איש משפחה - דמויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏משפחת בראון: תיקנתי שגיאה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
שורה 45: שורה 45:
*'''בוני סוואנסון''' ([[ג'ניפר טילי]]) - אשתו של ג'ו, נמצאת ב[[היריון]] נצחי. בעונה השביעית היא יולדת לבסוף בת ושמה סוזי, תודות לעזרתו של פיטר.
*'''בוני סוואנסון''' ([[ג'ניפר טילי]]) - אשתו של ג'ו, נמצאת ב[[היריון]] נצחי. בעונה השביעית היא יולדת לבסוף בת ושמה סוזי, תודות לעזרתו של פיטר.
*'''קווין סוואנסון''' ([[סת' מקפרלן]]/סקוט גריימס) - בנם המתבגר של ג'ו ובוני. בעונה ה 7 פרק 13 ג'ו טוען שקווין נהרג בעיראק אך בעונה ה 10 פרק 6 מגלים שהוא חי, וכי ביים את מותו.
*'''קווין סוואנסון''' ([[סת' מקפרלן]]/סקוט גריימס) - בנם המתבגר של ג'ו ובוני. בעונה ה 7 פרק 13 ג'ו טוען שקווין נהרג בעיראק אך בעונה ה 10 פרק 6 מגלים שהוא חי, וכי ביים את מותו.
*'''סוזי סוואנסון''' ([[פטריק סטיוארט]]) - בתם הקטנה של ג'ו ובוני סוואנסון ואחותו של קווין סוואנסון. נולדה לאחר 7 עונות שבהם אמה הייתה בהריון ובעזרת פיטר הביא ללידתה בכך שנתן לבוני לראות שני גברים וחצי. סטואי גילה בה אהבה עזה אך בסוף ויתר על אהבה זו. כאשר היא חושבת, היא מדובבת על ידי פטריק סטיוארט.
*'''סוזי סוואנסון''' ([[פטריק סטיוארט]]) - בתם הקטנה של ג'ו ובוני סוואנסון ואחותו של קווין סוואנסון. נולדה לאחר 7 עונות שבהן אמה הייתה בהריון ובעזרת פיטר הביא ללידתה בכך שנתן לבוני לראות שני גברים וחצי. סטואי גילה בה אהבה עזה אך בסוף ויתר על אהבה זו. כאשר היא חושבת, היא מדובבת על ידי פטריק סטיוארט.


=== משפחת גולדמן ===
=== משפחת גולדמן ===

גרסה מ־19:40, 27 במאי 2015

זוהי רשימת הדמויות בסדרת הטלוויזיה איש משפחה.

משפחת גריפין

  • פיטר גריפין (סת' מקפרלן) - אב המשפחה. עובד כושל ממעמד הצווארון הכחול, מצליח למרות כישלונותיו ושתיינותו להיות "איש משפחה" מסור. פיטר הוא אירי-אמריקני אך גם צאצא ישיר למשפחת עבדים אפרו-אמריקנית שהייתה בבעלות משפחת חותנו. למעשה פיטר הוא מהגר לא חוקי, מכיוון שלא נולד באמריקה אלא במקסיקו. לבושו של פיטר מתאפיין בחולצה לבנה, מכנסיים בצבע ירוק ונעליים חומות. הוא ממושקף, שמן ושיערו חום. כמו כן, הוא סובל מפיגור שכלי.
  • לויס גריפין (אלכס בורסטיין) - אם המשפחה. עקרת בית ומורה לפסנתר. הייתה מיס רוד איילנד בגיל 16. לואיס היא בת למשפחת פיוטרשמידט - משפחה עשירה ומיוחסת. בתקופת העבדות החזיקה משפחת פיוטרשמידט בבעלותה עבדים אפרו אמריקנים שאחד מהם, נייט גריפין, הוא אחד מאבות משפחת גריפין. לבושה מתאפיין בחולצה מכופתרת ירוקה ומכנסיים בצבע שמנת. היא רזה ושערה אדמוני. בעונה השמינית לואיס מגלה שהיא יהודייה.
  • מג גריפין (לייסי שאבר בעונה הראשונה, מילה קוניס מהעונה השנייה ואילך) - בתם הבכורה של לויס ופיטר. מאותגרת זהות שכיעורה מביא אנשים שרואים אותה בפעם הראשונה עד לכדי התאבדות. היא לבושה לרוב בכובע ורוד על ראשה, גופיית טי ומעליה חולצה ורודה. מכנסייה כחולים. היא ממושקפת, שמנמנה ושיערה חום. על-פי הסרט של איש משפחה, מג תעבור בעתיד ניתוח לשינוי מין ותשנה את שמה לרון. נחשבת ל"כבשה השחורה" של משפחת גריפין ולרוב זוכה ליחס מזלזל מצד כל בני המשפחה: מספר פעמים במהלך הסדרה אמר פיטר שמג היא הבת הפחות מועדפת עליו וכי אם היה עליו לוותר על אחד מהילדים, אז הוא היה בוחר בה. במקרים רבים בהם מג מנסה לדבר בנוכחות בני המשפחה פיטר מהסה אותה באומרו ״תשתקי, מג״.
  • כריס גריפין (סת' גרין) - בנם של לויס ופיטר. שמן, קשה קליטה אך מוכשר מבחינה אמנותית. שיערו בלונדיני ועליו כובע שחור-כתום. בפרק מסוים מאופיין כבעל איבר מין ענק.
  • סטיוארט "סטואי" גיליגן גריפין (סת' מקפרלן) - ילדם החכם והשטני של פיטר ולויס. היה מעריץ גדול של מיילי סיירוס לפני שגילה שהיא אנדרואיד ומתואר לעתים קרובות כהומוסקסואל. הוא נראה כמו פעוט, אך למעשה הוא גאון הלוקה בשגעון גדלות. לבושו חולצה צהובה, מעליה סרבל אדום. צבע שערו הוא חום (לפי הסרט של "איש משפחה", בו סטואי פוגש את דמותו מהעתיד, ושערה חום), אך על ראשו מונחות כ-9 שערות קצרות. ראשו של סטואי הוא בצורה הלא טבעית של פוטבול אמריקאי. זאת, כתוצאה מקפיצה על מיטת השינה של הוריו, כאשר באחת הקפיצות הוא קפץ גבוה מידי ונפגע בראשו בתקרה, וזה התאחה לצורת פוטבול אמריקאי. סטואי, להבדיל משאר בני משפחת גריפין, מדבר במבטא בריטי. שתי מטרות חייו העיקריות של סטואי הן להרוג את אמו ולהשתלט על העולם.
    מעולם לא הובהר בבירור אם מבוגרים יכולים להבין את סטואי, וישנו ויכוח על כך בין מעריצי הסדרה. כלב המשפחה, בריאן, תמיד מבין את מה שסטואי אומר. שאר בני הבית מבינים את סטואי לעתים נדירות, בעיקר כאשר זה מקדם את הקומדיה או את העלילה (וישנן דוגמאות בפרקים רבים למקרים כאלה), אך לרוב הם אדישים לדבריו או מתעלמים ממנו.
  • ייתכן שהדבר נובע מסלחנות המבוגרים כלפי ילדים, שמתייחסים לדיבוריו על שליטה עולמית והרג אמו כשטויות של ילד.
    ברוב המקרים, אנשים זרים (קרי, לא ממשפחתו הקרובה) מבינים את סטואי. באחת העונות בריאן העלה את הרעיון שרק מי שמחוץ למשפחת גריפין יכול להבין את סטואי.
  • בריאן גריפין (סת' מקפרלן) - כלבם המדבר, החכם, הציני, האתאיסט, המעשן והאלכוהוליסט של בני משפחת גריפין. אפו גדול מאוד ביחס לעיניו, צבע פרוותו לבן וקולרו אדום. אף על פי שבני משפחת גריפין מייחסים לו תכונות אנושיות, הם עדיין מתייחסים אליו כחיית מחמד. בפרק התשעה-עשר בעונה הרביעית ניתן לראותו מאושפז בבית חולים המיועד לבני אדם (לאחר שפיטר דרס אותו בטעות עם רכבו).
    בריאן מאוהב בלויס, הוא מחזר אחריה במהלך רוב הסדרה והיא דוחה אותו פעם אחר פעם. באחד הפרקים בריאן ולויס מתחתנים לאחר שפיטר נעלם (אך הסידור הזה לא החזיק מעמד עד לסוף אותו פרק).
    כיוון שסטואי ובריאן הם האינטלקטואלים היחידים במשפחת גריפין, מתפתחת ביניהם מערכת יחסים של שנאה-חיבה. פעמים רבות הם יוצאים להרפתקאות משותפות. בעונה השישית בריאן גילה שיש לו בן בשם דילן שחברתו הראשונה ילדה. כתב רומן במשך שלוש שנים בשם "מהיר יותר ממהירות האהבה" שיצא לאור בעונה השביעית בעזרתו של קרטר פיוטרשמיט, הספר נחל כישלון חרוץ ולא מכר אף לא עותק אחד. לאחר מכן, כתב גם את "תקווה, תרצה, עשה" שמכר עותקים רבים, אך לא לזמן רב, לאחר שבריאן מופיע בתוכנית אירוח. בעונה ה-12, נהרג בהתנגשות מכונית אולם סטואי חזר בזמן כדי להצילו ובריאן חזר.

