ויקי תבור – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
גרש (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 4: שורה 4:
ב[[שנות ה-70 של המאה ה-20]], השתתף תבור במופעים עם "[[רביעיית חיל האוויר]]", "[[האחים והאחיות]]", ואופרת הרוק "בני בום". ב[[שנות ה-90 של המאה ה-20|שנות ה-90]], שיחק תבור לצדה של [[ריקי גל]] במחזמר "[[אוויטה (מחזמר)|אוויטה]]".
ב[[שנות ה-70 של המאה ה-20]], השתתף תבור במופעים עם "[[רביעיית חיל האוויר]]", "[[האחים והאחיות]]", ואופרת הרוק "בני בום". ב[[שנות ה-90 של המאה ה-20|שנות ה-90]], שיחק תבור לצדה של [[ריקי גל]] במחזמר "[[אוויטה (מחזמר)|אוויטה]]".


תבור דובב את דמותו של [[באטמן]]/[[ברוס ויין]] בסדרות האנימציה של [[האחים וורנר]] המתבססות על העולם של [[DC Comics]]. כמו בסדרת המקור ה[[ארצות הברית|אמריקאית]], דובב תבור את באטמן בקול אפל בעוד שאת ברוס ויין הוא דובב בקול קליל ושמח יותר, למרות שמדובר באותו אדם. תבור החל לדבבו ב-[[1993]] ב"[[באטמן - הסדרה המצוירת]]" ובשלושת סרטי האנימציה "[[באטמן: מסכת התעתועים]]", "[[באטמן - איש הקרח]]" ו"[[באטמן וסופרמן - הסרט]]" וכן עד לחצי הראשון של סדרת האנימציה "[[ליגת הצדק (סדרת אנימציה)|ליגת הצדק]]", אז הוחלף על ידי [[שלמה סדן]]. ב-[[2003]], פרש תבור מדיבוב וכיום הוא מתגורר ב[[גרמניה]].
תבור דיבב את דמותו של [[באטמן]]/[[ברוס ויין]] בסדרות האנימציה של [[האחים וורנר]] המתבססות על העולם של [[DC Comics]]. כמו בסדרת המקור ה[[ארצות הברית|אמריקאית]], דובב תבור את באטמן בקול אפל בעוד שאת ברוס ויין הוא דובב בקול קליל ושמח יותר, למרות שמדובר באותו אדם. תבור החל לדבבו ב-[[1993]] ב"[[באטמן - הסדרה המצוירת]]" ובשלושת סרטי האנימציה "[[באטמן: מסכת התעתועים]]", "[[באטמן - איש הקרח]]" ו"[[באטמן וסופרמן - הסרט]]" וכן עד לחצי הראשון של סדרת האנימציה "[[ליגת הצדק (סדרת אנימציה)|ליגת הצדק]]", אז הוחלף על ידי [[שלמה סדן]]. ב-[[2003]], פרש תבור מדיבוב וכיום הוא מתגורר ב[[גרמניה]].


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־09:16, 25 באוקטובר 2015

אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

ויקי (ויק) תבור (נולד ב-1955) הוא זמר, מלחין, ומדבב ישראלי לשעבר.

בשנות ה-70 של המאה ה-20, השתתף תבור במופעים עם "רביעיית חיל האוויר", "האחים והאחיות", ואופרת הרוק "בני בום". בשנות ה-90, שיחק תבור לצדה של ריקי גל במחזמר "אוויטה".

תבור דיבב את דמותו של באטמן/ברוס ויין בסדרות האנימציה של האחים וורנר המתבססות על העולם של DC Comics. כמו בסדרת המקור האמריקאית, דובב תבור את באטמן בקול אפל בעוד שאת ברוס ויין הוא דובב בקול קליל ושמח יותר, למרות שמדובר באותו אדם. תבור החל לדבבו ב-1993 ב"באטמן - הסדרה המצוירת" ובשלושת סרטי האנימציה "באטמן: מסכת התעתועים", "באטמן - איש הקרח" ו"באטמן וסופרמן - הסרט" וכן עד לחצי הראשון של סדרת האנימציה "ליגת הצדק", אז הוחלף על ידי שלמה סדן. ב-2003, פרש תבור מדיבוב וכיום הוא מתגורר בגרמניה.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.