ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:לינור אברג'יל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:לינור אברג'יל

  • תאריך תחילת ההצבעה: 09:19, 2 ביוני 2019 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 09:19, 9 ביוני 2019 (IDT)

בעקבות הופעתה של לינור בטקס הדלקת המשואות השנה, והעניין התקשורתי הרב שהופעתה העלתה, אנו דנים ומצביעים האם נכון לכלול מידע זה בערך.

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

דיון קודם: שיחה:לינור אברג'יל

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

מתייג את המשתתפים בדיון: תלם, Dorian Gray Wild, Nirvadel, Dovno, משה פרידמן, יאיר דב, אלעדב., גנדלף, צור החלמיש, בורה בורה, נעם דובב, Haparsi ודוד שי. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ב באייר ה'תשע"ט • 11:27, 27 במאי 2019 (IDT)

צור החלמיש, בורה בורה, יאיר דב, מדוע שלא תכתבו את עמדתכם ב"עמדת הצד הראשון"? אביתר ג'שיחה09:20, 29 במאי 2019 (IDT)

לא תייגת אף אחד, כי את החתימה הוספת בעריכה נפרדת. אני עכשיו גיליתי שנפתחה הצבעה. בברכה, גנדלף - 00:52, 30/05/19
האמנם חובה לחתום על אזכורים? טוב לדעת. אם כן נאזכר אותם שוב: Dorian Gray Wild, Nirvadel, משה פרידמן, אלעדב., צור החלמיש, נעם דובב, Haparsi ודוד שי. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ה באייר ה'תשע"ט • 10:19, 30 במאי 2019 (IDT)

הטקסט שהוסר[עריכת קוד מקור]

ביום העצמאות 2019 הנחתה אברג'יל את טקס הדלקת המשואות לצידו של השחקן אביב אלוש. במהלך הנחייתה חבשה כיסוי ראש. פוסט שפרסם ברשת פייסבוק נשיא בית משפט השלום בבאר שבע לשעבר, השופט עודד אל-יגון, ובו כינה את כיסוי הראש של אברג'יל "תרבוש רב קומות" וכתב כי "שמלתה ההדוקה מבליטה היטב את שדיה המתנוססים בגאון לתפארת מדינת ישראל",[1] חולל סערת רשת גדולה וגרר גינויים מקיר לקיר. חברת הכנסת שרן השכל, שאינה מקיימת אורח חיים דתי, הודיעה כי תחבוש כיסוי ראש במשך שבוע, כהזדהות עם אברג'יל.[2]. גם שרת המשפטים איילת שקד גינתה את דברי השופט לשעבר וכתבה ”היום מועמד כמו השופט אליגון לא היה נכנס בשערי הוועדה לבחירת שופטים”, הצטרפה למחאת השביס ופרסמה תמונה שלה עם כיסוי ראש[3]. מאוחר יותר סירב אל-יגון לחזור בו מדבריו או להתנצל עליהם.[4]

סוף העברה

כמובן שלפסקה עדיין חסרה תמונת תקריב בשימוש הוגן של "שדיה המתנוססים בגאין".</sarcasm> אפילו בדפי שיחה הציטוט של התייחסויות כאלו למושא הערך פשוט מביש. בברכה, גנדלף - 15:44, 31/05/19

אלה שופטיך ישראל. מדהים מי בחר אותו. בורה בורה - שיחה 15:48, 31 במאי 2019 (IDT)
אני יכול רק לנחש שלא העם. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ו באייר ה'תשע"ט • 17:17, 31 במאי 2019 (IDT)
אני גם הייתי מוותר על המשפט הזה. יאיר דבשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 09:26, 2 ביוני 2019 (IDT)
יש להדגיש שאיננו מצביעים על הנוסח המדויק הזה, שגם לא הובא כאן מלכתחילה, כי אם על השאלה האם להזכיר את הפרשה או לא. נרו יאירשיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ט • 11:34, 3 ביוני 2019 (IDT)
לא על הנוסח המדויק אבל על רוחו ורמת הפרוט. שאם זה יעבור המתנגדים לא יגמדו את האזכור. בורה בורה - שיחה 11:46, 3 ביוני 2019 (IDT)
ואגב, מה הכוונה "שגם לא הובא כאן מלכתחילה"? הטקסט הזה מוצב כאן עוד מלפני תחילת ההצבעה. בורה בורה - שיחה 13:04, 3 ביוני 2019 (IDT)
אתה יודע מה הכוונה, הטקסט הובא לכאן זמן קצר לפני תחילת ההצבעה, ולכן סביר להניח שישנם משתתפים (אני ביניהם) שלא מצביעים על ניסוח אלא על שאלת אזכור הפרשה. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ט • 13:46, 3 ביוני 2019 (IDT)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