המשפחה המורחבת

משפחתו של פיטר

  • פרנסיס גריפין (צ'ארלס דרנינג) - אביו החורג והמנוח של פיטר. פרנסיס היה ממוצא אירי-אמריקאי והיה קתולי בעל זיקה חזקה לדת. מת בעונה החמישית של הסדרה במהלך יום הולדתה ה-17 של מג, לאחר שפיטר בהיותו שיכור מתרסק עליו ושובר את צלעותיו.
  • תלמה גריפין (פיליס דילר) - אשתו לשעבר של פרנסיס ואימו של פיטר, מכורה לסיגריות. מתה בעונה 12.
  • מיקי מק'פיניגן (סת' מקפרלן)- אביו הביולוגי של פיטר. מתגורר בעיירה באירלנד והוא מפורסם כשיכור העיירה.

משפחתה של לואיס

  • קרטר פיודרשמיט (סת' מקפרלן) - אביה של לואיס. חולה סוכרת ומולטי-מיליונר, שונא את פיטר ומנצל כל הזדמנות כדי להכאיב לו (כשמבקשים ממנו טובה הוא מבקש בתמורה שפיטר יעשה דבר משפיל/מסוכן/מכאיב).
  • ברברה פיודרשמיט (אלכס בורסטיין) - אשתו של קרטר. אמם של לואיס, קרול ופטריק. יהודיה (באחד הפרקים מסופר שהיא ניצולת שואה). לא מביעה את דעתה על שום דבר ולא מונעת מקרטר להתעלל בפיטר.
  • פטריק פיודרשמיט (רוברט דאוני ג'וניור) - אחיה האבוד (והבוגר) של לואיס. לויס מגלה עליו כשהיא רואה אותו בתמונה ישנה מחג המולד. קרטר וברברה כלאו אותו בבית משוגעים בגיל צעיר כיוון שצפה באמו מקיימת יחסי מין עם כוכב טלוויזיה.
  • קרול פיודרשמיט (קרול קיין/ג'ולי האגרטי) - בתם של קרטר וברברה. אחותה הקטנה של לואיס. חיה בטקסס, התגרשה 9 פעמים וכעת נשואה לאדם ווסט - ראש העיר.

משפחתו של בריאן

  • דילן (סת' גרין) - בנו של בריאן. הוא נראה לראשונה בעונה השישית כשבריאן נסע לבקר את חברתו הראשונה.
  • ג'ספר (סת' מקפרלן) - בן דודו ההומוסקסואל של בריאן. גר בלוס אנג'לס יחד עם בעלו הפיליפיני ריקרדו. עובד כמדריך כושר.

