עדי סופר תאני – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית אישיות#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 5: שורה 5:
|תאריך לידה=1972
|תאריך לידה=1972
|תאריך פטירה=
|תאריך פטירה=
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|אישה|יישור=ללא}}
|כיתוב=
|כיתוב=
|מקום לידה=
|מקום לידה=

גרסה מ־16:17, 17 בפברואר 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים ריקים [ שנות הפעילות, מפלגה פוליטית, שותפה, שותף ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עדי סופר תאני
לידה 1972 (בת 52 בערך)
מדינה ישראל
מקום מגורים סביון
ידועה בשל תפקידה כמנכ"לית פייסבוק
מקצוע מנכ"לית "פייסבוק ישראל"
תפקיד מנהלת כללית עריכת הנתון בוויקינתונים
בן זוג בנימין גיא תאני
facebook.com/Adi.teeni
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עדי סופר תאני (נולדה ב-1972) היא מנהלת ישראלית המתמחה בשיווק ומסחר אלקטרוני. משנת 2014 משמשת כמנכ"לית חברת פייסבוק ישראל בע"מ, נציגת חברת פייסבוק שמפעילה את רשת החברתית המקוונת פייסבוק בישראל.

ביוגרפיה

נולדה וגדלה בסביון כבת בכורה מבין שלוש בנות. אמהּ עבדה כמנהלת בית ספר ואביה כאדריכל. שירתה בצה"ל כמאבחנת מחקר בבית הספר לטיסה.

בשנת 1993 נסעה לארצות הברית כדי ללמוד ספרות אנגלית באוניברסיטת ברקלי. לאחר כשנה החלה בלימודי תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב אותם סיימה בשנת 1997. בשנת 2001 החלה בלימודי תואר שני במנהל עסקים בתוכנית Kellogg-Recanati של אוניברסיטת ת"א אותם סיימה בשנת 2003.

בגיל 26, בתחילת דרכה העסקית-ניהולית, החלה לעבוד כעוזרת האישית של שי רשף, מנכ"ל ויו"ר רשת ההכנה לבגרות "קידום" העוסקת בתחום הלימודים. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על הנפקה פרטית שערכה קבוצת קידום.

בפברואר 1998 הייתה הממונה על המשא ומתן לקבלת הזיכיון של המותג וול-סטריט האמריקאי בישראל מטעם קידום. לאחר חתימת עסקה זו ויציאתה לפועל הקימה וניהלה את רשת בית הספר ללימודי אנגלית "וול-סטריט ישראל".[1] בינואר 2002 עבר רשף להולנד ותאני החלה לנהל את "קבוצת קידום" (כולל רשת בתי הספר לחמן), עד שנמכרה לחברת קפלן הבינלאומית, העוסקת גם היא בתחום החינוך. לאחר המכירה ניהלה במשך תקופה קצרה חטיבה בחברת קפלן עד ספטמבר 2008, עת מונתה למנכ"לית יחידת ה-B2C (חטיבת הלקוחות הפרטיים) בתאגיד ההימורים המקוונים 888 (שבבעלות משפחת שקד). במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על פעילות החברה תחת מותגיה השונים. במאי 2011 פרשה מתפקידה.

בין ספטמבר 2012 לינואר 2014 כיהנה כדירקטורית בחברת סרגלי הכלים פריון נטוורק.

ביולי 2013 תאני השקיעה באתר האופנה StyleRiver והחלה לכהן בו כדירקטורית. בנוסף להשקעה זו ביצעה סופר תאני שורה של השקעות נוספות בסטארט-אפים ישראליים. כגון: באתר הילדים Ekoloko, בשירות המשלוחים המקוון Habaitta.com שפעילותו הופסקה ובחברת Zula App של ג'ף פולבר המפתחת יישום תקשורת לצוותי עבודה.

באוקטובר 2013 החלה לכהן כיושבת ראש חברת הסטארט-אפ Ginger Software, המפתחת טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית.

בספטמבר 2009 נבחרה על ידי מגזין TheMarker לאחת מארבעים צעירים מבטיחים אשר "יובילו את עולם העסקים בשנים הקרובות". במרץ 2014 מונתה למנכ"לית פייסבוק ישראל, שהעסיקה אז 20 עובדים,[2] והפעילה מרכז פיתוח של פייסבוק בניהולו של רואי טיגר.[3]

בינואר 2015 התארחה בכנס go mobile, ובמהלכו התייחסה לראשונה בפומבי בנושא פרשת הסרת הדף "סטטוסים מצייצים" שאותו הפעיל העיתונאי אבי לן ובת זוגו עדי בנטוב.[4]

במאי 2015 הגישה תביעה למתן צו מניעה נגד עורך הדין גיא אופיר, בשל איומו לפרסם את פרטי ההתקשרות שלה אם לא תפרסם את פרטי ההתקשרות של פייסבוק ישראל.[5] ביוני 2015 הגיעה עמו להסכם פשרה.[6]

באוגוסט 2015 דורגה במקום הראשון במשותף עם מירי רגב ברשימת 50 הנשים המשפיעות ביותר בישראל לשנת 2015 על ידי המגזין "פורבס ישראל".[7] ביולי 2016 הנחתה את כנס העסקים הקטנים של פייסבוק "Boost Your Business" שהתקיים לראשונה בישראל.

סופר תאני משמשת כחברת המועצה המייעצת של מיזם "קמא-טק" הפועל למען שילובם של בני ובנות המגזר החרדי בעולם ההיי-טק הישראלי. עדי הינה צאצאית למשפחה אשר עזרה בתחילת המאה ה-20 בהקמת העיר תל אביב.[8]

מתגוררת בסביון עם בן זוגה בנימין גיא תאני, מבעלי השליטה בחברת netline המייצרת ציוד ביטחוני, ולהם שתי בנות.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים