ההפסקה הגדולה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏דמויות: תיקנתי שגיאה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
←‏עלילה: תיקנתי שגיאה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 5: שורה 5:


==עלילה==
==עלילה==
בכל פרק בסדרה מובא קטע דרמטי המתרחש בבין בני [[כיתה (בית ספר)|כיתה]] אחת בבית ספר, ועוסק באלימות בקרב ילדים. בחלק השני של כל פרק מתקיים דיון באולפן, בהנחיית [[נתי רביץ]]. בדיון מתארים הילדים המעורבים באירוע האלימות את נקודת המבט שלהם, ילדים בקהל מביעים את דעתם, ולבסוף מנסים המשתתפים בסיוע המנחה לפתור את ה[[קונפליקט]].
בכל פרק בסדרה מובא קטע דרמטי המתרחש בבין בני [[כיתה (בית ספר)|כיתה]] אחת בבית ספר, ועוסק באלימות בקרב ילדים. בחלק השני של כל פרק מתקיים דיון באולפן, בהנחיית [[נתן רביץ]]. בדיון מתארים הילדים המעורבים באירוע האלימות את נקודת המבט שלהם, ילדים בקהל מביעים את דעתם, ולבסוף מנסים המשתתפים בסיוע המנחה לפתור את ה[[קונפליקט]].


==דמויות==
==דמויות==

גרסה מ־19:47, 22 ביולי 2015

לוגו הסדרה

ההפסקה הגדולה היא סדרת טלוויזיה ישראלית לילדים ובני נוער, ששודרה בטלוויזיה החינוכית בין השנים 2004-2005, ונועדה לנתח מצבי אלימות בין ילדים בבית הספר ולפתור אותם בדרכים לא אלימות.

הסדרה בוימה על ידי אריה בן ציון ונערכה על ידי תמי דבס. את התסריט כתבה אילנה לופט. לסדרה צולמו 10 פרקים, כל אחד בן 25 דקות.

עלילה

בכל פרק בסדרה מובא קטע דרמטי המתרחש בבין בני כיתה אחת בבית ספר, ועוסק באלימות בקרב ילדים. בחלק השני של כל פרק מתקיים דיון באולפן, בהנחיית נתן רביץ. בדיון מתארים הילדים המעורבים באירוע האלימות את נקודת המבט שלהם, ילדים בקהל מביעים את דעתם, ולבסוף מנסים המשתתפים בסיוע המנחה לפתור את הקונפליקט.

דמויות

קישורים חיצוניים