משפחות נוספות

משפחת בראון

  • קליבלנד בראון (מייק הנרי) – אפרו אמריקאי, שכן של משפחת גריפין. היה בעברו כרוז מכירות פומביות בבית המכירות הפומביות סות'ביס, אך לאחר שקיבל מכה מעמוד טוטם הפך דיבורו לאיטי והוא עצמו עייף ואיטי, לרוב. לקליבלנד מעדנייה בשם "המעדן של קליבלנד". קליבלנד התגרש מאשתו לאחר שניהלה רומן עם גלן קוואגמייר, לטענתה מפני שאין לו תשוקה אליה. למרות הבגידה, גלן וקליבלנד נשארו חברים. בעונה ה-7 עזב קליבלנד את קוהוג ועבר לסטולבנד- עיר הולדתו ושם התחתן עם מושא האהבה שלו בתיכון-דונה ונהפך לאב חורג לשני ילדיה- רוברטה וראולו. את חייו החדשים אפשר לראות בסדרת הבת של איש משפחה - "קליבלנד" (תירגומו הנכון של הסדרה הוא "המופע של קליבלנד").
  • לורטה בראון (אלכס בורסטיין) - אשתו לשעבר של קליבלנד. התגרשה ממנו לאחר שניהלה רומן עם גלן קוואגמייר, וטענה שאין לקליבלנד תשוקה אליה. הייתה בעברה שחקנית קריקט טובה מאוד. מתה בעונה הראשונה של סדרת הבת "קליבלנד" והורישה את כל כספה לקליבלנד ג'וניור. אף על פי שקליבלנד הודיע ששנא את לורטה אחרי שהתגרשה ממנו, עדיין התאבל עליה לאחר מותה.
  • קליבלנד בראון הבן (Cleveland Brown Junior)- בנם של קליבלנד ולורטה, סובל מהפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות. ב"מופע של קליבלנד",סדרה נוספת מאת היוצרים של "איש משפחה", קליבלנד ג'וניור שהשמין כבר אינו סובל הפרעות קשב והיפראקטיביות, אלא להפך, נעשה רגיש, רכרוכי וקצת אדיש.

משפחת קוואגמייר

  • גלן קוואגמייר (סת' מקפרלן) - שכן של משפחת גריפין, רווק חרמן, סוטה ורודף שמלות. בעל בעיות של זעם כאשר הוא מפסיד. הוא הרבה יותר מבוגר משהוא נראה, בעונה השביעית גילה פיטר שגלן בן 61. נראה שהוא נמשך אל לויס, אולם מעולם לא מימש את החיבה אליה ( רק פעם אחת שלפיטר נעלם הזיכרון). קוואגמייר עובד בתור טייס מסחרי. נותר טינה לבריאן על היותו אתאיסט אף על פי שבריאן מנסה להתחבר אליו.
  • ג'ואן קוואגמייר - הייתה משרתת של פיטר למשך שבוע, וביום האחרון הפכה למושא אהבתו של גלן. אופיה התאבדותי, והיא אף איימה שתהרוג את גלן ואת עצמה אם יעזוב אותה. לבסוף אכן נפטרה.
  • אמו של גלן - גלן אמר באחת הפעמים כי גדל ללא אב. אמו היא רגזנית ונראה כי היא אוהבת את חתולה, "כפפות" (Mittens), יותר מאת בנה - אולי כי עוד לא הפך לאב חוקי.
  • דן קוואגמייר (סת' מקפרלן) - אבא של גלן. הוצג תחילה כרודף שמלות על ידי גלן, אך לבסוף התברר שהינו טרנסקסואל ואף שינה את מינו בעונה השמינית. לאחר שינוי המין שמו היה "איידה".
  • ברנדה קוואגמייר - אחותו של גלן. אישה מוכה, מקבלת מכות בקביעות על ידי חבר שלה ג'ף עד שנרצח על ידי גלן.

