ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:ילדות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<ילדות

תאריך תחילת הדיון: 22 יוני 2007


הקדמה

אני מציע להחזיר את התמונה הראשונה שהושמה בערך ילדות. במקרה זה התמונה הראשונה [1] היא גם התמונה המתאימה. כל שאר התמונות שהועלו של ילדים יוונים/הולנדים ואחרים הלבושים בבגדי חג ופסטיבל צבעוניים, אינם קשורים לערך. יש צורך בתמונה מכובדת, פשוטה וישירה. כמו כן נגרם לויקיפדיה נזק מכך שהקוראים רואים תמונה שמתחלפת לפי מצבי רוח.

אני מציע להחזיר את התמונה המקורית לערך ילדות. בשל ניגודי עניינים לא אשתתף בהצבעה. משתמש:hotguy.

דיונים קודמים

ניתן לראות דיונים קודמים ב-שיחה:ילדות. משתמש:hotguy

המשך הדיון

למען הסר ספק, התמונה היא תמונת שחור לבן של המשתמש מעלה ההצבעה! תמונתו מופיעה כבר שלוש פעמים בדך הבית שלו. לא יעלה על הדעת שמשתמש יקדם את תמונתו שלו בערך, מה עוד שהיא ירודה למדי. חגי אדלר 18:45, 22 ביוני 2007 (IDT)

הודעתי שאני לא משתתף בהצבעה. לגבי הטענה בקשר ל"תמונה ירודה", אז שכל אחד יצביע לפי טעמו ומצפונו. משתמש:hotguy
אתה צוחק? על זה אתה עושה הצבעת מחלוקת? hotguy, גייס אנשים שיתמכו בך דרך לוח המודעות. גם ככה יש יתר הצבעות. מספיק, דורית 18:49, 22 ביוני 2007 (IDT)
מסכים עם דורית, יש לנסות לפתור את הבעיות בדיונים ודרכי נועם לפני מעבר לכלי ההצבעות. יונתן שיחה 18:50, 22 ביוני 2007 (IDT)
כן, זה מה שקורה שהכאוס השתלט על כל חלקה טובה. מכלים זמננו בשטויות במקום לכתוב ערכים. חגי אדלר 18:52, 22 ביוני 2007 (IDT)
דורית, אני מעדיף הצבעה כדי לסגור את הנושא הזה אחת ולתמיד. ההצבעה תחסוך את זמנם של ויקיפדים רבים משום שהתמונה בערך ילדות שונתה הרבה פעמים, וסביבה נוהלו דיונים רבים. אם רוב הויקיפדים מעוניינים בתמונה "מודרנית" של ילדים יווניים צבעוניים בפסטיבל, אז יהי כן. אבל שתהיה החלטה. משתמש:hotguy
חבל שאינך מקבל הצעתי. לי לפחות אין כל כוונה להצביע בהצבעה שבעיני היא מיותרת. בברכה, דורית 19:26, 22 ביוני 2007 (IDT)

אין ספק שהוטגאי באמת היה חמוד בתור ילד. איזו הצבעה טפשית. Odonian19:52, 22 ביוני 2007 (IDT)

הצבעה

רק משתמש רשום בעל ותק פעילות של חודש ו-100 עריכות במרחב הראשי (ערכים בלבד ולא דפי שיחה, תמונות וכד') הוא בעל זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

בעד התמונה של משתמש:hotguy

נגד התמונה של משתמש:hotguy

  1. חגי אדלר 18:42, 22 ביוני 2007 (IDT)
ההצבעה הופסקה, בלתי נסבל שבעל עניין יביא להשחתת זמן שכזו. אם ויקיפד אחר סבור שכלו כל הקיצין וראוי לקיים הצבעה בעניין, יפתח נא אחר את ההצבעה. ‏odedee שיחה 21:17, 22 ביוני 2007 (IDT)