6ix9ine

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף טקאשי סיקסניין)
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: תרגמת.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: תרגמת.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
6ix9ine
לידה 8 במאי 1996 (בן 27)
בשוויק, ברוקלין, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Daniel Hernández עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה Tekashi עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2012
עיסוק זמר, ראפר
סוגה היפ הופ
שפה מועדפת אנגלית אמריקאית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים יוניברסל מיוזיק גרופ, קרוליין רקורדס, Scumgang Records עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר צאצאים 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
חתימה חתימה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דניאל הרננדזאנגלית: Daniel Hernandez, מוכר גם בתור סיקסניין או טקאשי סיקס ניין; נולד ב-8 במאי 1996), הוא ראפר אמריקאי ואושיית רשת אמריקאי. סגנונו המוזיקלי מאופיין בראפ אגרסיבי, בעוד שדמותו הציבורית מעוררת המחלוקת מאופיינת במראה ייחודי המזכיר קשת בענן, קעקועים, ריבים עם סלבריטאים ובעיות משפטיות.

הרננדז התפרסם בסוף שנת 2017, כשהוציא את סינגל הבכורה שלו "Gummo" (אנ'). השיר הפך ללהיט לאומי, הגיע למקום 12 במצעד בילבורד הוט 100, וזכה להצלחה מסחרית רבה כשהגיע למעמד פלטינה בארצות הברית. שנה לאחר מכן הוציא לאור את המיקסטייפ "Day69", שהגיע למקום הרביעי במצעד האלבומים של בילבורד. כמה חודשים לאחר מכן, הוא שיתף פעולה עם ניקי מינאז' ומורדה ביטס בסינגל "Fefe". השיר זכה להצלחה בינלאומית והגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד. אלבום הסטודיו הראשון שלו "Dummy Boy" יצא לאור בסוף שנת 2018.

בשנת 2015 הודה הרננדז באשמה בעבירה פלילית אשר שימש בילדה בהופעה מינית. הוא נידון לארבע שנות מאסר על תנאי ו-1,000 שעות שירות קהילתי. ב-2018 הוא נעצר באשמת סחיטה, החזקת נשק לא חוקי ועבירות סמים; הוא הודה באשמה ב-2019 ועמד בפני מאסר עולם. ב-18 בדצמבר 2019 נערך משפטו וניתן גזר דין של שנתיים, 300 שעות עבודות שירות וקנס כספי של 35,000 דולר. מתוכן הוא ריצה 13 חודשים, ובאפריל 2020 השתחרר מהכלא בעקבות מגפת הקורונה. אחר כך הוציא לאור את הסינגל "Gooba".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל הרננדז נולד בברוקלין שבניו יורק. אמו ילידת מקסיקו ואביו יליד פוארטו ריקו. יש לו אח. בילדותו דיבר ספרדית.

כשהיה בן 13 בלבד, נורה אביו החורג למוות כאשר שהה ליד ביתם. בעקבות הרצח, הרננדז אושפז בשל דיכאון קליני ופוסט-טראומה. כשהוא מוטרד נפשית ממוות אביו, הרננדז החל להתפרע ובסופו של דבר הורחק מבית ספרו בכיתה ח' בשל התנהגות גסה ולא רצויה. כדי לעזור בפרנסת המשפחה, הוא עבד בעבודות זמניות כמו פינוי שולחנות במסעדות, וגם סחר בסמים, בעיקר קנאביס והרואין, בזמן שעבד בחנות יינות מקומית בברוקלין.

הוא נעצר על פעילותו הפלילית ונידון למאסר בבית הכלא המחוזי רייקרז איילנד, שם התחיל לשייך את עצמו עם "Nine Trey Gangsters", שלוחת הכלא של כנופיית הרחוב "Bloods" (דמים). הרננדז החל את קריירת הראפ שלו בשנת 2014, עם שירים כמו "69" ו-"Scumlife". לפני כן פרסם את שיריו באתר יוטיוב.

