיפדיה כל אחד מנהל. גם אתה (צריך לדעת להשתמש בסמכות בתבונה, אחרת עריכותיך ישוחזרו והדברים לא יועילו). ואגב, זה לא HTML, זו כתיבה הרבה יותר פשוטה. הללשיחה 00:31, 26 אפריל 2006 (IDT)
או מסובכת יותר. תלוי מאיזה כיוון תסתכל על זה... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 00:37, 26 אפריל 2006 (IDT)

חחח...קלאסי ,שימו את זה בויקיפדיה:הומור ..:))

בקשר לויקיפדיה!

האתר ממש עוזר לי תמיד.. ולילדים בכיתה שלי.. אני תמיד לוקחת מפה חומר, לכל מיני עבודות..:) תודה רבה על ההשקעה!

בבקשה, ותודה על המשוב. דורית 16:35, 26 אפריל 2006 (IDT)

לא יודעת אם זה המקום הנכון

אבל חיפשתי בכל האתר ולא מצאתי תשובה. אני סטודנטית לתקשורת ואנחנו עושים עיתון של המחלקה באונ' לקראת סוף השנה. רציתי לעשות כתבה על ויקיפדיה לעיתון ורציתי לדבר עם מי שהתחיל עם כל זה ואם יש עורכים ראשיים או משהו כזה. אשמח אם תוכלו להפנות אותי למקום/בנאדם הנכון! תודה!

אין עורכים ראשיים לאתר. גילגמש שיחה 22:56, 28 אפריל 2006 (IDT)
אך יש מפעילי מערכת שאולי יכולים לעזור לך, כמו דוד שי. צהוב עולה 22:59, 28 אפריל 2006 (IDT)
כדאי שתתחילי בקריאת הערך על הויקיפדיה בתוך הויקיפדיה: ויקיפדיה העברית. אחר כך אפשר לעיין בדפי הקהילה השונים, ישמחו לעזור לך. את יכולה גם לפנות אל כל מי שענה לך קודם, או אליי בדף השיחה שלי, בשאלות. Harel - שיחה 10:38, 29 אפריל 2006 (IDT)
יש גם כמה ויקיפדים שלומדים בבר אילן. אולי עדיף שתדברי איתם ואולי אפילו תפגשו באיזו קפיטריה או משהו. גילגמש שיחה 10:41, 29 אפריל 2006 (IDT)

הערה ל[קלצ'ניקוב]

הערך נחמד אולם הוא מחמיץ את היתרון הייחודי של הקלץ' שהוא עשוי ממסג מתכות (שנותר סודי עד היום)שאינו מחליד לא בגשם ולא בשלג וההצטיינות של הקלץ' לירות, גם כאשר הוא מזוהם ומלא בבוץ, כמעט ללא מעצורים חי

כדאי שתכתוב את זה בשיחה:קלצ'ניקוב. תודה, דורית 19:10, 29 אפריל 2006 (IDT)

איגור סיקורסקי

רבותי לפי עניות דעתי אדם נולד פעם אחת ומת פעם אחת. משום מה אצלכם מר איגור סיקורסקי הנכבד נולד פעמים. פעם ראשונה ב 24 למאי 1889 ופעם שניה ב 25 למאי 1889. הנכון הוא 25 למאי 1989. ה 24 למאי הוא תאריך היסטורי בחייו אך שייך להולדת מסוק. המסוק הראשון שפותח ע"י המהנדס מר איגור סיקורסקי ונסק לראשונה בתאריך זה כמתנת יום הולדת לממציא. לכן תועילו בטובכם לתקן הטעות על מנת להשאיר את אתרכם במקומו המכובד וגם לשפרו.

הבדיקה תארך מספר רגעים, ברשותך. עמית 13:38, 30 אפריל 2006 (IDT)
תוקן. תודה על הערתך. עמית 13:42, 30 אפריל 2006 (IDT)

שלום!

היי! אני רק בת 10.... יש לי עבודה בבית הספר.... אני אמורה לימצוא את מזל חודש אייר ומה מאפיין המזל.... מצאתי את המזל...אבל לא רשום שם מה הוא מאפיין! מישו פה יכול לעזור לי? פלייייז..... מחכה לתשובה,מרינה.

מרינה, האנצקלופדיה אינה מקור למידע אסטרולוגי. חפשי באתרי אסטרולוגיה באינטרנט או אפילו בעיתונים. --שנילישיחה 19:54, 30 אפריל 2006 (IDT)

לצוותו ויקיפדיה

שלום אני נכנסת לאתר כל יום והוא נורא מעניין כל הכבוד על ההשקעה זה תמיד עוזר לי בשיעורים ולמדתי דברים חדשים שלא ידעתי באהבה, נטע


מאוד יפה

שלום לכולם יש לי שאלה.

