טיוטה:המלך: שליט הנצח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המלך: שליט הנצח (בקוריאנית: 더 킹: 영원의 군주) היא סדרת דרמה דרום קוריאנית בה מככבים לי מין הו, קים גו און, או דו הוואן וקים קיונג נאם. הסדרה מתרחשת בין שני עולמות מקבילים. הסדרה שודרה ברשת SBS מחודש אפריל 2020 בימי שישי ושבת בערב וכללה 16 פרקים באורך כשעה.

העלילה:[עריכת קוד מקור | עריכה]

יי גון הוא דור שלישי למשפחת המלוכה, שאירוע טראומטי בילדותו גורם לו להעריץ אישה שלא ראה את פניה אך יש לו תמונה שלה ואותה הוא שומר תמיד. בהגיעו לבגרות הוא עובר בטעות ליקום מקביל ופוגש את ג'ונג טה אול, שעובדת כקצינה במשטרה. כאשר שדים מנסים לשחרר את השטן לעולם בני האדם, הם חוברים יחד כדי לעצור אותם ולסגור את השער המחבר בין העולמות. האם יצליחו השניים במשימתם להגן על העולם?

השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לי מין הו- המלך הקוריאני השלישי של ממלכת קוריאה יי גון הוא מתמטיקאי וחותר, הוא גם רגיש למגע של אחרים ולא מרפה בקלות מהספקנות כלפי מישהו. לעתים קרובות הוא עוזב את הארמון ויוצא להסתובב או כדי לפתור חידה או כדי לנוח מחיי הארמון. עבורו הארמון המלכותי מייצג את בטיחות הבית, אך זהו גם שדה הקרב הקטלני ביותר שלו. כשהיה בן שמונה, הוא היה עד לחיסול אביו בידי דודו למחצה. בזמן שנחנק למוות, הוא ניצל על ידי אלמוני עם תעודת הזהות של ג'ונג טה אול. כשנחשף יי גון בטעות לעולם המקביל הוא מכיר את השוטרת ג'ונג טה אול יחד הם רודפים אחר רוצח משפחתו של תוך כדי ניסיון להבין את עקרונות העולמות המקבילים, הם מסייעים אחד לשני לשמור על שני העולמות בטוחים ומתקרבים זה לזו.
  • ג'ונג טה אול- קצינת משטרה במחלקת פשעים אלימים 3 בסוכנות הלאומית ברפובליקה של קוריאה. יש לה רצון חזק ואישיות קונקרטית. בילדותה התעניינה בתוכניות טלוויזיה בפשע שהובילו אותה להיות בלשית. פוגשת את יי גון בעולמה ולא מאמינה בתחילה לסיפוריו על שני העולמות המקבילים. ג'ונג טה אול רק רוצה להגן על חייהם של האנשים וכשיי גון מוכיח לה שיש שני עולמות היא משתפת איתו פעולה ומנסה לעצור פגיעה בחפים מפשע. לונה- עבריין בממלכת קוריאה. מקבילה של ג'ונג טה אול ביקום המקביל. זמן קצר לאחר לידתה היא ננטשה בשכונת עוני בבוסאן. ללא הורים ושום זיהוי, שום רשומות רשמיות מקיימות את קיומה. ככל שהתבגרה גדל רישום המעצר שלה שכולל פריצה, תקיפה וזיוף. כליאתה הובילה לכך שתועדה כחוק היא לונה, שם שהעניקה לעצמה לאחר חתול תועה ששרד בשכונת העוני. יתרה מזאת, היא סובלת ממחלה סופנית הגורמת לאי ספיקת איברים ונשארו לה מספר חודשים בלבד לחיות.
  • קאנג שין ג'ה- בלש בחטיבת הפשעים האלימים שלוש בסוכנות המשטרה הלאומית של הרפובליקה של קוריאה . למרות שהתברך בילדות אידיאלית, אביו נכלא במעילה ואמו נפלה במהרה טרף להימורים, מה שהביא למערכת יחסים מתוחה בינו לבין אמו. הוא מכיר את ג'ונג טה אול מאז ימי התיכון שלהם.
  • ג'ו יונג- קפטן המשמר המלכותי של ממלכת קוריאה, וחבר הילדות של לי גון. הוא משדר דימוי חד ומקצועי. ג'ו יונג פגש לראשונה את לי גון בטקס ההכתרה שלו, כשהיה בן ארבע. הם חולקים קשר של ידידות ואחווה. ג'ו ג'ונג מתייחס ללי גון כמדינתו וחוקו, עליו תמיד להגן עליו. ג'ו און-סאופ- חבר בסוכנות המשטרה הלאומית של הרפובליקה של קוריאה , ומקבילו של ג'ו יונג ביקום המקביל. הוא הומוריסטי, בעל רצון משמח ושמח. כרגע הוא משרת את שירות החובה הצבאי, רצונו הוא להשתחרר בקרוב. הוא דואג עמוקות לאחיו התאומים הצעירים, און-בי וקה-בי, ולעיתים קרובות עוזר להוריו לדאוג להם. יש לו גם אהבה נסתרת לחברת ילדותו, מיונג נא רי.
  • ראש הממשלה הצעירה והראשונה של ממלכת קוריאה. אף על פי שנולדה למשפחה ענייה, אביה שיכור ואם חרוצה המנהלת חנות עוגות דגים, היא המשיכה ללמוד קשה והפכה לשדרנית. למרות שהיא אלגנטית, בטוחה ועצמאית, היא גם שאפתנית וחמדנית במיוחד. היא התחתנה עם היו"ר צ'ו מקבוצת KU, אחר כך התגרשה ממנו ודרשה מזונות. היא הפכה לדיפלומטית ולאחר מכן להיות ראש הממשלה. בהמשך היא אינה מגלה גבולות לאופיה השאפתני, היא מעוניינת להיות מלכת ממלכת קוריאה.
  • אחיו הבלתי לגיטימי של קינג לי הו ודודו למחצה של יי גון. הוא מבקש להשיג את מאנפאשיצוק, חליל קסום שלדעתו יאפשר לו להשיג נצח. הוא מתנקש בחייו של המלך לשעבר ותופס את החליל לפני שיי גון הצעיר מפרק את החליל לשני חצאים בעזרת חרב הנמר. עם מחציתו של החליל הוא בורח ליקום המקביל לאחר שביצע בגידה והורג את מקבילו במציאות החלופית. הוא שואף להשיג את המחצית השנייה של החליל, שנמצא כעת ברשותו של י גון.