מאנל נבארו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מאנל נבארו
Manel Navarro
נבארו באירוויזיון 2017
נבארו באירוויזיון 2017
לידה 7 במרץ 1996 (בן 28)
ספרדספרד סבאדל, ספרד
שם לידה Manel Navarro Quesada עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ספרד עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2014
עיסוק זמר, פזמונאי, גיטריסט
סוגה פופ
שפה מועדפת קטלאנית, ספרדית, אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה גיטרה
חברת תקליטים Sony Music Spain
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מאנל נבארו קסאדהספרדית: Manel Navarro Quesada; נולד ב-7 במרץ 1996) הוא זמר, גיטריסט ומלחין ספרדי אשר ייצג את ספרד באירוויזיון 2017.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נבארו נולד בעיר סבאדל הממוקמת במחוז ברצלונה בחבל הארץ קטלוניה שבספרד. מגיל צעיר החל להתעניין במוזיקה ובגיל ארבע עשרה קנה לו אביו את הגיטרה הראשונה שלו. לאחר זכייתו בתחרות מוזיקלית מקומית ב-2014 המיועדת לבני נוער בשירו של הראפר הקנדי דרייק, "Hold On, We're Going Home", מספר חודשים לאחר מכן הוא נחתם בחברת בתקליטים TeenStarRecords והוציא באותה שנה את הסינגל הראשון שלו "Brand New Day".

נבארו נחתם בשנת 2016 בחברת התקליטים סוני מיוזיק אנטרטיינמנט ושחרר את הסינגל הראשון בחברת התקליטים Candle. לאחר מכן בינואר 2017 שחרר את הסינגל השני, Do It for Your Lover, אתו התמודד בגמר הלאומי של ספרד לאירוויזיון בשנת 2017 אשר נכתב על ידיו ואנטוניו ראיו. ב-11 בינואר זכה בגמר והוכרז בידי רשות השידור הספרדית (TVE), לייצג את מדינתו בתחרות האירוויזיון של אותה שנה אשר תתקיים בקייב שבאוקראינה. שירו שובץ אוטומטית בגמר כיוון שספרד אחת מן חמש המדינות המממנות העיקריות של התחרות. השיר סיים במקום ה-26 והאחרון בגמר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מאנל נבארו בוויקישיתוף