ויקיפדיה:סקריפטים/לא בשימוש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מצב סקריפט מספר הסקריפט תוכן עכשווי פעולת הסקריפט
עבר להעדפות 2 mw.loader.load('ext.gadget.Revert'); הוספת תקציר "שחזור לגרסה x מתאריך x מאת x" בעת עריכת גרסה ישנה של דף.
עבר להעדפות 14 mw.loader.load('ext.gadget.ShortNSSearch'); חיפוש באמצעות שמות מרחב מקוצרים
עבר להעדפות 20 mw.loader.load('ext.gadget.DiffBytes'); הוספה של מספר הבתים שנוספו או הוסרו בדף הגרסאות הקודמות
עבר להעדפות 24 mw.loader.load('ext.gadget.EditReplace'); הוספת אפשרות לבצע החלפות בדף העריכה. מאפשר גם החלפות באמצעות ביטויים רגולריים
עבר להעדפות 27 mw.loader.load('ext.gadget.CustomSideBarLinks'); הוספת קישורים אישיים בתיבת הצד - את הקישורים יש לקבוע בדף משנה של דף המשתמש
מיושן 42 ללא שינוי - לטובת תאימות לאחור אין צורך: כעת אפשר להעביר רשימת סקריפטים ישירות ל importUserScript
עבר להעדפות 50 mw.loader.load('ext.gadget.Watchlist'); הוספה או הסרה של דפים לרשימת המעקב מדף השינויים האחרונים, או הסרת דפים מרשימת המעקב מהרשימה עצמה.
עבר להעדפות 51 mw.loader.load('ext.gadget.patrolAlarm'); שעון מעורר למנטרים - הסקריפט צובע את הקישור "שינויים אחרונים" בסרגל הצד בכתום אם יש שינויים אחרונים רבים שטרם סומנו כבדוקים. זמין למנטרים בלבד.
עבר להעדפות 54 mw.loader.load('ext.gadget.refStyle'); הוספת אופציות הצגה לסעיף "הערות שוליים" כאשר יש עשר הערות או יותר.
עבר להעדפות 57 mw.loader.load('ext.gadget.Dwim'); (לא זמין בעיצוב וקטור החדש) הפיכת מקלדת עברית/אנגלית בחיפוש - בחיפוש "yrun" ההצעות יכללו גם "טרומבון" "טרומן" וכדומה. (ברירת מחדל)
עבר להעדפות 58 mw.loader.load('ext.gadget.watchlistMark'); סימון ערכים מרשימת המעקב בדפי "תרומות המשתמש" ובדפי קטגוריות בגופן מודגש, והוספת קישורית [עקוב] או [הסר] לכל דף.
עבר להעדפות 60 mw.loader.load('ext.gadget.Revinfo'); הוספת מידע על עריכה אחרונה בהצבעה על "גרסאות קודמות". מידע על העריכה האחרונה: תאריך, שם העורך/כת, גודל הדף בבתים ותקציר העריכה.
עבר להעדפות 68 mw.loader.load('ext.gadget.CiteTooltip'); הוספת רמז (tooltip) עם תוכן הערת השוליים לקישור להערה בגוף הערך (ברירת מחדל)