דוכיפת 2 – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Someone-30 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''דוכיפת 2''' היא דור 2 ל[[ננו]]-[[לוויין]] [[ישראל]]י המיוצר בפרויקט משותף של [[סוכנות החלל הישראלית]] ועיריית הרצליה. הוא דור המשך ללוויין [[דוכיפת 1]] אשר שוגר ביוני [[2014]]. הוא חלק מתוכנית QB50 של [[האיחוד האירופי]] בו ישוגרו, על פי התוכנית, 50 ננו-לוויינים המפותחים על ידי אוניברסיטאות ומכוני מחקר מכל העולם. הקבוצה הישראלית (היחידה) בפרויקט מורכבת מחמישה צוותי מחקר ופיתוח של תלמידי תיכון – מ[[הרצליה]], [[אופקים]], [[ירוחם]], [[עפרה]] ו [[חורה|חוּרה]].
{{מיזם עתידי|ישראל}}
'''דוכיפת 2''' [[ננו]]-[[לוויין]] [[ישראל]]י המיוצר בפרויקט משותף של [[סוכנות החלל הישראלית]] ועיריית הרצליה. הוא דור המשך ללוויין [[דוכיפת 1]] אשר שוגר ביוני [[2014]]. הוא חלק מתוכנית QB50 של [[האיחוד האירופי]] בו ישוגרו, על פי התוכנית, 50 ננו-לוויינים המפותחים על ידי אוניברסיטאות ומכוני מחקר מכל העולם. הקבוצה הישראלית (היחידה) בפרויקט מורכבת מחמישה צוותי מחקר ופיתוח של תלמידי תיכון – מ[[הרצליה]], [[אופקים]], [[ירוחם]], [[עפרה]] ו [[חורה|חוּרה]].


דוכיפת 2 מיועד לשיגור בפברואר [[2016]]. הפרויקט נתמך ומלווה על ידי מומחי חלל מ[[התעשייה האווירית]].
דוכיפת 2 מיועד לשיגור בפברואר [[2016]]. הפרויקט נתמך ומלווה על ידי מומחי חלל מ[[התעשייה האווירית]].

גרסה מ־20:46, 4 בנובמבר 2015

דוכיפת 2 היא דור 2 לננו-לוויין ישראלי המיוצר בפרויקט משותף של סוכנות החלל הישראלית ועיריית הרצליה. הוא דור המשך ללוויין דוכיפת 1 אשר שוגר ביוני 2014. הוא חלק מתוכנית QB50 של האיחוד האירופי בו ישוגרו, על פי התוכנית, 50 ננו-לוויינים המפותחים על ידי אוניברסיטאות ומכוני מחקר מכל העולם. הקבוצה הישראלית (היחידה) בפרויקט מורכבת מחמישה צוותי מחקר ופיתוח של תלמידי תיכון – מהרצליה, אופקים, ירוחם, עפרה ו חוּרה.

דוכיפת 2 מיועד לשיגור בפברואר 2016. הפרויקט נתמך ומלווה על ידי מומחי חלל מהתעשייה האווירית.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא מדעי החלל. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.