נינג'ה ישראל – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 417: שורה 417:
'''קפיצת הטבעות''' <small>''(מכשול 3, מקצים 2, 4)''</small> במכשול זה על המתמודד להעביר שתי טבעות, הקדמית קטנה והאחורית גדולה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הקטנה ועובר לטבעת על מסילה שנייה ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה ולקראת סוף המסילה מקפיץ מעל עוד וו ומגיע למזרן.
'''קפיצת הטבעות''' <small>''(מכשול 3, מקצים 2, 4)''</small> במכשול זה על המתמודד להעביר שתי טבעות, הקדמית קטנה והאחורית גדולה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הקטנה ועובר לטבעת על מסילה שנייה ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה ולקראת סוף המסילה מקפיץ מעל עוד וו ומגיע למזרן.


'''מקפצת העכביש''' (מכשול 4, כל המקצים) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה לגליל, להיאחז בו וממנו למזרן.
'''מקפצת העכביש''' (מכשול 4, כל המקצים) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה לגליל, להיאחז בו וממנו למזרן (אם אינו נאחז זוהי פסילה).


'''לוח האם''' (מכשול 5, מקצים 1, 3) על המתמודד לנווט את הדרך בעזרת לוח האם ולהיאחז בידיות שבצד אחד מאחז צר ובצד השני מאחז בצורת כדור (אותו המתמודד אמור להכניס), חלק מהידיות קבועות במקום וחלקן ניתנות להעברה דרך החריצים שחלקם רחבים וחלקם דקים ושני גדלים של ידיות
'''לוח האם''' (מכשול 5, מקצים 1, 3) על המתמודד לנווט את הדרך בעזרת לוח האם ולהיאחז בידיות שבצד אחד מאחז צר ובצד השני מאחז בצורת כדור (אותו המתמודד אמור להכניס), חלק מהידיות קבועות במקום וחלקן ניתנות להעברה דרך החריצים שחלקם רחבים וחלקם דקים ושני גדלים של ידיות.


'''בול העץ המסתובב''' <small>''(מכשול 5, מקצים 2, 4)''</small> במכשול זה על המתמודד לעבור בריצה קורת עץ גלילית מסתובבת ולהגיע למזרן.
'''בול העץ המסתובב''' <small>''(מכשול 5, מקצים 2, 4)''</small> במכשול זה על המתמודד לעבור בריצה קורת עץ גלילית מסתובבת ולהגיע למזרן.
שורה 484: שורה 484:
=====שלב 2 (3 מכשולים ב-1:30 דקות)=====
=====שלב 2 (3 מכשולים ב-1:30 דקות)=====


'''מקפצת העכביש''' (מכשול 1) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה אל הגליל אשר הפעם גדול יותר מזה של חצי הגמר ולהגיע למזרן, חובה להיאחז בגליל.
'''מקפצת העכביש''' (מכשול 1) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה אל הגליל אשר הפעם גדול יותר מזה של חצי הגמר, להיאחז בו ולהגיע למזרן (אם אינו נאחז זוהי פסילה).


'''הפחים המרחפים אל שעון החול''' (מכשול 2) על המתמודד לזנק אל הפח הראשון שגודלו יחסית קטן וממנו לשני שהמרחק בינו לשני הוא מטר, וממנו לשעון החול אשר זז שאורכו 3 מטרים.
'''הפחים המרחפים אל שעון החול''' (מכשול 2) על המתמודד לזנק אל הפח הראשון שגודלו יחסית קטן וממנו לשני שהמרחק בינו לשני הוא מטר, וממנו לשעון החול אשר זז שאורכו 3 מטרים.

גרסה מ־17:06, 15 בפברואר 2022

נינג'ה ישראל
הסמליל הרשמי ב-2022
הסמליל הרשמי ב-2022
מבוסס על "American Ninja Warrior" (ארצות הברית)
"Sasuke" (יפן)
סוגה תוכנית מציאות
יוצרים Ushio Higuchi עריכת הנתון בוויקינתונים
מנחים אסי עזר (עונות 1–)
רותם סלע (עונות 1–)
פרשנים:
ניב רסקין (עונות 1–)
רותם ישראל (עונות 1–3)
ירדן ג'רבי (עונה 4–)
זוכים יובל שמלא (עונות 1, 3)
גיל מרנץ (עונה 2)
מקצי VIP
אלכס אברבוך (עונה 1)
דין מירושניקוב, אסף גורן (עונה 2)
יוני גרין (עונה 3)
מקצי אולסטארז
קבוצת בן יוסף - יוסי בן יוסף, סול בוסיאן ואמור פז (עונה 1)
פרסים SUV
חופשה בזנזיבר (VIP עונות 1–2)
כרטיס אוטומטי לחצי הגמר (VIP עונה 3)
ייצוג ישראל בתחרות הנינג'ה העולמית ביפן (עונה 2)
250,000 ש"ח (מי שיצליח לטפס את הר מידוריאמה בזמן, יקבל פרס זה)
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 4
מספר פרקים 125
הפקה
מפיק שי בן סעדון
גלעד מלכין
חברת הפקה שידורי קשת עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה קשת 12 עריכת הנתון בוויקינתונים
עורכים יוסי אליאס
אתר צילומים נמל חיפה
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 130 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור קשת 12
תקופת שידור מקורית 25 ביולי 2018 – הווה
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

NINJA (נינג'ה) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על התוכנית האמריקאית "American Ninja Warrior" (אנ') של רשת NBC, שהיא בעצמה מבוססת על הפורמט המקורי מיפן "Sasuke" (אנ'). התוכנית מציגה מספר רב של מתמודדים המנסים להשלים מסלול מכשולים עם דרגת קושי עולה. בשנים בהן משודרת התוכנית בעולם רק מספר מצומצם של מתמודדים צלחו את המסלול הסופי, כשבסופו של דבר הזוכה הגדול בסוף כל עונה עשוי לזכות בפרס בעל ערך כספי[1].

מנחי התוכנית הם אסי עזר ורותם סלע[2], יחד עם צוות הפרשנים ניב רסקין וירדן ג'רבי (מהעונה הראשונה עד השלישית פירשנו ניב רסקין ורותם ישראל)[3]. העונה הראשונה עלתה לשידור ב-25 ביולי 2018 בקשת 12, והסתיימה ב-10 בנובמבר 2018[4]. העונה השנייה עלתה ב-20 ביולי והסתיימה ב-3 בנובמבר 2019.

המנצח בעונה הראשונה היה יובל שמלא, שהצליח לעלות לשלב הר המידוריאמה, אך הגיע לפסגה באיחור של שתי שניות בלבד. שמלא זכה ב-SUV. למקום השני הגיע אלכס חזנוב, למקום השלישי הגיע יפתח קושניר, למקום הרביעי הגיע מתן בלו ולמקום החמישי הגיע אדם ברוטמן.

גמר העונה הראשונה הפך לנצפה ביותר בערוץ מסחרי ישראלי מאז פיצול ערוץ 2, עם 25.6% רייטינג, כמו כן, התוכנית היא גם הנצפית ביותר מאז הפיצול, מבחינת מספר הצופים – 564 אלף צופים בממוצע[5].

