טוטלי ספייס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טוטלי ספייס
!Totally Spies
המרגלות ספייס. מימין לשמאל: סאם, אלכס וקלובר.
המרגלות ספייס. מימין לשמאל: סאם, אלכס וקלובר.
סוגה אנימציה לילדים. קומדיה
יוצרים מרטון פרודקשן, וינסנט צ'בלון-דמרסי, דוד מישל
מדבבים ג'ניפר הייל, קטי גריפין, אדריאן טרוס, קטי ליי, ג'ס הארנל
מדבבים בעברית סיון שביט, אניה בוקשטיין, שירי גדני, הדר שחף-מעיין, דב רייזר, אסתר אתי קסטרו, אלי לולאי, צביקה שוורצברג, יורם יוספסברג, אמנון וולף, עפרון אטקין, גלעד קלטר, שמחה ברבירו, תום שוורצברג, נורית כהן, אריה צ'רנר, אלברט כהן, מולי שולמן, זיו מאיר, יגאל מזרחי, איריס זינגר, אסף קורמן, הילה מערבי, דורון אורן, יעל עמית, מיכל מוכתר, נטלי פיק, עינת גליקסמן, יואב יפת, שרון כהן, יהונתן מגון, ענת ארליך, עדי קוזלובסקי, ניב קייקוב, יעל בן ארי, דנה אברהם, סער בדישי.
ארץ מקור צרפתצרפת צרפת
קנדהקנדה קנדה
שפות אנגלית, צרפתית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 6
מספר פרקים 156
הפקה
חברת הפקה Banijay Kids & Family עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Banijay Kids & Family, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 20 דקות
שידור
רשת שידור צרפתצרפתTF1 ,Télétoon
קנדהקנדהTeletoon
רשת שידור בישראל Fox Kids
ג'טיקס
ערוץ דיסני
HOT VOD Young
תקופת שידור מקורית 3 בנובמבר 20013 באוקטובר 2013 (24 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור בישראל 8 באפריל 2003[1]
קישורים חיצוניים
www.totallyspies.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טוטלי ספייסאנגלית: !Totally Spies; בתרגום חופשי: "לגמרי מרגלות") היא סדרת אנימציה לילדים, שהופקה על ידי חברת Marathon Media הצרפתית. הסדרה זכתה להצלחה, ושודרה בעשרות מדינות ברחבי העולם. בישראל הסדרה שודרה בערוצים Fox Kids, ג'טיקס, ערוץ דיסני, ושירות הזרמת המדיה HOT VOD Young.

ב-22 ביולי 2009 יצא בצרפת סרט המבוסס על הסדרה בשם "טוטלי ספייס: הסרט" המספר איך סאם, אלכס וקלובר נפגשו והפכו למרגלות. בקנדה הסרט שודר ב-13 ביולי 2013 ובישראל בשנת 2011.

