משה להב – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏פתיח: משפטים פחות מקוטעים
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:
[[קובץ:משה להב הטיש הגדול.jpg|200px|ממוזער|שמאל|משה להב בהופעה]]
[[קובץ:משה להב הטיש הגדול.jpg|200px|ממוזער|שמאל|משה להב בהופעה]]
'''משה להב''' (נולד ב[[מרץ]] [[1965]]) הוא [[זמר]] [[ישראל]]י.
'''משה להב''' (נולד ב[[מרץ]] [[1965]]) הוא [[זמר]] [[ישראל]]י.
''
נולד בירושלים במרץ 1965 לכוכבה ויצחק להב
ייסד תופעה ישראלית ייחודית – "הטיש הגדול" - זהו מופע של שירים ישראלים היוצר דינמיקה חברתית ב"הופעה שהפכה לתופעה".
למד בתיכון רנה קאסן שבירושלים ובצבא שרת בנח"ל.
החל את דרכו המוזיקלית בעירו – ירושלים כאשר בגיל 17 הקים צמד שירה עם חברו
לספסל הלימודים – פביאן ברנסבורג ( כיום ראובן בר ) ''צמד לגמרי לא רע ''
נקראו השניים והחלו להופיע ברחבי העיר ואף צברו קהל משמעותי שהלך וגדל.


משה להב הוא זמר ישראלי. ייסד תופעה ישראלית ייחודית – "הטיש הגדול" - זהו מופע של שירים ישראלים היוצר דינמיקה חברתית ב"הופעה שהפכה לתופעה". נולד בירושלים במרץ [[1965]] לכוכבה ויצחק להב, למד בתיכון רנה קאסן שבירושלים ובצבא שרת בנח"ל. החל את דרכו המוסיקלית בעירו – ירושלים כאשר בגיל 17 הקים צמד שירה עם חברו לספסל הלימודים – פביאן ברנסבורג ( כיום ראובן בר ) צמד לגמרי לא רע נקראו השניים והחלו להופיע ברחבי העיר ואף צברו קהל משמעותי שהלך וגדל.
בצבא שירת להב בנח''ל ועם שחרורו עבר לגור במרכז הארץ ולהופיע (עדיין כחלק מהצמד) במועדונים הגדולים של תל אביב.
בראשית שנות השבעים פורק הצמד ולהב חזר לעיר הולדתו – ירושלים. באותה תקופה הופיע במועדונים ירושלמים וגיבש קהל רב של חובבי שירה משותפת.
בצבא שירת להב בנחל ועם שחרורו עבר לגור במרכז הארץ ולהופיע (עדיין כחלק מהצמד) במועדונים הגדולים של תל אביב. בראשית שנות התשעים פורק הצמד ולהב חזר לעיר הולדתו – ירושלים. באותה תקופה הופיע במועדונים ירושלמים וגיבש קהל רב של חובבי שירה משותפת.
בשנת [[1993]] מאס להב במופעים האינטנסיביים והיום יומיים ופתח מועדון תיאטרון בירושלים בשם ''בית המרזח של כלבא שבוע '' בו אירח אמנים רבים ואף הופיע שם פעם בשבוע עם המופע שלו עצמו "הטיש הגדול".


במהלך השנים כתב והלחין שירים (שלימים נכנסו לאלבומיו) כדוגמת השיר "חיזורים" (הידוע בכינויו "מעלה מעלה")
בשנת [[1993]] מאס להב במופעים האינטנסיביים והיום יומיים ופתח מועדון תיאטרון בירושלים בשם בית המרזח של כלבא שבוע בו אירח אמנים רבים ואף הופיע שם פעם בשבוע עם המופע שלו עצמו - "הטיש הגדול". במהלך השנים כתב והלחין שירים (שלימים נכנסו לאלבומיו) כדוגמת השיר "חיזורים" (הידוע בכינויו "מעלה מעלה").
לקראת סוף שנות התשעים ייסד וניהל להב את מועדון המופעים בצוללת הצהובה (בה מופיעים עד היום אמנים מובילים), במהלך שנות ניהולו את הצוללת התעצם הטיש מאד ולהב צירף כח נוסף - איש מכירות ותרבותניק העונה לשם צפריר קום - יחד החלו להריץ את המופע ברחבי הארץ ממועדונים קבועים ועד אלפי מופעי חוצות, יישובים, חברות וכו'.
לקראת סוף שנות התשעים ייסד וניהל להב את מועדון המופעים בצוללת הצהובה (בה מופיעים עד היום אמנים מובילים), במהלך שנות ניהולו את הצוללת התעצם הטיש מאד ולהב צירף כוח נוסף - איש מכירות ותרבותניק העונה לשם צפריר קום - יחד החלו להריץ את המופע ברחבי הארץ ממועדונים קבועים ועד אלפי מופעי חוצות, יישובים, חברות וכו'. היום צפריר הוא מפיק "הטיש הגדול".
היום צפריר הוא מפיק "הטיש הגדול"
ב-[[2007]] הוציא להב את אלבומו הראשון בו שר משירי הטיש אל מול קהל חי ומשתתף ,כמו כן שילב שניים משיריו האישיים.
ב-2007 הוציא להב את אלבומו הראשון בו שר משירי הטיש אל מול קהל חי ומשתתף ,כמו כן שילב שניים משיריו האישיים.