אמנם מדובר באפיזודה קטנה (התגובה של השופט בדימוס כשלעצמה הייתה חסרת חשיבות, אם לא היה מתפתח משהו בעקבותיה). מה שמעניין כאן זו דווקא הסערה החברתית שפרצה בעקבות הדברים (וזה לא משנה אם הסערה היא פרופורציונלית לתגובה השולית של השופט, או לא). המחאה של כיסויי הראש (שחבשו נשים וגם גברים לאות הזדהות) היא תופעה יחסית ייחודית וחדשה, ומעידה על התרחבות ההכלה החברתית בישראל גם כלפי הצד הדתי של הסקאלה - דבר שלמרבה הצער לא נפוץ במיוחד. לכן הייתי מאזכרת זאת גם בערך של שרן השכל - הפעולה שלה הייתה אמיצה ורגישה. תלם - בואו להצטרף לוויקישטעטל! 11:48, 15 במאי 2019 (IDT)

אם הסערה שהתפחתה הייתה מספיק גדולה (ולי לא ברור אם אכן כך), אז אולי אפשר לאזכר זאת בערך כלשהו המדבר על היחס לנשים במרחב הציבורי. לפרשה אין שום חשיבות לביוגרפיה האישית והמקצועית של אברג'יל עצמה. Dovno - שיחה 10:59, 29 במאי 2019 (IDT)
וודאי שישנה, הרי הופעתה בטקס הייתה הגורם שהצית את המחאה. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ד באייר ה'תשע"ט • 11:24, 29 במאי 2019 (IDT)
תודה לאביתרג שפתח את הצבעת המחלוקת על נושא חשוב זה שעורר סערה רבה, הרבה יותר מכל אירוע אחר שהיה כאן לאחרונה. אפילו שרת המשפטים נדרשה לכך ועוד הרבה חשובים וידוענים. השפלת נשים איומה שיצרה אפילו פעולות הזדהות של חברי כנסת ושרים. יש כאן הרבה מעבר לציוץ של שופט דפוק אחד. ואגב, הוא היה נשיא בית משפט השלום, לא סתם אחד. ראו חיפוש שטחי זה כמה תגובות בכל העיתונים. וזה לא רק הוא. גם רוגל אלפר, מבקר הטלויזיה של הארץ. ולהגנתה יצאה גם קורין גדעון כפי שתראה בהארץ. יש כאן גם צביעות על של מספר ויקיפדים המתנגדים לאזכור כי היא דתיה. אם הייתה "מהמגזר הנכון" דהיינו להט"ב, הרי שהיתה קמה כבר מהומת אלהים. בורה בורה - שיחה 13:28, 29 במאי 2019 (IDT)
כפי שקדמוני תלם ובורה, וכפי שכתבתי בזמנו בדף השיחה, הייתה סערה, הגיעה לחברי כנסת, הגיעה לרשתות ציבוריות וגם לתקשורת. היא לא נופלת בהדהודה מסערות אחרות שנכנסו לערכים שונים. ראויה לאזכור. יאיר דבשיחה • כ"ד באייר ה'תשע"ט • 14:56, 29 במאי 2019 (IDT)
אפשר להתווכח אם ראויה לאזכור או לא (להערכתי ה"פרשה" תישכח מהר). אבל גם אם נאמר שהפרשה ראויה לאזכור, מקומה אינה בערך על לינור אברג'יל. Ronam20 - שיחה 16:43, 29 במאי 2019 (IDT)
בורה בורה, לא פתחתי את ההצבעה, מיכאל צבאן עשה זאת. אני רק שמתי לב שעמדת הצד הראשון לא הובעה, וביקשתי מהמצדדים הראשיים בה בדף השיחה, להביע את עמדתם גם כאן. אבל אני תמיד מוכן לקבל תודות. אביתר ג'שיחה12:27, 30 במאי 2019 (IDT)