בחודש אפריל 2023 נודע כי הסדרה תחודש לעונה שביעית שתעלה בקרטון נטוורק במהלך שנת 2024 טרם ידוע על שידורי העונה החדשה בישראל.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוסקת בסם, קלובר ואלכס, בנות הלומדות בתיכון "בוורלי הילס" ובמקביל פועלות כסוכנות מרגלות בחברת "טופ" (WOOHP בגרסה המקורית) ומצילות את העולם. בגלל עבודתן השנייה נאלצות במקרים רבים להסתיר את זהותן ולאזן את החיים כמרגלות עם החיים הרגילים כתלמידות תיכון. חיי הבנות בתיכון כוללים הרבה פעמים אהבה רומנטית לבנים יפי מראה הלומדים במקום. בעונות השלישית והרביעית עוברות לגור בבית משלהן, עד שהאימהות שלהן, שגילו שבנותיהן מרגלות, מוכרות אותו. בעונה החמישית הבנות עוברות לאוניברסיטת מליבו וממשיכות בחוויותיהן. לבנות אויבים רבים בתור מרגלות, אך בחייהן הרגילים ישנה מנדי, שהצטרפה אליה בת דודתה, מינדי שמתחרות איתן על בנים, פנטהאוז וכדומה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סמנתה "סם" סימפסון (סיון שביט/ דנה אברהם-סמו/נועה גורן) - המוח שבחבורה. סם תמיד נחושה לפתור בעיות ולעזור לחברים, וכשהיא בסביבה אין סיבה לדאגה, כי היא מוצאת פתרון בשניות מועטות. לפעמים נקלעת למשברים רומנטיים.
  • קלובר (אניה בוקשטיין/שירי גדני) - המפונקת שבחבורה. חסרת סבלנות, ומתעסקת תמיד במראה החיצוני וביחסיה הרומנטיים. כך יוצא שבשיחות שבין הבנות קלובר תמיד משלבת גם את נושא האיפור והמראה החיצוני ואינה מתרכזת בעיקר השיחה. לא פעם קלובר נוהגת לומר ש"זאת לא פעם ראשונה שאיפור מציל את חיי". בעונה החמישית קלובר מתאהבת בבחור בשם בליין והם הופכים לחברים. באחד הפרקים בעונה השנייה מצוין שהיא שמרה חלק מאביזרי טופ לעצמה, והשתמשה בהם במשימה משלה שבו עקבה אחר בחור שמשתמש ביכולת התחפשות מיוחדת על מנת להתחיל עם כל בת צעירה בבוורלי הילס, שהשתמשה במכונה שלו.
  • אלכסנדרה "אלכס" קוסוי (הדר שחף-מעיין) - בחורה חצי היספנית וחצי אפרו-אמריקאית, בעלת שיער שחור קצר. אין לה שום בעיה לעזור ואם קוראים לה היא באה מיד. בניגוד לקלובר, אלכס מתעסקת לא פעם בנושא אמונות תפלות. ספורטיבית מאוד ומתעסקת בסוגים רבים של ספורט. היא גם לפעמים נקלעת למשברים רומנטיים.
  • ג'רלד "ג'רי" לואיס (דב רייזר) - מפקד טופ וגם ראש צוות הבנות. כשיש משימה הבנות נשאבות בהפתעה אל תוך מפקדת טופ ומאזינות לדבריו של ג'רי, וזאת על ידי מתקנים המוסווים כחלק מהמבנה של המקום הנוכחי בו נמצאות הבנות (כמו לוקר, ספסל, דשא, ארון בגדים, ספה ועוד). לעיתים, שלא ביוזמתו, הוא "משתתף" גם במשימות של סוכנותיו.