משפחת סוואנסון

  • ג'ו סוואנסון (פטריק וורברטון) - שוטר משותק רגליים, שכן של משפחת גריפין. ג'ו נפצע לאחר שנדחף על ידי הגרינץ' מגג בית בערב חג המולד, אבל בעצם נורה ברגליו על ידי פושע.
  • בוני סוואנסון (ג'ניפר טילי) - אשתו של ג'ו, נמצאת בהיריון נצחי. בעונה השביעית היא יולדת לבסוף בת ושמה סוזי, תודות לעזרתו של פיטר.
  • קווין סוואנסון (סת' מקפרלן/סקוט גריימס) - בנם המתבגר של ג'ו ובוני. בעונה ה 7 פרק 13 ג'ו טוען שקווין נהרג בעיראק אך בעונה ה 10 פרק 6 מגלים שהוא חי, וכי ביים את מותו.
  • סוזי סוואנסון (פטריק סטיוארט) - בתם הקטנה של ג'ו ובוני סוואנסון ואחותו של קווין סוואנסון. נולדה לאחר 7 עונות שבהן אמה הייתה בהריון ובעזרת פיטר הביא ללידתה בכך שנתן לבוני לראות שני גברים וחצי. סטואי גילה בה אהבה עזה אך בסוף ויתר על אהבה זו. כאשר היא חושבת, היא מדובבת על ידי פטריק סטיוארט.

משפחת גולדמן

  • מורט גולדמן (ג'ון ג. ברנאן) - רוקח יהודי, אחד מחבריו של פיטר. נשוי למיוריאל גולדמן ואב לניל גולדמן. פגש את מיוריאל דרך שירות הכרויות בוידאו. נוירוטי והיפוכונדר. למורט שיער אדום ומתולתל ושלוש שיניים בולטות.
  • מיוריאל גולדמן (ניקול סאליבן) - אשתו של מורט ואמו של ניל. פגשה את מורט דרך שירות הכרויות בווידאו. היא מוצאת אותו מושך ומקסים. מתה בפרק מיוחד בעונה התשיעית על ידי דיאן סימונס.
  • ניל גולדמן (סת' גרין) - בנם החנון של מורט ומיוריאל גולדמן. בשונה מאביו, הוא בעל ביטחון עצמי מופרז במקצת. מאוהב במג, ומבקש ממנה להיות חברה שלו לעתים קרובות.

משפחת טאקר

  • טום טאקר (סת' מקפרלן) - קריין חדשות ערוץ 5. סדיסט באופיו. בעל לסטייסי טאקר ואב לג'ייק טאקר. דמותו היא ככל הנראה פארודיה על דמותו של קריין החדשות טום ברוקאו.
  • סטייסי טאקר - אשתו הנוכחית של טום ואמו החורגת של ג'ייק.
  • ג'ייק טאקר (סת' מקפרלן) - בנם של טום וסטייסי טאקר. פניו הפוכים. פניו חזרו לצורת פנים רגילה לאחר ששחה באגם קוהוג המזוהם.

