יורשי הנקמה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יורשי הנקמה
Herederos de una venganza
שיר הנושא "Herederos" בביצועו של דייוויד ביסבל
סוגה טלנובלה
יוצרים אדריאן סואר
כותבים לאנדרו קלדרון
שחקנים
לוסיאנו קסטרו
רומינה גאטני,
מרסלה קלוסטרבואר
בנחמין ויקוניה
פדריקו אמאדור
חימנה אקרדי
מנואלה פאל
בטיאנה בלום
מרקו אנטוניו קאפוני
ליאונור בנדיטו
רודולפו רני
ארץ מקור ארגנטינה
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 219
הפקה
חברת הפקה Pol-ka
הפצה פולקה
מוזיקה דייוויד בסיבל
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור פולקה
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 2011 – 10 בפברואר 2012
קישורים חיצוניים

[http://www.imdb.com/title/ttVer todos los créditos (IMDb) Ficha en IMDb

[editar datos en Wikidata]/ דף התוכנית ב-IMDb]
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יורשי הנקמהספרדית :Heredros de una venganza) היא טלנובלה ארגנטינאית שהופקה על ידי רשת הטלוויזיה Pol-ka בשנים 2011-2012 בכיכובם של לוסיאנו קסטרו, רומינה גיאטני מרסלה קלוסטרבואר. ומרקו אנטוניו קאפוני. הסדרה שודרה בישראל בערוץ ויוה.

הסדרה הצליחה מאוד בארץ ובעולם וכמו כן, גם שיר הסדרה "יורשים" בביצועו של דייוויד ביסבל.

תקציר הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתרכזת באנשי "וידיסטרה", עיירה קטנה המתרכזת ברובה לגידול ענבים והפקת יין. בעיירה זו קיים יקב יחיד המחזיק את כל הכרמים והעבודות בהם. אנטוניו (לוסיאנו קסטרו) אגרונום, מגיע לעיירה במטרה יחידה: להינשא לאנג'י, ארוסתו (ואחותו של חברו הטוב ביותר רפאל (פדריקו אמאדור) המבקשת להינשא בעיירה שבו נולדה. עיירה, אשר באופן פרדוקסלי, תגרום לרצח שלה באופן מסתורי.

עבור כולם, "וידיסטרה" נראית כאזור אידיאלי שבו התושבים מצאו את מקומם בעולם על מנת לחיות ולהתפתח. כזה הוא המקרה של אמיליה (מרסלה קלוסטרבואר), בתה של רג'ינה פיאבה (ליאונור בנדטו), ויורשת אימפריית היין המשפחתית.

לעומת זאת, עבור מרסדס (רומינה גאטני) להתגורר בעיירה משמעותו לחיות עם סטיגמה של רוצחת, אשר לאחרונה עזבה את כלא, בעזרתו של מרטין סארטר (דניאל קוזניקה) לאחר מאסר של שמונה שנים בשל רציחת בעלה. אשר בהמשך הסדרה מתגלה כי הייתה חפה מפשע וכי העניינים לא התהלכו כפי שחשבו כולם.

אחיה, לוקאס (מרקו אנטוניו קאפוני) יתמוך במרסדס בהכל בעוד שאמו דליסיה (בטיאנה בלום) תתמודד בשקט עם גורלה האומלל שלה ושל ביתה מרסדס.

אך, בנוסף, דבר חשוך ואפל מכיל המרתף של היקב הגדול "וידיסטרה". שם קיימת כת בראשות המאסטר הגדול (אלפרדו אלקון) ובהשתתפות האנשים הבולטים ורבי העוצמה שבעיירה: השוטר הממונה ויסנטה רוקה (אנטוניו גרימו), המיליונרית רג'ינה פיאבה (ליאונור בנדטו), ראש העיר אוקטביו קאפוגרקו (רודולפו רני) והשופט סנטוס אוג'ניו פראט (מיגל דדוביץ').

הכת אשר סוגדת לגפן וליין מאמינה בנבואות הנחשפו בידי המאסטר הגדול דרך ספר קדוש. הנבואה החשובה ביותר מנבואות אלה אומרת כי סוף העולם מגיע וכי "וידיסטרה" היא העיירה הנבחרת כדי לשרוד את האסון. עם זאת, כדי שיהיה ניתן לשמור על אדמות אלה, יש צורך להקריב קורבן גדול, למעשה 12 קורבנות לפי סימני הספר.

הקורבן הראשון היא אנג'י אשר לאחר מותה אנשי הכת מגלים כי היא אינה הקורבן הנכון ולמעשה מותה היה לשווא. אנטוניו שנשאר אלמן ביום חתונתו כואב מאוד על מותה של אנג'י ונשבע לגלות מי היו רוצחיה ולנקום בהם. כשהוא מתחיל לחקור על המוות הוא מתחיל לגלות את עברה החשוך של העיירה "וידיסטרה" וממשיך לחקור על מנת להוציא את הצדק לאור.

יחד עם זאת, ביום חתונתו פוגש אנטוניו לראשונה את מרסדס שלראשונה לאחר שמונה שנים בכלא יצאה לחופשי. עם הזמן, השניים מתאהבים ונאלצים להתמודד עם אוקטביו, ראש העיר אשר מתעב את מרסדס ובכל אותם אנשים המנסים למנוע את אהבתם עם שקרים ומזימות.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]