מעשיות אי הקופים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 47: שורה 47:
}}
}}


'''מעשיות אי הקופים''' (ב[[אנגלית]]: '''Tales of Monkey Island''') הוא [[משחק הרפתקה ממוחשב]] שפותח על ידי [[LucasArts]] ו-[[Telltale Games]]. זהו המשחק החמישי בסדרת [[אי הקופים (סדרת משחקים)|אי הקופים]], והוא יצא כמעט עשור אחרי המשחק הקודם בסדרה, [[הבריחה מאי הקופים]]. בניגוד למשחקים הקודמים של Telltale Games מסוג הרפתקאות, אשר סיפרו סיפור נפרד בכל פרק, כל פרק של מעשיות אי הקופים הוא חלק מסיפור אחד מתמשך. המשחק הופץ באופן דיגיטלי דרך ה-WiiWare ואתר האינטרנט של Telltale Games, ומאוחר יותר נמכר גם דרך ה-[[Steam]] ו-[[Amazon.com]]. המשחק הותאם גם עבור [[Mac OS X]], ה[[פלייסטיישן 3]] ו-[[iOS]] שיצאו כמה חודשים לאחר שהמשחק יצא במלואו.
'''מעשיות אי הקופים''' (ב[[אנגלית]]: '''Tales of Monkey Island''') הוא [[משחק הרפתקה ממוחשב]] שפותח על ידי [[LucasArts]] ו-[[Telltale Games]]. זהו המשחק החמישי בסדרת [[אי הקופים (סדרת משחקים)|אי הקופים]], והוא יצא כמעט עשור אחרי המשחק הקודם בסדרה, [[הבריחה מאי הקופים]]. בניגוד למשחקים הקודמים של Telltale Games מסוג הרפתקאות, אשר סיפרו סיפור נפרד בכל פרק, כל פרק של מעשיות אי הקופים הוא חלק מסיפור אחד מתמשך. המשחק הופץ באופן דיגיטלי דרך ה-WiiWare ואתר האינטרנט של Telltale Games, ומאוחר יותר נמכר גם דרך ה-[[Steam]] ו-[[Amazon.com]]. המשחק הותאם גם עבור [[Mac OS X]] וה[[פלייסטיישן 3]] שיצאו כמה חודשים לאחר שהמשחק יצא במלואו.


== העלילה ==
== העלילה ==

גרסה מ־21:17, 8 באוקטובר 2015

תבנית:מידע משחק

מעשיות אי הקופיםאנגלית: Tales of Monkey Island) הוא משחק הרפתקה ממוחשב שפותח על ידי LucasArts ו-Telltale Games. זהו המשחק החמישי בסדרת אי הקופים, והוא יצא כמעט עשור אחרי המשחק הקודם בסדרה, הבריחה מאי הקופים. בניגוד למשחקים הקודמים של Telltale Games מסוג הרפתקאות, אשר סיפרו סיפור נפרד בכל פרק, כל פרק של מעשיות אי הקופים הוא חלק מסיפור אחד מתמשך. המשחק הופץ באופן דיגיטלי דרך ה-WiiWare ואתר האינטרנט של Telltale Games, ומאוחר יותר נמכר גם דרך ה-Steam ו-Amazon.com. המשחק הותאם גם עבור Mac OS X והפלייסטיישן 3 שיצאו כמה חודשים לאחר שהמשחק יצא במלואו.

העלילה

השחקן בתפקיד הפיראט גייבראש ת'ריפווד, במהלך קרב עם אויבו לה צ'אק, משחרר בטעות אבעבועות וודו ברחבי העולם, אשר פוגעות בכל מי שהוא פיראט. בעזרת אשתו איליין מארלי הוא מחפש תרופה למחלה ששחרר. הוחלט על פיתוח המשחק בסוף 2008, ביחד עם ההחלטה על הוצאת חידוש למשחק הסוד של אי הקופים המקורי שיצא ב-1990.

ביקורות

מעשיות אי הקופים זכה בעיקר לביקורות חיוביות. המבקרים שיבחו את הסיפור של המשחק, הכתיבה, ההומור והשמע. 1UP.com תיאר את גייבראש כדמות החזקה והטובה ביותר של Telltale עד כה. בנוסף שיבחו גם את המוזיקה של המשחק ואת הגרפיקה.
היו כאלה שהתלוננו על העיצוב של המשחק, על שהעלילה בפרקים הראשונים הייתה פחות מוצלחת וגם על מערכת הבקרה של המשחק. מעשיות אי הקופים צבר כמה פרסים ממקומות שונים, והיה למשחק הכי מצליח של Telltale עד יציאתו של בחזרה לעתיד: המשחק.

צילום מסך מהמשחק














ראו גם

קישורים חיצוניים