דמויות נוספות

  • אדם ווסט (אדם ווסט) - ראש העיר של קוהוג. מלבד היותו פרנואיד ומוזר באופיו, הוא מציג מאפיינים של אדם הלוקה בהזיות שווא ותסמינים פסיכוטיים אחרים. נשוי לאחותה של לויס, קרול.
  • אולי וויליאמס (פיל לאמאר) - קריין מזג האוויר השחור, השמן והקירח של חדשות קוהוג. עונה רק באמצעות משפטים קצרים וצעקניים (בעונה ה-8 התברר שהוא מדבר כך עקב התמכרות לאלכוהול).
  • איש הקול-אייד (Kool-Aid) (סת' מקפרלן) - קנקן משקה אדום שמדי פעם מגיע, לרוב דרך קירות (תוך כדי שבירתם) וצועק "או יה!" ("Oh yeah!"). במקור, קמע של משקה ילדים בשם Kool-Aid. קריאת ה"או, יה!" היא סמלו המסחרי.
  • אנג'לה (קארי פישר) - הבוסית של פיטר במבשלת הבירה של פוטאקט. היא בדרך כלל נרגנית, וכועסת על פיטר תדיר (בדרך כלל בצדק).
  • ד"ר אלמר הרטמן (סת' מקפרלן) - הרופא היחיד בקוהוג. מופיע בכל פעם כאשר אחד מבני משפחת גריפין נמצא בבית חולים. ברבים מהקטעים בהם מופיע ד"ר הרטמן, הוא אומר משהו שמלחיץ את המטופל אך מתברר שזהו כפל משמעות. לדוגמה, כאשר בדק ד"ר הרטמן את פיטר הוא אמר, "הכבד התייבש!", לבהלתו של פיטר, אך התברר שמדובר בכבד למאכל שהד"ר חימם. לבושו מתאפיין בחלוק רופאים ומכנסיים אפורות. קולו זהה לקולו של קרטר פיוטרשמידט, ואף שתי הדמויות מתייחסות לכך באחד מן הפרקים.באחד מן הפרקים תרם לפיטר את הכליה שלו.
  • ארני, התרנגול הענק (דני סמית') - תרנגול ענק ואויבו המושבע של פיטר. בפרקים מסוימים נלחמים השניים עד כדי הרס עצום ממדים. נרמז ששמו הוא ארני. לראשונה נלחם בפיטר לאחר שנתן לו קופונים שפג תוקפם, מה שהרגיז את פיטר. עם זאת, ייתכן ושורש המריבה ביניהם הוא אגרוף שהכניס פיטר לארני 20 שנה לפני כן, בעת נשף סיום התיכון שבו נכחו השניים. קטעי הריב בין פיטר לתרנגול הענק הפכו למזוהים מאוד עם הסדרה עד שבאחד מהפרקים הם משלימים וארני מזמין את פיטר לארוחה במסעדה עם אשתו של ארני אבל אז הם מתחילים לריב שוב אחרי שהם רבים מי ישלם על הארוחה.
  • ברוס (מייק הנרי) - הומוסקסואל נשוי הנמשך לפיטר. מופיע בסדרה לרוב בכול מיני מקצועות שונים (מדיום, עורך-דין, שרת וכו'). לבושו האופייני הוא ג'ינס וחולצה כחולים ווסט חום.
  • ג'יימס וודס (ג'יימס וודס) - בתפקיד עצמו, אך בצורה שחצנית ופסיכוטית. מתחבר עם פיטר, אולם הוא הופך אובססיבי לחברות זו. על כן, פיטר דואג שיינעל בארגז עץ (הומאז' לסוף הסרט שודדי התיבה האבודה). בעונה השישית, חוזר לנקום בפיטר לאחר שהוא מבצע גניבת זהות עמו. פיטר ובריאן מצליחים לסכל מזימה זו שלו ודואגים שוב לנעילתו. בעונה השמינית חוזר כדי להפריע בעבודת הבימוי של בריאן. בפרק הפתיחה של העונה התשיעית נהרג על ידי דיאן סימונס, אולם בעונה העשירית מתגלה כי הפרמדיקים הצליחו להחיותו.
  • ג'יליאן ראסל (דרו ברימור) - האקסית הסקסית, הבולמית והטיפשה של בריאן. מוצגת כבלונדינית סטריאוטיפית.
  • ג'רום (קווין מייקל ריצ'רדסון) - היה החבר של לויס ובאחד מן הפרקים נראה ג'רום כחבר של פיטר עד שגילה שיצא עם לויס ופיטר התרגז על ג'רום כי חשב שהוא מתחיל איתה.