קריירת מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2014–2016: תחילת הקריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרננדז החל לפרסם שירי ראפ בשנת 2014. בשלוש השנים שלאחר מכן, הוא הוציא מספר סרטוני רשת כמו: "Scumlife", "Yokai", ו-"Hellsing Station". הסגנון האגרסיבי של שיריו והשימוש באנימה כסרטוני מוזיקה משכו אליו במהירות תשומת לב רבה. רבים משיריו המוקדמים שלו הוצאו לאור על ידי "FCK THEM", חברת מוזיקה הממוקמת בסלובקיה. הרננדז התפרסם גם כמם אינטרנטי עקב מראהו החיצוני החריג כמו שיערו ופלטת השיניים הצבעוניים שלו. הוא הזדהה עם הראפר הניו יורקי "ZILLAKAMI" עמו הוא שיתף פעולה, אך מערכת היחסים בין השניים התדרדרה לאחר שהרננדז לכאורה עשה שימוש לא חוקי בשירים וביטים שהכינו יחד.

2017: Day69 ו-Dummy Boy[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרננדז התפרסם לראשונה במדיה החברתית בגלל פוסט באינסטגרם שהתפרסם ברדיט וטוויטר.

הסינגל הראשון של הרננדז, "גומו", יצא לאור ב-10 בנובמבר 2017, ובסופו של דבר הגיע למקום ה-12 במצעד השירים של בילבורד. הוא זכה בפרס פלטינה על ידי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי ב-5 במרץ 2018. הסינגל הבא שלו, "קודה", הגיע למקום ה-61 במצעד השירים של בילבורד בדצמבר 2017. ב-14 בינואר 2018, הרננדז הוציא לאור את הסינגל השלישי שלו, "קיקי", עם פטי ואפ ועם הראפר א בוגי ויט דה הודי, שגם הגיע למצעד של בילבורד.

מיד אחרי, הרננדז הכריז על המיקסטייפ הראשון שלו, "Day69", המיקסטייפ פורסם ב-23 בפברואר 2018 והגיע למקום הרביעי במצעד האלבומים של בילבורד עם 55,000 מכירות. לפי כתב הניו יורק טיימס, ג'ון קרמניקה, המיקסטייפ היה פריצה של ראפרים בפלטפורמת סאונדקלאוד. אחרי שחרור האוסף, שני שירים ממנו הגיעו למצעד השירים של בילבורד - "בילי" ו"רונדו"; "בילי" הגיע למקום 50 ו"רונדו" ל-73.

באפריל 2018, הרננדז הוציא את "גוטי", רמיקס בו אירח את האמן "פקמן", הנקרא "Got it, Got it". הקליפ לשיר יצא לאור ב-16 באפריל 2018. בקליפ מוצג הרננדז כביכול מחלק שטרות של 100 דולר לאזרחים עניים ברפובליקה הדומיניקית. השיר נוסף ל-Day69 והגיע למקום ה-99 במצעד השירים של בילבורד לפני שירד בשבוע שלאחר מכן, מה שהופך אותו לשיר השישי ברציפות של טקאשי שנכנס ברציפות למצעד.

הרננדז עורר מחלוקת רבה במאי 2018 כאשר היה קשור לאירוע ירי בראפר הניו יורקי "קסנובה" כחלק מריב, מה שגרם להרננדז להפסיד עסקה עם חברת אוזניות בשווי של 5 מיליון דולר. לאחר האירוע, הרננדז הפסיק להוציא מוזיקה במשך כמספר חודשים, לפני ששחרר את "Tati" שמארח את DJ Spinking ביוני והגיע למקום ה-43 במצעד של בילבורד.

ביולי 2018, הרננדז הוציא לאור את הסינגל השמיני שלו "Fefe", בו הוא מארח את ניקי מינאז' ומורדה ביטס אשר הגיע למקום השלישי בשבוע השני שלו במצעד, מה שנותן לטקאשי את ההישג הגבוה ביותר עד כה. השיר זכה מאוחר יותר בפרס פלטינה כפול על ידי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי. הסינגלים הבאים שלו, "Bebe" ו"Stoopid" הגיעו גם הם למקום ה-30 במצעד של בילבורד.