בעונה השנייה, בניגוד לעונה הקודמת, הזוכה של העונה גיל מרנץ, לא הצליח לעבור את שלב 3 של הגמר, לאחר שנכשל במכשול הלוחות הצפים. יובל שמלא, שניצח בעונה הראשונה, לא עבר את השלב הראשון של הגמר וסיים במקום הרביעי. במקום השני זכה אילן בלופרב, במקום השלישי בר סנפיר ובמקום החמישי יוסי בן יוסף.

באוגוסט 2020 הושלמו צילומי העונה השלישית והיא התחילה את שידוריה ב-26 בספטמבר 2020. העונה הסתיימה ב-6 בפברואר 2021. מנצח העונה השלישית היה שוב יובל שמלא, שהפעם לא הצליח לעבור את שלב 3 של הגמר לאחר שנכשל במכשול קפיצת מוט המתח. אלכס חזנוב שסיים במקום השני בעונה הראשונה נפל גם הוא במכשול זה, אך שמלא ניצח מפני שזינק מוקדם יותר וחזנוב סיים שוב במקום השני. זוכה העונה השנייה, גיל מרנץ, איבד את התואר כשנפל שוב במכשול הלוחות הצפים וסיים במקום הרביעי. במקומות השלישי והחמישי סיימו יניב הכט ויוסי בן יוסף, שגם הם נפלו במכשול זה.

ב-22 וב-31 במרץ 2021 שודר ספיישל מיוחד הנקרא "נינג'ה אולסטארז" בו המתמודדים הטובים ביותר בכל העונות מתחרים ביניהם על אליפות האולסטארז במקצה קבוצות מיוחד[6].

ב-8 ביוני 2021, פורסם כי הג'ודקא לשעבר והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, תקח חלק בתוכנית החל מהעונה הרביעית כפרשנית לצד ניב רסקין. ג'רבי תפסה את מקומה של רותם ישראל שפרשה מתפקידה בתוכנית ומהערוץ קשת 12 לאחר שידור העונה השלישית, לטובת הגשת תוכנית הבוקר היומית בערוץ רשת 13, "העולם הבוקר".

ב-15 בדצמבר 2021 עלתה לשידור העונה הרביעית בערוץ קשת 12.

פורמט

על המתמודדים להשלים את מסלול המכשולים בזמן הקצר ביותר. כשנופלים מהמסלול אל הבריכה או נוגעים במים - נפסלים[7]. המתמודדים מדורגים על פי שקלול של זמן הביצוע והמכשול האחרון, כך שככל שהמכשול האחרון רחוק יותר, המתמודד ידורג גבוה יותר. בשלב המוקדמות, המתמודדים עם הדירוג הגבוה ביותר בכל מקצה יעלו לשלב חצי הגמר (גם מתמודדים שנפלו למים ייתכן בשבילם סיכוי לעלות לחצי הגמר אם הם מדורגים במקומות הראשונים). בשלב חצי הגמר המתמודדים עם הדירוג הגבוה ביותר בכל מקצה יעלו לשלב הגמר. יש גם אפשרות שמתמודדים לא נפלו למים וסיימו את המסלול ולא עולים לשלב הבא מפני שהם עושים את זה בזמן איטי מידי. לראשונה בתוכנית, בעונה השלישית הוחלט להוסיף מקצה מיוחד ובו כל המתמודדים שדורגו מקום אחד מתחת לטבלת העולים לחצי הגמר יתמודדו ראש בראש על שני כרטיסים לחצי הגמר. מהעונה הרביעית שלושת המכשולים הראשונים במוקדמות מוגבלים בזמן, מי שלא מסיים אותם בזמן נפסל מיידית.

פרטי העונה הראשונה

מכשולים

שלב המוקדמות

  • הסטפר (מכשול 1, כל המקצים) במכשול זה המתמודד צריך לדלג בין חמישה לוחות המשופעים בזווית ומרוחקים מטר וחצי זה מזה.
  • אומגת בול העץ (מכשול 2, מקצים 1+2+3+6+8+14) במכשול זה המתמודד צריך לאחוז בבול העץ שמחליק מן המסילה שמעליו, ״לספוג״ את הנחיתות שעל המסילה ולנחות על המזרן.
  • זינוק בעלייה (מכשול 2, מקצה 4+9+12+13) במכשול זה המתמודד צריך להיאחז במוט שתלוי על מסילה משני צדדיו, לזנק ממנו אל החבל (חבל באנג'י במקצה 9 ו-12) ולרדת למזרן.
  • הצלחת המעופפת (מכשול 2, מקצה 5+10) במכשול זה המתמודד צריך להיאחז בצלחת שיורדת (כמו באומגה) ובסוף ממנה לקפוץ לחבל הבאנג'י אשר חלק מאוד ואלסטי, להיאחז בו ולהגיע למזרן.
  • אומגת צעיף המשי (מכשול 2, מקצה 7+VIP+11) במכשול זה המתמודד צריך להיאחז בשני צידי הצעיף ולרדת כמו באומגה ובסוף לקפוץ להיאחז בחבל הבאנג'י אשר חלק ואלסטי וממנו להגיע למזרן (במקצה ה-VIP אין חבל).
  • גשר המטבעות (מכשול 3, מקצים 1+2+6+7+8+VIP+11) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל ארבעה לוחות עגולים, מסתובבים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל.
  • הגשר השבור (מכשול 3, מקצה 3+4+5+9+10+12+13+14) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל. המשולשים תלויים בצורה אנכית כך שהמקום לשים את הרגליים צר יותר מהלוחות שבגשר המטבעות.
  • טיפוס יתדות לרשת (מכשול 4, מקצה 1+6) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על מסלול יתדות, ולהעביר אותן קדימה. כשהוא מגיע לסוף המסלול, הוא צריך להיתלות על רשת ולזחול מתחתיה אל המזרן.
  • ידית לרשת (מכשול 4, מקצה 2+8) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל שתי ידיות גבוהות התלויות באוויר זו מול זו, לקפוץ מהן אל רשת התלויה באוויר, לזחול מתחת לרשת ולהגיע למזרן.
  • טבעות לרשת (מכשול 4, מקצה 3+14) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל שתי טבעות גבוהות התלויות באוויר זו מול זו, להקפיץ את הטבעת השנייה מעל המגרעת, וממנה לקפוץ אל רשת התלויה באוויר, לזחול מתחת לרשת ולהגיע למזרן.
  • צמיג לרשת (מכשול 4, מקצה 4+13) במכשול זה על המתמודד להתנדנד על חבל וממנו לתפוס בצמיג תלוי, לנתר אל רשת התלויה באוויר ולזחול מתחתיה עד למזרן.
  • קפיצת מוט לרשת (מכשול 4, מקצה 5+10) במכשול זה על המתמודד להיתלות על ידיות קטנות תלויות ולהתקדם בהם אל מוט מתח שמונח על מתלים בשני צדדיו. המתמודד צריך להקפיץ את המוט אל זוג מתלים נוסף שממוקם בקדמתו, וממנו לקפוץ אל הרשת, לזחול מתחתיה ולהגיע למזרן.
  • המדרגות המרחפות (מכשול 4, מקצה 7+VIP+11) המתמודד צריך להיאחז בשלבי המדרגות אך אסור לו לדלג על אף מדרגה, כאשר מסיים את המדרגות הראשונות עליו להיאחז במאחזים ששונים בצורתם ובגודלם ולהגיע למדרגות השניות עד להגיעו למזרן. במקצה ה-VIP היו צריכים המתמודדים להיאחז בשלבי המדרגות ולטפס עליהן עד לחבל תלוי, וממנו לקפוץ לרשת, ולזחול ממנה למזרן.
  • הגליל העליון (מכשול 4, מקצה 9+12) במכשול זה על המתמודד להיתלות בידיו בלבד על שלושה גלילים מאונכים, מהם לקפוץ אל הרשת ולטפס מתחתיה אל המזרן.
  • הצמיגים התלויים (מכשול 5, מקצה 1+6) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על חבל ולנתר ממנו אל מסלול הצמיגים. במסלול הצמיגים המתמודד צריך להתנדנד בין 3 צמיגים התלויים באוויר ולהגיע למזרן שבסופו. הצמיג האחרון במסלול חסום לאחיזה מלמעלה.
  • הקורה ההפוכה (מכשול 5, מקצה 2+8) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על קורה צרה בעזרת הידיים והרגליים ולזחול מתחתיה אל המזרן.
  • הפחים המרחפים (מכשול 5, מקצה 3+14) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ על מקפצה אל עבר מוט תלוי באוויר. מהמוט צריך לקפוץ אל שני פחים התלויים באוויר ומהם לקפוץ אל המזרן שבסוף המכשול.
  • צינור הטבעות (מכשול 5, מקצה 4+13) במכשול זה על המתמודד להיאחז בידיים בשתי טבעות שלצדי גופו התלויות על צינורות מפותלים, ומהן לקפוץ אל המזרן. באמצע המכשול ישנו מחסום בצינורות, והמתמודד צריך לקפוץ מתחתיהן ולאחוז בטבעות שבמקטע השני.
  • הקרוסלות (מכשול 5, מקצה 5+7+VIP+10+11) במכשול זה המתמודד צריך לנתר ממקפצה אל שלוש "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן.
  • הגלגלים הגדולים (מכשול 5, מקצה 9+12) במכשול זה על המתמודד לקפוץ על המקפצה ולהיתלות על הגלגל הראשון שמסתובב על צירו וממנו לקפוץ לשני שאינו מסתובב על צירו ומתנדנד קדימה ואחורה ולאחר מכן לקפוץ למזרן
  • הקיר (מכשול 6, כל המקצים) במכשול זה המתמודד צריך לעבור בריצה וזינוק קיר בגובה 4.25 מטרים. למתמודד יש שלושה ניסיונות לעבור את הקיר. אם המתמודד מצליח לעבור את הקיר, הוא לוחץ על הזמזם ובכך מסיים את המסלול.