גם ברדיו וגם במידע המוצג כאן בויקיפדיה כתוב שנספרו חללי מלחמות ישראל משנת 1860 מדוע? בדקתי בקישור ל-1860 ולא מצוין שום אירוע שצריך להשפיע על כך חוץ מאולי הולדת בנימין זאב הרצל. האם מישהו יכול לענות לי? בתודה נעה

שלום נעה, הסיבה היא כי אז יצאו המתיישבים היהודים מחוץ לחומות ירושלים והקימו שכונות יהודיות. ראי פה. דורית 21:32, 1 מאי 2006 (IDT)

השחתה או לא השחתה

ראיתי על מסך המחשב שלי הודעה כי השחתתי או ניסיתי להשחית את הערך רוסיה. לא היו דברים מעולם. אני חותם בשמי האמיתי משום שאני חושב שהוא הוכתם. אני מקווה כי מישהו במרכז וויקיפדיה יתעשת וישלח לי דוא"ל הסוגר את העיניין הזה. בכבוד רב יוסי גדור

יתכן מאוד שמהמחשב בו השתמשת, או מחשב אחר בעל IP זהה ניסו לבצע השחתה. ההודעה הייתה מכוונת אל המשתמש ההוא ולא אליך. בברכה, DGtal 13:34, 2 מאי 2006 (IDT)
כאשר משתמש אלמוני משנה משהו בערך וגורם נזק לערך בשינוי זה, לפי מהות השינוי ניתנת לו אחת משתי אזהרות. אם הוסיף טקסט בסגנון "זה עובד?" דבר המעיד על כך שביצע ניסוי עריכה בערך מבלי להבין שהוא גורם לא נזק, הוא מקבל את האזהרה הזו: תבנית:ניסויים, ואם הוא מוחק חלק מהערך (אפילו אות אחת המשנה את המשמעות של הכתוב בערך, הוא מקבל את האזהרה הזו: תבנית:אזהרה כאשר ניתן להוסיף לה הסבר באיזה ערך מדובר ומה מהות ה"השחתה" שעשה.
משתמש שמשחית בזדון ערך נחסם מייד, ומקבל את ההודעה תבנית:נחסמת.
העריכה שאתה עשית היתה בתור משתמש אלמוני - (וראשית אין אתה יכול לטעון ששמך הוכתם כי הוא לא מופיע בשם מקום עד הודעה זו). לא היית כותב בתור משתמש רישום היתה מקבל את ההודעה בדף השיחה שלך בתור משתמש זה.
התיקון שאתה עשית היה שינוי של משמעות משפט בערך ראה: [2], משכך, מדובר בהשחתה של הערך.
השחתה שאני סמוך ובטוח שבוצע בטעות ובתום לב (אם הייתי חושב אחרת הייתי חוסם את המשתמש שמשחית שלא בתום לב).
אני מקווה שתמשיך לתרום לויקיפדיה ומזמין אותך להרשם בכינוי (אין אתה חייב להרשם בשמך האמיתי). דרור 13:54, 2 מאי 2006 (IDT)
אם השינוי לא בוצע על ידך, לא צריך להתרגש - אני נחסמתי כך 3 פעמים מאחר ואני מחוברת דרך האוניברסיטה וה IP כנראה נודד. אם תרשם, תוכל להבחין בין חסימה של ה-IP ובין חסימה של שם המשתמש שלך (שאני בטוחה שלא תקרה). אסתר 14:56, 2 מאי 2006 (IDT)

as vrea sa stiu si sa pot cauta mai multe lucru intiklopedia si nu gases

בקשה קטנטנה

שלום רב, שמתי לב שבמאמרים שלכם בנושאים הקשורים ליהדות מוזכרת המילה "אלוקים" כאשר במקום האות קו"ף רשומה האות ה"א. בלימודי את התורה וההלכה למדתי שאין זה מן הראוי לכתוב את שם אלוקים עם האות ה"א במקום קו"ף, והסיבה לכך היא שזהו אחד משמותיו של ה'. את שם אלוקים עם האות ה"א רושמים רק בספרי הקודש - תורה נביאים כתובים, או בברכות ותפילות למינהן, וראו זאת לראיה שאפילו בספרים שכתבו וכותבים תלמידי חכמים, גדולי הדור, אנשי רוח יהודים בעלי קומה, אין הם כותבים אף אחד משמות השם יתברך במפורש - לא את השם י-ק-ו-ק (ה"א במקום קו"ף), לא א-ל, לא אלוקים וכד'. גם כשמעלים את אחד משמות השם המותרים לאמירה במדויק על שפתינו הרי שזה רק בתפילה או בברכה שמשתמשים בה בזמן אמיתי ורלוונטי. גם כשמצטטים בע"פ מתפילה או ברכה או מכתבי הקודש, אין אומרים את שם השם, אלא - אלוקים, קֵל (במקום א-ל) וכיו"ב. אני מבינה שאחד השיקולים לכתיבת אלוקים עם האות ה"א היא שמפרשים באנגלית לדוגמה ישירות לGOD, אך מכיוון שהאותיות העבריות קדושות הן וכך גם שמות ה' שנלקחים ממאגר ספרי הקודש ... אין זה נאה, מדובר בחוק במסורת היהודית. יש לזכור גם שהמילה אלוקים אצלנו קדמה למילה GOD באנגלית או לפירוש המשמעות הזו בכל שפה אחרת, ואל לנו לשכוח שמדובר בשפה קדומה וקדושה. לכן לעניות דעתי יש לכבד מסורת רבת שנים זאת של אי-כתיבת אחד משמות ה' שלא בהקשר של ברכה/תפילה/כתב קודש, ולכתוב כפי שמקובל במסורת היהודית. אין הדבר פוגם באובייקטיביות מכיוון שמדובר בעברית התקינה באמת, שהעתיקוּת והקדושה היא חלק ממנה (לא צריך להיות "דוס" בשביל זה). בתקווה שבקשה זו תתקבל. שתבוא עליכם הברכה ובהצלחה בהמשך התרחבות הויקיפדיה... רק טוב! חני huni@intermail.co.il

שלום חני. היו כבר מספר דיונים על נושא זה בדיוק והוחלט להשאיר את זה כך. ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 130 שיחה:השם המפורש#פרסום פוגעני ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 79. בברכה, עומר ענבר 03:23, 3 מאי 2006 (IDT)

יישר כוח

המשיכו כך! אתם נפלאים! גילגמש תעשה לי ילד!!!1

את זה לא חשבתי שאשמע פה. נמסור לו בשמך. תודה, דורית 00:57, 4 מאי 2006 (IDT)
(:--יום טוב 01:01, 4 מאי 2006 (IDT)
זה לא היה אמור להיות "גילגמש אל תחסום אותי"? סקרלט 00:58, 4 מאי 2006 (IDT)
להעביר ל וק:ה ירוחמי 19:19, 6 מאי 2006 (IDT)

הערך: לבנון- משפט מוזר

שלום

עברתי כרגע על הערך "לבנון"(היסטוריה) כשנתקלתי במשפט: "לבנון היא סתם טפשה שתקעו לה ארז בדגל!!!". אנא השמיטו זאת. אני סקרן לדעת איך קורא דבר כזה.

בכבוד רב

ירון גולני golanybox at hotmail

מדובר בהשחתה שטופלה בינתיים, נכנסת מיד לאחריה... הרשיתי לעצמי לשבש את הדואל שהשארת על מנת שלא תקבל דואל זבל. טרול רפאים 17:16, 4 מאי 2006 (IDT)

לעורכי ויקיפדיה - בעיה בערך "סוכות" - חג סוכות

שני "אנשים שלא אומר במה אימם עוסקת" כתבו בסוף הערך "סוכות" (או חג סוכות) מילים שאינן הולמות את האנציקלופדיה ולא את הערך הנ"ל. אודה לעורך, במהירות האפשרית, להכנס לערך הנ"ל ולהוריד את הכתובת המוזכרת. הכתובת רשומה בסוף הערך. לטיפולכם אודה דרור

מה בדיוק הבעיה? שנילישיחה 14:04, 5 מאי 2006 (IDT)

אירוויזיון

שלום לכם. האם מישהו יודע יפה אני יכול לקנות דיסקים או DVD של האירוויזיונים מהשנים האחרונות? אלפי תודות.

כנס לחנויות דיסקים ותשאל איפה אתה יכול להשיג.. או שתוריד באימיול!

כתבתי ערך חדש ואני רוצה לדעת משהו

טוב אני ידעת שאין זכויות יוצרים אבל בכל זאת תודה.

זה תלוי מה את מחשיבה בתור "תמורה". רוב התורמים לויקיפדיה סוברים שהם מקבלים תמורה על השקעתם אפילו אם אין להם זכויות יוצרים. מי שאינו חש כך, חבל שיתרום. גדי אלכסנדרוביץ' 18:12, 7 מאי 2006 (IDT)
יותר נכון, לא כדאי שיתרום. גילגמש שיחה 20:12, 8 מאי 2006 (IDT)
אם מדובר בערך מעיין חם הייתי בשמחה נותן זכויות יוצרים מלאות. מימלא הוא "לא נושא מים" שנילישיחה 20:47, 8 מאי 2006 (IDT)

הוספת תמונות

בס"ד 8.5.06 לדעתי צריך להוסיף תמונות מצויירות של אנשים בעבר. (ימי הביניים וכו'). אני מתכוונת לתמונות של נשים עם שמלות מפוארות ודברים כאלו לאנשים שמתעניינים, או לאנשים כמוני (אם יש עוד..) שרוצים לצייר ולוקחים רעיונות מתמונות ישנות של ציירים אומנים שציירו נשים בשמלותיהם.

