דניאל מגון – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית אישיות#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 5: שורה 5:
|תאריך לידה=[[15 במרץ]] [[1988]]
|תאריך לידה=[[15 במרץ]] [[1988]]
|תאריך פטירה=
|תאריך פטירה=
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=מרכז}}
|כיתוב=
|כיתוב=
|מקום לידה=
|מקום לידה=

גרסה מ־15:10, 17 בפברואר 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים ריקים [ שותף, מפלגה פוליטית, שותפה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ שנות הפעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דניאל מגון
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 15 במרץ 1988 (בן 36)
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1996 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקצוע מדבב ושחקן
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דניאל מגון (נולד ב-15 במרץ 1988) הוא שחקן ומדבב ישראלי. אחיהם של אליענה ויהונתן מגון.

ביוגרפיה

בשנת 1997 השתתף מגון בפסטיגל. בשנת 1999 השתתף מגון במופע הכבש השישה עשר, אשר היה מבוסס על שיריו של יהונתן גפן. בשנת 2000 השתתף מגון בתוכנית "בעקבות הסיפורים הקסומים" ששודרה בערוץ הילדים. במהלך אותה שנה, שיחק במחזמר "אוליבר טוויסט" את דמותו של "אוליבר".

בשנת 2002 גילם מגון את דמותו של "עידו אולמן" בסרטו של ניר ברגמן "כנפיים שבורות". בשנת 2005 שיחק מגון בסרט הקולנוע "אלנבי רומאנס". בשנת 2010 תרגם מגון את התוכנית "פוקימון". בשנת 2012 ביים מגון את התוכנית המצוירת "אלה ובן", שהוקרנה בערוץ הופ!.

קריירת דיבוב בילדותו

במהלך השנים דיבב מגון בסרטים ותוכניות טלוויזיה רבות. בהן, "דיג'ימון", "פצפונת ואנטון", "אוטובוס הקסמים", "טרזן", "קסאי לוק ומרנה", "ענק הברזל", "בת הים הקטנה 2 - השיבה לים", "ספיידרמן ללא גבולות", "הצילו! אני דג", "צעצוע של סיפור 2", "טיגר: הסרט", "בננות בפיג'מות, "הדרך לאל-דוראדו", "101 דלמטים: הסדרה", "סופר פיג", "שינזו", "דיג'ימון - הסרט", "הארי פוטר ואבן החכמים", "ספיי קידס", "הדוב בבית הכחול", "ארץ הפיות", וכן, בסדרת הטלוויזיה המצוירת "מפלצות קטנות" שהוקרנה בערוץ הילדים.

בשנת 2002 דיבב מגון את דמותו של אש קטצ'אם בסרט האנימציה "פוקימון - שובו של מיוטו". במהלך אותה שנה, דיבב מגון בסרטים ובתוכניות המצוירות "אמיל והבלשים", "תרנגול הרוקנרול", "פיטר פן ושודדי הים", ששודרה בערוץ ג'טיקס, "הארי פוטר וחדר הסודות", "ספיי קידס 2: אי החלומות האבודים", "הגיבן מנוטרדאם 2 - זהו סוד הפעמון", "בבי הקוסמת הצעירה", בשנת 2003 דיבב בתוכנית המצוירת "רובוטריקים - רובוטים במסווה", בסרט האנימציה "פוקימון לנצח", וכן, בסרט האנימציה "ההרפתקאות החדשות של פינוקיו". כמו כן, תרם מגון את קלו בסרט האנימציה "ספיי קידס 3: סוף המשחק".

קריירת דיבוב בבגרותו

בשנת 2004 דיבב מגון בסרטים ובתוכניות "סאקורה לוכדת הקלפים", "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן (סרט)", ו"ההרפתקה הגדולה".

בשנת 2005 דיבב מגון בסדרה המצוירת "בנות הפאוור פאף", שהוקרנה בערוץ הילדים. לאחר מכן תרם מגון את קולו בסרטים ובתוכניות המצוירות "רובוטס", "פליפר ולופקה", "הארי פוטר וגביע האש", "קני הכריש" שעלתה לשידור בערוץ לוגי וכן, בסרט האנימציה "הכיתה המעופפת (סרט)". בשנת 2006 דיבב מגון בתוכנית המצוירת "רובוטריקים סייברטרון" ששודרה בערוץ ג'טיקס, במהלך אותה שנה, דיבב מגון בסרט האנימציה "סאקורה - הקלף הנסתר", בסדרה המצוירת "טרוליות", ששודרה בערוץ ניקלודיאון וכן, דיבב את דמותו של "פוק" בסרט האנימציה "חלום ליל קיץ ". בשנת 2007 דיבב מגון בסרטים ובתוכניות "משפחת סימפסון - הסרט", "בראץ - קסם הג'יני", "הארי פוטר ומסדר עוף החול", "טוקיו מיו מיו", "חייזר מחמד" ובסרט "יצאת כריש". בשנת 2008 דיבב מגון בסדרה המצוירת "נארוטו", בתוכנית המצוירת "רובוטריקים אנימייטד" וכן, בתוכנית המצוירת בראץ שהוקרנה בערוץ הילדים. במהלך אותה שנה תרם מגון את קולו בסרטים ובתוכניות "הורטון שומע מישהו", ויפו הכלב המעופף שהוקרנה בערוץ הופ!, "סיפורי שפת הנחל", "צוות קוואנטום" ובתוכנית המצוירת "בראץ - בנות ברוקנרול".

בשנת 2009 תרם מגון את קולו בסרטים ובתוכניות המצוירות "אווטאר", "ין יאנג יו", צבי הנינג'ה (2003), "טאק וכוח הג'וג'ו", "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" וכן, בתוכנית המצוירת "פנחס הפרד". בשנת 2010 דיבב מגון בסרטים ובתוכניות "חברים בחווה", "ננובוי", "עיר המלאכים", "באטמן: הנועזים והאמיצים", "צעצוע של סיפור 3", "פוקימון - ארקאוס ותכשיט החיים" ו"סיפורי נרניה: המסע בדורך השחר". בשנת 2011 דיבב מגון את דמותו של "רוקי רודס" בתוכנית המצוירת "בי הגדולה מכולם". במהלך אותה שנה, תרם מגון את קולו בסרטים ובתוכניות המצוירות "סוד כמוס", "גורמיטי", "פינגווינים יכולים לעוף", "ריו", "למונייד מאות'", "טורפים מלידה", "סיפורי פרא", ספיי קידס 4: כל הזמן שבעולם, "משפחת דה וינצ'י", "פנדה קטן גדול", "מפעל הגיבורים" ובסרט האנימציה "הפופינים בממלכת השמש", "בקוגן", "פריקבוי וצ'אם צ'אם", "אלופי הטאי צ'י", "הישרדות באי הזמן עם ויפו וחבריו", "אלה ובן", "אמיצה", "מייק האביר", "חבר על ארבע", "ג'ייק והפיראטים מארץ לעולם לא - פיטר פן חוזר", ו"מפלצת של מלון". בשנת 2013 תרם מגון את קולו בסרטים ובתוכניות המצוירות "יוצאים לטיול עם חתול תעלול", "ג'ייק והפיראטים מארץ לעולם לא", "לאקי פרד", "עמק הכפתורים", "היפה והגלדיאטור", "גרוויטי פולס", "הדבורה מאיה ", "צבי הנינג'ה", "באזי באז" ובתוכנית המצוירת "רובוטריקים", שהוקרנה בערוץ ג'וניור", "צוות טיטאנים".

בשנת 2014 דיבב בסרט האנימציה "הרוח העולה". באותה שנה הוא דיבב את גן (gen) מאבירי הטנקאיי בעונה הראשונה והוחלף על ידי דן קיזלר בעונה השנייה.

בשנת 2015 דיבב ב"וואקפו", "רובוטריקים בהסוואה", "בובספוג מכנס מרובע: הסרט", "כוח וולטרון" ו"סטאר נגד כוחות הרשע".

בשנת 2016 ו-2017 דיבב בסדרת ההמשך של פוקימון: " פוקימון XY ", "מסע קאלוס" ו-"XYZ", את אש קטצ'אם, מאמן הפוקימונים הגדול ממחוז קאנטו.

קישורים חיצוניים