לפי מקצים

מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6
1 הסטפר אומגת בול העץ גשר המטבעות טיפוס יתדות לרשת הצמיגים התלויים הקיר
2 ידית לרשת הקורה ההפוכה
3 הגשר השבור טבעות לרשת הפחים המרחפים
4 זינוק בעלייה צמיג לרשת צינור הטבעות
5 הצלחת המעופפת קפיצת מוט לרשת הקרוסלות
6 אומגת בול העץ גשר המטבעות טיפוס יתדות לרשת הצמיגים התלויים
7 אומגת צעיף המשי המדרגות המרחפות הקרוסלות
8 אומגת בול העץ ידית לרשת הקורה ההפוכה
9 זינוק בעלייה הגשר השבור הגליל העליון הגלגלים הגדולים
VIP אומגת צעיף המשי גשר המטבעות המדרגות המרחפות הקרוסלות
10 הצלחת המעופפת הגשר השבור קפיצת מוט לרשת
11 אומגת צעיף המשי גשר המטבעות המדרגות המרחפות
12 זינוק בעלייה הגשר השבור הגליל העליון הגלגלים הגדולים
13 צמיג לרשת צינור הטבעות
14 אומגת בול העץ טבעות לרשת הפחים המרחפים

חצי הגמר

  • 12 המחטים (מכשול 1) במכשול זה על המתמודד לעבור בין עמודים דקים התלויים באוויר שהמרחק ביניהם אינו אחיד ולהגיע למזרן.
  • זינוק הטבעות (מכשול 2) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על טבעת ולתלות אותה על תושבת. לאחר מכן, על המתמודד לעבור אל תושבת שנייה שעליה תלויה טבעת. על המתמודד לשחרר את הטבעת מהתושבת ולקפוץ בעזרתה אל המזרן.
  • בול העץ המסתובב (מכשול 3) במכשול זה על המתמודד לעבור בריצה קורת עץ גלילית מסתובבת ולהגיע למזרן.
  • קפיצת העכביש (מכשול 4) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו במרחק מטר זה מזה, לעבור אותם ולהגיע למזרן.
  • סולם הסלמון (מכשול 5) במכשול זה על המתמודד להיתלות על מוט שתלוי על שלבים ולהרים את עצמו 4 שלבים למעלה. לאחר שסיים לעלות, על המתמודד לקפוץ מהמוט אל חבלים תלויים, לעבור עליהם ולהגיע למזרן.
  • המערוך (מכשול 6) במכשול זה על המתמודד לאחוז בבול עץ שוכב שמחליק על מסילות שמתחתיו ולנחות על המזרן.
  • פיר המעלית (מכשול 7) במכשול זה על המתמודד להיצמד ברגליו ובידיו אל הקירות שבצדדיו, ולטפס כך במעלה הפיר. אם המתמודד מצליח לעבור את המכשול, הוא לוחץ על הזמזם ובכך מסיים את המסלול.

