Demashita! Powerpuff Girls Z – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסבת תבנית:אנימהמאנגה1 לתבנית:אנימהמאנגה*
שורה 33: שורה 33:


== עלילה ==
== עלילה ==
על מנת למנוע שינוי פתאומי באקלים, המדען קן קיטאזאווה משתמש בכימיקאל Z, נוסחה חדשה של החומר המקורי אותו המציא אביו, כימיקאל X, בשביל להרוס קרחון ענק. האימפקט של כימיקאל Z גורמים לאורות לבנים ושחורים להופיע בשמי [[טוקיו]]. שלוש בנות רגילות, מומוקו אקטסוסומי, מיאקו גוטוקוג'י וקארו מאטסובארה, נקלעות להבזק כזה של אור לבן אשר מעניק להן כוחות על והופך אותן לבנות הפאוור פאף Z. במקביל, חלק גדול מהאורות השחורים גורמים לאנשים אחרים להפוך לרעים. וכך, בלוסום (מומוקו), באבלס (מיאקו), ובאטרקאפ (קארו), משתמשות בכוחות העל שלהם ומקדישות את זמנם להגנה על העיר טוקיו מפני האנשים שהושפעו מהאורות השחורים. במהלך הסדרה, חלומה של כל אחת מהבנות מתגשמת: מומוקו אכן הפכה לגיבורת על, מיאקו פגשה את אהבתה הראשונה, טאקאקי איוקאי (פרק 12 ופרק 48), וקאורו אכן יותר חזקה מכל בן אנושי.
על מנת למנוע שינוי פתאומי באקלים, המדען קן קיטאזאווה משתמש בכימיקאל Z, נוסחה חדשה של החומר המקורי אותו המציא אביו, כימיקאל X, בשביל להרוס קרחון ענק. האימפקט של כימיקאל Z גורמים לאורות לבנים ושחורים להופיע בשמי [[טוקיו]] (ניו טאונסוויל בגרסה האמריקאית). שלוש בנות רגילות, מומוקו אקטסוסומי, מיאקו גוטוקוג'י וקארו מאטסובארה, נקלעות להבזק כזה של אור לבן אשר מעניק להן כוחות על והופך אותן לבנות הפאוור פאף Z. במקביל, חלק גדול מהאורות השחורים גורמים לאנשים אחרים להפוך לרעים. וכך, בלוסום (מומוקו), באבלס (מיאקו), ובאטרקאפ (קארו), משתמשות בכוחות העל שלהם ומקדישות את זמנם להגנה על העיר טוקיו מפני האנשים שהושפעו מהאורות השחורים. במהלך הסדרה, חלומה של כל אחת מהבנות מתגשמת: מומוקו אכן הפכה לגיבורת על, מיאקו פגשה את אהבתה הראשונה, טאקאקי איוקאי (פרק 12 ופרק 48), וקאורו אכן יותר חזקה מכל בן אנושי.


== הדמויות ==
== הדמויות ==

גרסה מ־16:32, 10 ביוני 2015


שגיאות פרמטריות בתבנית:אנימהמאנגה

פרמטרים [ כותרת, שם יפני ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ כתובית ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

Demashita! Powerpuff Girls Z
Demashita! Powerpuff Girls Z
סוגה פעולה, אנימה, הרפתקאות, שוג'ו


שגיאות פרמטריות בתבנית:אנימהמאנגה/אנימה

פרמטרים ריקים [ כותר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אנימה
אורך פרק 25 דק'
במאי הירויוקי קאקודו
אולפני אנימציה Toei Animation
תקופת שידור מקורית 1 ביולי 200630 ביוני 2011
מספר העונות 1
מספר הפרקים 52

Demashita! Powerpuff Girls Z הוא שמה של סדרת אנימה יפנית המבוססת על סדרת האנימציה האמריקאית הפופולארית בנות הפאוור פאף. הסדרה הופקה במסגרת שיתוף פעולה בין Cartoon Network ,Toei Animation ,Aniplex. הסדרה עלתה לשידור לראשונה ביפן ביולי 2006 בערוץ TV Tokyo במתכונת של 50 פרקים באורך של 30 דקות. באוגוסט 2006 התפרסמה לראשונה גם סדרת מאנגה שמבוססת על סדרה זו.

עלילה

על מנת למנוע שינוי פתאומי באקלים, המדען קן קיטאזאווה משתמש בכימיקאל Z, נוסחה חדשה של החומר המקורי אותו המציא אביו, כימיקאל X, בשביל להרוס קרחון ענק. האימפקט של כימיקאל Z גורמים לאורות לבנים ושחורים להופיע בשמי טוקיו (ניו טאונסוויל בגרסה האמריקאית). שלוש בנות רגילות, מומוקו אקטסוסומי, מיאקו גוטוקוג'י וקארו מאטסובארה, נקלעות להבזק כזה של אור לבן אשר מעניק להן כוחות על והופך אותן לבנות הפאוור פאף Z. במקביל, חלק גדול מהאורות השחורים גורמים לאנשים אחרים להפוך לרעים. וכך, בלוסום (מומוקו), באבלס (מיאקו), ובאטרקאפ (קארו), משתמשות בכוחות העל שלהם ומקדישות את זמנם להגנה על העיר טוקיו מפני האנשים שהושפעו מהאורות השחורים. במהלך הסדרה, חלומה של כל אחת מהבנות מתגשמת: מומוקו אכן הפכה לגיבורת על, מיאקו פגשה את אהבתה הראשונה, טאקאקי איוקאי (פרק 12 ופרק 48), וקאורו אכן יותר חזקה מכל בן אנושי.

הדמויות

בנות הפאוור פאף Z

  • מומוקו אקטסוסומי (בלוסום) (Momoko Akatsutsumi) -
  • מיאקו גוטוקוג'י (באבלס) (Miyako Gotokuji) -
  • קארו מאטסובארה (באטרקאפ) (Kaoru Matsubara) -

אנשי טאונסוויל

  • פרופסור יוטוניום (Professor Utonium) - גירסת האנימה של פרופסור יוטוניום. בגרסה זו יש לו בן בשם קן קיטאזאווה אשר יוצר את הבנות.
  • קן קיטאזאווה (Ken Kitazawa) - היוצר של הבנות, מדען במקצועו.
  • פיץ'(Peach) - כלב המחמד של קן.
  • ראש העיר מאייר (Mayor Mayer) - ראש העיר טוקיו. ילדותי מאוד.
  • מיס בלום (Miss Bellum) - העוזרת של ראש העיר, פרצופה מעולם לא נראה בסדרה. תמיד מראים רק את רגלייה, או שראשה מוסתר על ידי חפץ כלשהו.

נבלים

  • מוג'ו ג'וג'ו (Mojo Jojo)
  • פאזי לומפקינס (Fuzzy Lumpkins)
  • הימקו שירוגני/נסיכה (Himeko Shirogane / Princess)
  • אמיבה בויז (Amoeba Boys)
  • סאקוראקו קינטוקי/סדוסה (Sakurako Kintoki / Sedusa)
  • גאנגרין גאנג (Gangreen Gang)
  • רוודי ראף בויז (Rowdyruff Boys)
  • הוא (Him)

ראו גם

קישורים חיצוניים