Wonderbook – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Ajrsktk1 (שיחה | תרומות)
שורה 15: שורה 15:


== פיתוח ==
== פיתוח ==
הספר פותח על ידי SCE אולפני לונדון ועלילתו נכתבה על ידי הסופרת [[ג'יי קיי רולינג]]. ספר זה נועד לשימוש עם מצלמת ה-Playstation Eye ושלט ה-[[Playstation Move]]. סלוגן המשחק הוא "ספר אחד אלף סיפורים".
הספר פותח על ידי SCE אולפני לונדון ועלילתו נכתבה על ידי הסופרת [[ג'יי קיי רולינג]] והמשחק מבוסס על הארי פוטר. ספר זה נועד לשימוש עם מצלמת ה-Playstation Eye ושלט ה-[[Playstation Move]]. סלוגן המשחק הוא "ספר אחד אלף סיפורים".


הספר עשוי שבכול דף יהיה [[ברקוד]] וכשהמצלמה תקלוט אותו ואז הסיפור "מתעורר לחיים".
הספר עשוי שבכול דף יהיה [[ברקוד]] וכשהמצלמה תקלוט אותו ואז הסיפור "מתעורר לחיים".

גרסה מ־13:37, 28 ביולי 2013

תבנית:מידע משחק Wonderbookתרגום חופשי: ספר פלא) הוא ספר מציאות מדומה לפלייסטיישן 3. המשתמש מחזיק אובייקט דמוי ספר וחפצים וסיפורים קמים לחיים על מסך הטלוויזיה שאליו מחובר הפלייסטיישן 3. סוני הודיע על המשחק במסיבת עיתונאיים בכנס בידור אלקטרוני 2012.

פיתוח

הספר פותח על ידי SCE אולפני לונדון ועלילתו נכתבה על ידי הסופרת ג'יי קיי רולינג והמשחק מבוסס על הארי פוטר. ספר זה נועד לשימוש עם מצלמת ה-Playstation Eye ושלט ה-Playstation Move. סלוגן המשחק הוא "ספר אחד אלף סיפורים".

הספר עשוי שבכול דף יהיה ברקוד וכשהמצלמה תקלוט אותו ואז הסיפור "מתעורר לחיים".

שלט ה-Playstation Move הוא משמש כשרביט הקסמים של המשתמש וה-Playstation Eye מצלם את המשתמש קולט את השלט והופך את השלט בטלוויזיה שכדי שיראה כשרביט קסמים.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא מחשבים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.