הגמר

שלב 1 (9 מכשולים ב-5:00 דקות)
  • הסטפר (מכשול 1) במכשול זה המתמודד צריך לדלג בין חמישה לוחות המשופעים בזווית ומרוחקים מטר וחצי זה מזה.
  • כדור התותח (מכשול 2) במכשול זה על המתמודד להיאחז בכדור קטן שיורד במסילה כמו אומגה וממנו להגיע למזרן.
  • גשר המטבעות (מכשול 3) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל ארבעה לוחות עגולים, מסתובבים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל.
  • טיפוס יתדות לרשת (מכשול 4) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על מסלול יתדות, ולהעביר אותן קדימה. כשהוא מגיע לסוף המסלול, הוא צריך להיאחז במאחז אדום, ממנו להיתלות על רשת ולזחול מתחתיה אל המזרן.
  • הקרוסלות (מכשול 5) במכשול זה המתמודד צריך לנתר ממקפצה אל שלוש "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן.
  • הקיר (מכשול 6) במכשול זה המתמודד צריך לעבור בריצה וזינוק קיר בגובה 4.25 מטרים. למתמודד יש שלושה ניסיונות לעבור את הקיר. אם אינו מצליח נפסל
  • 12 המחטים (מכשול 7) במכשול זה על המתמודד לעבור בין עמודים דקים התלויים באוויר שהמרחק ביניהם אינו אחיד ולהגיע למזרן.
  • קפיצת הטבעות (מכשול 8) במכשול זה על המתמודד להעביר שתי טבעות, הקדמית גדולה והאחורית קטנה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הגדולה וקופץ לטבעת על מסילה שנייה (חובה קפיצה) ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה עד המזרן.
  • קצה הרשת (מכשול 9) במכשול זה על המתמודד לקפוץ למוט ממנו לזנק לרשת ולטפס בה למעלה. כשמגיע למעלה לוחץ על הבאזר.
שלב 2 (4 מכשולים ב-2:00 דקות)
  • קפיצת העכביש (מכשול 1) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו במרחק מטר זה מזה, לעבור אותם ולהגיע למזרן.
  • סולם הסלמון אל לוחות העץ (מכשול 2) במכשול זה על המתמודד להיתלות על מוט שתלוי על שלבים ולהרים את עצמו 4 שלבים למעלה. לאחר שסיים לעלות, על המתמודד לקפוץ מהמתח ללוחות עץ התלויים מישורית ולהקפיץ את ידיו לאורך לוחות העץ ולהגיע למזרן.
  • המערוך (מכשול 3) במכשול זה על המתמודד לאחוז בבול עץ שוכב שמחליק על מסילות שמתחתיו ולנחות על המזרן. בול העץ הופך מהיר יותר מה שמקשה על המתמודד
  • הדלתות הכבדות (מכשול 4) במכשול זה על המתמודד להרים לוחות כבדים במשקלים של 30, 40 ו-50 קילוגרם ולעבור מתחתיהם עד הבאזר ולהמשיך ישירות לשלב השלישי.
שלב 3
  • מתלה אצבעות הברזל (מכשול 1) על המתמודד לעבור 5 מתלי אצבעות בהם מאחזי טיפוס דקים כאשר שני המעברים הראשונים בעלייה, השלישי בירידה והרביעי בקפיצה באחיזה הפוכה ואסור לדלג על אף מתלה.
  • הלוחות הצפים (מכשול 2) על המתמודד לחצות את הבריכה על ידי 4 לוחות דמויי דלת אשר צפים באוויר ותלויים על שרשרות .
  • קפיצת מוט המתח (מכשול 3) על המתמודד לטפס במוט, להיאחז במוט מתח ולקפוץ איתו דרך 5 סטים אשר כל אחד מרוחק מטר וחצי מהקודם לו, מהסט החמישי עליו לזנק אל המזרן. מוט המתח חייב להיות ממוקם בדיוק במקום הנכון בשני הצדדים על הסטים אחרת המתמודד ייפול למים.
שלב הר המידוריאמה

כל מתמודד שסיים את המסלול כולו בשלב הגמר, יוכל להתמודד בשלב האחרון: טיפוס על חבל בגובה 23 מטר במשך 30 שניות. המתמודד שיעשה זאת בזמן הקצר ביותר זוכה בתואר ה"נינג'ה של ישראל" ובפרס הגדול.

מתמודדי הגמר

שלב 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יפתח קושניר סיים את המסלול 2:53
2 יובל שמלא סיים את המסלול 3:08
3 אדם ברוטמן סיים את המסלול 4:32
4 מתן בלו סיים את המסלול 4:40
5 אלכס חזנוב סיים את המסלול 4:59
6 מנחם שמעון קפיצת הטבעות 3:40
7 יובל שודרון קפיצת הטבעות 3:41
8 אור מיניאלי קפיצת הטבעות 3:45
9 רם לוין קפיצת הטבעות 4:15
10 יונתן הוניג קפיצת הטבעות 4:18
11 דניאל מקסימוב קפיצת הטבעות 4:36
12 דור עד קפיצת הטבעות -
13 ליעד יודלא קפיצת הטבעות -
14 עופר בלוטרייך 12 המחטים 4:53
15 ערן גיטלר הקרוסלות 1:30
16 ליאור ורמיאס הקרוסלות 2:08
17 אלון קיפניס הקרוסלות -
18 שלום כחלון הקרוסלות -
19 אראל רוז׳נסקי הקרוסלות -
20 יואב רוטשטיין הקרוסלות -
21 עופר פישלר הקרוסלות -
22 אורי סוחרניקוב הקרוסלות -
23 בנימין גרינפילד הקרוסלות -
24 גיא שטרית טיפוס יתדות אל הרשת -
25 כרמל רז רומאו גשר המטבעות 0:22
26 רמי קורבנוב גשר המטבעות 0:30
27 דימה שבצ'נקו גשר המטבעות -
28 רועי בן יקר גשר המטבעות -
שלבים 2 ו-3
מקום שם המתמודד שלב 2 שלב 3
מכשול אחרון זמן מכשול אחרון זמן
1 יובל שמלא (המנצח של העונה) סיים את השלב 1:27 סיים את המסלול 2:39
2 אלכס חזנוב סיים את השלב 1:45 הלוחות הצפים 1:33
3 יפתח קושניר סיים את השלב 1:21 הלוחות הצפים 1:34
4 מתן בלו סיים את השלב 1:36 מתלה אצבעות הברזל 0:52
5 אדם ברוטמן סולם הסלמון אל לוחות העץ 0:18 לא המשיך לשלב 3
שלב אחרון (הר המידוריאמה)
מקום שם המתמודד תוצאה
1 יובל שמלא נכשל (כ-22 מ' למעלה)[8]

נינג'ה ישראל VIP

מקצה ה-VIP של נינג'ה ישראל שודר במהלך שלב המוקדמות, בתאריכים 1 ו-3 בספטמבר 2018, בין המקצה התשיעי למקצה העשירי. במקצה זה השתתפו 13 ידוענים ישראליים (היו אמורים להשתתף 14, אך בגלל פציעתו של אושרי כהן השתתפו רק 13), והמנצח במקצה זה זכה בחופשה בזנזיבר. המנצח של מקצה זה היה אלכס אברבוך.

מקצה ה-VIP
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אלכס אברבוך סיים את המסלול 3:35
2 עמרי בן נתן הקיר 3:21
3 דן מור הקרוסלות 2:40
4 אימרי זיו הקרוסלות 2:45
5 סטפן לגר הקרוסלות 3:01
6 דין מירושניקוב הקרוסלות 3:02
7 תומר ירוחם הקרוסלות 3:21
8 דורון בן דוד הקרוסלות 3:22
9 יערה בנבנישתי המדרגות המרחפות 1:42
10 אלינה לוי המדרגות המרחפות 3:49
11 טום אביב גשר המטבעות 0:51
12 תאלין אבו חנא גשר המטבעות 1:06
13 דרור רפאל גשר המטבעות 1:38
אושרי כהן פרש עקב פציעה

