טיוטה:איטקס גלובל בע"מ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
איטקס גלובל בע"מ
Etx global
נתונים כלליים
סוג חברה ציבורית
מוטו "כדי להשיג משהו שמעולם לא היה לך, אתה צריך לעשות משהו שאף פעם לא עשית"
מייסדים גבע כהן, סהר בכר
תקופת הפעילות 2019–הווה (כ־5 שנים)
חברות בנות 1click
משרד ראשי נתניה, ישראל
מוצרים עיקריים פלטפורמות וזכיינות בענף הדיגיטל
מנכ"ל גבע כהן
עובדים 50

אִטֵקְס גְלוֹבּל בע"מאנגלית: Etx global) היא חברת סטארט-אפ ישראלית שבסיסה בישראל, המשווקת מוצרים טכנולוגיים ונכון לשנת 2023 מספקת עסקים טכנולוגיים ופלטפורמות במיתוג אישי.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת אטקס גלובל הוקמה בשנת 2019 על ידי שני יזמים צעירים, גבע כהן וסהר בכר. כהן (25) החל את דרכו העסקית לאחר שהשתחרר משירותו כקצין בצה"ל והחל תוך זמן קצר להוביל מיזמים בעולם חיי הלילה. בגיל 24 הספיק להקים חברה למערכות שיווק דרך הwhatsapp. בכר (36), הגיע מעולם הטכנולוגיה ועסק זמן רב בתחומי אינטרנט ודיגיטל ואפילו הקים בעצמו פלטפורמה לניהול אתר בקליק. השניים התחברו דרך הרשת החברתית Facebook והחליטו ביחד להקים את אטקס גלובל. החברה הוקמה במטרה לאפשר ליזמים, אנשי שיווק, סוכנויות דיגיטל, יועצים עסקיים להקים ולפתח עסק טכנולוגי משלהם, דבר שלא הומצא לפני כן. כיום (פברואר 2023), כהן (מייסד ומנכ"ל חברה) ובכר (מייסד ומנהל הפיתוח של החברה) כ-4 שנים לאחר הקמת החברה הצליחו לייצר מערך אשר מונה כ-4 מחלקות - מחלקת פיתוח, מחלקת דיוור, מחלקת אתרים ומחלקת זכיינות ומצליחים לספק תשתית יציבה לבעלי עסקים בכלל וליזמים בעולם הטכנולוגי בפרט. החברה פועלת כיום על מנת לפתח את עולם העסקים הטכנולוגיים ולאפשר לאנשי דיגיטל הכנסה בטוחה ויציבה באמצעות מכירת מוצרים טכנולוגיים במיתוג אישי.

מוצרי הדגל[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנות הפעילות של החברה, שווקו לשוק הישראלי והעולמי שלושה מוצרי דגל.

הראשון מבניהם הושק בשנת 2019 והוא התוכנה הידועה לשיווק העסק דרך הווטסאפ 1click.

לוגו החברה
גבע כהן וסהר בכר מייסדי החברה

המוצר השני הושק בפברואר 2020 והוא פלטפורמה לבניית אתרים (etx web platform). מטרת המוצר היא לאפשר מעטפת מלאה לבעל עסק או לכל בונה אתרים עצמאי בכל הקשור בעסק שלו בOnline. עם השקת מוצר זה צברה גלובל את רוב קהל לקוחותיה וצברה תאוצה בשוק הישראלי. בינואר 2023 לאחר 3 שנות פיתוח של הטכנולוגיה הושק המוצר השלישי והחדשני ביותר של החברה והוא "זכיינות בעולם הדיגיטלי" (etx white label). המוצר הוא מוצר טכנולוגי אשר במהותו מאפשר לכל יזם, איש שיווק, יועץ עסקי או סוכנות דיגיטל, להקים עסק דיגיטלי משלו אשר מאפשר לו מכירת מוצרים טכנולוגיים לקהל הלקוחות שלו וניהול העסק באמצעות מערכות טכנולוגיות אוטומטיות אשר הקימה החברה (ETX CRM - Customer relationship management). השקת המוצר הביאה איתה גל של יזמים מהעולם הדיגיטלי אשר בעזרת הטכנולוגיה החדשנית של אטקס הצליחו להרחיב את פוטנציאל ההכנסות והרווחים של העסק או החברה במאות אחוזים באמצעות מוצר שמגדיל את ערך חיי הלקוח.

מייסדת זכיינות בעולם הדיגיטלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2019 הקימו כהן ובכר פלטפורמה ישראלית לבניית אתרים אשר מספקת ללקוח קצה מעטפת מלאה להקמת אתר לעסק. הקמת האתר התבצעה על ידי מחלקת הפיתוח ומחלקת העיצוב הגרפי של החברה ובנוסף סיפקה החברה מעטפת של שרתים, אחסון לאתר (AWS), עיצוב והקמת האתר, שירות לקוחות וכו'. חרף הצלחתה של הפלטפורמה לניהול האתרים קיבלו השניים פניות רבות מבוני אתרים עצמאים וחברות דיגיטל אשר רצו להקים אתרים באופן עצמאי על הפלטפורמה שאטקס יצרה. השאלה שעלתה בקרב השניים בעקבות הפניות היא מדוע לא אפשר לכל יזם לקחת את הפלטפורמה, לעצב אותה תחת המיתוג שלו ולאפשר לו להקים עסק טכנולוגי משלו. לא עבר זמן רב עד שהרעיון הפך למוצר חדשני ראשון מסוגו בעולם הדיגיטלי.

עסק דיגיטלי אשר מאפשר לכל יזם, איש שיווק, או סוכנות דיגיטל למכור מוצרים טכנולוגיים במיתוג אישי. החברה מספקת את המעטפת המלאה בהיבט הטכנולוגי, החל מפיתוח המוצרים הטכנולוגיים, הקמת הפלטפורמה, שרתים, מערכות לניהול קשרי לקוחות, הוצאת חשבוניות בתצורה אוטומטית, חיובים בתצורה אוטומטית וכו'. כל מה שנותר לזכיין הוא לשווק את העסק תחת המיתוג שלו ולייצר קהל לקוחות, להרחיב את ההכנסות והרווחים של העסק או החברה במאות אחוזים באמצעות מוצר שמגדיל את ערך חיי הלקוח.

עם קצב התפתחות הטכנולוגיה - רצים קדימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת אטקס מתרכזת כיום בעיקר בהפצת המוצר הטכנולוגי החדשני אשר השיקה בתחילת 2023, אך בכל זאת כבר מפתחת עוד מוצרים אשר יושקו לשוק הישראלי והעולמי בזמן הקרוב.

בזכות העובדה שפיתחו מוצר שמשפיע ישירות על פיתוח עסקי של חברות ועסקים - הביקוש בשלב זה רק הולך ועולה. כמי שהתמודדו בעבר עם משבר הקורונה פיתחו מיומנות טבעית להמציא את עצמם מחדש.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]