טיוטה:צ'ינו דארין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ריקרדו מריו דרין בס (סן ניקולס דה לוס ארויוס, 14 בינואר 1989) הידוע יותר בשם צ'ינו דרין, הוא שחקן ארגנטינאי

הוא נולד ב -14 בינואר 1989 בסן ניקולס דה לוס ארויוס, מחוז בואנוס איירס, ארגנטינה, בנו של השחקן הארגנטינאי ריקרדו דארין ופלורנסיה בס.  הוא נכדו של ריקרדו דארין ורוקסנה דרין ואחיין השחקנית אליאנדרה דארין.  הוא אחיו הבכור של קלרה דרין בס. הוא נושא את שמותיו של ריקרדו סבו מצד אביו ולמריו עבור סבו מצד האם.

הוא הופיע כשחקן 2010 בסדרה ארגנטינה בבימויו של מרטין סבן ובהפקת Pol-ka, מישהו שאוהב אותי שם הוא נפגש עם אוהב של אנדריאה דל בוקה, אוסבלדו לפורט ואת מיגל אנחל רודריגז בין היתר. שנה לאחר מכן, בשנת 2011, הוא עשה השתתפות מיוחדת בקומדיה לוס Únicos, כמו דנטה.

בשנת 2012 הופיעה לראשונה בסרט בכיכובו לצד דייגו פרטי ואחרים פרננדו טחרו, הסרט הספרדי-ארגנטינאי בעמדה בנבדל.  באותה השנה מאורגנת שוב על ידי Pol-ka, אבל הפעם להצטרף לצוות האחרון של העונה השנייה של ייחודי, שבו הוא שחק מרקו .

בשנת 2013 הוא זומן Farsantes הרומן המועברות על ידי ערוץ 13, שם הוא שיחק את הבן של חוליו צ'אבס.  ואז היה נטוורקס מנצח, יחד עם מוני זליגמן, וחואן מרקוני, ב- ESPN.

בשנת 2014 הוא כיכב מוות הסרט בבואנוס איירס, שם הוא שיחק את סוכן גומז "El Ganso" משטרה הומוסקסואל צעיר בשנות ה -80 בשנת 2015 כיכב כדורעף קומדיה הסרט, בבימויו של מרטין Piroyansky, המעבר מותחן של החיים  , בבימויו של דייגו קורסיני ואונו, סיפור אינטימי, בבימויו של גבריאל ארגוי.

בטלוויזיה הוא הופיע כאורח אלמנות וילדים של רוק אנד רול, ואת השחקנים של המהפנט, בכיכובו של ליאונרדו Sbaraglia, HBO ברחבי אמריקה הלטינית.

בספטמבר 2015 הוא כיכב בסדרה של יחידת Telefe, סיפורו של שבט עם אלחנדרו Awada, המבוסס על סיפורו האמיתי של המשפחה Puccio.  בתוכה שיחק את אלחנדרו פוצ'ו.

מאז סדרת אפריל 2016 מופיע השגרירות הספרדית, אשר משודרת בכל יום שני בפריים טיים על Antena 3, מקבל בפרק הראשון שלו יחד יותר מארבעה מיליון צופים.

ב -9 באוגוסט 2018 בבכורה "המלאך" הסרט ארגנטינה מגולל את סיפורו של Robledo פוך, שבו הוא מגלם את דמותו של רמון.