טיוטה:יעל מהודר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יעל מהודר (נולדה בתל אביב ב-24 במרץ 1973) היא יועצת ארגונית, בעלת טור שבועי בעיתון גלובס[1].

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יעל מהודר היא בתם של הממציא ואיש העסקים רפי מהודר, שפיתח את טפטפות ההשקיה של חברת נטפים ויהודית אורבך מהודר. סבה מצד אביה היה אמיל מהודר, וסבה מצד אמה היה צבי אורבך. ליעל שתי אחיות ואח.
סבה, צבי אורבך, הקים את "השירות הכללי" (ש"כ) בשנות ה-30 של המאה ה-20 ופיקד עליו. את סבתה של אביה, רחל שלוש, לא זכתה להכיר, אך גדלה כשברקע סיפורי המשפחה על משפחת שלוש הנרחבת ותרומתה להתפתחותה של העיר תל אביב.
שירתה בצה"ל כקצינת ח"ן של יחידות המודיעין שבקריה.

ביוגרפיה מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

מהודר בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בייעוץ ארגוני מאוניברסיטת בר-אילן. בראשית דרכה שימשה יועצת וראש פרויקט בבית הספר לפיתוח מנהיגות של צה"ל. בשנת 2000 הייתה שותפה להקמת חברת השמה להייטק, ביוטק ואיוש בכירים בשם "אתוסיה", והייתה אחת מבעליה. יועצת ארגונית לקריירה וניהול ובעלת טורים שבועיים בעיתונים.

בשנת 1997 הצטרפה לפרויקט מיכא"ל כמנחה. כיום כותבת ביחד עם יוצר הפרויקט, מני ברזילאי, ספר משותף בנושא מיצוי הפוטצניאל האישי למצוינות, וכותבת עבור מיכא"ל ספרים בנושא תעסוקה.

יעל מהודר מייעצת ללקוחות פרטיים ולארגונים מתחומי ההייטק והתעשייה. נוסף על כך מרצה בנושאים שונים בתחום העבודה, הניהול והגיוס, משתתפת בקביעות בתוכניות טלוויזיה ("תוכנית חיסכון", "המקצוענים", "הבוקר של אורנה דץ", "עושים סדר"), וכותבת מאז שנת 2009 טור שבועי במדור הדעות המקוון של גלובס. טורה של יעל מהודר עוסק בניהול, בניהול קריירה, בחיפוש עבודה ובקונפליקטים בעבודה. מאמרי דעה והדרכה שלה מתפרסמים באתרי אינטרנט ובעיתונים נוספים, כגון mako, [2] וואלה, ישראל היום, העין השביעית,[3] את, nrg, [4] עכבר אקדמיה, סלונה[5] ועוד.

בשנת 2016 התראיינה מהודר לכתבה בגלובס שעסקה בתסמונת פאזת השינה הדחויה שבה לקתה, בניסיון להעלות את המודעות לקיום התסמונת שאחוז לא קטן מהאוכלוסייה סובל ממנה, וכדי להדגיש, למרות הדעה הרווחת, כי המחלה אינה פוגעת באופן משמעותי בתפקוד היום-יומי.[6]
בשנת 2016 יצא לאור ספרה, מדריך למחפשי עבודה בשם "המועמד הנבחר – להתקבל לעבודה: השיטה שעובדת", בהוצאת סטימצקי.

למהודר שני ילדים, מתגוררת בהרצליה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:משפחת שלוש קטגוריה:יועצים ארגוניים ישראלים קטגוריה:פובליציסטים ישראלים