מגי סטפנס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מגי סטפנס
Maggie Steffens
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 4 ביוני 1993 (בת 30)
סן רמון, קליפורניה, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מידע כללי
מדינה ארצות הברית
השכלה
משקל 74 ק"ג עריכת הנתון בוויקינתונים
גובה 1.75 מטר
www.maggiesteffens.com
ספורט
ענף ספורט כדורמים
תקופת הפעילות מ-2007
מאזן מדליות
מתחרה עבור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
כדורמים
המשחקים האולימפיים
זהב לונדון 2012 כדורמים
זהב ריו דה ז'ניירו 2016 כדורמים
זהבטוקיו 2020כדורמים
גביע העולם בכדורמים
זהבקרייסטצ'רץ' 2010 כדורמים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מגי סטפנסאנגלית: Maggie Steffens; נולדה ב-4 ביוני 1993), היא שחקנית כדורמים אמריקנית, בעלת מדליות זהב בכדורמים באולימפיאדת לונדון (2012) ואולימפיאדת ריו דה ז'ניירו (2016).

קומתה של סטפנס 1.75 מטר, היא זורקת ביד ימין ויש לה יכולת כיבוש שערים מוצלחת הן מקו חמישה מטרים והן מקו שני מטרים. בנוסף, היא משחקת כדורעף חופים לא תחרותי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטפנס נולדה בסאן רמון שבקליפורניה ומתגוררת בדאנביל שבקליפורניה. התוודעה לכדורמים דרך משפחתה, כמה מדודיה ובני דודיה הם שחקני כדורמים. אחותה ג'סיקה סטפנס גם היא שחקנית כדורמים בנבחרת הכדורמים נשים של ארצות הברית.

סטפנס התחילה את הקריירה בנבחרת התיכון של מונטה ויסטה באלאמו קליפורניה וזכתה עימה באליפות הליגה בשנים 2007–2009.

סטפנס שיחקה עם נבחרת הכדורמים נשים של ארצות הברית ב-2010 וזכתה עמה בטורניר גביע העולם בכדורמים, שנערך בקרייסטצ'רץ', ניו זילנד לאחר שכבשה את שער הניצחון בגמר מול נבחרת של אוסטרליה, 31 שנים לאחר הזכייה הקודמת של נבחרת ארצות הברית בטורניר הראשון שנערך בשנת 1979. כמו כן, זכתה באליפות העולם לליגות כדורמים. ב-2011 זכתה שוב באליפות העולם לליגות כדורמים.

באליפות העולם בכדורמים שנערכה בשאנגחאי, סין ביולי 2011 סיימה סטפנס עם חברותיה לנבחרת ארצות הברית במקום שישי. במשחקים הפאן-אמריקאיים שנערכו בגוודלחרה, מקסיקו באוקטובר אותה שנה, היא כבשה את שער הניצחון בזריקות הכרעה בגמר מול קנדה. ב-2012 זכתה באליפות העולם לליגות כדורמים בפעם השלישית ברציפות כשהיא כובשת 11 שערים, המספר הרב ביותר בנבחרת.

המשחקים האולימפיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באולימפיאדת לונדון (2012) הייתה סטפנס השחקנית הבולטת בתחרות וכבר במשחק הראשון כבשה 7 שערים לזכות ארצות הברית והשוותה את השיא האולימפי לשערים במשחק בודד. בכל התחרות כבשה 21 שערים, שיא אולימפי לתחרות, וזכתה במדליית זהב עם נבחרת ארצות הברית.

סטפנס התחייבה ללמוד באוניברסיטת סטנפורד, אך דחתה את מועד כניסתה כדי להתאמן עם נבחרת ארצות הברית לקראת אולימפיאדת לונדון (2012).

באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו (2016) הייתה סטפנס קפטן נבחרת ארצות הברית בכדורמים וכבשה את מירב השערים. היא זכתה שוב במדליית זהב עם נבחרת ארצות הברית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]