לדעתי אם יש משהו שבגינו היא תישאר בזיכרון הציבורי - זו הפרשה הזאת. היא משמעותית בהקשר זה אפילו יותר מהזכייה בתחרות (מיס יוניברס?). נרו יאירשיחה • כ"ה באייר ה'תשע"ט • 16:33, 30 במאי 2019 (IDT)

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

סערה בכוס תה, שבעוד כמה ימים לא תיזכר כלל (וגם אינה רלוונטית לנושא הערך, שרק במקרה נפלה קורבן לצרות מוחין ולחוסר סובלנות. זה היה יכול לקרות לכל אחת אחרת שמתלבשת שונה מהמקובל במגזרים מסויימים). Ronam20 - שיחה 22:50, 28 במאי 2019 (IDT)

אני נגד אזכור. אם יש לזה איזשהו קשר לנשואת הערך הוא בזה שהיא כנראת מייבאת בובואים. אבל מה הקשר לציוץ שטות שכמה אנשים קפצו עליו. אם נלך על זה אז כל ויקיפדיה תהיה העתק של טוויטר ופייסבוק. Haparsi - שיחה 14:48, 30 במאי 2019 (IDT)
"ציוץ שטות שכמה אנשים קפצו עליו"? אתה רציני? אתה יודע כמה רעש זה עשה? אפילו בהארץ הזרדזו למחות! מיכאל.צבאןשיחה • כ"ה באייר ה'תשע"ט • 16:27, 30 במאי 2019 (IDT)
או שאולי פשוט כולכם לקחתם לכם במקרה שבוע חופש מכלי התקושרת בדיוק החל מיום העצמאות... מיכאל.צבאןשיחה • כ"ה באייר ה'תשע"ט • 16:28, 30 במאי 2019 (IDT)
ב"הארץ" הזדרזו למחות כי זה אכן המקום לכך: במאמרי דעה בעיתונות וברשתות חברתיות. זה שכתבו על זה בעיתון לא הופך את זה לבעל חשיבות אנציקלופדית. וגם אם כן יש להזכיר, אז לא כחלק מהביוגרפיה של אברג'יל, אלא צריך למצוא ערך שמהותו היא היחס לנשים במרחב הציבורי בישראל. Dovno - שיחה 16:53, 30 במאי 2019 (IDT)
אני מתפלא שיש המנסים לדחוק נושא מרכזי זה בתולדות עם ישראל לערך שולי על מלכת יופי. הערך מעשה לינור והבובו יעמוד בגאון לצד קמצא ובר קמצא ותנורו של עכנאי, כמופת לדורות. אוהב אתכם, ויקיפדים, אנשים שיודעים להבדיל בין עיקר לטפל ומתמקדים בטפל, כך שטפלם עיקרם ועיקרם טפלם. דוד שי - שיחה 19:36, 30 במאי 2019 (IDT)
עם כל הכבוד לתנורו של עכנאי, אני סבור שיהיה מתאים יותר להשוות לערך יאיר נתניהו. אולי תרצה להסביר למה שם הכנסת, ולא פעם אחת, התבטאויות טפלות שלו בטוויטר? נרו יאירשיחה • כ"ו באייר ה'תשע"ט • 11:29, 31 במאי 2019 (IDT)
ההשוואה אינה מדוייקת. אפשר בהחלט לדון האם ההתבטאויות רלוונטיות בערך של יאיר נתניהו, אולם שם מדובר בהתבטאויות טפלות שלו, ולא בהתבטאויות טפלות של אחרים לגביו (מן הסתם אפשר למצוא המון כאלו). Dovno - שיחה 22:04, 1 ביוני 2019 (IDT)