דמויות המשנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מנדי (אסתר אתי קסטרו) - בחורה סנובית האוהבת אופנה, איפור ובגדים. מנדי היא האויבת הכי גדולה של הבנות, אך בעיקר של קלובר. מנדי גורמת לה כל פעם מחדש לקנא בדברים שהיא עושה. כאשר הבנות ובכללן גם מנדי עוברות לאוניברסיטת מאליבו, היא פוגשת את בת דודתה מינדי.
  • דייוויד (אסף קורמן) - מושא אהבתן של שלוש המרגלות וגם של מנדי. דייוויד מתעניין באמנות: הוא מנגן בגיטרה, עוסק בשירה ומצייר.
  • בליין- בעונה החמישית קלובר מתאהבת בחור בשם בליין והם הופכים לחברים. אחרי כמה זמן היא מגלה שהוא בעצם מרגל שמנסה להרוג אותה אז היא מנסה לתפוס אותו בעזרת חברותיה ובסוף מתגלה שעבדו עליו וקלובר לא רעה אז הם חוזרים והוא עובר למשרד טופ שבאוסטרליה.
  • ארנולד (אסף קורמן) - מופיע בעונות הראשונות של הסדרה. ארנולד הוא הגאון של הכיתה בתיכון בבוורלי הילס ונחשב ל"חנון". הוא למד בכיתה של סם אך מאוהב בקלובר. הוא עצמו אף שם לב למשהו מוזר בבנות (כביכול השאיבות הפתאומיות שלהן אל מפקדת טופ), אך הוא לא יודע במה מדובר.
  • גלדיס - מחשב בעל בינה מלאכותית. גלדיס עוזרת לג'רי לתת לבנות מכשירים בהתאם למשימה, והיא גם מתפקדת כמצלמה נסתרת בחדר של ג'רי, אותו היא מאוד אוהבת. דמותה מופיעה בעונה השלישית ובעונה הרביעית. כאמור, לגלדיס בינה מלאכותית ויש לה דעות משל עצמה ומחשבות משלה. באחד הפרקים גלדיס פורקה על ידי נבל המכונה "המוח", וזאת כדי שהיא לא תתעד אותו מבצע את זממו בחדר של ג'רי. בעונה החמישית פורקה ונשלחה למיחזור כך אמר ג'רי בגלל דרכיה השתלטניות.
  • מינדי - בת דודתה של מנדי. מינדי פוגשת את הבנות בעונה החמישית של הסדרה. בדומה לבת דודתה, גם היא שונאת את הבנות ומנסה להתגרות בהן ללא הצלחה. מינדי ומנדי מנסות להתקבל לאוניברסיטה אך נכשלות. כמו כן, הן אף מנסות, גם ללא הצלחה, לגלות את סודן של הבנות.
  • בריטני - מרגלת נוספת ב"טופ". הבנות פוגשות אותה לראשונה בעונה השנייה: כשהיא נמצאה בידיהן של חבורת פושעים שחטפו אותה, נשלחו הספייס על ידי ג'רי להצילה. אלכס לא אהבה את בריטני וחשבה שהיא רוצה לתפוס את מקומה אצל הבנות, אך ג'רי צירף אותה לספייס לאחר שלא הסתדרה עם שני הבנים שאליהם ג'רי צירף אותה. בריטני נותנת גיחה נוספת בעונה החמישית של הסדרה, כאשר הבנות פוגשות אותה באוניברסיטת מאליבו ובהמשך העונה מתיידדת עם אלכס ומגלה כמה שהן דומות.
  • אוינקי - חזיר המחמד של אלכס. ניצל על ידה ביום הראשון שבו היא, קלובר וסם נפגשו לראשונה, וכמו כן עזר להן מספר פעמים אחרי כן. היה בטופ תקופה מסוימת ולאחר מכן עבר לגור עם הבנות במעונן שבאוניברסיטה.
  • טרנט - מתלמד ומשרתה של מנדי. בפועל משמש כמשרת שלה, למרות שמנדי הציגה אותו כמתלמד שלה. מסיע את מנדי לכל מקום.

הפושעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אופנתון - הנבל הראשון שהבנות פגשו, הופיע לראשונה בסרט "טוטלי ספייס: הסרט", הוא עשה את כולם אופנתיים כדי שיוכל לפוצץ את כדור הארץ בגלל שבילדותו הוא לא היה אופנתי, נשלח לכלא עם עוזרו הרוסי יורי, ועם טד, עובד של ג'רי שבגד בבנות.
  • טים סקם (אלי לולאי/יורם יוספסברג) - בעונה הראשונה תפס את מקומו של ג'רי ב"טופ", בעונה השנייה גרם לאמהות של 'טוטלי ספייס' לעבוד עבורו, ובעונה הרביעית מצטרף ל"שוטים" (קבוצת רשע של כמה מאויבי הספייס) אך עוזב אותה במהלך העונה הרביעית.
  • הלגה פון גוגן (איריס זינגר) - הפכה את אנשי האונייה של חברת הספנות "יוליה" לחיות, כדי לחתוך את פרוותם ולחזור לשוק האופנה עם בגדים מעור של חיות אמיתיות (שבפועל הם בכלל בני אדם). בעונה השנייה הלגה ברחה מהכלא ופיתחה עם עוזרה טרוד קולקציית בגדים שנדבקים לגוף הלובש עד שהוא נחנק, ובעונה הרביעית מצטרפת לשוטים, עוזרת לטרנס להרחיק את הספייס מג'רי בכך שמוכרת להן בתחפושת צמיד מברזל אשר מחק את זכרונם על כל מה שידוע שהן בתור מרגלות וכולאים את ג'רי בתוך הצוללת ששהו בה על מנת לתכן מזימות אך הספייס נעזרות בגלדיס אך נכלאות על ידם והצמידים שלהן נחלדו והתפוררו במגע עם המים שהיו בצוללת וחזר אליהן הזיכרון והצילו את ג'רי והכניסו את השוטים לכלא אחת לתמיד.
  • טרוד (צביקה שוורצברג) - גבר יליד אפריקה ועוזרה של הפושעת הלגה פון גוגן. כדי להתל בהן, טרוד התחפש לאדם מקומי בדיוק כשהבנות הגיעו לאי המסתורי. טרוד העיף על קלובר חץ ספוג ברעל שהפך אותה לחתולה ויצר את השיקוי שהפך לחיות את נוסעי חברת הספנות "יוליה" ובכללם קלובר.
  • ד"ר ג'לי (שמחה ברבירו) - ד"ר למזג אוויר. ד"ר ג'לי נוקם בעולם בכך שיעשה שיקפיא אותו. בעונה הראשונה הוא חטף את קלובר. בעונה השלישית יוצאות הבנות להציל דווקא את האדם שהן הכי שונאות - מנדי, לאחר שד"ר ג'לי חטף אותה.
  • המוח - האסיר השמור ביותר של טופ. המוח מצליח לברוח וכמעט מצליח לגרום להשמדת כדור הארץ, אך המרגלות עוצרות אותו שניות לפני שזה קורה.
  • סבסטיאן (צביקה שוורצברג) - סבסטיאן יצר מוזיקה העושה שטיפת מוח וניסה להפיצה בכל רחבי העולם כדי שבני האדם התמימים יהיו משרתיו ויפנו כנגד הבנות (אף על פי שבפועל הן מסתירות את זהותן כמרגלות).
  • טרנס - אחיו התאום של ג'רי. טרנס בא לטופ ומתנקם מהסיבה שאחיו היה מועדף על פניו. במזימתו הוא מנסה להשתלט על טופ ולפוצץ את הליבה שלה, אך נכשל ונכלא במפקדת טופ לאחר שהבנות הביאו למעצרו. עם זאת, טרנס ברח לאחר מכן והקים את קבוצת השוטים, אך הטוטלי ספייס הביאו שוב למעצרו אחת לתמיד.
