טיוטה:צוות עקרב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צוות עקרב היינה סדרת טלוויזיה אמריקאית שעוסקת בצוות גאונים העוזר למשרד ביטחון הפנים לפתור בעיות.

בצוות חברים ארבעה גאונים ושני אנשים "רגילים".

חברי הצוות: וולטר אוב'ראיין (אליאס גייבל):מנהל הצוות גאון בעל רמת משכל של 197.יכולותיו החברתיות נמוכות למדי ויחסו לאנשים קר. מאוהב בפייג', פיטר את פייג' בסוף העונה השילישית בטענה שהיא סיימה את תפקידה בצוות בהצלחה אבל הסיבה האמיתית זה שהוא מאוהב בה ובסוף העונה השלישית נהיה בן זוגה.

פייג' דנין (קת'רין מק'פי):האישה "הרגילה" בצוות עד להצטרפותה הייתה מלצרית במסעדת דרכים. עוזרת לגאונים להפוך לאנושיים יותר ומתרגמת להם את העולם בתמורה עוזרים לה צוות הגאונים בגידול בנה הגאון ראלף. מסוף העונה השנייה ועד לאמצע העונה השלישית הייתה בת זוגתו של טים, וולטר מפטר אותה בטענה שתפקידה הסתיים בהצלחה אבל הסיבה האמיתית זה שהיא שהוא מאוהב בה ובסוף העונה השלישית נהיית בת זוגתו של וולטר.

קייב גאלו (רוברט פטריק):סוכן,מפעיל הצוות מטעם המשרד לביטחון הפנים,גייס בעונה הראשונה אתצוות עקרב לעבוד עם המשרד לביטחון פנים בעונה השלישית מנהל את הקמפיין של סילבסטר להתמודדות לתפקיד חבר מועצת אלטדיניה המערבית ובן זוגה של אלי.

טובי מריוודר קרטיס (אדי קיי תומאס):קורא שפת גוף ורופא. מאמצע העונה השנייה נהיה בן זוגה של הפי, בסוף העונה השנייה הציע להפי נישואים והיא סירבה לו כיוון שהייתה נשואה לוולטר כדי שהוא יוכל לקבל אזרחות אמריקאית. בפרק 7 בעונה השלישית הציע נישואין להפי בפעם השנייה והיא הסכימה, בסוף העונה השלישית נהיה בעלה של הפי.

הפי קווין (ג'דין וונג):מהנדסת מוכשרת במיוחד. מאמצע העונה השנייה נהיית בת זוגתו של טובי, בסוף העונה השנייה טובי מציע לה נישואין אך היא מסרבת לו כייון שהיא נשואה לוולטר כדי יוכל לקבל אזרחות אמריקאית. בתחילת העונה השלישית חושבת שהיא בהריון ולכן מבקשת מוולטר להתגרש, בפרק 7 בעונה השלישית מגלה שהריון שלה היה מדומה בגלל רעלים בדם אחרי הכינה לוחות סולאריים, בסוף העונה השלישית נהיית אשתו של טובי.

סילבסטר דוד (ארי סטידהם):מתמטיקאי משובח ובעל זיכרון צילומי,אוהב מאוד את הקומיקס של גיבור העל " super fun guy". בעונה 2 ניהל מערכת יחסים עם אחותו של וולטר, מייגן. בעקבות טיפול שנכפה על מייגן על ידי צו משפטי שהוציא וולטר נישא סילבסטר למייגן כדי שיוכל לבטל את הצו, מספר שבועות לאחר הנישואין והפסקת הטיפול נפטרה מייגן, וסילסבטר הפך לאלמנה של מייגן. בעונה השלישית מתמודד לתפקיד של חבר מועצת אלטדיניה המערבית כדי לא לאפשר לסגור את חנות הקומיקס האהובה עליו "התיבה המכושפת".

טים אמסטרונג ( סקוט פורטר): חניך מטעם משרד הביטחון הפנים ועוזרו של קייב. מסוף העונה השנייה ועד אמצע העונה השלישית ניהל מערכת יחסים עם פייג'.

מייגן אוב'ראיין דוד ( קמיל גואטי): אחותו של וולטר חולה במחלת הטרשת נפוצה, וולטר אחיה מנסה למצוא דרך לעזור לה כדי שהיא תחלים אך הוא לא מצליח, בעונה השלישית מתחתנת עם סילבסטר כדי לבטל את הצו המשפטי שהוציא ווטלר, בפרק 11 בעונה השנייה נפטרה כתוצאה מסיבוכים של המחלה.