אם תסכים איתי שהיא הרבה יותר מדויקת מהשוואה לתנורו של עכנאי, ושגם דוד שי לא מקפיד על כך שיוכנסו לויקיפדיה העברית אך ורק נושאים מרכזיים בתולדות עם ישראל - גם זה משהו. מעבר לזה, אף השוואה לא יכולה להיות מאה אחוז מדויקת, תמיד אפשר למצוא הבדלים. לטעמי ההבדל שציינת לא משמעותי, כי נוצרה סערה גדולה סביב כיסוי הראש שלה בטקס, שאכן לא היה שגרתי באירועים כאלה. נרו יאירשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 01:59, 2 ביוני 2019 (IDT)
ייתכן, כפי שנכתב למעלה, שהסערה הייתה מספיק גדולה כדי לציינה. אבל אז השאלה היא האם המקום לציינה הוא בערך על אברג'יל (עליה נכתבה התגובה) או בערך אחר (כגון הערך של המגיב עצמו או ערך על יחס החברה לנשים במרחב הציבורי). מקובל שאם אדם א' מביע ביקורת על אדם ב' (ואם לעצם הביקורת יש חשיבות אנצקילופדית) אז רצוי שהביקורת תופיע בערך על אדם א' ולא בערך על אדם ב'. Dovno - שיחה 09:16, 2 ביוני 2019 (IDT)
הנקודה העיקרית כאן אינה שאל יגון הביע ביקורת בסגנון נמוך במיוחד. הנקודה היא שרבים יצאו להגנתה של אברג'יל, כולל מחוות בלתי נפוצות של פוליטיקאיות, ושקרוב לוודאי שזהו הפרט שבגינו זכתה אברג'יל לחשיפה הציבורית המשמעותית ביותר, ולכן קרוב לוודאי שבגינו תיזכר גם בעתיד יותר מכל. נרו יאירשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 12:39, 2 ביוני 2019 (IDT)
סערה בכוס תה. אל־יגון כתב פוסט נמוך ועלוב, אבל הסערה לובתה במידה לא מעטה ככלי שיווקי. שכן אברג'יל היא המייבאת והמשווקת של כיסויי הראש כדוגמת זה שחבשה. לא סתם לא התעוררה שום סערה משום תגובה שהיתה או לא היתה לכיסויי ראש אחרים, כדוגמת זה שחבשה לאה שקדיאל באותו הטקס ממש. אין חשיבות אנציקלופדית, ואם נוסיף לויקיפדיה כל סערה תקשורתית שמטרתה קידום מכירות נצטרך להכפיל את השרתים. בעניין הלבוש של שרה נתניהו שהוזכר, אני בעד למחוק גם את הפסקה הנ"ל מהערך שלה. זה לא ראוי ונמוך. דקל ער - שיחה 12:28, 4 ביוני 2019 (IDT)
לא התעוררה סערה לגבי שקדיאל כי אל יגון לא מצא עניין מספיק להפנות אליה את מזגו השיפוטי המהוקצע. מלבד זה, לא מצאתי עדות בגוגל לכך שאברג'יל משווקת משהו (אין לי מושג על מה אתה מתבסס), ובכל מקרה לא היה צורך שמישהו ילבה דברים כה נמוכים ופרובוקטיביים. זה קורה מעצמו. נרו יאירשיחה • א' בסיוון ה'תשע"ט • 14:08, 4 ביוני 2019 (IDT)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות ראשונה – בעד הוספת המידע לערך[עריכת קוד מקור]