באוקטובר באותה השנה, הרננדז התארח בשיר של הדיג'יי הצרפתי ולדימיר קאוצ'מאר "Aulos Reloaded" וגם ב"Kick" של הזמר הדני ג'ימיליאן.

ב-27 בנובמבר 2018, הוציא את אלבום הבכורה הנקרא "Dummy Boy", ובו הסינגלים "Tati", "Fefe", "Bebe" ו-"Stoopid".

ב-2020, לאחר שחרורו מהכלא, הוציא את הסינגל "Gooba". הווידאו קליפ הנלווה לשיר צבר כ-50 מיליון צפיות תוך 24 שעות, והסינגל עצמו הופיע לראשונה במקום השלישי במצעד הבילבורד הוט 100. ב-11 ביוני, הוציא את הסינגל "Trollz", בשיתוף עם ניקי מינאז'.

סכסוכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2017 הרננדז וטריפי רד הוציאו לאור את שיתוף הפעולה הראשון שלהם, "Poles1469", וביולי 2017 הם הוציאו לאור אחד נוסף, "Owee". מאוחר יותר באותה שנה כשראה ציוץ בטוויטר שטען שהרננדז הוא פדופיל והציג את כל ההוכחות והתמונות על ידי "ZILLAKAMI", טריפי רד האשים את הרננדז ואמר "מצטער אחי, 1400 (קהל המעריצים שלו) לא תומכים בפדופילים... אם נתנו לכושים השפעה, כבר נתנו אותה. זו הייתה טעות". ב-11 בנובמבר 2017, אחרי מספר הערות עוקצניות בין השניים, טריפי רד הותקף בלובי של מלון בניו יורק והאשים את הרננדז והכנופיה שלו בסרטון בשידור חי באינסטגרם. מאוחר יותר הרננדז רמז בסרטון שלו בחשבון האינסטגרם על דעותיו למקרה: ”אני לא יודע מה קורה, אבל הסנטר שלך פצוע. אתה לא יכול פשוט לקרוא לאנשים הומואים, אחי. לא יכול לתמוך בהאשמות שווא, אתה לא יכול להתלונן בלייב על ניו יורק. זין על הכושים האלה שמדברים על ניו יורק פה, ניו יורק שם, ניו יורק ככה, כאילו אתה לא יכול לעשות את זה אחי. אתה צריך לשים קרח על הסנטר, הוא חבול. אני מרגיש רע אחי... רק רציתי שתהיה חבר שלי שוב”. לפני שהמשיך הוא שר את הפזמון מהשיר המשותף שלהם ביחד "Poles1469", הוא רמז לפוסט של טריפי רד שמראה את הרננדז מחזיק ידיים עם גבר אחר עם כתובת שרמזה על זה שהרננדז הוא הומוסקסואל. בפברואר 2018, הרננדז הותקף על ידי כמה גברים מחוץ לשדה תעופה בלוס אנג'לס מעט זמן אחרי סכסוך עם טריפי רד באינסטגרם. הריב שלהם המשיך להתדרדר והביא עמם הטרדות ובעיות רבות באינטרנט. מאוחר יותר הרננדז האשים את טריפי רד באינסטגרם בשידור חי בטענה שהוא מנהל מערכת יחסים פדופילית עם הראפרית בהד בייבי, שהייתה קטנה ממנו יחסית. טריפי רד הכחיש את ההאשמות והזכיר מחדש את ההרשעה של הרננדז על שימושו בילדה בהופעה מינית. בהד בייבי, שידועה גם כדניאל ברגולי, הכחישה בעצמה את ההאשמות כלפי טריפי רד אך הודתה שהשניים התנשקו בעבר "התנשקנו אבל זה לא היה רציני ובאותו זמן הוא היה בן 17". אחרי הפרידה של טריפי רד וחברתו לשעבר אלכסנדריה לבגילה, שמוכרת כ-"Aylek$", הרננדז התחיל לפרסם תמונות שלו איתה רומז על פעילות מינית בין השניים במטרה להביך ולהכעיס את טריפי רד. אחרי העצירה של הרננדז בנובמבר, טריפי רד לעג לכליאה של הרננדז כשהוא פרסם סרטון שלו רוקד לשיר "Locked up" של Akon כשהוא צוחק על מקרה של מעצר בכלא.

