מורה להתעמלות: הסרט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מורה להתעמלות: הסרט
Gym Teacher: The Movie
כרזת הסרט באנגלית
כרזת הסרט באנגלית
בימוי פול דינלו עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט

דניאל אלטירי

סטיבן אלטירי
שחקנים ראשיים כריסטופר מלוני
דייוויד אלן גריר
איימי סדריס
נייתן קרס
צ'לה הורסדל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה דניאל ליכט
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה ניקלודיאון
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 12 בספטמבר 2008
משך הקרנה 103 דקות
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט נעורים, סרט ילדים עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 3,000,000$
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מורה להתעמלות: הסרט (אנגלית: Gym Teacher: The Movie) הוא סרט של ניקלודיאון אשר שודר לראשונה ב-12 בספטמבר 2008. בסרט מככבים כריסטופר מלוני ונייתן קרס.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דייב סטואי (כריסטופר מלוני) הוא מורה לספורט בחטיבת הביניים פי איי. דייב מבקש להציל את עצמו מכישלון ספורטיבי בעברו (החמצה מביכה של מדליית זהב באולימפיאדת סיאול) על ידי זכייה בפרס "מורה ההתעמלות של השנה".

בשביל לזכות בפרס צריכים תלמידיו לעבור תרגילי אתלטיקה בסיסיים. הבעיה מתחילה כאשר תלמיד חדש בשם רולנד וואפל (נייתן קרס) מצטרף לקבוצה. מאז מות אביו, מגוננת עליו אימו, ויני, באופן תמידי ומכריחה אותו לכבוש קסדה על ראשו, לכן גם כישוריו הספורטיביים אובדים. דייב עושה הכל כדי להעיף את רולנד מקבוצתו עד שהוא מגלה שאימו היא המורה לאנגלית שהוא התאהב בה. דייב מחליט לאמן את רולנד ולהסתיר את זה מאמא שלו, עד ששלי בראג (דייוויד אלן גריר) מתחרה נגד דייב בתפקיד מורה ההתעמלות, אומר לאמא של רולנד שבנה משתתף בתחרות והיא לא נותנת לו להשתתף. בסופו של דבר אמו של רולנד משתכנעת והיא מרשה לרולנד להשתתף. בסוף הסרט הקבוצה מנצחת בתחרות ודייב וויני חברים.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דייב סטואי (כריסטופר מלוני) : ספורטאי, מורה לספורט, רואה את הפרס כדי להציל את עצמו מהמבוכה שהייתה לו באולימפיאדת סיאול. כשרונלד מצטרף לקבוצה הוא מנסה לעשות הכל כדי להוציא אותו אבל אז הוא מגלה שאמא שלו הוא המורה לאנגלית שהוא התאהב בה, והוא מחליט לשנות הכל ולאמן את רונלד כדי לנצח בפרס.
  • רונלד וואפל (נייתן קרס) : חסר ביטחון, ביישן, אוהב קומיקסים, תלמיד חדש בחטיבת הביניים, הצטרף לקבוצת הספורט למרות שהוא לא טוב בספורט, הוא ניסה לעשות הכל בשביל להצליח. אמא שלו מכריחה אותו לכבוש קסדה אבל הוא בהמשך הסרט מוריד אותה.
  • ויני בליקר (צ'לה הורסדל) : אמא של רונלד, חברה של דייב, מורה לאנגלית. מאז שבעלה נפטר היא דואגת מאוד לרונלד והיא מכריחה אותו ללבוש קסדה על ראשו כדי שהוא לא ייפגע.
  • שלי בראג (דייוויד אלן גריר) : מורה לספורט, היריב של דייב, מתמודד בתחרות והוא עושה הכל כדי לנצח.
  • סוזי סולסברי (אלכסיה פאסט) : מעודדת, חברה של רונלד, אוהבת לקרוא קומיקסים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]