  1. מיכאל.צבאןשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 09:22, 2 ביוני 2019 (IDT)
  2. יאיר דבשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 09:25, 2 ביוני 2019 (IDT)
  3. נושא חשוב שעורר סערה רבה, הרבה יותר מכל אירוע אחר שהיה כאן לאחרונה. אפילו שרת המשפטים נדרשה לכך. בורה בורה - שיחה 09:47, 2 ביוני 2019 (IDT)
  4. נקודת ציון בקריירה של אברג'יל. שיח נרחב מאוד סביבה בכלי התקשורת, בפובליציסטיקה וברשתות החברתיות. לא מצליח למצוא את ההיגיון בהשמטת האירוע מהערך עליה. צור החלמיש - שיחה 09:57, 2 ביוני 2019 (IDT)
  5. בנישיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 10:02, 2 ביוני 2019 (IDT)
  6. גבוה מעל הרף המקובל אצלנו. ולולא ההקשר הדתי היינו רואים כאן התגייסות של רבים נוספים. נרו יאירשיחה • כ"ח באייר ה'תשע"ט • 12:40, 2 ביוני 2019 (IDT)
    אם הייתה אישיות להט"ב, כבר היית רואה בצד הזה של ההצבעה לפחות 30 קולות... מדהים איך אנשים מחליטים כאן מה "אנציקלופדי" בורה בורה - שיחה 16:22, 2 ביוני 2019 (IDT)
    זו אמירה (שאתה חוזר עליה פעמים רבות, כאן ובעוד מקומות), חסרת ביסוס, מקוממת ומתסיסה בעיניי. נעם דובב - שיחה 23:31, 2 ביוני 2019 (IDT)
    ואת זה כותב מי שנימק למטה "פוגעני וסקסיסטי". ממליץ לך, כמו שהמליצו כבר רבים מאוד בדף שיחתך, לא לתת ציונים לאחרים בנושאים האלה. נרו יאירשיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ט • 11:32, 3 ביוני 2019 (IDT)
  7. Tempest 88 - שיחה 18:13, 2 ביוני 2019 (IDT)
  8. לאחר התלבטות. יחד עם זאת, אין מקום להכניס את דברי האוויל על שדיה של נשואת הערך • חיים 7שיחה20:32, 2 ביוני 2019 (IDT)
  9. Nirvadel - שיחה 21:36, 2 ביוני 2019 (IDT)
  10. ניב - שיחה 22:44, 2 ביוני 2019 (IDT)
  11. Eladkarmel - שיחה 07:05, 3 ביוני 2019 (IDT)
  12. רדיומן - שיחה 08:33, 3 ביוני 2019 (IDT)
  13. לאחר מחשבה שנייה, שיניתי את דעתי בעניין. נעם דובב - שיחה 12:14, 3 ביוני 2019 (IDT)
  14. נחשוןשיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ט • 12:15, 3 ביוני 2019 (IDT)
  15. אני בעד הוספת המידע, אם כי הייתי שוקלת לנסח את הפסקה אחרת. //מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי - בואו נדבר// 12:38, 3 ביוני 2019 (IDT)
    יש לך רעיון איך לנסח את הפסקה? נעם דובב - שיחה 13:20, 3 ביוני 2019 (IDT)
    לא חשבתי עדיין על שום דבר מיוחד, פשוט הניסוח מעט צורם לי. קודם נחכה שההצבעה הזו תסתיים ואז ניגש לזה. //מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי - בואו נדבר// 00:18, 4 ביוני 2019 (IDT)
  16. לא יאומן שהמצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי זה ערך(!) וכאן דנים אם להכניס פסקה(!) על הפרשיה העגומה הזו. פּ‏ִירֵאוּס § שִֹיחָה 15:56, 3 ביוני 2019 (IDT)
    גם את הערך ההוא היה אפשר למחוק. אבל כאן זה עוד בולט יותר, ולוּ משום שזה נספח לערך לא כל כך רלוונטי. הרי לאותו שופט לא באמת איכפת מאברג'יל הוא פשוט אנטי-דתי והפריעה לו דמות גנרית של האישה הדתית. ואין שום סיבה לטפול את האפיזודה לערך הנוכחי. Ronam20 - שיחה 20:17, 3 ביוני 2019 (IDT)
  17. Silentium2019 - שיחה 14:04, 4 ביוני 2019 (IDT)
  18. בעד הוספת המידע לערך, להוציא הציטוט "שמלתה ההדוקה מבליטה.." שמיותר בעיני. במילא המחאה התמקדה בכיסוי הראש. מי שירצה להרחיב על דברי השופט בדימוס יוכל לפנות להערות השוליים. Staval - שיחה 00:54, 5 ביוני 2019 (IDT)
  19. בעד הוספת המידע לערך. יראה הקורא ויתרשם בין אשה אצילית וגיבורה לבין איש גס רוח ומר נפש. יעלי - שיחה 16:56, 5 ביוני 2019 (IDT)
    מסכים עם סתיו. נעם דובב - שיחה 23:37, 5 ביוני 2019 (IDT)
  20. Carpatianlynx - שיחה 10:04, 6 ביוני 2019 (IDT)
  21. בעד, אבל הציטוט "שמלתה ההדוקה מבליטה.." מיותר גם בעיני. רוב העניין הציבורי לא עסק באמירה המכוערת הזו, אלא בדבריו על כיסוי הראש. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו10:59, 6 ביוני 2019 (IDT)
  22. רדיומן - שיחה 07:29, 7 ביוני 2019 (IDT)