אשמח אם תוסיפו ערך כזה= שמלות/ימי הביניים- בגדים/נשים מגונדרות וכיוצא בזה.

בתודה --ארבלי 20:06, 8 מאי 2006 (IDT)ארבלי


הויקישיתוף (ראה הפנייה מהדף הראשי), מאגר התמונות החופשיות של ויקימדיה, מלא תמונות של שמלות מכל מין וסוג. אם תרצה הפנייה ישירה - [3]. מקווה שתהנה ותשכיל. אלמוג 20:11, 8 מאי 2006 (IDT)

רוברטו בקי

שמחתי מאד על הערך החדש על סבי רוברטו בקי. לדאבוני מצאתי בו פסקה שגויה ומעליבה. סבי (וזה בדוק!) לא רצה למנוע את הקמת המדינה ולא אמר זאת לבן גוריון. אשמח מאד לראות תיקון לערך זה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל מידע נוסף בנוגע לסבי. בכבוד רב עידית בז'רנו אשש elidit@bezeqint.net

עניתי לך במייל. בברכה, Johnny Zoo 20:48, 8 מאי 2006 (IDT)
לעירית שלום. תיקנתי את הערך על פי הערתך. אשמח לראות אותך מוסיפה פרטים חדשים לערך (כגון תאריכי לידה ופטירה מדוייקים), ומרחיבה אותו בכל הנוגע לפעולותיו החשובות של סבך. בברכה אלמוג 20:49, 8 מאי 2006 (IDT)

תפוצת שפות

אז רגע. מה בעצם השפה השנייה בתפוצתה בעולם? הינדית או אנגלית? כי כתוב שם את שתיהן?

תודה על הערתך, בעקבותיה תוקנו-הובהרו הנתונים הנראים כסותרים בערכים הינדי ואנגלית. התשובה לשאלתך היא 'גם וגם' - ההינדית היא אמנם כנראה השפה השניה בתפוצתה מבחינת מספר הדוברים שזו שפת אימם אך מבחינת מספר הדוברים הכולל, האנגלית נפוצה הרבה יותר ושניה רק למנדרינית.
נריה 14:55, 10 מאי 2006 (IDT)

לויקיפדיה ולעורכים!

ישר כוח אתם עושים עבודה נפלאה ובעזרת הויקיפדיה אפשר לעשות המון דברים והסיכומים נפלאים! תודה על העזרה שלכם המשיכו כך ואל תסגרו את הויקיפדיה! אין עליכם! מדהים כמה מידע יש לכם פה ועוד זה לא מידע מועתק מדהים!..

להתראות בכבוד רב,

נגה

בס"ד היי נגה, תודה על המשוב, כיף לקרוא. ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה 15:17, 10 מאי 2006 (IDT)

איך מוסיפים דף???????????

תשובה: כותבים את שם הדף בתיבה "חיפוש", לוחצים על "לך", לוחצים על "לכתוב דף חדש", כותבים אותו ושומרים אותו. ‏– rotemlissשיחה 19:03, 10 מאי 2006 (IDT) עוד שאלה מxDANx9: אממ אבל אני לא רואה "לכתוב דף חדש" בשום מקום.. תוכל לעזור לי? לתת קישור להכנה?? תשובה: ____

איזה ערך אתה רוצה לכתוב? תן לי את שם הערך וניצור לך קישור כאן. דורית 19:20, 10 מאי 2006 (IDT)

כל הכבוד!

שלום...

רציתי להודות לכם, שהקמתם את האתר היעיל, המעניין והתורם הזה!!

אני משתמשת בו כדי להכין עבודות לבית הספר כל הזמן... הוא מאוד נוח וכמעט לא יצא לי שחיפשתי ערך ולא מצאתי!

האתר מאוד מעניין, לפעמים אני נכנסת כדי להכין עבודה ובסוף יוצא לי לקרוא ערכים שלא קשורים למה שחיפשתי, רק כי הנושאים משכו אותי ולא יכולתי להתעלם!