פרטי העונה השנייה

מכשולים

שלב המוקדמות

  • הסטפר המרחף (מכשול 1, כל המקצים) בדומה לעונה הראשונה, במכשול זה המתמודד צריך לדלג בין חמישה לוחות מרחפים המשופעים בזווית ומרוחקים מטר וחצי זה מזה.
  • גלגלי האופניים (מכשול 2, מקצה 1,4) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ על מקפצה ולהיתלות על גלגל האופניים וממנו לקפוץ לגלגל השני וממנו למזרן.
  • דרך הבנג'י (מכשול 2, מקצה 2,5,7) על המתמודד להיתלות ולעבור בין כל חבלי הבנג'י אשר חלקים ומהם להיתלות על בול העץ שתלוי
  • ג'ונגל החבלים (מכשול 2, מקצה 3,8) על המתמודד לעבור בין 5 חבלים אשר הרביעי מביניהם הוא חבל בנג'י חלק.
  • אומגת הבומרנג (מכשול 2, מקצה 6,13) על המתמודד לתפוס באומגה שבסופה עליו להיאחז בחבל אשר חלק וממנו למזרן
  • זינוק בעלייה (מכשול 2, מקצה 9,12,14) על המתמודד לתפוס במוט ובעזרתו לרדת אך לא בצורת אומגה ומשם לתפוס חבל בנג'י אשר חלק. במקצה 14 על המתמודד לנזק בסיום אל גלגל שתלוי ולא אל חבל הבנג'י שהיה בשאר המקצים.
  • אומגת הבאולינג (מכשול 2, מקצה 10) על המתמודד להיאחז בפין הבאולינג שיורד כמו באומגה ובסיומו לקפוץ על החבל אשר חלק.
  • הצלחת המעופפת (מכשול 2, מקצה 11) על המתמודד להיאחז בצלחת שיורדת כמו באומגה ובסוף לקפוץ על חבל הבנג'י אשר חלק.
  • אומגת צעיף המשי (מכשול 2, מקצה VIP) במכשול זה המתמודד צריך להיאחז בשני צידי הצעיף ולרדת כמו באומגה ובסוף לקפוץ את המזרן.
  • גשר המגנטים (מכשול 3, מקצה 1,3-5,8) על המתמודד לדלג מעל 3 מגנטים שעל כל אחד מהם 2 משטחי דריכה, המגנטים עלולים להסתובב מה שמקשה על המעבר.
  • גשר הקוביות (מכשול 3, מקצה 2,7,10) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 6 קוביות בגדלים שונים, זוויות שונות ומרחקים שונים, הקוביות נעוצות במוט ורובן נוטות שמאלה.
  • הגשר השבור (מכשול 3, מקצה 6,11,14) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל. המשולשים תלויים בצורה מאונכת ותלויים רק בצד אחד כך שהם מתהפכים מהר יותר מהלוחות שבגשר המטבעות.
  • גשר הלהבים (מכשול 3, מקצה 9,12,VIP) על המתמודד לדלג מעל 3 להבים, הלהבים נעים בתזוזה.
  • הלווין (מכשול 3, מקצה 13) על המתמודד להיאחז בעמוד וממנו להגיע אל הלוח האדום המרחק בין שלושת הלוחות הוא מטר וחצי. אסור להיאחז בלמעלה של הלוחות - רק בצדדים
  • הפטיש (מכשול 4, מקצה 1,4) על המתמודד במכשול זה לקפוץ אל הפטיש המתנדנד וממנו לקפוץ אל חבל הבאנג'י אשר חלק
  • הטוויסטר הכפול (מכשול 4, מקצה 2,7) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לקפוץ לכידון השני, לאחר מכן עליו לקפוץ ולהיתפס ברשת וממנה להגיע אל המזרן. המרחק בין שני הטוויסטרים הוא כ־3 מטרים
  • קפיצת הסנאי (מכשול 4, מקצה 3,5,8) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל שתי ידיות התלויות באוויר זו מול זו, לקפוץ מהן אל זוג ידיות נוסף ומשם אל רשת התלויה באוויר, לזחול מתחת לרשת ולהגיע למזרן.
  • מתלה היתדות המתנדנד (מכשול 4, מקצה 6,11) על המתמודד להעביר יתדות קדימה ומשם לעבור למתלה השני ובו לעשות את אותה פעולה עם היתדות ומשם לזנק אל המזרן
  • כר הניגוח (מכשול 4, מקצה 9,12) על המתמודד להיתפס במתח וממנו לזנק על כר הניגוח ורק בעזרתו לזוז, כאשר מגיע לסוף המתמודד צריך לזנק על המתח ומשם למזרן
  • דרך הצינורות (מכשול 4, מקצה 10) על המתמודד לזנק מטרפז 2.20 אל הצינור הראשון ולעבור את 4 הצינורות. מותר להשתמש ברגליים אך אסור להיאחז בכבלים.
  • ציר הפרפר (מכשול 4, מקצה 13) על המתמודד לזנק מהטרמפולינה אל ציר הפרפר שממוקם מטר וחצי ממנו ומהציר אל החבל וממנו אל המזרן, הפרפר מסתובב על צירו.
  • הלוחות המרחפים (מכשול 4, מקצה 14) על המתמודד לעלות על העמוד לתפוס בלוח הראשון וממנו לעבור אל הלוח השני אשר רחוק ממנו ב 7 מטרים (כל לוח אורכו 1.60 מטר) ולאחר מכן להיאחז בגליל הקטן וממנו למזרן.
  • טרפז לרשת (מכשול 4, מקצה VIP) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח ממנו לקפוץ אל הטרפז המתנדנד וממנו לזנק את הרשת, ואז לזחול מתחת לרשת עד המזרן.
  • תלוי במסגרת (מכשול 5, מקצה 1) על המתמודד להיתלות על המסגרת הראשונה וממנה לקפוץ למסגרת השנייה. המסגרת השלישית שונה בכך שהיא תלויה בצורה אנכית.
  • מתלה האצבעות המתנדנד (מכשול 5, מקצה 2,7) על המתמודד להיתלות על המסגרת וממנו לקפוץ למתלה השני. המתלה הראשון באורך מטר וחצי והשני באורך מטר.
  • שלושת החישוקים (מכשול 5, מקצה 3,5,8) על המתמודד להיתלות על 3 חישוקים ולעבור מאחד לשני. שכן בשני החישוקים הראשונים עליו לנעול את החישוקים בווים (אם אינו נועל זוהי פסילה).
  • הסולם החצוי (מכשול 5, מקצה 4) במכשול זה המתמודד צריך לזנק אל הסולם הראשון ולעבור את השלבים ולאחר מכן עליו לזנק/לתפוס את הסולם השני הרחוק ממנו לעבור את השלבים ומשם אל המזרן.
  • בר הקופים (מכשול 5, מקצה 6,11) במכשול זה המתמודד צריך לטפס 5 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. הקפיצה הראשונה מקובעת במקום וכך גם האחרונה. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה.
  • שלושת הקולבים (מכשול 5, מקצה 9,12) במכשול זה על המתמודד לתפוס ולנזק בין 3 הקולבים
  • פדל הפלדה (מכשול 5, מקצה 10) על המתמודד לזנק על הפדל ולאחר מכן לפדל בעזרת הידיים את הפדלים עד לסיומה של המסילה. המסילה היא בשיפוע עולה
  • מסילת הכוח (מכשול 5, מקצה 13) על המתמודד להיאחז בשתי ידיות ובעזרתם להתקדם דרך מסילות הכוח כאשר מסיים את המסילה השנייה הוא מגיע למגרעת בה הוא צריך לקפוץ ולהיאחז בידיות של המסילה השנייה ולהתקדם אל המזרן. אם המסילה לא מגיעה למגרעת זוהי פסילה.
  • הקרניים המסתובבות (מכשול 5, מקצה 14) על המתמודד להיאחז אך ורק בידיות האדומות ולנזק בין 2 הקרניים. הקרניים הראשונות המתנדנדות קדימה ואחורה בעוד שהשניות מסתובבות 360 מעלות והשלישיות מתנדנדות לצדדים ומהן צריך לזנק למזרן.
  • הקרוסלות (מכשול 5, מקצה VIP) במכשול זה המתמודד צריך לנתר אל שלוש "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן.
  • הקיר הכפול (מכשול 6, כל המקצים) במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל (4.25) לבין המגה קיר (5.25). אם המתמודד יעבור את המגה קיר, הוא יקבל צ'ק של 10,000 שקלים ובובת חתול. למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל, אם מצליח הוא לוחץ על הזמזם וכך מסיים את המסלול אך אם לא מצליח אחרי 3 ניסיונות (מגה קיר - אחד, קיר רגיל - שניים/קיר רגיל - שלושה) - הוא נפסל.

