וינר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 14: שורה 14:


===WINNER 16===
===WINNER 16===
המותג הוותיק והמזוהה ביותר של הטוטו (נקרא בעבר [[טוטו|טוטו 16]]). זהו משחק הימורים שבועי בו יש לנחש 16 תוצאות של משחקי [[ליגת העל בכדורגל|ליגת העל]] ו[[הליגה הלאומית בכדורגל|הליגה הלאומית]] בכדורגל, בנוסף למשחקים מליגות זרות מובילות. הפרסים במשחק זה מחולקים בין הזוכים בפרסים השונים (12-16 ניחושים נכונים) לפי מפתח קבוע. הפרס הראשון מצטבר משבוע לשבוע עד לזכייה. בשנת [[2013]] התווסף משחק נוסף לטופס (הפלוס - 17 במספר), עליו היה ניתן לבחור להמר ולזכות בעשרה מיליון שקלים נוספים, אך לאחר כמה חודשים ביטלה המועצה את משחק הפלוס.
המותג הוותיק והמזוהה ביותר של הטוטו (נקרא בעבר [[טוטו|טוטו 16]]). זהו משחק הימורים שבועי בו יש לנחש 16 תוצאות של משחקי [[ליגת העל בכדורגל|ליגת העל]] ו[[הליגה הלאומית בכדורגל|הליגה הלאומית]] בכדורגל, בנוסף למשחקים מליגות זרות מובילות. הפרסים במשחק זה מחולקים בין הזוכים בפרסים השונים (12-16 ניחושים נכונים) לפי מפתח קבוע. הפרס הראשון מצטבר משבוע לשבוע עד לזכייה. בשנת [[2013]] התווסף משחק נוסף לטופס (הפלוס - 17 במספר), עליו היה ניתן לבחור להמר ולזכות בעשרה מיליון שקלים נוספים במידה והמנחש ניחש נכון את שאר 16 התוצאות, אך לאחר כמה חודשים ביטלה המועצה את משחק הפלוס.


===מיליונר===
===מיליונר===

גרסה מ־19:27, 25 באוקטובר 2015

Winner

וינר היא תוכנית הימורי ספורט ישראלית באחריות הטוטו. במסגרת תוכניות ההימורים צריך לנחש תוצאות של משחקי ספורט מענפים שונים: כדורגל, כדורסל, טניס ועוד. ההשתתפות בהימורי הוינר היא מעל גיל 18.

היסטוריה

עד 2002 הפעילה המועצה להסדר ההימורים בספורט בעיקר את תוכנית הספורטוטו (לימים הוינר 16). ב-22 במאי 2002 הפעילה לראשונה המועצה את הוינר (לימים הוינר ליין) כתוכנית הימורי ספורט יומית. בשנת 2012 איחדה המועצה להסדר ההימורים את כל תוכניות ההימורים שהיא מפעילה תחת השם וינר.

המשחקים בוינר

WINNER LINE

בווינר ליין ניתן להמר על ניצחון קבוצה מסוימת או על אירועים המתרחשים בזמן המשחק ונתונים סטטיסטיים, כמו מספר הקרנות, כמות השערים שנכבשו או הסלים שנקלעו, הקבוצה הראשונה שספגה כרטיס צהוב והקבוצה שהובילה במחצית המשחק. בווינר ליין ניתן להמר על משחקי כדורגל, כדורסל, כדור יד, טניס ועוד מליגות שונות ברחבי העולם.
כל תחרות מקבלת יחס זכייה משלה לפי ההסתברות שמעניק לו מלכתחילה מפעיל המשחק, בסוף כל יחסי הזכייה מוכפלים בסכום שהושקע בהימור (מחיר הטופס) וכך נקבע סכום הזכייה. ניתן להמר החל מ-10 ש"ח ועד 5000 ש"ח לכל טופס. סכום הזכייה הוא קבוע ולא קשור בהצלחת או בכישלון מהמרים אחרים.
דוגמה: השקעה של 100 שקלים חדשים וניחוש נכון של שלושה משחקים שיחס הזכייה שלהם הוא 9.75, 1.70 ו־1.40, יניבו סכום זכייה של 2,321 ש"ח, שכן: 2,321 = 100 × 9.75 × 1.70 × 1.40

WINNER 16

המותג הוותיק והמזוהה ביותר של הטוטו (נקרא בעבר טוטו 16). זהו משחק הימורים שבועי בו יש לנחש 16 תוצאות של משחקי ליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל, בנוסף למשחקים מליגות זרות מובילות. הפרסים במשחק זה מחולקים בין הזוכים בפרסים השונים (12-16 ניחושים נכונים) לפי מפתח קבוע. הפרס הראשון מצטבר משבוע לשבוע עד לזכייה. בשנת 2013 התווסף משחק נוסף לטופס (הפלוס - 17 במספר), עליו היה ניתן לבחור להמר ולזכות בעשרה מיליון שקלים נוספים במידה והמנחש ניחש נכון את שאר 16 התוצאות, אך לאחר כמה חודשים ביטלה המועצה את משחק הפלוס.

מיליונר

תוכנית שבועית שבו המשתתף מתבקש להמר 7 תחרויות מתוך 33 שיסתיימו בתוצאת תיקו. (נקרא בעבר טוטו תיקו). הפרס הראשון עומד על מיליון שקלים.

WINNER מחצית

תוכנית שבועית שבו המשתתף מתבקש להמר על תוצאת המחצית ב-14 תחרויות הראשונות מהווינר 16. הפרס מצטבר משבוע לשבוע ומחולק בין הזוכים.

WINNER עולמי

תוכנית הקיימת מספר פעמים בשבוע שבה המשתתף מתבקש לנחש 15 תוצאות מליגות שונות בעולם, בדומה לווינר 16. הפרס משתנה מתוכנית לתוכנית.

WINNER MATCH

תוכנית הווינר מאץ' המשתתף מתבקש לבחור תחרות אחת בלבד ולהמר על אחד משלושה: המנצח במחצית ובסיום, מבקיע השער הראשון או תוצאת סיום מדויקת של התחרות.

WINNER TOP

תוכנית הווינר טופ על המשתתף מתבקש לבחור תחרות אחת ולהמר מי תהיה המנצחת בתחרות, לדוגמה אליפות המדינה בכדורגל.

WINNER BIG

תוכנית הווינר ביג על המשתתף לנחש את התוצאה המדויקת בכל שלושת המשחקים שבתוכניה. הפרס מצטבר מסיבוב לסיבוב.

ראו גם

קישורים חיצוניים