ראלף דינין (ריילי ב' סמית'): בנה הגאון של פייג' דנין. נהנה ממערכת היחסים עם הגאונים האחרים בצוות העוזרים לו בפתירת בעיות מדעיות וחולקים אייתו חוויות של גאונים. מסייע לצוות במקרים מסויימים.

דמויות משנה: דרו בייקר (ברנדן היינס): אביו הביולוגי של ראלף, היה בן זוגה של פייג' אך הוא עזב אותה כדי להיות שחקן בייסבול, חזר באמצע העונה הראשונה ועזב בסופה למיין כדי להיות שחקן בייסבול שם.

מריק (דוד פרבריזיו): בעונה הראשונה היה אחראי על צוות ערקב מטעם המשרד לביטחון פנים והבוס של קייב, אחרי אירועי העונה הראשונה הועבר להיות נציג המשרד לביטחון הפנים בנאס"א, בעונה השנייה הוא מנסה לגרום לצוות עקרב לחבל בשיגור של נאס"א אך לא מצליח ונהרג אחרי שקייב דחף אותו מפלטפורמת השיגור.

ריצ'רד אליה (אנדי בקלי): מיליארדר המנסה לגרום לוולטר לבוא לעבוד אצלו בחברה, בעונה השנייה צוות עקרב עוזרים לו לבנות בניין חכם ובעונה השלישית עוזרים לו לבנות טיל.

פטריק קווין (ג'יימי מקשיין) מכונאי ואבא של הפי.

מארק קולינס (ג'ושוע לאונרד): חבר שלעבר בצוות עקרב, משוגע, חטף את טובי בסוף העונה השנייה.

אדריאנה מולינה (אלנה דה לה גרנזה): מחליפתו של מריק בתפקידו כאחראי על צוות עקרב מטעם המשרד לביטחון הפנים בעונה השנייה, מפסיקה לעבוד עם צוות עקרב ישירות אחרי שקייב לא רצה לעבוד איתה בגלל שרצתה להשאיר את סילבסטר למות בכלא במקום לחלצו.

ריי ריימונד ( קווין וויסמן) כבאי לשעבר הסובל מלחץ פוסט טראומטי אחרי שאיבד את חברו הטוב ביותר לפני 10 שנים, הוא מאשים את עצמו במותו של חברו אבל בעזרת וולטר הוא נגלה שהוא לא אשם במותו אלא שהייתה בעיה במיכל החמצן שלו, בסוף העונה השנייה הוא עוזב וחוזר בסוף העונה השלישית לנהל את צוות עקרב במקום פייג' אך הוא מתפטר ונותן את תפקידו בחזרה לפייג'.

קת'רין קופר (פרי גליפין): סגניתה של אנדריאנה מחליפה את אנדריאנה בתור אחראית על צוות עקרב אחרי הם לא הסכימו לעבוד עם אדריאנה, אף פעם לא הייתה שטח.

צ'ט (פיט ג'ובין): סנדאפיסט לא מוצלח, מדריך הסטנדאפ של הפי.

הייווד ג'אהלפמי מוריס (הורשיו סנאז): עורך דין לא מוצלח אשר עוזר תחילה לסילבסטר להתקבל לתחרויות טלוויזיה אך נכשל  אחר כך הוא עוזר לראלף להוכיח שהתוכנה שהוא המציא שייכת לו ולא שייכת למרצה שלו כמו שהוא טוען, נהפך להיות העורך דיון של הצוות.

לינדה ( ברוק ניבין): מארגנת של הספיד דייטים, יוצאת עם וולטר לדייט אחד שלאחר מכן מריק שם עליה פצצה כדי לנסות לחבל בשיגור של נאס"א אך הצוות עוזר לה ומציל אןתה מבלי לחבל בשיגור, בהמשך העונה השנייה היא יוצאת עם וולטר בגלל שכשהיא נמצאת אייתו היא מרגישה שוב את האדרנלין של הסכנה.

ורוניקה דינין (לאה תומפסון): אמה של פייג', תחמנית, פייג' לא מסתדרת איתה בגלל היותה תחמנית ומנסה לחדש את הקשר שלה עם ביתה אחרי כמעט 20 שנה3

אלי ג'ונס (רייקו איילסוורת'): עוזרת של פאטל המתחרה של סילבסטר לתפקיד חבר מועצת אלטדיניה המערבית, בת זוגתו של קייב.