אפשרות שנייה – נגד הוספת המידע לערך[עריכת קוד מקור]

  1. Amiroשיחה 09:19, 2 ביוני 2019 (IDT)
  2. אלעדב. - שיחה 09:27, 2 ביוני 2019 (IDT)
  3. Ronam20 - שיחה 10:15, 2 ביוני 2019 (IDT)
  4. כמובן שהתנגדותי אינה להוספת מידע על "הופעתה של לינור בטקס הדלקת המשואות השנה", אלא להוספת מידע על מה שפנסיונר אחד כתב בגנות הופעתה. למרות שדבריו צוטטו באתרי חדשות רבים. בברכה, גנדלף - 14:24, 02/06/19
  5. Dovno - שיחה 19:59, 2 ביוני 2019 (IDT)
  6. בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 03:02, 3 ביוני 2019 (IDT)
  7. דוריאןDGW – Talk 20:05, 3 ביוני 2019 (IDT)
  8. Osishkin - שיחה 10:06, 4 ביוני 2019 (IDT)
    אני די בטוח שאין לך זכות הצבעה. מיכאל.צבאןשיחה • א' בסיוון ה'תשע"ט • 12:13, 4 ביוני 2019 (IDT)
    לפי סקריפט זכות ההצבעה בזמן תחילת ההצבעה (2.6.2019 בשעה 9:19) יש לי זכות הצבעה Osishkin - שיחה 14:08, 5 ביוני 2019 (IDT)
  9. נגד הפייסבוקיזציה והטוויטריזציה של ויקיפדיה. H. sapiens - שיחה 12:05, 4 ביוני 2019 (IDT)
  10. דקל ער - שיחה 12:29, 4 ביוני 2019 (IDT)
  11. דוד שי - שיחה 07:02, 5 ביוני 2019 (IDT)
  12. כמו H. sapiens. יוניון ג'ק - שיחה 11:46, 8 ביוני 2019 (IDT)
  13. Alon112 - שיחה 11:48, 8 ביוני 2019 (IDT)

נמנע[עריכת קוד מקור]

  1. Euro know - שיחה 14:20, 2 ביוני 2019 (IDT)

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

ברוב של 22 לעומת 13 הוחלט לקבל את עמדת הצד הראשון ולהוסיף את המידע לערך. אביתר ג'שיחה10:32, 10 ביוני 2019 (IDT)

סיכום מוזר ונמהר בהתחשב בכך שמצביע אחד הצביע פעמיים (רדיומן), ועוד בובת קש אחת לפחות (Tempest 88) של הטרולית TMagen. היה צריך הקפדה גדולה יותר ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 09:48, 17 ביוני 2020 (IDT)
ו-20-13 לא עובר? בורה בורה - שיחה 10:02, 17 ביוני 2020 (IDT)
לא אומר שלא עובר, ואין לי עניין בנושא ההצבעה, אבל מי שמסכם צריך לשים לב להצבעות כפולות/הצבעות פסולות/הצבעות של טרולים, כמו לכל עניין פרוצדורלי אחר. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 10:05, 17 ביוני 2020 (IDT)