  • ג'רלדין הארט (שירי גדני/)- בעלת סוכנות ריגול מתחרה בשם רג"ל. הארגון עצמו היה מסווה לפעולות הפשע שלה וסגירת חשבון עם טופ לאחר שלא התקבלה לארגון. בעונה השלישית רצתה שקלובר תהיה בצד שלה, אך זו סירבה ונקלעה לצרה שהבנות חילצו אותה ממנה. לאחר שנכלאה, ג'רלדין בורחת מהכלא ותופסת את החבר של קלובר, בליין, כדי שמחד יהרוג את קלובר ומאידך יגרום לה לקנא, אך הוא לא הצליח וסירב לפעול בשבילה, ולכן ג'רלדין נכשלת ושוב נכנסת לכלא אחת ולתמיד.
  • אדיסון - הופיע בעונה הראשונה, כאשר הפך את הטוטלי ספייס הקודמות לרעות. אדיסון שאב כוח מטחנות כוח כדי להזיז את השמש ממקומה, אבל הטוטלי ספייס הביאו למעצרו.
  • מרקו לומייר - לומייר חטף שחקנים מפורסמים בעונה השנייה. כמו כן, הוא קפץ מהמסוק למים וחטף את אלכס, אבל הטוטלי ספייס הביאו למעצרו. בעונה רביעית התחזה לומייר ליוצר סרטים מפורסם והשתמש בג'רי לסרט מרושע (שבו הוא שיחק את תפקידו). כדי להרוס את מזימתו, ג'רי השתמש באביזרים אמיתיים כדי להקפיא את מי שנחשבים בערך כיוצרי הסרטים בהוליווד והטוטלי ספייס הביאו למעצרו של לומייר.
  • מאסטר מריו - הופיע בעונה החמישית. בעבר עבד בטופ אך פוטר מכיוון שרצה לפרסם את טכניקות הלחימה של המפקדה. מאסטר מריו הגיע לאוניברסיטת מאליבו והעביר לתלמידים אימונים אירובים, וכן לימד אותם טכניקות לחימה שונות בזמן שהתנגנה ברקע מוזיקת שבטים ברזילאים, וזאת בשביל לחסל את ג'רי ולהרוס את מפקדת טופ.
  • מאפי פפריג' - נדחתה מכל אחווה באוניברסיטת מאליבו שאליה ניסתה להתקבל, ולכן מאפי יוצרת אחווה משלה על ידי שליטה במועמדות, ובכללן גם קלובר שרצתה להצטרף לאחווה, בעזרת שבבים לשליטה במוח. מאפי ציוותה על הבנות לתקוף בתי אחווה אחרים (שכן האחווה שבהם אינה כמו זאת שלה), לחטוף משם את הבנות, להביאן לאחוותה ולהניח את השבב על חזה של כל מועמדת.
  • פרופסור פרימונד - נבל שהתחזה לפרופסור ופתח קורס ריגול באוניברסיטת מאליבו. הספייס נפלו במלכודתו של פרימונד כאשר נרשמו לקורס והשתתפו בשחזור של מבצע נשר בו גנבו ללא ידיעה על כוונתו האמיתית של פרימונד פרויקט בשם "פרויקט הניפוח". פרויקט הניפוח מסוגל להגדיל כל אובייקט במאות אחוזים מגודלו המקורי עד לכדי גודל של ננס או תולעת, ופרימונד השתמש בו כדי שכדור הארץ יתנפח עד להתפקע, דבר שתכנן לעשות מרכב החלל שלו.
  • מקר, מפצח הכספות - הבנות ניסו לעצור אותו פעם אחת, אך לרוע מזלם, מקר נפל מהמקום שבו עמד. לפני הנפילה הוא אחז בשיערן של הספייס ותלש אותו. מקר השתמש בדנ"א של שיערן כדי ליצור כפילות שלהן, כדי שיהתלו באנשים הקרובים להם, בצוות טופ ובפרט בג'רי כדי להפליל אותן בפשעים שהן בכלל לא ביצעו. לבסוף הבנות גילו את מזימתו ותפסו את מקר.
  • המנהל סמית - בן 800 שאב את הנעורים לנערים מתיכונים שונים ולאלכס, הבנות ניסו לעצור אותו אך הוא תפס אותן, בסוף המנהל איבד את הנעורים שגנב והפך לאפר.
  • הסבתא - אישה זקנה וערמומית כבת 60. הצליחה להערים על הבנות כמה פעמים. כמה מתחביביה המרובים הם סריגה ואפייה.

אביזרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכל פעם לאחר שג'רי מסביר לבנות על המשימה שעליהן לבצע, מקבלות הספייס אביזרים המבצעים פעולות קשר ומשמשות גם כתחמושת. חלק מהאביזרים הללו מוסווים כאביזרים נשיים כמו פודרה, שפתון, עיפרון איפור ועוד.

  • מכשיר קשר - מכשיר הקשר של הבנות המעוצב בצורת פודרת איפור מאפשר שיחות עם מפקדת טופ, משמש כאמצעי נייד לבדיקות דנ"א ומשמש גם כאמצעי הסוואה. בעונה השישית נוסף להן מכשיר קשר מרחף שבין תפקידיו יכול לצפצף בעת הזעה מוגברת ומאפשר קשר במקרה שהבנות קשורות .
  • חליפות - חליפות הבנות המקבלות בכל משימה (הירוקה של סם, האדומה של קלובר והצהובה של אלכס) עמידות למים ומאפשרות גמישות מרבית בביצוע אמנויות הלחימה השונות שהבנות יודעות, ובכך להקל עליהן בקרבות. על החליפה נמצאת חגורת הבנג'י המאפשרת להיתלות על דברים בעזרת "סופר מגנט" הנדבק למשטחים.
  • שפתון לייזר - שפתון עם לייזר המסוגל לחתוך חפצים בעזרת קרן הלייזר היוצאת ממנו.
  • מצנח - אביזר המתלבש על תרמיל הסילון המאפשר צניחה בעת שלוחצים על כפתור החגורה.
  • תרמיל סילון - תרמיל בו כל החפצים של הבנות נכנסים לתוכו. בנוסף, משמש התרמיל כתרמיל סילוני המאפשר לבנות לטוס.
  • תרסיס השיער טורנדו בפחית - תרסיס טורנדו המחולל סופת טורנדו קטנה בזמן שלוחצים עליו. הבנות משתמשות בתרסיס כדי להניע דברים.
  • מברשת שיער לסריקה גנטית - מברשת מיוחדת המבצעת סריקת דנ"א לחפץ שנמצא על המברשת. הבנות משתמשות באביזר זה כדי למצוא פושעים לפי סימנים שהשאירו בזירה.
  • ח.ת.מ - חליפה תת-ימית - מאפשרת דיבור ונשימה מתחת למים.
  • קרש חלל - אביזר הפועל בערך כמו תרמילי הסילון, אבל בנוי כמו סקייטבורד ללא גלגלים ומאפשר ריחוף באוויר.
  • מגפיים לטיפוס קירות - משמשים לטיפוס על הקירות.
  • בושם מלכת הקרח - בושם שבעזרתו הספייס מקפיאות את כל המטרדים והחפצים המסוכנים במשימות.
  • פ.ר.י.ח.ה - מכשיר טבעתי שבעזרתו שולטים על סירה.
  • יו-יו לאסו - מבין כל האביזרים, היו-יו לאסו הוא יוצא דופן כיוון שהוא למעשה יו-יו רגיל. ממנו יוצא חבל ארוך שבעזרתו הספייס קושרות את הרעים.
  • כפפות יניקה - כפפות שבעזרתן הספייס נדבקות לקירות ולמשטחים.
  • משקפי שמש אינפרא אדום - בעזרתם הספייס מסוגלות לראות דרך חיות, בני אדם, מתכות ומבנים.
  • סיכת שיער שהיא מכשיר קשר - בעזרת הסיכות הספייס יכולות לדבר זו עם זו ממקומות רחוקים.
  • גומיה לשיער שמבטלת רעשים - הספייס מורידות את הגומיות מהשיער ומושכות אותן על הראש כמו קשת לשיער בשביל לבטל רעשים.
  • תליוני ההולוגרמה - הספייס משתמשות בהם בשביל ליצור מספר הולוגרמות שלהן כדי להתל ברעים ובשביל שם לא יתפסו אותן, ולשנות את מראן החיצוני בשביל שלא יתפסו במשימות ריגול.
  • רשת"ק - רכב שטח תת-קרקעי.
  • טבעת הירי הסלולרית - טבעת שמוציאה צלצול שהורס כל דבר העומד בדרכו.
  • קזוקה - שילוב של קאזו ובזוקה. הקזוקה מוציאה צליל על ידי נשיפה בו שהורס כל דבר העומד בדרכו.
  • שפתון חמצן - שפתון שמאפשר דיבור ונשימה מתחת למים.
  • פצירת לייזר - פצירה שיורה קרני לייזר לחיתוך.
  • צמיד כלים - מכיל בתוכו מגוון כלים למקרה חירום כגון: מפתח לפריצת מנעולים, כבל דומה לזה בחגורת הבנג'י וכדומה.
  • מיני כובע בארט עם מצלמה.
  • יהלום חמשת הקארט מנתח המידע - כאשר מקרבים את היהלום למקור מידע כלשהו, הוא מנתח את המידע אם לא היה ניתן לניתוח או להשגה.
  • כלוב פאה - פאה מתנפחת שהופכת לכלוב.
  • מטריה לכל מזג אוויר - מטרייה שמגנה על הספייס בהתאם למזג האוויר.
  • מטרייה מגנה - מטרייה שיוצרת סביב הספייס בועה שמגנה עליהן מכל פגע.
  • מנהרת הרוח 3000 מפציץ הטורנדו ומייבש השיער - מכשיר זה מסוגל ליצור טורנדו ורוחות בעוצמה חזקה.
  • חליפת צלילה - חליפה שנראית כמו חליפת הריגול, שהוכנסו בה כמה שינויים וביניהם אפשרות לצלילה.
  • כפפה לשחזור טביעות אצבע - כפפה שכאשר מניחים אותה על משטח לזיהוי טביעות אצבע, היא משחזרת את טביעת האצבע האחרונה.
  • את חפירה טורבו - את חפירה שמסוגל לחפור במהירות גבוהה.
  • טורבו רולר בליידס - רולר בליידס שיוצאות מהן להבות משום שהן נוסעות מהירות טורבו.
  • סיכת נוי מתנפחת.
  • מכשיר האזעקה השקטה - מכשיר שמוציא אזעקה בעוצמה או תדר שבני אדם לא יכולים לשמוע, אך היא נקלטת בפודרות ודווקא חתולים שומעים אותה.