ב-[[2011]] הוציא להב את אלבומו השני ''איזה רוח '' שם שיתף פעולה עם רותי נבון, חופני כהן ונתן כהן שגם עיבד והפיק את האלבום. גם באלבום זה שולבו 3 שירים מקוריים.. ב [[2012]] צירף להב את ג'קי לוי וקובי אריאלי למופע בידורי מצליח שנקרא ''טיש בשלושה ''. ב-[[2013]] חבר לפזמונאי יורם טהר לב ויחד החלו להעלות ערב שנקרא "לטיש יש זקן"
ב- [[2011]] הוציא להב את אלבומו השני איזה רוח שם שיתף פעולה עם רותי נבון, חופני כהן ונתן כהן שגם עיבד והפיק את האלבום. גם באלבום זה שולבו 3 שירים מקוריים.


ב [[2012]] צירף להב את ג'קי לוי וקובי אריאלי למופע בידורי מצליח שנקרא "טיש בשלושה" .

ב- [[2013]] חבר לפזמונאי יורם טהר לב ויחד החלו להעלות ערב שנקרא לטיש יש זקן"
להב מרבה לשתף פעולה עם אמנים ויוצרים שונים ולגוון את מופעיו. במהלך השנים קיים להב שלושה ספיישלים טלויזיונים אשר שודרו בערב יום העצמאות.
להב מרבה לשתף פעולה עם אמנים ויוצרים שונים ולגוון את מופעיו. במהלך השנים קיים להב שלושה ספיישלים טלויזיונים אשר שודרו בערב יום העצמאות.


ב- [[2013]] נישא לרחלי הורביץ והשניים הביאו לעולם את בנם המשותף – בארי.
ב- [[2013]] נישא לרחלי הורביץ והשניים הביאו לעולם את בנם המשותף – בארי. ללהב שני בנים נוספים מנישואיו הראשונים - איתמר ואמיתי. היום מתגורר להב ברמת גן ומוביל את מופעי "הטיש הגדול" ברחבי הארץ ובעולם.

ללהב שני בנים נוספים מנישואיו הראשונים - איתמר ואמיתי.

היום מתגורר להב ברמת גן ומוביל את מופעי "הטיש הגדול".


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־11:36, 13 ביולי 2016

משה להב
משה להב בהופעה
משה להב בהופעה

משה להב (נולד במרץ 1965) הוא זמר ישראלי.

משה להב הוא זמר ישראלי. ייסד תופעה ישראלית ייחודית – "הטיש הגדול" - זהו מופע של שירים ישראלים היוצר דינמיקה חברתית ב"הופעה שהפכה לתופעה". נולד בירושלים במרץ 1965 לכוכבה ויצחק להב, למד בתיכון רנה קאסן שבירושלים ובצבא שרת בנח"ל. החל את דרכו המוסיקלית בעירו – ירושלים כאשר בגיל 17 הקים צמד שירה עם חברו לספסל הלימודים – פביאן ברנסבורג ( כיום ראובן בר ) צמד לגמרי לא רע נקראו השניים והחלו להופיע ברחבי העיר ואף צברו קהל משמעותי שהלך וגדל. בצבא שירת להב בנחל ועם שחרורו עבר לגור במרכז הארץ ולהופיע (עדיין כחלק מהצמד) במועדונים הגדולים של תל אביב. בראשית שנות התשעים פורק הצמד ולהב חזר לעיר הולדתו – ירושלים. באותה תקופה הופיע במועדונים ירושלמים וגיבש קהל רב של חובבי שירה משותפת.

בשנת 1993 מאס להב במופעים האינטנסיביים והיום יומיים ופתח מועדון תיאטרון בירושלים בשם בית המרזח של כלבא שבוע בו אירח אמנים רבים ואף הופיע שם פעם בשבוע עם המופע שלו עצמו - "הטיש הגדול". במהלך השנים כתב והלחין שירים (שלימים נכנסו לאלבומיו) כדוגמת השיר "חיזורים" (הידוע בכינויו "מעלה מעלה").

לקראת סוף שנות התשעים ייסד וניהל להב את מועדון המופעים בצוללת הצהובה (בה מופיעים עד היום אמנים מובילים), במהלך שנות ניהולו את הצוללת התעצם הטיש מאד ולהב צירף כוח נוסף - איש מכירות ותרבותניק העונה לשם צפריר קום - יחד החלו להריץ את המופע ברחבי הארץ ממועדונים קבועים ועד אלפי מופעי חוצות, יישובים, חברות וכו'. היום צפריר הוא מפיק "הטיש הגדול". ב-2007 הוציא להב את אלבומו הראשון בו שר משירי הטיש אל מול קהל חי ומשתתף ,כמו כן שילב שניים משיריו האישיים.

ב- 2011 הוציא להב את אלבומו השני איזה רוח שם שיתף פעולה עם רותי נבון, חופני כהן ונתן כהן שגם עיבד והפיק את האלבום. גם באלבום זה שולבו 3 שירים מקוריים.

ב 2012 צירף להב את ג'קי לוי וקובי אריאלי למופע בידורי מצליח שנקרא "טיש בשלושה" .

ב- 2013 חבר לפזמונאי יורם טהר לב ויחד החלו להעלות ערב שנקרא לטיש יש זקן" להב מרבה לשתף פעולה עם אמנים ויוצרים שונים ולגוון את מופעיו. במהלך השנים קיים להב שלושה ספיישלים טלויזיונים אשר שודרו בערב יום העצמאות.

ב- 2013 נישא לרחלי הורביץ והשניים הביאו לעולם את בנם המשותף – בארי. ללהב שני בנים נוספים מנישואיו הראשונים - איתמר ואמיתי. היום מתגורר להב ברמת גן ומוביל את מופעי "הטיש הגדול" ברחבי הארץ ובעולם.


קישורים חיצוניים