במהלך 2018, הרננדז היה מעורב בסכסוכים עם מספר ראפרים, ביניהם חבורת ה"גלוגאנג"; צ'יף קיף, ליל ריס ותאדו, שנבעו מתקיפות מיניות כלפי קיובן דול שהייתה במערכת יחסים עם תאדו אבל גם ידיה של הרננדז. השניים המשיכו לריב במדיה החברתית כאשר הרננדז מפרסם סרטון רומנטי של חופשה בהוואי עם קיובן דול לאינסטגרם, ונוסע לשכונה הישנה שבה צ'יף קיף חי ולעג לו, וגם תיקשר עם אמא של אחד הילדים של צ'יף קיף וכאמור מצלם את עצמו קונה לה בגדי מעצבים ולועג לו על זה שקיבל ממנה מציצה. ב-8 במאי 2018 טריפי רד הוציא הצצה לשיר "I kill people" (אני הורג אנשים) בו הוא מארח את צ'יף קיף ותאדו, שהיה דיס שכוון אל סיקס ניין וקיובן דול. ב 2 ביוני 2018, צ'יף קיף נורה מחוץ למלון W בניו יורק אך לא נפגע, ולא היו שום פגיעות מהמקרה. בעקבות הריב המתמשך, משטרת ניו יורק אישרה כי הוא החשוד המרכזי, אפילו ששהה בלוס אנג'לס באותו הזמן.

בעיות חוקיות ואישיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

להרננדז יש בת משותפת עם שרה מולינה, שראיה. בלילה של 11 בנובמבר 2018, כמה ימים לפני מעצרו, הרננדז לכאורה הכה את מולינה בפנים במהלך ויכוח כשהיא התעמתה איתו בטענה שבגד בה. היא שאלה אותו על כך שמצאה הודעות רצופות משרה וואטלי, בחורה שהרננדז נפגש איתה באותו זמן. כתוצאה מהאירוע, נפצעה מולינה בשפתה.

ההתנהגות הגסה של הרננדז הביאה ביקורות רבות, הזכורה ביותר היא המקרה עם יחסי המין עם הילדה ב-2015. באוקטובר 2015, הרננדז הודה באשמה על ששימש בילדה בהופעה מינית. באוקטובר 2015 הוא נאשם בשלוש תביעות לאחר המקרה בפברואר 2015 בו היה לו מגע גופני עם ילדה בת 13 תוך כדי שצילם את הפעולה והפיץ את הסרטון בטעות כחלק מסרטון מוזיקה. ישנם שלושה סרטונים המשמשים כתלונה נגד הרננדז. לתחילה "המגעים של תהליך מיני אוראלי עם ילדה. הנאשם הראשון הוא טאקוואן אנדרסון (הצלם), כשהנאשם השני דניאל הרננדז, עומד מאחורי הילדה עושה תוחב עם איבר מינו ומכה אותה בעכוז. הילדה עירומה בסרטון." הסרטונים האחרים מראים את הילדה יושבת בחיקו של הרננדז כשאנדרסון חופן את חזה, ואז יושבת עירומה לצד אנדרסון והרננדז.

בריאיון בנובמבר 2017, הרננדז טוען שלא היה "מגע מיני" עם הילדה ומכחיש שידע שהייתה קטינה. הרננדז גם טען שהוא היה בן 17 כשקרה האירוע, אף שלפי תאריך הלידה, המופיע בכתב האישום, הוא היה בן 18.

