מוניטין רע

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מוניטין רע
Bad Reputation
בימוי ג'ים המפיל
הופק בידי טי. וו. פוריל וכריסטופר לנדרס
תסריט ג'ים המפיל
עריכה גורדון סטוארט
שחקנים ראשיים
מוזיקה ג'ון לבק ואריק כורונזי
צילום פורסט אליסון
מדינה ארצות הברית
חברת הפקה Winning Edge Partners
חברה מפיצה Maverick Entertainment Group
הקרנת בכורה 5 בנובמבר 2005
משך הקרנה 90 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סלאשר, אימה
דף הסרט ב־IMDb

מוניטין רעאנגלית: Bad Reputation) הוא סרט סלאשר אמריקאי שנכתב ובוים על ידי ג'ים המפיל.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אל מישל רוזן, תלמידת תיכון מופנמת וחסרת ביטחון, פונה בארוחת הצהריים התלמיד הפופולרי אהרון קוסלר, שמזמין את מישל למסיבה שהוא עורך. מוקסמת מאהרון, מישל הולכת למסיבה, שם היא מסתדרת עם אהרון (למורת רוחה של חברתו מפעם של אהרון דבי) ומתיידדת עם סטודנטית אחרת בשם וונדי, אשר בעברה הייתה מנודה עקב עודף משקל, וכעת היא חברה בקליקה של דבי ואהרון. עם התקדמות הלילה, אהרון ושניים מחבריו, סטיב (החבר של וונדי) וג'ייק, עולים עם מישל לעליית הגג וגורמים לה להשתכר. לאחר מכן אהרון וג'ייק הולכים לחדר שינה עם מישל שם הם אונסים אותה בעוד סטיב מנסה להשתלט על מישל. לאחר מכן דבי ו-וונדי מוצאות את מישל שלא הייתה מודעת למעשיה בעוד אהרון משכנע את וונדי ודבי שמישל ניסתה לתקוף אותו מינית. כתוצאה מכך דבי קושרת לעץ בחצר את מישל וכותבת עליה את המילים "זונה" ו"שרמוטה". היחידה שמנסה לעזור למישל היא וונדי אך הת'ר חברתו של ג'ייק מאיימת עליה שהיא תביא לחרם עליה ולכן היא נסוגה מהרעיון. בסופו של דבר מישל משתחררת והולכת הביתה שם היא לא מעוררת הזדהות עבור אימה המתעללת רגשית.

יום למחרת השמועות על מישל הולכות ומתפשטות בבית הספר והיא מתייסרת על מר גורלה. היא מנסה לקבל עזרה מיועץ בית הספר אך הוא מגלה כלפיה אדישות ומאשים אותה בבריונות שחוותה בגלל התנהגותה הפאסיב-אגרסיב. מישל מחליטה לשים סוף למר גורלה, היא מתלבשת בצורה חושפנית ומפתת את סטיב לבוא איתה אחריי הלימודים. היא לוקחת אותו לאזור מבודד שם היא דוקרת ומסרסרת אותו וגורמת לזה להיראות כך שהוא הומוסקסואל והתקיפה שלו הייתה על רקע הומופובי. לאחר מכן מישל מפתה את ג'ייק לבוא לביתה, שם היא קושרת אותו לכיסא על מנת לבצע בו פעולות מיניות אך במקום זאת היא מענה אותו, גורמת לו לדמם ומבתרת אותו.

למחרת בלילה מארגן אהרון מסיבת ליל כל הקדושים בביתו, אליה מישל מתגנבת, לבושה כג'ייסון ווורהיס. מישל גונבת משקאות מהמסיבה בהם היא מכניסה כדורי הרדמה, ואז עולה למעלה, שם אהרון בוגד בדבי עם הת'ר. כאשר אהרון עוזב את חדר השינה, מישל עורפת את ראשה של הת'ר עם מצ'טה, ולוקחת את התחפושת שלה, ומשתמשת בה כדי להתקרב לדבי, אותה היא מטביעה בשירותים במים מזוהמים. לאחר מכן מישל מפתה את אהרון, מובילה אותו לחדר שינה, מתוודה ברצח חבריו והורגת אותו בכך שהיא נושכת את איבר מינו וחותכת את גרונו. וונדי שהייתה בחוץ חוזרת למסיבה ומוצאת את כולם מעולפים בעקבות הכדורים ששמה להם מישל במשקאות. לאחר מכן מישל תוקפת את וונדי תוך כדי שגוערת בה על כך שנסוגה מהרעיון לעזור לה רק כדי שתהיה מקובלת. במהלך המאבק בין השתיים וונדי מצליחה לדקור ולהרוג את מישל אך נהרגת בעצמה תוך כדי שהיא מתמלאת חרטה על מה שעשתה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Bad Reputation, 2005-10-05, נבדק ב-2020-10-22