Battlefield Play4Free – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ←‏פתיח: , הגהה
תיקון
שורה 31: שורה 31:


== משחקיות ==
== משחקיות ==
'''Battlefield Play4Free''' לוקח שני תכונות מהמשחקים [[Battlefield 2]] ו-[[Battlefield: Bad Company 2]]: שדה קרב, מצבי משחק, תקיפה ועומס. במשחק יש חנות שבא אפשר לרכוש אביזרים (בתשלום) כגון: רובים, אקדחים, רימונים, תלבושות וכו' והוא גם דומה קצת בהתאמה למשחק [[Battlefield Heroes]]. במשחק Battlefield Play4Free יש שמונה מפות מ-[[Battlefield 2]], ותומך בשרתים של עד 32 אנשים בכל שרת. כאשר שחקן נכנס לסרבר, המשחק בוחר באופן אוטומטי לאיזה קבוצה השחקן יצטרף (האמריקאים או הרוסים).
'''Battlefield Play4Free''' לוקח שתי תכונות מהמשחקים [[Battlefield 2]] ו-[[Battlefield: Bad Company 2]]: שדה קרב, מצבי משחק, תקיפה ועומס. במשחק יש חנות שבא אפשר לרכוש אביזרים (בתשלום) כגון: רובים, אקדחים, רימונים, תלבושות וכו' והוא גם דומה קצת בהתאמה למשחק [[Battlefield Heroes]]. במשחק Battlefield Play4Free יש שמונה מפות מ-[[Battlefield 2]], ותומך בשרתים של עד 32 אנשים בכל שרת. כאשר שחקן נכנס לסרבר, המשחק בוחר באופן אוטומטי לאיזה קבוצה השחקן יצטרף (האמריקאים או הרוסים).


=== כיתות ===
=== כיתות ===

גרסה מ־11:11, 25 בספטמבר 2015

תבנית:מידע משחק Battlefield Play4Free הוא משחק וידאו מסוג פעולה מגוף ראשון שפותח על ידי חברת EA Digital Illusions CE והופץ על ידי Electronic Arts, המשחק הוא השבעה עשר בסדרת המשחקים Battlefield. המשחק יצא לפלטפורמת ה-Microsoft Windows בלבד.

ככותרת המשחק, המשחק זמין לכל השחקנים ואין צורך בתשלום כדי לשחק בו. המשחק Battlefield Play4Free הוכרז רשמית בתאריך ה-5 בנובמבר 2010 אז הפיתוח התחיל ב-30 בנובמבר של אותה השנה. במשך הזמן שבמשחק היה בפיתוח המשחק היה במצב בטא סגורה (אף אחד לא יכול היה לשחק בו מלבד המפתחים שבדקו את יכולות המשחק), ובתאריך ה-4 באפריל 2011 המשחק יצא לבטא פתוחה (המשחק יצא לשימוש חופשי לכל המשתמשים). המשחק רץ בקלות על המחשב ולוקח כ-1.95GB מקום בכונן הקשיח.

המשחק נסגר בתאריך 14 ביולי 2015 שכן החברה EA טוענת שהמשחק אינו פופולרי כפי שהיה בעבר ועל כן תסגור אותו, יחד עם המשחק Battlefield Heroes.

משחקיות

Battlefield Play4Free לוקח שתי תכונות מהמשחקים Battlefield 2 ו-Battlefield: Bad Company 2: שדה קרב, מצבי משחק, תקיפה ועומס. במשחק יש חנות שבא אפשר לרכוש אביזרים (בתשלום) כגון: רובים, אקדחים, רימונים, תלבושות וכו' והוא גם דומה קצת בהתאמה למשחק Battlefield Heroes. במשחק Battlefield Play4Free יש שמונה מפות מ-Battlefield 2, ותומך בשרתים של עד 32 אנשים בכל שרת. כאשר שחקן נכנס לסרבר, המשחק בוחר באופן אוטומטי לאיזה קבוצה השחקן יצטרף (האמריקאים או הרוסים).

כיתות

במשחק Battlefield Play4Free יש כיתות (Classes), בהם השחקן יכול לבחור להיות מסתער, מהנדס, חובש, או צלף. כיתת המסתערים חמושה עם רובה סער, "קופסת תחמושת" שיכולה לספק יותר תחמושת לשחקן ולחבריו בקבוצה ובהמשך ברימון עשן וחומר נפץ מדגם C4. החובשים מחומשים במקלעים, ובעלי יכולת לרפא את עצמם, ולרפא שחקנים אחרים עם "קופסת חובש" (Medic Box) ובהמשך בדפיברילטור ונור-סימון בשביל שחברי הקבוצה ייווצרו בנור. חיילי מחלקת ההנדסה חמושים ב-RPG-7, תת מקלע, וכלי לתיקון שניתן לשמש לתיקון של כלי הרכב של חברי הקבוצה ובהמשך במוקש נגד טנקים ומטול רימונים מסוג MX-25. כיתת הסיירים חמושים ברובה צלפים, חיישן תנועה ומוקשים מסוג M18(נגד אדם) ובהמשך במשקפת שגם גורמת לנפילת טילים. לארבע הכיתות גם יש את האפשרות לשאת אקדח, סכין ואקדח-סימון לכלי רכב. מערכת כיתה זו נעשתה בשימוש במשחק Battlefield: Bad Company 2.

עדכונים

Easy Studios, המפתחים של המשחק Battlefield Play4Free, מבצעים עדכונים למשחק. העדכון המשמעותי הראשון התקיים ב-29 בינואר 2011, כאשר Easy Studios, השיקו את המפה עומאן (Oman). והעדכון השני התקיים ב-9 ביוני 2011 המפה "Fourth" שוחררה. לאחר מכן, העדכון השלישי התקיים ב-10 באוגוסט 2011 שבה יצאה המפה "Dragon Valley". מלבד המפות החדשות Easy Studios הוסיפו אלמנטים שונים כגון טשטוש תנועה (כאשר השחקן זז מהר) עקב המנוע המשופר Refractor 2.

ציונים

המשחק Battlefield Play4Free קיבל ציון של 68% מתוך 11 ביקורות באתר Metacritic וקיבל 67.75% מתוך 8 ביקורות באתר GameRankings.

האתר הציון
Metacritic 68/100 (11 ביקורות)
GameRankings 67.75% (8 ביקורות)
האתר הציון
IGN 6/10
PALGN 5/10

ראו גם

קישורים חיצוניים