ספין-אוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסדרה יצאו שתי סדרות ספין אוף המבוססות על הסדרה.

סוכני העל[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – סוכני העל

הסדרה יצאה בשנת 2010. הסדרה מציגה את הרפתקאותיהם של ארבעה אחים בגיל העשרה: לי, מייגן, מארק וטוני, אשר הם מתפקדים כסוכנים של טופ. הטוטלי ספייס הופיעו בסדרה הזו בכמה פרקים בודדים, וג'רי הוא היחיד שנותר מהסדרה המקורית בתור הבוס החדש של האחים הסוכנים.

הסדרה בישראל דובבה באולפני "דאבי דאב" ושודרה בערוץ הילדים, דבר שהיה נראה מוזר לצופים הישראלים, כי הסדרה "טוטלי ספייס" שודרה במקור בערוץ ג'טיקס (ואחר כך בערוץ דיסני) ודובבה על ידי "אולפני אלרום".

מרטין מיסטרי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – מרטין מיסטרי (סדרת טלוויזיה)

הסדרה יצאה בשנת 2003 והציגה את הרפתקאותיהם של מרטין וחבריו שעובדים עבור "המרכז" - סוכנות הגנה על האנושות מפני מפלצות ותופעות על טבעיות.

מרטין מיסטרי מתקיים באותו הייקום של טוטלי ספייס והסדרה נוצרה על ידי אותה החברה.

במהלך עונה 5 של טוטלי ספייס ישנו פרק קרוסאובר בין הדמויות בו הבנות חוקרות העלמויות מסתוריות בהרים מושלגים. מרטין נשלח לחקור ביחד עם הבנות בחשד שמקור ההיעלמויות היא מפלצת על טבעית.

הסדרה שודרה בישראל החל משנת 2005 בערוץ ג'טיקס.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא טוטלי ספייס בוויקישיתוף