לפי מקצים

מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6
1 הסטפר המרחף גלגלי האופניים גשר המגנטים הפטיש תלוי במסגרת הקיר הכפול
2 דרך הבנג'י גשר הקוביות הטוויסטר הכפול מתלה האצבעות המתנדנד
3 ג'ונגל החבלים גשר המגנטים קפיצת הסנאי שלושת החישוקים
4 גלגלי האופניים הפטיש הסולם החצוי
5 דרך הבנג'י קפיצת הסנאי שלושת החישוקים
6 אומגת הבומרנג הגשר השבור מתלה היתדות המתנדנד בר הקופים
7 דרך הבנג'י גשר הקוביות הטוויסטר הכפול מתלה האצבעות המתנדנד
8 ג'ונגל החבלים גשר המגנטים קפיצת הסנאי שלושת החישוקים
9 זינוק בעלייה גשר הלהבים כר הניגוח שלושת הקולבים
10 אומגת הבאולינג גשר הקוביות דרך הצינורות פדל הפלדה
11 הצלחת המעופפת הגשר השבור מתלה היתדות המתנדנד בר הקופים
12 זינוק בעלייה גשר הלהבים כר הניגוח שלושת הקולבים
13 אומגת הבומרנג הלווין ציר הפרפר מסילת הכוח
14 זינוק בעלייה הגשר השבור הלוחות המרחפים הקרניים המסתובבות
כרטיס אחרון לחצי גמר אומגת הבומרנג/הצלחת המעופפת/דרך הבאנג'י גשר המגנטים/הגשר השבור/הלווין קפיצת הסנאי/כר הניגוח/ציר הפרפר/מתלה היתדות המתנדנד שלושת החישוקים/בר הקופים/שלושת הקולבים/מסילת הכוח
VIP אומגת צעיף המשי גשר הלהבים טרפז לרשת הקרוסלות

חצי גמר

הפרופלור (מכשול 1, כל המקצים) על המתמודד לקפוץ על טרמפולינה וממנה להיאחז בפרופלור המסתובב ולתפוס בחבל הנמצא ממולו ומהחבל הראשון לשני הקצר באורכו מהראשון ומשם אל המזרן.

מסילת החודים (מכשול 2, כל המקצים) על המתמודד לקפוץ אל מסילת החודים הראשונה ולאחר מכן להיאחז בגליל (שאורכו 2.20 סמ) ולהתקדם עד בהגיעו לעוד מסילת חודים המרחקים בין החודים במסילה השנייה שונים (אורכה של המסילה היא 2.7).

סולם הסלמון (מכשול 3, מקצים 1, 3) על המתמודד להיאחז במוט ולעלות 4 שלבים, לאחר עליו לזנק אל הטרפז ומשם הוא מגיע אל 2 מתלי הטבעות (אחד בשיפוע יורד ואחד בשיפוע עולה) ועליו לתפוס בטבעות התלויות ולאחר הטבעת השנייה עליו להעביר את הטבעות כדי להתקדם. בין מתלי הטבעות יש מרחק.

קפיצת הטבעות (מכשול 3, מקצים 2, 4) במכשול זה על המתמודד להעביר שתי טבעות, הקדמית קטנה והאחורית גדולה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הקטנה ועובר לטבעת על מסילה שנייה ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה ולקראת סוף המסילה מקפיץ מעל עוד וו ומגיע למזרן.

מקפצת העכביש (מכשול 4, כל המקצים) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה לגליל, להיאחז בו וממנו למזרן (אם אינו נאחז זוהי פסילה).

לוח האם (מכשול 5, מקצים 1, 3) על המתמודד לנווט את הדרך בעזרת לוח האם ולהיאחז בידיות שבצד אחד מאחז צר ובצד השני מאחז בצורת כדור (אותו המתמודד אמור להכניס), חלק מהידיות קבועות במקום וחלקן ניתנות להעברה דרך החריצים שחלקם רחבים וחלקם דקים ושני גדלים של ידיות.

בול העץ המסתובב (מכשול 5, מקצים 2, 4) במכשול זה על המתמודד לעבור בריצה קורת עץ גלילית מסתובבת ולהגיע למזרן.

ווים בשמים (מכשול 6, כל המקצים) על המתמודד לתפוס את הטבעת הראשונה ולהיתלות אותה על הוו שממולה ולעשות את אותה הפעולה עד בהגיעו לוו האחרון שממנו למזרן.

פיר המעלית (מכשול 7, כל המקצים) על המתמודד לטפס בעזרת הרגליים כגבו מופנה לפיר ולעלות גובה של 8 מטרים ובסופו עליו לעלות וללחוץ בבאזר.

לפי מקצים

מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6 מכשול 7
1 הפרופלור מסילת החודים סולם הסלמון מקפצת העכביש לוח האם ווים בשמיים פיר המעלית
2 קפיצת הטבעות בול העץ המסתובב
3 סולם הסלמון לוח האם
4 קפיצת הטבעות בול העץ המסתובב

הגמר

שלב 1 (9 מכשולים ב-5:00 דקות)

סיבוב החץ (מכשול 1) על המתמודד לקפוץ לחץ הראשון וממנו לשני שמננו לחבל ולקפוץ למזרן.

זינוק בעלייה (מכשול 2) על המתמודד להיתלות על מוט שלצידו שתי מסילות, לסיים את מסלול המוט ולזנק לגלגל וממנו למזרן.

הגשר השבור (מכשול 3) על המתמודד לעבור 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל, המשולשים תלויים בצורה מאונכת כך שהם מתהפכים מהר יותר מהלוחות שבגשר המטבעות.

מתלה האצבעות המתנדנד אל התקרה התלולה (מכשול 4) על המתמודד לעבור את מתלה האצבעות שאורכו מטר וחצי ולהיתלות על התקרה התלולה שתלויה בזווית של 45 מעלות בידיים וברגליים ואסור לגעת בזכוכית שלה.

שלושת החישוקים (מכשול 5) על המתמודד להיתלות על 3 חישוקים ולעבור ביניהם, שכן בשני החישוקים הראשונים עליו לנעול את החישוקים בווים (אם אינו נועל זוהי פסילה).

הקיר הכפול (מכשול 6) על המתמודד לבחור בין הקיר הרגיל (4.25 מטרים גובה) לבין המגה קיר (5.25 מטרים גובה), למתמודד שלושה ניסיונות לעבור את הקיר, אם אינו מצליח את המגה קיר יש לו 2 ניסיונות לעבור את הקיר הרגיל, אם אינו מצליח נפסל.

ג'ונגל החבלים (מכשול 7) על המתמודד לעבור 3 חבלים, חבל באנג'י ושני מוטות ולהגיע למזרן.

מסילת החודים (מכשול 8) על המתמודד לעבור את מסילת החודים שאורכה 7.6 מטרים (בחצי הגמר 2.7 מטרים כל אחת), מותר לעקוף חודים אך אסור להיאחז בברזלים.

סולם הסלמון אל קצה הרשת (מכשול 9) על המתמודד להחזיק במוט של סולם הסלמון ולעלות 4 שלבים לגובה, לאחר מכן עליו לעבור את שתי הטבעות שהמרחק בין כל אחת הוא מטר וחצי, ואז לקפוץ על הרשת, לטפס וללחוץ על הבאזר.