לפי עסקת הטיעון, הרננדז מחויב לסיים את הבגרות שלו, להימנע מלפרסם תוכן בוטה או אלים כלפי נשים או ילדות למדיה החברתית ולא לעבור על החוק יותר במשך שנתיים, בין עוד התחייבויות. אם יתייחס ברצינות לעסקת הטיעון יינתנו לו שלוש שנים על תנאי, אם לא הוא ייכנס לכלא לשלוש שנים. בינואר 2018 בשימוע בבית המשפט, נחשף כי הרננדז נכשל בבחינת הבגרות שלו, אך משפטו נדחה ל-18 באפריל 2018.

תאריך המשפט נדחה עוד לכאורה כי לבית המשפט לא היה עותק של בחינת הבגרות של הרננדז. מועדף לאישומי המקרה המיני, הרננדז ישב בכלא לפרק זמן קצר על הטרדה מינית וסחר בהרואין.

ב-12 ביולי 2018, הרננדז נעצר בניו יורק עם חריג שקשור למקרה שהוא לכאורה חנק נערה בת 16 ביוסטון בקניון בינואר 2018. כל ההאשמות בסוף הורדו מהפרק, לאחר שהנערה החליטה לוותר על צעדים משפטיים.

ב-22 ביולי 2018, הרננדז נחטף, הוכה ונשדד על ידי שלושה תוקפים בברוקלין. הוא סיים לצלם את הסרטון לשיר "FEFE" ( בו הוא מארח את ניקי מינאז' ומורדה ביטס) כאשר התוקפים חטפו אותו מחוץ לביתו והכו אותו באקדח. השודדים לקחו לבסוף 750,000$ בתכשיטים וכמעט 35,000$ במזומן. הרננדז נמלט מהרכב והזמין משטרה בעזרת זר. הוא נלקח לבית החולים.

בגלל הבעיות המתמשכות החוקיות עם התלונה, משרד עורך הדין שלו במחוז מנהטן הכריז שהרננדז יכול להתמודד עם שלוש שנים בבית כלא וכנראה מוסד לעברייני מין על המקרה שלו מ-2015, אולם במקום הוא נשפט ל-4 שנים על תנאי שהתחילו באוקטובר 2018, עם סעיף המציין שהוא לא יכול להגיד את המילה "טרייוויי" בציבור מפני שהיא מעודדת פעילויות כנופיה, ובנוסף 1,000 שעות שירות קהילתי. ב-27 באוקטובר 2018, שני חברים בפמלייה של הרננדז היו מעורבים באירוע במנהטן והואשמו בתקיפה כנופייתית.

ב-10 בנובמבר 2018, אתר TMZ פרסם תוכן מעקבי של שני גברים בסט צילום של הרננדז, קניה ווסט וניקי מינאז' לקליפ בבוורלי הילס, קליפורניה.

ב-18 בנובמבר 2018, הרננדז, מנהלו לשעבר ועוד שלושה הקשורים אליהם נעצרו. הרננדז נעצר בגין איומים, החזקת נשק לא חוקי ועל קשר לרצח ושוד מזויין, וצריך להתמודד עם מאסר עולם בכלא. הוא לכאורה היה חלק מכנופיית "כת אלים של הדמים" הידועה כ"תשעת טריי הגנגסטרים". עורך הדין של הרננדז, לנס לאזארו, הציע שחרור בערבות ללקוח שלו בתנאי שהרננדז יוותר על הדרכון שלו, ישלם קצת פחות מ-2 מיליון דולר לערבות, ויישאר במעצר בית, אבל השופט סירב לערבות. בתחילת אפריל 2020, שוחרר הרננדז לביתו עקב התפשטות נגיף הקורונה.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבומי אולפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיקסטייפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיבובי הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2018: World Domination Tour

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא 6ix9ine בוויקישיתוף