HowToBasic – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית אישיות#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{אישיות
{{אישיות
|שם=HowToBasic
|שם=HowToBasic
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=מרכז}}
|מדינה=[[אוסטרליה המערבית]], [[אוסטרליה]]
|מדינה=[[אוסטרליה המערבית]], [[אוסטרליה]]
|מקום לידה=[[אוסטרליה המערבית]], [[אוסטרליה]]
|מקום לידה=[[אוסטרליה המערבית]], [[אוסטרליה]]

גרסה מ־14:55, 17 בפברואר 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים [ שנות הפעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

HowToBasic
לידה אוסטרליה המערבית, אוסטרליה
מדינה אוסטרליה המערבית, אוסטרליה
מקום מגורים קנינגטון, אוסטרליה המערבית, אוסטרליה
כינויים נוספים "אהרון ג'קסון" (שמועה)
"פטריק" (שמועה)
"דרן קטנינקהאם" (שמועה)
ידוע בשל ערוצו ביוטיוב "HowToBasic"
תפקיד יוטיובר
פרסים והוקרה
  • לחצן הפעלה מכסף (2012)
  • לחצן הפעלה מיהלום (2018)
  • לחצן הפעלה מזהב (2013)
  • לחצן הפעלה מכסף עריכת הנתון בוויקינתונים
youtube.com/user/HowToBasic
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

HowToBasicתרגום חופשי לעברית: איך ל... בסיסי) הוא יוטיובר אוסטרלי שהתפרסם בזכות הערוץ ההומוריסטי שלו "HowToBasic". לא ידוע עליו כמעט דבר, מלבד שהוא אוסטרלי וגר ביישוב קנינגטון שבפרוורי העיר פרת' במדינת אוסטרליה המערבית שבאוסטרליה.

היסטוריה

HowToBasic הקים את הערוץ שלו ב-8 בדצמבר 2011 כשהעלה את סרטונו הראשון, "How To Pick Up an Umbrella" ("איך להרים מטרייה"). זהו סרטון באורך 4 שניות שבו הוא מרים בידו השמאלית מטרייה. הוא המשיך עם סרטונים קצרים והומוריסטיים אלו עד אשר ב-19 באפריל 2012 העלה את הסרטון "How To Make Instant Noodles" ("איך לעשות אטריות אינסטנט"), שבו הוא מכין אטריות מ"מנה חמה" על השיש במטבח שלו, ולאחר מכן שובר ביצה בעזרת ידו. מאז, ברוב סרטוניו הוא שובר ביצה או מספר ביצים בתור מסורת.

ב-23 באפריל 2012 הקים את הערוץ המשני "HowToBasic2", וב-24 במאי 2012 העלה סרטון פספוסים, שבו, לאחר שסיים לצלם סרטון, מחליק HowToBasic בטעות על תרנגולת כשניסה לבעוט בה.

לכבוד ספיישל מיליון המנויים בערוץ שלו, הוא הכין סרטון בשם "How To Get 1,000,000 Subscribers" ("איך לקבל מיליון מנויים") שבו הוא מרסק מאות ביצים, רץ במסדרון ביתו, נעמד מול מראה אך לפני שמספיקים לראות את פניו – הוא זורק ביצה למראה ומראה אצבע משולשת למצלמה, דבר המאשש את השערותיהם של מעריציו לגבי חשיפת זהותו.

נכון ל-7 במרץ 2016, ל-HowToBasic יש כ-6.79 מיליון מנויים וכ-984.30 מיליון צפיות בערוצו הראשי.

