טיוטה:מגזין ביקורת הספרים- ניו יורק טיימס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: דורש שכתוב מקיף.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: דורש שכתוב מקיף.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב

מגזין ביקורת הספרים של הניו-יורק טיימס (באנגליתThe New York Times Book Review בקיצור: NYTBR) הוא מגזין נייר שבועי תוספת ל "ניו יורק טיימס" שבו הנוכחי הלא-בדיוני, ספרי סיפורת הנסקרת. זה הוא אחד המשפיעים ביותר נרחב לקרוא ביקורת ספר פרסומים בתעשייה. מאת המשרדים ממוקמים ליד טיימס סקוור ב ניו יורק.

סקירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"הניו יורק טיימס" פרסם ספר מדור ביקורת מאז אוקטובר 10, 1896, מכריז:

קהל היעד הוא אינטליגנטי, כללי-ריבית מבוגר הקורא. ה"טיימס" מפרסם שתי גרסאות, בכל שבוע, אחת עם כיסוי מחיר נמכר באמצעות מנוי, חנויות ספרים ובדוכני עיתונים; השני, ללא כיסוי מחיר כלל, כמו מוסף בכל מהדורת יום ראשון של "פעמים" (עותקים נמצאים אחרת זהים).

כל שבוע את "NYTBR" מקבל 750 עד 1000 ספרים של סופרים ומוציאים לאור בדואר, מתוכם כ-20 עד 30 נבחרו לבדיקה. ספרים נבחרים ע " י ה "תצוגה מקדימה "עורכים" מי קורא יותר מ-1,500 מראש פרך שנה.[1] תהליך הבחירה מבוסס על מציאת ספרים חשובים, ראויים לציון, כמו גם לגלות סופרים חדשים אשר הספרים לעמוד מעל הקהל. הוציא לאור ספרים הם בדרך כלל לא בדק את כעניין של מדיניות. ספרים לא שנבחרו לבדיקה הם מאוחסנים במקום "להשליך " חדר" ולאחר מכן מכר. כמו של 2006תבנית:As of, בארנס אנד נובל הגיעו פעם בחודש כדי לרכוש את התוכן של התעלמות החדר, התמורה מכן נתרם על ידי "NYTBR" לצדקה. ספרים שהם בעצם בביקורת הם, בדרך כלל, תרם את המבקר.

החל משנת 2015, כל ביקורת מבקרים עצמאי; "NYTBR" אין צוות מבקרים. בשנים קודמות, "NYTBR" האם יש בתוך-הבית למבקרים, או שילוב של בתוך הבית והן כעצמאי. עבור עצמאי המבקרים, הם מוקצים בית ב-"תצוגה מקדימה" עורך שעובד עם אותם ביצירת הסופי ביקורת. עצמאי מבקרי יכול להיות עובדים של ה "ניו-יורק טיימס", שעיקר תפקידם הם במחלקות אחרות. הם כוללים גם מקצועי מבקרי ספרות, סופרים, אנשי אקדמיה ואמנים מי לכתוב ביקורות על "NYTBR" על בסיס קבוע.

חובות אחרים. על הצוות לכלול מספר בכירים ועורכי עורך; צוות להעתיק העורכים; מכתב דפים העורך מי קורא מכתבים למערכת; הטורים מי כותב עמודות שבועי, כגון "כריכה רכה" שורה " טור; ייצור עורך; אינטרנט ואינטרנט פרסום חטיבת; וכן עבודות נוספות. בנוסף למגזין יש אתר אינטרנט אשר מציע תכנים נוספים, כולל הקלטות של ראיונות עם סופרים, נקרא "ביקורת ספרים פודקאסט".

בספר סקירה מפרסם כל שבוע נרחב המצוטטים והמשפיעים "ניו יורק טיימס" רשימת רבי המכר, אשר נוצר על ידי העורכים של "פעמים" חדשות סקרים המחלקה.

Best Books of the Year and Notable Books[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכל שנה, בסביבות תחילת דצמבר, "100 ספרים בולטים של השנה" הרשימה שפורסמה. הוא מכיל בדיוני, בדיוני כותרים של ספרים בעבר הנסקרת, 50 של כל אחד. מתוך הרשימה של 100, 10 ספרים מוענקות את "הספרים הטובים ביותר של השנה" title, חמישה כל אחד הבדיוני והלא בדיוני. אחרת בסוף השנה. הרשימות כוללות את הטוב ביותר מאוירים ספרי ילדים, שבו 10 ספרים נבחרים על ידי פאנל של שופטים.

מחקרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2010, סטנפורד הפרופסורים אלן סורנסון ו - ג 'ונה ברגר פרסם מחקר הבודק את ההשפעה על המכירות של הספר מ-חיובי או שלילי ביקורות על "ניו-יורק טיימס ביקורת ספרים". הם מצאו את כל הספרים נהנו מ-ביקורות חיוביות, בעוד מקובל או ידוע הסופרים הושפעו לרעה על ידי ביקורות שליליות. הפחות ידועים מחברים נהנו מן ביקורות שליליות; במילים אחרות, פרסום רע בעצם חיזקת את מכירות הספר.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:קישור כללי

    פרמטרי חובה [ כותרת ] חסרים
    Noah Charney, [1], The Daily Beast, ‏3 ביולי 2012

קטגוריה:ניו יורק טיימס