חתיכה בהפתעה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חתיכה בהפתעה
The Hot Chick
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי טום בריידי
הופק בידי רוב שניידר, קר דה-אנג'לו
תסריט רוב שניידר, טום בריידי עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה פק פריור עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים רייצ'ל מקאדמס
ג'נה דוואן
לי גרלינגטון
אשלי סימפסון
אדם סנדלר
מאט ויינברג
מישל בראנץ'
אנדרו קיגן
Giselle Fernández
Sam Doumit
מיכאל פפג'ון
Katie Lohmann
Sandra McCoy
אנג'י סטון
טיה מאורי
אריק כריסטיאן אולסן
רוברט דייווי
מת'יו לורנס
אנה פריס
Tamera Mowry
Leila Kenzle
מלורה הארדין
מייקל או'קיף
אלכסנדרה הולדן
רוב שניידר
דיק גרגורי עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ג'ון דבני עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום טים שוורסטדט עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה האפי מדיסון, סרטי טאצ'סטון עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה סרטי טאצ'סטון
האפי מדיסון
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 13 בדצמבר 2002
משך הקרנה 104 דקות
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה
תקציב 34 מיליון דולר
הכנסות 54.6 מיליון דולר (2003)
הכנסות באתר מוג'ו hotchick
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חתיכה בהפתעהאנגלית: The Hot Chick) הוא סרט קומדיה אמריקאי אשר יצא בשנת 2002. הסרט בוים על ידי הבמאי טום בריידי ומשחקים בו רייצ'ל מקאדמס ורוב שניידר.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מתחיל בסצנה ממצרים העתיקה בה כלה מנסה לברוח מחתונה באמצעות עגילים אותה מעבירה למשרתה ולמעשה הן מחליפות גוף והכלה המיועדת בגופה אך מדובר במשרתת שעתידה להינשא.

משם מממשיכים לסצנה של היום, ג'סיקה ספנסר היא הנערה החתיכה והפופולרית ביותר בתיכון, אפריל היא חברתה הטובה של ג'סיקה והן מעודדות בנבחרת של בית ספר התיכון בו הן לומדות, יום אחד ג'סיקה עושה צחוק בבית ספר מנערה שמנה ומנערה מדת הוויקה, לאחר מכן היא וחברותיה הולכות לקניון, שם הם נכנסות לחנות אפריקאית, ג'סיקה מגלה בחנות שהעגיל שמוצא חן בעיניה אינו למכירה אז היא מחליטה לגנוב אותו.

זמן קצר אחרי זה אוליב, פושע בן שלושים, שודד תחנת דלק, ג'סיקה וחברותיה עוצרות שם עם מכוניתן והן חושבות שהוא עובד במקום, על מנת שלא יחשדו בו בעבירה הוא מתחיל לשרת אותם, לג'סיקה נופל בטעות אחד העגילים על הקרקע מחוץ למכונית ואוליב לוקח אותו, באותו ערב הוא שם את העגיל של ג'סיקה בביתו בעוד היא עונדת את העגיל השני שנותר לה, בוקר ג'סיקה ואוליב קמים בבוקר בגוף האחד של השני, דבר זה מדאיג בעיקר את ג'סיקה היות שהיא עמודת לקראת תחרות מעודדת וגם נשף סיום התיכון בא וקרב.

לאחר שג'סיקה מצליחה לשכנע את חברותיה להאמין לה שהיא אכן היא רק בגוף אחר הם עוזרות לה לברר אודות המקרה של חילופי הגוף, אחת מהם מוצא תמונה של העגיל במרשתת, כשהם חוזרות לחנות שהיו בה, המוכר בחנות מסביר לה איך העגיל עובד ואומר להם שהם חייבות למצוא את העגיל השני ואם לא השינוי יהיה לתמיד.

בזמן זה ג'סיקה גרה בסודיות אצל אפריל ומועסקת בגופו של אוליב בשתי עבודות, היא עובדת כגנן בביתה ובמסגרת זו הוריה מספרים לה על הבעיות בחיי הנישואים שלהם והיא עוזרת להם לחדש את חיי האהבה שלהם, היא גם מועסקת בעבודות תחזוקה בבית ספרה, במסגרת עבודתה היא נכנסת למלתחות של הבנים שם היא מרגלת אחר החבר שלה ביל והחבר של אפריל ג'ייק.

במקביל אוליב מנצל את גופה של ג'סיקה כדי להרוויח כסף מגברים כולל מבילי הנותן לו כסף וגם נותן לו את מכוניתו במחשבה שהוא ג'סיקה, ביום נשף הסיום, אחת מחברותיה של ג'סיקה רואה במהדורת החדשות בטלוויזיה את אוליב שודד גבר, היא הולכת לזירת הפשע ושם היא מוצאת כרטיס ביקור של המועדון בו אוליב עובד בריקוד על עמוד, היא מיידעת את ג'סיקה במידע שמצאה וחבורת הבנות הולכת למועדון זה, הם מוצאות את אוליב, ג'סיקה לוקחת ממנו את העגיל ושמה אותו עליה ביחד עם העגיל שהיה אצלה, כששני העגילים על אותו בן אדם, הגוף של שניהם מתחלף וחוזר למצב המקורי, הסרט מסתיים בטקס סיום בית הספר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]