שלב 2 (3 מכשולים ב-1:30 דקות)

מקפצת העכביש (מכשול 1) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה אל הגליל אשר הפעם גדול יותר מזה של חצי הגמר, להיאחז בו ולהגיע למזרן (אם אינו נאחז זוהי פסילה).

הפחים המרחפים אל שעון החול (מכשול 2) על המתמודד לזנק אל הפח הראשון שגודלו יחסית קטן וממנו לשני שהמרחק בינו לשני הוא מטר, וממנו לשעון החול אשר זז שאורכו 3 מטרים.

האקווריומים (מכשול 3) על המתמודד לעבור 3 "אקווריומים" אשר כל אחד בגודל שונה ושיפועים שונים בלי להחליק, להגיע למזרן, ללחוץ על הבאזר וממנו המשכה מיידית לשלב השלישי.

שלב 3

ארבע על ארבע (מכשול 1) על המתמודד לעבור שני לוחות בהליכת 4 על הצד כשהרגליים מאחור והידיים קדימה עד הפס האדום ומהפס לזנק אל המזרן, אורך הלוחות הוא 9 מטרים

מתלה אצבעות הברזל (מכשול 2) על המתמודד לעבור 5 מתלים כאשר כל אחד דק ואסור לדלג על אף מתלה.

הלוחות הצפים (מכשול 3) על המתמודד לעבור 4 לוחות ומוט אשר קשים למעבר ומהמוט למזרן.

קפיצת מוט המתח (מכשול 4) על המתמודד לטפס במוט, להיאחז במוט מתח ולקפוץ איתו דרך 5 סטים אשר כל אחד מרוחק מטר וחצי מהקודם לו, מהסט החמישי עליו לזנק אל המזרן. מוט המתח חייב להיות ממוקם בדיוק במקום הנכון בשני הצדדים על הסטים אחרת המתמודד ייפול למים.

שלב הר המידוריאמה

כל מתמודד שעשה את המסלול כולו בשלב הגמר יזכה לעבור את המכשול האחרון: טיפוס על חבל בגובה 23 מטרים ב-30 שניות, המתמודד שעשה זאת בזמן הכי קצר זוכה לתואר ה"נינג'ה של ישראל", ברכב שטח וב-250,000 שקלים.

מתמודדי הגמר

שלב 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן[9]
1 אילן בלופרב סיים את המסלול 4:35
2 גיל מרנץ סיים את המסלול 4:48
3 בר סנפיר סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:08
4 יובל שמלא סולם הסלמון אל קצה הרשת 3:50
5 יוסי בן יוסף סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:26[10]
6 בני יפרמוב סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:28
7 דן כהן סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:21
8 אדם ברוטמן סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:29
9 מיתר גלעדי סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:32
10 יניב הכט סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:19
11 מתן בלו סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:20
12 הראל דודסון סולם הסלמון אל קצה הרשת 4:36
13 אייל אוקופ סולם הסלמון אל קצה הרשת -
14 אביב נבון סולם הסלמון אל קצה הרשת -
15 מישה שיינין מסילת החודים 4:04
16 יואב רוטשטיין מסילת החודים -
17 אדם דיין ג'ונגל החבלים 3:27
18 שחר בן חיון ג'ונגל החבלים -
19 דימה דומקוב שלושת החישוקים 2:22
20 תבל חזן שלושת החישוקים 2:13
21 עמיר כספי שלושת החישוקים 2:10
22 יניב ויסמן שלושת החישוקים 2:32
23 עדן מוסיסי שלושת החישוקים 2:21
24 יובל שמחי שלושת החישוקים 3:08
25 זוהר יוסף מתלה האצבעות המתנדנד אל התקרה התלולה 0:59
26 אלי רוט מתלה האצבעות המתנדנד אל התקרה התלולה -
27 איגו דוס רייס מתלה האצבעות המתנדנד אל התקרה התלולה -[11]
28 איתמר מחול זינוק בעלייה -
שלבים 2 ו-3
מקום שם המתמודד שלב 2 שלב 3
מכשול אחרון זמן מכשול אחרון זמן
1 גיל מרנץ (המנצח של העונה) סיים את השלב 1:28 הלוחות הצפים -
2 אילן בלופרב מקפצת העכביש 0:24 לא המשיך לשלב 3

שלב אחרון (הר המידוריאמה)

אין מתמודד.

נינג'ה ישראל VIP עונה 2

2 מקצי ה-VIP של נינג'ה ישראל שודרו אחרי שלב המוקדמות, בתאריכים ה-8 בפברואר, ב-12 בפברואר 2020 וב-15 בפברואר. במקצים אלו השתתפו 30 ידוענים ישראליים, 15 בכל מקצה, והמנצח בכל מקצה זכה בחופשה בזנזיבר. המנצח של המקצה הראשון היה דין מירושניקוב, שהשתתף בעונה שעברה, והמנצח של המקצה השני היה אסף גורן, שאף זכה בעונת ה-VIP השלישית של האח הגדול שנה קודם לכן[12].

מקצה 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 דין מירושניקוב סיים את המסלול 4:05
2 שחר צוברי הקרוסלות 1:13
3 מייקל לואיס הקרוסלות 1:39
4 רוי מילר הקרוסלות 1:54
5 בן בן ברוך הקרוסלות 2:15
6 פרנק אזולאי הקרוסלות 3:02
7 ברק שמיר טרפז לרשת 0:49
8 מיקי גבע טרפז לרשת 0:58
9 מני הולנדר טרפז לרשת 1:16
10 דודו כהן טרפז לרשת 1:20
11 אשר סוויסה (סקאזי) טרפז לרשת 1:44
12 לי לוי טרפז לרשת 3:07
13 רועי עוז (רוי בוי) גשר הלהבים 0:39
14 לירן שטראובר גשר הלהבים 2:32 (נפצע)
15 צוקית אשכולי הסטפר המרחף 0:08
מקצה 2
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אסף גורן סיים את המסלול 3:09
2 דוד בוארון הקיר 3:24
3 אביחי שטרן הקרוסלות 1:34
4 אושרי כהן הקרוסלות 2:12
5 בן זיני הקרוסלות 2:52
6 דורית רבליס טרפז לרשת 1:37
7 רודריגו גונזלס טרפז לרשת 2:15
8 רגב הוד טרפז לרשת 2:24
9 גילי מוסינזון טרפז לרשת 3:03
10 אלינה לוי טרפז לרשת 3:41
11 מייק שריף גשר הלהבים 1:11
12 גיל ברק גשר הלהבים 1:19
13 רות גונזלס גשר הלהבים 1:52
14 חזי דין הסטפר המרחף 0:09
15 סמיון גרפמן הסטפר המרחף 0:13 (קפץ למים)