היום נדהמתי שוב מהיעילות של האתר... בחדשות של השעה 8, בסביבות השעה 8:30, ראיתי כתבה בנושא ועדת טל, והחלטתי לחפש בויקיפדיה מהי ועדת טל ומה כתוב בה, כדי שאני אוכל להבין את הנושא יותר טוב... נכנסתי לויקיפדיה, ולא רק שהיה כתוב בה מהי ועדת טל, היה כבר כתוב בה מה קרה היום בעניין הוועדה!!! כל הכבוד למי שמעדכן את הנושאים האלה כל כך מהר...

קראתי לפני כמה שבועות כתבה על ויקיפדיה והתרשמתי מאוד, אני מאמינה שהאתר הזה תורם המון לכל הגולשים, מעשיר אותם בידע ועוזר עם עבודות וכו'...

בקיצור- כל הכבוד! האתר הזה מדהים ושימושי! פשוט- ענק!

-רוני

מאוד נעים לשמוע. רק בשביל תגובה יפה שכזו היה שווה להקים את ספר האורחים (ואולי את הויקיפדיה כולה). Harel - שיחה 22:15, 11 מאי 2006 (IDT)

רבקה מיכאלי

שלום רב, אנא תקנו בערך "רבקה מיכאלי" רבקה ילדית הארץ, כך גם הוריה ז"ל - ילדי ירושלים. מצד אם האם: בלהה (קוסובסקי) מיכאלי- , רבקה הינה דור תשיעי, המשפחה הגיעה מרוסיה ומהונגריה.

האם תוכל/י לתת סימוכין לכך? דורית 00:05, 12 מאי 2006 (IDT)

טעות בערכים

שלום בערך אלון אולארצ'יק מוזכר המוסיקאי משה לוי לחיצה על שמו מובילה...למשה לוי הרמטכ"ל בדימוס שאין לשניים ולא כלום אנא תקנו את הטעות שנית: אברי גלעד לא היה נשוי לעינב גלילי

יתוקן מייד. Harel - שיחה 11:10, 12 מאי 2006 (IDT)

הספר שורשים עמוקים מאוד

ברצוני להפנות את תשומת לבם של הקוראים, לטיוטת ספר בשם "שורשים עמוקים מאוד" שפרסמתי באתר WWW.CB-LOGIC.COM בספר זה אני מנסה להתחקות אחר המשפחה שלי שגלתה בשנת 570 לפני הספירה, ולא חזרה לארץ בשנת 444 לפני הספירה עם הצהרת המלך כורש הידועה. באתר זה נתין למצוא מילון עברי/ארמי וספר דקדוק כפי שלמדתי מפי אבי ישראל חתן (צ'אלי ברונא סימנא בחתן) מורי ורבי.

צ'אלי (ישראל חתן) היה ראש הקהילה בסלומניה שבעיראק, משנת 1940 עד 1950 כלומר עד העליה של כל יהודי סלומניה לארץ.

בקשתי מציבור הקוראים לשלוח לי חומר היסטורי, תרבותי ואתני מהקהילה היהודית שבסלומניה, ו/או מהעיר קאראדאח.

בימים אלה אני כותב מחזה בארמית כדי לשמור על תרבותנו שבעיראק הייתה מפוארת, אולם מחוסר ידיעה של הצעירים בארץ נחשבת התרבות שהייתה הבסיס לשמירת הדת היהודית ולכתיבת כל ספרי הקודש למפגרת. לעתים, כדאי להתבונן יותר מקרוב על האמת ההיסטורית, ולא להגרר להשמצות שהיו כנגד העדה המפוארת הזו. היהודים מסלומניה הוכיחו ללא צל של ספק שהם מלח הארץ, והיום הם מחזיקים במשרות אקדמיות רבות בארץ. כמעט ואין משפחה מקרב הדור השני בארץ שאין בה כמה אקדמאים. לי למשל יש שני מהנדסי מחשבים, והבת השלישית שלי לומדת רפואה. אבקש את עזרת הציבור לעזור לי בהשלמת הספר שבנידון, כדי שיהווה מסמך היסטורי לקהילה היהודית בבבל שבעיראק, ובמיוחד ליהודי סלומנייה.

יהודה חן

הצהרת כורש לא ניתנה ב-444 לפנה"ס. גילגמש שיחה 17:42, 13 מאי 2006 (IDT)
תנסה לפנות למרכז מורשת יהדות בבל. בברכה, Shayakir 17:54, 13 מאי 2006 (IDT)

הבת שלי לא יכולה להביא ילדים לעולם בגלל הטעות של הרבי

הייתי בשנת 1997 אצל רבי יום טוב אליעזר.בקשתי שיעשה משהו כדי שבני לא יתחתן עם גויה. הייתי שם עם בתי וחתני שרק התחתנו. רבי יום טוב אליעזר אמר לי שבני לא יתחתן עם הגויה וגם ילדים לא יהיו לו איתה. לבתי אין לה ילדים עד היום הזה. לבני יש ילדים עם אותה האישה הגויה. אני חושבת שהוא זה שטעה והתקשרתי אליו ובקשתי שיעשה תיקון ולא רצה להקשיב לי. אני מבקשת את עזרתכם כדי שבתי המסכנה תהיה אמא.

