יוחאי דוידוף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יוחאי דוידוף
יוחאי דוידוף
יוחאי דוידוף
לידה 8 במאי 1980 (בן 43)
ירושלים
מוקד פעילות ישראלישראל ישראל
סוגה הבי מטאל
כלי נגינה שירה
יוחאי דוידוף עם אבלין שור, מלהקת Fatum Aeternum

יוחאי דוידוף (נולד ב-8 במאי 1980) הוא זמר מטאל ישראלי. חבר במספר להקות ופרויקטים שונים.

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוחאי דוידוף התחיל לשיר בזמן שירותו הצבאי בצה"ל בחיל התותחנים (אליו התגייס ב-1999), במסגרת להקה בשם "פטפליי". לאחר שחרורו מהשירות ב-2003, עבר להתגורר באילת, בה עבד במועדון זמר בטיילת במסגרת עבודה מועדפת.

בהמשך החל לשיר בהרכב נו מטאל בשם "Redline" ואז עם להקת ההבי מטאל "Stone of Tears"[1] איתם ביצע גרסאות כיסוי לשירי להקת איירון מיידן. לאחר תקופת שיתוף פעולה ומספר הופעות בישראל, עזב את ההרכב. היה לחבר בלהקת "DamnNation" (דמניישן), אך פוטר עקב מחלוקות עם ההרכב[2].

במשך כ-4 שנים (מ-2005 עד 2009), היה חבר בהחלקת פאוור מטאל "Acropolis"[3], והוציא איתם מיני-אלבום בשם "The Aftermath"[4]. ב-2006 השתתף בפרויקט "Abba Metal Tribute" בה ביצע גרסאות כיסוי לשירי להקת אבבה[5].

ב-2009 דוידוף הצטרף להקת Prowlers המבצעת גרסאות כיסוי לשירי איירון מיידן[6]. בהמשך להקה זו גם התחילה להלחין חומר מקורי[7]. במקביל, ב-2011 הצטרף ללהקת פרוג מטאל "Abirolam"[8][9]. הרכב זה הוציא מיני-אלבום אחד[10] .

שיתופי פעולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוחאי דוידוף בהופעה עם להקת Orpheus Blade

בנוסף למופעי חימום ללהקות משפיעות, כולל להקות משפיעות כמו Iced Earth וקורפיקלאני[7], דוידוף התפרסם כזמר אורח בהופעות של אמני מטאל רבים בישראל. בין שיתופי הפעולה שלו ניתן למנות את הלהקה אורפאוס בלייד, בה הוא מחליף את הרינג באסה בהופעות חיות. שיתף פעולה עם להקת Desert[11][12], ועם אורפנד לנד[13], ועם זמרת הבלוז גל דה פז[14],הקלטות שירות קלין לאלבומים של Hammercult ו the Fading הופעות אורח עם Breed[15], ועם Arallu, ו-Sintax, ו-Obsidian Tide[16] וגם עם הזמרת אינפי סנואו באלבומה A Mortal's Tear, להקת Abrage באלבום Abrasive Rage, והקלטת מקהלות ל-Amaseffer באלבום Exodus - Slaves for Life, וגם ל- Arafel באלבום For Battles Once Fought ועוד[17].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוחאי דוידוף עם להקת דזרט. דצמבר 2017

ראיונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

להקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]