  • דיאן סימונס (לורי אלאן) - קריינית החדשות לצדו של טום טאקר. במהלך הסדרה היא וטום מחליפים ביניהם עקיצות מרושעות, בהן הוא רומז בין השאר שהיא משלמת לגברים כדי שישכבו איתה, והיא טוענת שהוא הומוסקסואל בארון. דמותה היא ככל הנראה פארודיה על דמותה של העיתונאית החוקרת דיאן סוייר. בעונה התשיעית מגלים שיצאה עם ג'יימס וודס, והוא זרק אותה, ולכן מתכננת נקמה ומתכננת לרצוח אותו ולהפליל את שותפה, טום. לאחר שביצעה מספר רציחות סטואי יורה בה למוות.
  • האיש החירש והמשומן (מייק הנרי) - ככל הנראה, היה פעם עורך דין מצליח, שעזב את תפקידו עקב התמכרות לקוקאין.
  • הוראס (ג'ון ג. ברנאן) - הבעלים והברמן בפאב "The Drunken Clam", ועובד בפאב מאז נהיו פיטר וחבריו לקוחות קבועים לפחות. הוא מכר את הבר שלו לנייג'ל פינצ'לי לאחר שהוחרב בהוריקן, אבל לאחר שנייג'ל גורש בחזרה לבריטניה עקב הונאת ביטוח, חזר להיות הבעלים של הפאב.מת בפרק 20 בעונה ה-11.
  • הקוף המרושע (דני סמית') - חי בתוך ארונו של כריס לאחר שאשתו בגדה בו. נראה לרוב בעמידתו האופיינית של חיוך זועף חושף שיני ניבים ואצבעו מורמת על כריס. הוריו של כריס חושבים שאלו סתם חלומות של ילד אך בעונה השמינית תפס אותו כריס וגילה שהוא מדבר ואפילו ידידותי במיוחד. לאחר מכן עזב הקוף המרושע את ארונו של כריס ועבר לגור בארונו של ג'ייק טאקר.
  • הרברט (מייק הנרי) - זקן פדופיל הנוהג לעקוב אחר כריס.
  • טרישה טאקאנאווה (אלכס בורסטיין) - כתבת השטח היפנית של חדשות קוהוג.
  • מלאך המוות (בפרק הראשון בו מופיע, נורם מקדונלד, שלא קיבל קרדיט. לאחר מכן, אדם קרולה) - שלד הלובש גלימה שחורה. נוהג להסיר רק לעתים רחוקות את המצנפת של הגלימה. חבר קרוב של המשפחה. מופיע במספר פרקים, בחלק מהמקרים מגיע כדי לקחת את חייו של פיטר ונכשל במשימה. מביא למותו של כל הנוגע בו.
  • קונסואלה (מייק הנרי) - עוזרת בית ספרדייה, זקנה, עקשנית ומכעיסה במיוחד. הופיעה לעתים רחוקות מאוד ושמה לא נזכר בסדרה עד העונה השמינית. ידועה בסירובה העקשני לבקשות מעסיקיה השונים. במהלך הסדרה עבדה כמנקה אצל משפחת גריפין, סופרמן, ג'יימס וודס וכן בכוכב המוות באחד מפרקי הפארודיה על מלחמת הכוכבים. בעונה העשירית אימצה את סטואי לאחר שברח מהבית.
  • רופרט - דובי הצעצוע של סטואי. נראה כמעט תמיד בידיו של סטואי. לסטואי יש קשר חזק במיוחד לרופרט. לרוב סטואי מדבר לרופרט כבן אדם ואפילו נותן לו תכונות של הומוסקסואל. בחלומותיו של סטואי מופיע רופרט מדי פעם כגבר שרירי וגבוה בעל ראש הדובי שלו.
  • שיימוס (סת' מקפרלן) - שודד ים לשעבר שכל גופו עשוי עץ ועינו הימנית חסרה. מופיע לרוב ברגעים דרמטיים מתוך החשכה. באחד הפרקים מסופר ששיימוס היה בעבר בובת עץ של שודד ים שנבנתה על ידי ג'יימס וודס והתעורר לחיים לאחר שג'יימס ביקש משאלה. שיימוס טען שבגלל שג'יימס לא האמין מספיק במשאלה רק ראשו הפך לראש אמיתי.
  • ויני גריפין (טוני סיריקו) - כלב המשפחה שהחליף את בריאן לאחר מותו, מדבר במבטא איטלקי, מופיע לשלושה פרקים בלבד עד הפרק של החג המולד בו נפרד מסטואי שהלך להציל את בריאן בעזרת מכונת הזמן שגנב מסטואי האחר.