שיתופי פעולה

בסרטונו "How To Make a Krabby Patty" ("איך להכין קציצת סרטן") שעלה ב-13 באוקטובר 2013, ‏HowToBasic מכין כביכול "קציצת סרטן" מסדרת האנימציה האמריקאית "בובספוג מכנסמרובע". באותו יום, בערוצו של היוטיובר האוסטרלי מקס סטנלי עלה סרטון שבו מקס סטנלי עצמו בהופעת אורח של HowToBasic אוכל את קציצת הסרטן שהכין HowToBasic בסרטון שלו. הדבר מאשש ש-HowToBasic ומקס סטנלי גרים קרוב אחד לשני. HowToBasic מופיע בהופעת אורח נוספת ביחד עם מקס סטנלי, בערוצו של הבלוגר האוסטרלי-יפני ג'ורג' מילר, "Filthy Frank" בסרטון "Vomit Cake" ("עוגת קיא") שבו מילר, HowToBasic וסטנלי מכינים עוגה ומשתמשים בפיו של סטנלי בתור מערבל מזון בשביל להכין עוגה, שבסופו של דבר סטנלי מקיא את רכיביה ועליה מספר רב של פעמים ואחר כך, מילר וסטנלי אוכלים אותה בעוד HowToBasic זורק ביצים על מילר. בסרטון שהעלה מילר, בשם "ULTIMATE ICE BUCKET CHALLENGE" ("אתגר דלי הקרח האולטימטיבי") ציין מילר כי HowToBasic איתגר אותו. ייתכן ש-HowToBasic משתתף באותו סרטון. ב-13 בנובמבר 2015 הועלה לערוצו של מילר הסרטון "Hair Cake" ("עוגת שיער") שבו משתתפים מילר, סטנלי, HowToBasic והיוטיובר איאן "iDubbbz".

סרטונים

בסרטונים, HowToBasic מצלם מנקודת מבטו עם ידו הימנית. הוא מסתובב בביתו ערום חלקית (לבוש תחתון בלבד) ואף באחד מסרטוניו הסתובב ללא מכנסיים במכולת השכונתית. כמעט בכל סרטון שהוא מצלם, HowToBasic שובר ביצה או ביצים רבות, בין אם בהטחתן על חפצים ומשטחים ובין אם על ידי מעיכתן על ידי ידו השמאלית. בסרטוניו, HowToBasic יוצר בלאגן גדול בביתו עם אוכל רב שמפוזר על הרצפה ובמטבח בעיקר, ונוזלים שונים כמו חלב, שבו הוא משתמש לרוב כדי ליצור קיא. HowToBasic אמר כי ניקיון האי סדר שהוא יוצר בביתו אורך כשעה.

באחד מסרטוניו בשם "How to do homework" ("איך לעשות שיעורי בית") נראה כלב, דבר המרמז על כך של-HowToBasic יש כלב.

ביקורת

HowToBasic ספג ביקורת קשה כלפי היחס שלו לאוכל - בכל סרטון הוא מבזבז כמות עצומה של אוכל לתוך בלאגן גדול שאחריו הוא צריך לנקות ולזרוק את הכל לפח. HowToBasic טוען כי הוא משתמש רק במזון שפג תוקפו. הוכחה לכך היא בסרטונו "How To Get High" ("איך להתמסטל") שבו הוא פותח שקית אטומה של חסה וניתן לראות בקושי רב את תאריך התפוגה. למרות זאת, בסרטונו "How to Fight a Chicken" ("איך להלחם נגד תרנגולת"), נראה הסרטון שיש בבעלותו לול תרנגולות בחצר האחורית שלו. דבר זה אומר שרוב הביצים שלו הן טריות ולכן הוא מבזבז כמות עצומה של ביצים ראויות למאכל.

מספר יוטיוברים ניסו לחשוף את זהותו של HowToBasic, אך כל ההוכחות התבררו כמזויפות. היוטיוברים היחידים היודעים את זהותו של HowToBasic וחשפו על כך בציבור הם ג'ורג' מילר ומקס סטנלי. היוטיובר ג'ק דאגלס טוען כי HowToBasic היה השותף שלו לחדר בקולג' ושמו דארן קאנינגהאם (באנגלית: Darren Cunningham). ‏HowToBasic לא הגיב לטענתו.

ראו גם

קישורים חיצוניים