עודד מנסטר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסבה לתבנית IMDb#
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=עודד מנסטר
|שם=עודד מנסטר
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=ללא}}
|תמונה=
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־16:17, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן

עודד מֶנַסטֶר (נולד ב-7 ביוני 1972) הוא שחקן, מורה למשחק ומפיק ישראלי.

ביוגרפיה

מנסטר גדל כילד דתי לאומי בבני ברק, היה חניך בתנועת הנוער בני עקיבא ולמד בישיבה תיכונית קריית הרצוג. בצבא שירת בתור חייל קרבי בגולני. למד משחק בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. כמו כן לקח 2 קורסים למשחק במכון לי סטרסברג לתיאטרון ולקולנוע, ולמד בסדנת משחק אצל רוני פינקוביץ'. מלמד משחק ובימוי באוניברסיטת תל אביב ובבית הספר למשחק של ענת ברזילי.

מנסטר נשוי ואב לילדים, מתגורר ברמת גן.

קריירה בתיאטרון

גילם את אלכס, התפקיד הראשי בהצגה "תפוז מכני" (הפקה משותפת של תיאטרון באר שבע, צוותא והתיאטרון הפתוח) בבימויו של בני יזראעל. בתיאטרון אורנה פורת שיחק בהצגה "סיפור מצחיק" (הפקה משותפת של תיאטרון חיפה ותיאטרון אורנה פורת) גם היא בבימויו של יזרעאל. בתיאטרון צוותא שיחק בהצגות "מותק של נעורים" ו"הנערים". בתיאטרון הנפש שיחק בהצגה "הגולם מפראג". כמו כן שיחק בהצגות "לאהוב את רונה" (במאי: עובד מחפוד), "המלך ליר" (במאי: דדי בראון), "אלנבי" (במאית: שירילי דשא), "גופרית וצורי" (במאי: אבי מלכה), "סיפורים קצרים על אהבה" (במאי: נועם מאירי), "כלוב העליזים" (במאית: לסלי לאוטון), "לא עוזב את העיר" (במאי: שוקי וגנר), "החברה הטובים" (במאי: איז'ו ליבוביץ'). שיחק בהצגת בידור בשם "הפופיק" בבימויו של אברהם דשא (פשנל). שיחק בשתי הצגות יחיד בבימוי של צבי ירון: "אם נדע להקשיב" ו"הרהורים של חייל". כמו כן השתתף במחזות הזמר "שוליית הקוסם", "שלגייה"- מחזמר מצליח שרץ מספר פעמים בחנוכה בישראל בו גילם את תפקיד הנסיך, "מסביב לעולם ב-80 שירים", "בגדי המלך החדשים" ובהצגות לילדים: "דני שובבני", "פו הדוב" ו"משפחה שכזאת".

קריירה בטלוויזיה

הנחה במשך כשנה וחצי בערוץ הקניות. כמו כן הנחה בערוץ "שופינג", ערוץ הספורט, והנחה 3 כתבות במהדורה בתוכניתו של גיא פינס. ב-1998 השתתף בסדרת הטלוויזיה שביים ערן ריקליס וכתב רם אורן "סיבת המוות - רצח" ששודרה בערוץ 2. בשנת 1999 שיחק לצד משה איבגי בסרט "חובו של אהרון כהן" ששודר בהוט 3. ב-2001 זכה לחשיפה משמעותית כששיחק בטלנובלה "לגעת באושר" בתור זיו סופר. ב-2003 גילם את שמשון בעונה האחרונה של הסדרה "שמש", וגילם את גדליה, היורש את מקומו של האדמו"ר, בטלנובלה החסידית הראשונה - "החצר". כמו כן השתתף בתוכנית "פספוסים" של יגאל שילון ובסדרות "חלומות נעורים" ו"החבר'ה הטובים". ב-2010 גילם את יועץ ראש הממשלה בסדרה "דאוס". כמו כן שיחק בפרסומות עבור "סנו", "אגד", "אזורים", "תנובה", "בזק", "סלקום" ומכללת רופין. השתתף בקליפ של השיר "מה נשתנה" של מיי פיינגולד העוסק באונס, בתפקיד האנס. ב-2011 השתתף בפרק מהעונה השלישית של הסדרה "רמזור" בתור תזונאי והופיע בערוץ 2 בפרסומת לגבינה צהובה. השתתף בסרט האימה הקצר אסור לשחק באוכל בשנת 2016.

קישורים חיצוניים