ויקיפדיה אינה האתר המתאים לעזרה מקצועית. גילגמש שיחה 17:41, 13 מאי 2006 (IDT)

ערכים ויקפדים הקשורים לצה"ל

קיים באתר מידע רב ומפורט ביחס ליחידות צה"ל שונות, שחלק גדול מהן מבצעיות גם היום, לרבות מספרי יחידות ,גיזרות פעילות, פעולות, שמות מפקדים ולוחמים וכיו"ב. אף אם המידע לא מסווג בדרגה סודיות גבוהה, וחלקו פורסם בכלי התקשורת, איני מוצא טעם או הצדקה למיינו ולמפותו כך, וכן אינני רואה איזה ערך אנציקלופדי יש לפירוט שכזה (להוציא את זה שיפיק אולי מודיעין האויב).

ולכן, אני מוצא לנכון להעלות הצעה לעורכי ומנהלי ויקיפדיה לקבוע מדיניות כלשהי בנוגע לפרסום חומר שעשוי להיות בו משום פגיעה בביטחון שדה צבאי רלוונטי (על חטיבת הראל של הפלמ"ח ומלחמת של"ג אפשר! :))

הנה נקודת מבט אחרת - חשוב כמה דיסאינפורמציה אתה מסוגל להפיץ בעזרת ויקיפדיה... גדי אלכסנדרוביץ' 07:44, 14 מאי 2006 (IDT)

טעות!

שלום לכם. אני מצאתי טעות בערך בויקיספר: הנדסה אוקלידית/נוסחאות בגאומטריה: אתם כתבתם שהאות P מסמלת שטח, וכמובן שהיא מסמלת היקף. תקנו זאת כי זה יכול לבלבל. תודה.

הוויקיספר הוא פרויקט נפרד מוויקיפדיה. בכל מקרה, גם אתה יכול לתקן טעויות, גם כאן וגם בוויקיספר. יש לך קישור לדף הבעייתי בוויקיספר? Yonidebest Ω Talk 15:48, 15 מאי 2006 (IDT)

ציטוטים

לדעתי יש להוסיף לויקיפדיה. מאגר ענק של ציטוטים מפורסמים, ולפרט עליהם, מי אמר , מתי, באיזה הקשר וכו'.

יש כזה פרויקט - ויקיציטוט. ראה קישור בעמוד הראשי למטה. Yonidebest Ω Talk 16:08, 15 מאי 2006 (IDT)

לנוחיותך הנה קישור. ראה גם את הערך אודות הפרויקט בוויקיפדיה = ויקיציטוט. Pacman 16:10, 15 מאי 2006 (IDT)

הערה

לדעתי יש ליצור דף עם קטגוריות סרטים שהרי יש לכם מדור שלם לספרות דרך אגב אני נהנה מהאתר מאוד רק שאין מספיק ערכים ביזריים

ראה קטגוריה:סרטים. Apollo 11שיחה 17:34, 15 מאי 2006 (IDT)

האתר הזה הוא.......

האתר ויפקירדיה זה אתר מצויין1!! חומר שאני צריך????......איפה??? כאן!! זה ממש ממש מצויין!!

ויקפידיה

ויקיפדיה זה לדעתי אתר מאוד טוב מצוצין כל חומר כאן ישר בזכותכם אזכה לקבל 100 בעבודה בחקר

שיעמום רציני

מה זה האתר המרדים הזה??????? תכניסו דברים קצת יותר מעניינים!!!! סתאםםםםםםםםםםםםםםםםםםם....... יש לכם אחלה אתר!!!!! הכי אוהבים אותכם בעולם..............

אמרתי לכם שמשעמם לי לא??????

כוסמת וכוסמין זה לא אותו הדבר!!

ע"ע כוסמת

נכון ע"ע שיחה:כוסמת שנילישיחה 23:34, 19 מאי 2006 (IDT)

אני מוריד בפנכים את הכובע

ראשית עליי לציין שלט ספק ויקפדיה משתפרת מיום ליום הן ברמת הכתיבה והן המהימנות התוכן. הנני רוצה להתייחס לערך מוזיקת הטרנס לכאורה ערך שולי מאוד ואף אולי לא רואי בעני רבים אך ללא ספק כתוב בצורה מכובדת ורצינית נראה שנעשתה עבודת מחקר מסויימת ע"י הכותב - כל הכבוד.

הערך גבריאל גארסיה מארקס - יש בעיה עם ההפניות מהאיותים השונים של שמו ארז

תוכל לפרט מה הבעיה? גדי אלכסנדרוביץ' 22:30, 20 מאי 2006 (IDT)

איזה אתר מצויין!

ויקיפדיה זה אתר פשוט מצוין! כל עבודה שלי אני הולכת לפה ומוצאת את המידע. מי שהמציא את האתר הזה, הוא ג-א-ו-ן!

את יכולה להגיד לו את זה אישית (אבל באנגלית) :-) נדב 11:18, 22 מאי 2006 (IDT)

לעורך שלום

עיינתי בערך תעופה קלה והתאכזבתי על שלא ראיתי בקישורים החיצוניים קישור לאתר אגודת התעופה הכללית בישראל, המאגדת כ-600 טייסים בתעופה הקלה.

האתר מכיל מידע רב בכל הנושאים הקשורים לתעופה הכללית כמו גם מידע עדכני המתעדכן לעתים תכופות והיכול להוסיף ולהועיל לכל המעיין בויקיפדיה.

אשמח מאד אם תוסיפו את כתובת האתר www.aopa-israel.org.il לרשימת הקישורים

בתודה

יגאל מירב מנהל אתר אגודת התעופה

הוספתי. בפעם הבאה תוכל לעשות זאת בעצמך, ע"י לחיצה על לשונית "עריכה". אחיה פ. 16:55, 23 מאי 2006 (IDT)

ירושליים..

אני מכינה עבודה לבית הספר על העיר ירושליים, לכבוד יום ירושליים.(כמה נדוש..)

התבקשתי בעבודתי להוסיף ציר זמן ובו כתוב מתי ירושליים הייתה שייכת לנו ומתי לא, ואני לא מוצאת שום דבר שיכול לעזור לי. אם מישהו יוכל להפנות אותי לערך מסויים או אתר מסויים אודה לו מאוד!

את יכולה להכין אותה בעצמך, דרך הערך היסטוריה של עם ישראל, על ידי שימוש בכלל הבא: עד ימי דוד ירושלים לא הייתה בידינו. דוד כבש אותה, ומאז, בזמן ששלטנו בארץ, הייתה ירושלים בידינו, ובזמן שלא - לא. אחיה פ. 16:51, 23 מאי 2006 (IDT)
וכידוע, מזרח ירושלים הייתה בידי ירדן עד מלחמת ששת הימים, והיא מאורע שלזכרו חוגגים את יום ירושלים הנזכר. למרות זאת, הייתי קורא גם לזמן שלפניה (החל ממלחמת העצמאות) "שלטנו בארץ", ואילו בזמן זה לא הייתה ירושלים כולה בידי ישראל. ‏– rotemlissשיחה 17:21, 23 מאי 2006 (IDT)
נסי גם להשוות לערך היסטוריה של ירושלים. DGtal 16:52, 23 מאי 2006 (IDT)

תודה רבה!!! עזרת לי מאוד!!

D:

אתר מצויין

בתי בכיתה ד' והמידע שרשום באתר זה הוא פשוט עצום היא כבר עשתה קרוב ל5 עבודות מהאתר שלכם ישר כח .

תודה סקרלט 10:26, 24 מאי 2006 (IDT)
מצד שני אחד הבעיות עם ויקיפדיה, זה שילדים למדו להגיש עבודות ע"י שתי פעולות: העתק הדבק. --Mighty doron 21:10, 24 מאי 2006 (IDT)

הוספה

בערך "חיל התותחנים" תחת רשימת קציני החיל הראשיים מופיע שמו של תא"ל שוקה דורפמן. תא"ל (מיל) דורפמן הוא כיום (מזה כ6 שנים) מנהל רשות העתיקות. נראה לי כי ניתן לציין זאת בהערות... בברכה

הוסף. תודה. עמית 11:41, 24 מאי 2006 (IDT)

אני חייבת עזרה !

החבר של הבת שלי אחרי שהיא נפרדה ממנו הלך למכפשה וקנה בובת וודו ! הוא כישף את הבת שלי והיא חולה !! איך אני מסירה את הכישוף??? מי יכול לעזור לי בכזה דבר?? הרב של השכונה אומר שהוא לא מתעסק בכאלו דברים.

כיועץ הרשמי של ויקיפדיה לענייני כשפים וודו ועולם הנסתר הרייני לבשר לך שלכשף באמצעות בובות וודו הניתנות להשגה בישראל אין אחיזה במציאות והוא אינו אפקטיבי, סביר שביתך סובלת מחולי אחר ואני מציע שתקחי אותה לרופא, בברכה, השאמאן הראשי לויקיפדיה איש המרק 16:57, 24 מאי 2006 (IDT)

יועבר ל וק:ה שטול הירוחמי  :-) 10:46, 30 מאי 2006 (IDT)

שאלה (מילת חיפוש כבש)

איך מתאים הכבש לחיי המדבר?

