אם אשאר (סרט) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 213.151.46.183 (שיחה) לעריכה האחרונה של 79.182.171.235
הרחבה
שורה 15: שורה 15:
* [[ג'יימי בלאקלי]] כאדם וויילד, החבר חובב המוזיקה המרדני של מיה, ששר עם להקתו "כוכב נופל".
* [[ג'יימי בלאקלי]] כאדם וויילד, החבר חובב המוזיקה המרדני של מיה, ששר עם להקתו "כוכב נופל".
* [[יהושע לאונרד]] כדני הול, אביהּ של מיה, חובב רוק'נרול יחד עם אשתו ובנו הקטן, מלבד מיה - שחובבת מוזיקה קלאסית. דני נהרג בתאונת דרכים אולם נראה דרך פלאשבקים לאורך הסרט.
* [[יהושע לאונרד]] כדני הול, אביהּ של מיה, חובב רוק'נרול יחד עם אשתו ובנו הקטן, מלבד מיה - שחובבת מוזיקה קלאסית. דני נהרג בתאונת דרכים אולם נראה דרך פלאשבקים לאורך הסרט.
* [[יעקב דיוויס]] כטדי הול, אחיהּ הקטן של מיה שהיא אוהבת מאוד. מיה דואגת לו כל הזמן בספר כיוון שלא ברור אם הוא נהרג בתאונה בראשונה או לא.
* [[יעקב דיוויס]] כטדי הול, אחיהּ הקטן של מיה שהיא אוהבת מאוד. מיה דואגת לו כל הזמן בספר כיוון שלא ברור אם הוא נהרג בתאונה בראשונה או לא אך מגלה זאת באמצע הספר.


== יציאה לאקרנים ופרסום הטריילר ==
== יציאה לאקרנים ופרסום הטריילר ==

גרסה מ־17:10, 28 באוקטובר 2015

אם אשאר הוא סרט דרמה בבימויו של ר.ג'יי. קטלר, המבוסס על רומן שנכתב על ידי גייל פורמן. הסרט יצא לאקרנים ב-22 באוגוסט 2014.

עלילת הסרט

מיה הול (קלואי גרייס מורץ) חשבה שההחלטה הקשה ביותר בחייה תהיה אם להמשיך את החלומות המוזיקליים שלה או ללכת בדרך שונה כדי לחיות עם אהבת חייה, החבר המרדני שלה, אדם (ג'יימי בלאקלי). אבל הכול משתנה כהרף עין, ברגע אחד קצר. תאונת דרכים לקחה את חייהם של אמהּ, אביהּ ואחיהּ הקטן של מיה בת ה-16. חייה של מיה נתקעו, כיוון ששקעה בתרדמת בבית החולים ונתפסה בין חיים ומוות (מצב המכונה "לימבו"). מיה חוזרת אל העבר שלה ואף יש לה ניסיון מחוץ לגוף, כאשר היא יכולה לצפות בחברים ובני המשפחה המתאספים בבית החולים. מיה צריכה לקבל החלטה חדשה. הפעם, זה לא רק על העתיד שלה. ההחלטה שתקבל תקבע את גורלה - אם להישאר לחיות אך בדרך חיים קשה יותר משחוותה אי פעם, או לברוח ולמות.

שחקנים

  • קלואי גרייס מורץ כמיה הול, מוזיקאית בת 17 שחייה השתנו לחלוטין, כאשר כל משפחתה נהרגה בתאונת דרכים והותירה אחריה החלטה אחת לעשות: אם להישאר או לברוח לנצח.
  • מיריי אינס כקאט הול, אמהֹּ של מיה, שיש לה תשוקה למוזיקת הרוק'נרול יחד עם שאר בני משפחתה, וקצת מהוססת לאהבתה של מיה למוזיקה קלאסית. קאט נהרגה בתאונת הדרכים, אבל נראית לאורך הסרט בפלאשבקים.
  • לורן לי סמית כווילו.
  • ליאנה ליברטו כקים שיין, חברה הטובה ביותר והבלתי נפרדת של מיה, שעוזרת לה להיפגש עם אדם, אף על פי סלידתה ממנו לאורך הסיפור.
  • ג'יימי בלאקלי כאדם וויילד, החבר חובב המוזיקה המרדני של מיה, ששר עם להקתו "כוכב נופל".
  • יהושע לאונרד כדני הול, אביהּ של מיה, חובב רוק'נרול יחד עם אשתו ובנו הקטן, מלבד מיה - שחובבת מוזיקה קלאסית. דני נהרג בתאונת דרכים אולם נראה דרך פלאשבקים לאורך הסרט.
  • יעקב דיוויס כטדי הול, אחיהּ הקטן של מיה שהיא אוהבת מאוד. מיה דואגת לו כל הזמן בספר כיוון שלא ברור אם הוא נהרג בתאונה בראשונה או לא אך מגלה זאת באמצע הספר.

יציאה לאקרנים ופרסום הטריילר

טריילר הסרט פורסם ב-15 באפריל 2014, וטריילר נוסף של הסרט פורסם ב-5 ביוני 2014 ברשת האינטרנט. בינואר 2014 נקבע תאריך יציאת הסרט לאקרנים - 22 באוגוסט 2014.

קישורים חיצוניים