יהודה נהרי הלוי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יהודה נהרי הלוי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 2 באוקטובר 1985 (בן 38)
הרצליה, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2009
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יהודה נהרי הלוי (נולד ב-2 באוקטובר 1985) הוא שחקן ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נהרי נולד בשכונת נווה עמל בהרצליה.[1] את שירותו בצה"ל עשה בגדוד חרוב. הוא למד שלוש שנים משחק בבית הספר "הדרך", וכן למד משחק מול מצלמה אצל רותי דייכס, וסדנת "שקט מצלמים רעש" בסדנאות הבמה.

תיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

נהרי שיחק במחזמר "ספר הג'ונגל", "הנסיכה והצפרדע", "מועדון ארוחת הבוקר". בתיאטרון תהל שיחק במחזה "רומיאו ויוליה חוזרים למקורות" בבימויו של יובל כרמי. בתיאטרון חיפה שיחק במחזה "בילי שוורץ". בתיאטרון גבעתיים שיחק במחזה "על החיים ועל המוות", פרי עטה של נטע מגן.

בספארי ברמת-גן שיחק במופע בבימויו של אמיר פרישר גוטמן, "סימבה מלך הספארי". הוא שיחק בהצגת הילדים "הדוד חיים".

בשנת 2018 השתתף במופע הקומי-סאטירי על עולם הרוח והניו-אייג' "מוארים בע"מ" בתפקידי הפקה ובתפקיד קולו של אלוהים.

בשנה 2019 שיחק בהצגה "לשם ובחזרה" של התיאטרון העברי.

טלוויזיה וקולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך השנים שיחק במספר סרטים וסדרות טלוויזיה. בין השנים 20092010 שיחק בתפקיד ראשי בסדרת הנעורים "תיכון השיר שלנו", בה גילם את דמותו של אסי דמתי. ב-2009 שיחק בסדרת הנעורים פרי יצירתו של גיורא חמיצר - "האי" בתפקיד אורח. בשנת 2013 שיחק בסרטו של דן תורג'מן "רימון הזהב" וגילם את יחיה, וכן שיחק בסרט של יריב מוזר "שבלולים בגשם", בתפקיד ניר. באותה שנה שיחק בסדרה "פרופיל 64" ששודרה ב ערוץ 10. בשנת 2014 שיחק בסרט קצר "אישך, תשוקתך", לצדה של מיטל גל סויסה. ושיחק בסדרת הדרמה של HOT - "מתים לרגע" בתפקיד גיא, כדורגלן עם בעיה רפואית.

בשנת 2015 לוהק לעונה השנייה של סדרת הדרמה קומדיה פרי יצירתו של מאור זגורי, "זגורי אימפריה", בה הוא מגלם את דמותו של נירו, המנהל רומן עם האחות הבכורה לבית משפחת זגורי, מירי (יפית אסולין), שבסוף מתגלה כגיי. באותה שנה הצטלם לסרט "חתונה מנייר" לצידם של אסי לוי, מורן רוזנבלט, רועי אסף. הסרט הוקרן בדצמבר של אותה שנה.

בשנת 2019 לוהק לתפקיד הראשי לסרט "ימים נוראים", אשר עוקב אחר האירועים שהובילו לרצח ראש הממשלה יצחק רבין מנקודת מבטו של הרוצח. בסרט מגלם נהרי את דמותו של יגאל עמיר.

בשנת 2020 השתתף בעונה השלישית של תוכנית המציאות "נינג'ה ישראל" במקצה ה-VIP והגיע למקום השלישי.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נהרי מתגורר בפרדס חנה.

בינואר 2022 פורסם בוואלה כי נהרי טוען כי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית עשור קודם לכן, כשבחן אפשרות ללהקו לסדרת הטלוויזיה "להיות איתה". כשנה לפני מועד פרסום הכתבה הגיש נהרי תלונה במשטרה בנושא, אך זו נסגרה מפאת התיישנות.[2] נהרי נבדק בפוליגרף ויצא דובר אמת. בתגובה נבדק גם עזר ויצא דובר אמת גם הוא.[3]

במרץ 2023, נדחתה תביעת לשון הרע שהגיש נגד התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" וחויב לשלם הוצאות משפט.[4]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]