הערך כבש שטול הירוחמי  :-) 10:49, 30 מאי 2006 (IDT)

טעות באתר

שלום אני חובב האבקות ושראיתי באתר הבחנתי בטעות בדף הWWE יש קתגוריות ובקתגורית אלופים כתבתם שאלוף ארצות הבירת הוא בובי לאשלי והאלוף הוא JBL זה גם כתוב באתר הרשמי שלהם

כל הכבוד

כבר זמן רב אנחנו נעזרים בשרותו/ה של האינציקלופדיה של ויקיפדיה וכל שאלה שההיתי מעוניינת לשאול אני בניי שלומדים תמיד היתה תשובה סיכום תמונות, כל הכבוד ,נכון יש מנועי חיפוש רבים אך קל וטוב זה לילדיי שביסודי.

גם הקישורים למקומות שונים נהדרים , היות ואנוכי מורה לאלקטרוניקה ומחשבים חבל שאין קישורים לאתרים עבורם.

תודה רונית

תודה על המחמאות. את מוזמנת לתרום גם מהידע שלך, ולהוסיף ערכים חדשים וקישורים מתאימים לערכים הקיימים שהם בתחום התמחותך. בברכה, דורית 19:15, 27 מאי 2006 (IDT)

סופרי ילדים ונוער"

שלום,

האם ניתן להוסיף את אוריאל אופק לרשימה. יש לו ערך משלן אך אינו ברשימה.

אבקש לא לפרסם ברבים את פנייתי.

תודה

ראובן

פנייתך כבר מפורסמת ברבים (כי היא מופיעה כאן). אני לא רואה שום סיבה למה לא להכליל אותו ברשימה, ואתה מוזמן לעשות זאת. גדי אלכסנדרוביץ' 20:04, 28 מאי 2006 (IDT)

מבנה הידע. המעלה של ויקיפדיה

יש שתי דרכים לידע. מלמעלה למטה. ומלמטה למעלה. הרבה מוסדות בעולם, כמו גם הממסד האקדמי בנויים מלמעלה למטה. יש כללים ומערכת שמכתיבה איך הכל ייראה. יש הרבה חסרונות בזה. ויש הרבה מקום לטעות.

ויקיפדיה בנויה מלמטה למעלה.

זה כמו ההבדל בין ללמוד צרפתית מהמילון לבין ללמוד את השפה מלגור בצרפת.

בעתיד אביא הפניה למאמר בנושא (אם אזכור....) רעיונאי 05:01, 29 מאי 2006 (IDT)

אייקי קרב מגע

שלום שמתי את הערך קרב מגע אייקי תחת אומנות לחימה ואילו חסמתם מפאת זכויות יוצרים... העיניין הוא שאני מנהל האתר שאל עמותת אייקי ולא הבנתי מה עלי לעשות בכדי שכן אופל לכתוב שם את החומר (כמובן שהחומר נלקח מהאתר שלנו וזה נכון) מה לעשות?

שלחתי מייל דרך האתר המדובר. אם תתקבל תשובה שאכן יש לך את הזכות הזאת - אני אודיע כאן על כך. אלי פ (שיחה) 09:43, 29 מאי 2006 (IDT)
קיבלתי את התשובה הבאה:
שמי רונן
ואני שלחתי את הפנייה אליכם...
 לא הבנתי מה עליח לעשות בכדי להצהיר שאני בעל החומר המתווסף
לויקיפדיה
ושאני המקור....

אנה אשרו את הערך ששמתי...
ומה עלי לעשות בכדי לבצע זאת בויקיפדיה בגרסה האנגלית מבלי שתהיה לי בעיה של הזכויות

בברכה,
דוידוב רונן מנהל אירגוני אייקי קרב מגע
אלי פ (שיחה) 10:22, 29 מאי 2006 (IDT)
העברתי לשיחה:אייקי-קרב מגע ערן 11:36, 29 מאי 2006 (IDT)

טעות בתמונה

שלום.... ברצוני להסב תשומת לבכם כי התמונה שמופיעה בערך רותם המדבר הינה תמונה של אשל מדברי ולא של רותם. (הרותם אינו גדל במים...למיטב ידעתי)

שלום לך אתה צודק זהו אשל בזמן הצפה כשיהיה לי זמן אני אצלם רותם המדבר שגדל לי ליד הבית בברכה שטול הירוחמי  :-) 16:39, 31 מאי 2006 (IDT)