בית המדרש לנשים מגדל עוז – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שנת הקמת המוסד - 1997
שורה 1: שורה 1:
'''בית המדרש הגבוה לנשים ע"ש סטלה ק. אברהם שליד [[ישיבת הר עציון]]''', הוא [[מדרשה תורנית]] לבנות הממוקמת בקיבוץ [[מגדל עוז]] שב[[גוש עציון]]. בראשה עומדת הרבנית [[אסתי רוזנברג]], בתו של הרב [[אהרן ליכטנשטיין]].
'''בית המדרש הגבוה לנשים ע"ש סטלה ק. אברהם שליד [[ישיבת הר עציון]]''', הוא [[מדרשה תורנית]] לבנות הממוקמת בקיבוץ [[מגדל עוז]] שב[[גוש עציון]]. בראשה עומדת הרבנית [[אסתי רוזנברג]], בתו של הרב [[אהרן ליכטנשטיין]].


המדרשה הוקמה בשנת [[1996]]. בנות המדרשה לומדות מגוון גדול של נושאים: [[גמרא]], [[הלכה]], [[תנ"ך]], [[מחשבת ישראל]], [[חסידות]] ועוד. אחד הדגשים של בית המדרש הוא על לימוד ב[[חברותא]] בבית המדרש, ובנייה אישית של [[תוכנית לימודים]] המתאימה לכל בת. המדרשה במגדל עוז פועלת תחת חסות ושיתוף של [[ישיבת הר עציון]], ומלמדים בה רבנים רבים מהישיבה.
המדרשה הוקמה בשנת [[1997]]. בנות המדרשה לומדות מגוון גדול של נושאים: [[גמרא]], [[הלכה]], [[תנ"ך]], [[מחשבת ישראל]], [[חסידות]] ועוד. אחד הדגשים של בית המדרש הוא על לימוד ב[[חברותא]] בבית המדרש, ובנייה אישית של [[תוכנית לימודים]] המתאימה לכל בת. המדרשה במגדל עוז פועלת תחת חסות ושיתוף של [[ישיבת הר עציון]], ומלמדים בה רבנים רבים מהישיבה.


במדרשה לומדות בנות לפני [[שירות לאומי]] או [[צה"ל|צבאי]], וגם בנות לאחר שרות. כמו כן, ישנה קבוצה של בנות שמגיעות מחו"ל ומשולבות בכיתות הישראליות, ובנות הלומדות בתוכנית מיוחדת ל[[תואר ראשון]] בהוראה בשיתוף עם [[מכללת יעקב הרצוג]] להכשרת מורים.
במדרשה לומדות בנות לפני [[שירות לאומי]] או [[צה"ל|צבאי]], וגם בנות לאחר שירות. כמו כן, ישנה קבוצה של בנות שמגיעות מחו"ל ומשולבות בכיתות הישראליות, ובנות הלומדות בתוכנית מיוחדת ל[[תואר ראשון]] בהוראה בשיתוף עם [[מכללת יעקב הרצוג]] להכשרת מורים.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־10:01, 8 באוקטובר 2015

בית המדרש הגבוה לנשים ע"ש סטלה ק. אברהם שליד ישיבת הר עציון, הוא מדרשה תורנית לבנות הממוקמת בקיבוץ מגדל עוז שבגוש עציון. בראשה עומדת הרבנית אסתי רוזנברג, בתו של הרב אהרן ליכטנשטיין.

המדרשה הוקמה בשנת 1997. בנות המדרשה לומדות מגוון גדול של נושאים: גמרא, הלכה, תנ"ך, מחשבת ישראל, חסידות ועוד. אחד הדגשים של בית המדרש הוא על לימוד בחברותא בבית המדרש, ובנייה אישית של תוכנית לימודים המתאימה לכל בת. המדרשה במגדל עוז פועלת תחת חסות ושיתוף של ישיבת הר עציון, ומלמדים בה רבנים רבים מהישיבה.

במדרשה לומדות בנות לפני שירות לאומי או צבאי, וגם בנות לאחר שירות. כמו כן, ישנה קבוצה של בנות שמגיעות מחו"ל ומשולבות בכיתות הישראליות, ובנות הלומדות בתוכנית מיוחדת לתואר ראשון בהוראה בשיתוף עם מכללת יעקב הרצוג להכשרת מורים.

קישורים חיצוניים