פרטי העונה השלישית

מכשולים

שלב המוקדמות

רלוונטי לשני הצדדים

  • הסטפר המתכווץ (מכשול 1, כל המקצים) המתמודד צריך לרוץ על 4 משטחי דריכה שמתכווצים מצעד לצעד ומהם לחבל.
  • הסחרחרה (מכשול 2, מקצים 1, 11, 12) המתמודד יצטרך לאחוז באמצעות הידיים והרגליים בסחרחרה ענקית ולהתגלגל אל הצד השני של הבריכה כארבעה סיבובים מלאים של 360 מעלות.
  • הטוויסטר הכפול (מכשול 2, מקצים 2, 5, 9) על המתמודד להיתלות על כידון מסתובב וממנו לקפוץ לכידון המסתובב השני, לאחר מכן עליו לקפוץ ולהיתפס ברשת וממנה להגיע אל המזרן. המרחק בין שני הטוויסטרים הוא כ־3 מטרים.
  • דרך הצינורות (מכשול 2, מקצים 3, 7) על המתמודד לעבור בין 3 חבלים ומשם להגיע ל-3 צינורות ומהם להגיע למזרן.
  • טרפז לרשת (מכשול 2, מקצה 4, 14) על המתמודד לתפוס את הטרפז וממנו לזנק את הרשת ולזחול מתחת לרשת ולהגיע אל המזרן.
  • תפוס ושחרר (מכשול 2, מקצים 6, 10) המתמודדים צריכים לזנק אל המוט המתנדנד הראשון ולייצר מספיק תנופה כדי שהוא יינעל בתופסן ורק אז אפשר להמשיך אל המוט השני.
  • קפיצת הסנאי (מכשול 2, מקצים 8, 16) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל זוג מוטות לאורך שעליהם הוא צריך להתקדם, כשהוא מגיע לסוף המוטות הוא צריך לקפוץ אל שתי ידיות התלויות באוויר זו מול זו, לקפוץ מהן אל זוג ידיות נוסף ומשם למזרן.
  • צינורות לרשת (מכשול 2, מקצים 13, 18) על המתמודד להתקדם לרשת דרך שלושת צינורות תלויים, כאשר בשני הצינורות הראשונים אסור להשתמש ברגליים ובצינור השלישי מותר (במקצה ה-VIP מותר להשתמש ברגליים בכל שלושת הצינורות), ואז לעבור אל הרשת ולזחול מתחתיה אל המזרן.
  • דרך הבנג'י (מכשול 2, מקצים 15, 17) על המתמודד לעבור דרך סדרה של שמונה חבלי בנג'י קצרים, גמישים, נמתחים, משם הוא יצטרך להגיע למזרן דרך שני גלילים, הראשון בעלייה, השני בירידה.
  • ג'ונגל החבלים (מכשול 2, מקצה הזדמנות אחרונה) על המתמודד לעבור בין 6 חבלים כאשר החבל הראשון על גלגלת. אסור לו לדלג על אף חבל (אם מדלג זוהי פסילה).
  • גשר האריחים (מכשול 3, מקצים 1, 3, 7, 11, 12) המתמודד יצטרך לרוץ מהר על ארבעה אריחים מבלי ליפול. אסור לגעת בחבלים שמחזיקים את האריחים, אחרת נפסלים.
  • גשר הקפיצים (מכשול 3, מקצים 2, 5, 9) על המתמודד לרוץ מהר על שלושה קפיצים עליהם משטחי דריכה.
  • גשר המטבעות (מכשול 3, מקצים 4, 14) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל ארבעה לוחות עגולים, מסתובבים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל.
  • גשר הלהבים (מכשול 3, מקצים 6, 10) על המתמודד לדלג מעל 3 להבים, הלהבים נעים בתזוזה.
  • גשר הכדוריות האדומות (מכשול 3, מקצים 8, 16) על המתמודד לדלג מעל 3 כדורים שזזים לכל הכיוונים .
  • הדרגנוע (מכשול 3, מקצים 13, 18) על המתמודד לרוץ על שבעה קרשים המתנדנדים בחופשיות, ארבעת הראשונים בשיפוע עולה ושלושת האחרונים בשיפוע יורד.
  • גשר הקוביות (מכשול 3, מקצים 15, 17) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 6 קוביות בגדלים שונים, זוויות שונות ומרחקים שונים, הקוביות נעוצות במוט ורובן נוטות שמאלה.
  • הגשר השבור (מכשול 3, מקצה הזדמנות אחרונה) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל. המשולשים תלויים בצורה מאונכת.

צד A

  • מתלה היתדות (מכשול 4, מקצים 1, 11, 12) על המתמודד לטפס במוט וממנו לעלות על 3 מתלי יתדות ולהתקדם עליהם באמצעות היתדות. שני המתלים הראשונים קבועים ובכל אחד מהם רק יתד אחת ניידת וניתנת להעברה, והמתלה האחרון מתנדנד ובו יש שתי יתדות שצריך להעביר עד סוף המתלה ומשם לקפוץ למזרן.
  • שלושת הקולבים (מכשול 4, מקצים 2, 5, 9) במכשול זה על המתמודד לטפס על חבל וממנו לתפוס ולזנק בין 3 קולבים מתנדנדים.
  • טרפז לרשת (מכשול 4, מקצים 3, 7) על המתמודד לקפוץ בקפצית אל הטרפז, ממנו לזנק אל שני קונוסים ומשם לרשת, לזחול מתחת לרשת ולהגיע אל המזרן.
  • קליעת הוו (מכשול 4, מקצים 4, 6, 10, 14) המתמודדים צריכים לעבור בין 2 נדנדות שלכל אחת מהן מחובר וו תלייה, שבראשון הוו בצד ימין ועליו תלויה טבעת, ובשני הוו הוא קדמי. הם צריכים לנתק את הטבעת מהוו הראשון ולתלות בעזרת נדנוד את הטבעת על הוו השני.
  • המטוטלת הכפולה (מכשול 4, מקצים 8, 16) המתמודדים צריכים לנתר מהקפצית אל החלק הראשון של המכשול, שם יש מדף השוקל 50 קילוגרמים שצריך לאחוז בו ואז צריך לייצר נדנוד וזינוק אל המטוטלת הבאה. ישנן ידיות אחיזה במטוטלת השנייה אשר מאפשרות הצלחה בזינוק אל המטוטלת השנייה.
  • הטרפז הכפול (מכשול 4, מקצים 13, 18) על המתמודד לקפוץ בקפצית אל הטרפז הראשון (במקצה ה-VIP לא צריך קפצית), להתנדנד עליו ולזנק אל הטרפז השני הנמצא במרחק גדול ממנו ומשם לקפוץ למזרן.
  • החבית המתגלגלת (מכשול 4, מקצים 15, 17) המתמודדים צריכים לזנק ולתפוס את הבר של החבית הראשונה, אחר כך לעבור בזינוק אל הסולם בין שלושת השלבים כדי להגיע לבר של החבית השנייה, וניתן להיעזר ברגליים. ולבסוף, צריך לסובב את החבית כדי שיהיה אפשר להתנדנד ולקפוץ מעבר לחומה.
  • בר הקופים (מכשול 4, מקצה הזדמנות אחרונה) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ בקפצית ולעבור 5 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. הקפיצה הראשונה מקובעת במקום וכך גם האחרונה. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה.
  • הקורה הכפולה (מכשול 5, מקצים 1, 11, 12, 13, 18) אותה קורה מעונה 1, רק שעכשיו היא כפולה. במקום זחילה ישירה בקורה, במרכזה היא נעצרת ועל המתמודדים לטפס ולהחזיק משטח קצר כמו של הקורה, ולצאת לצידה השני.
  • עצבי הברזל (מכשול 5, מקצים 2, 5, 9) המתמודד צריך לטפס על מוט, ואז לעבור ממנו אל משטח עם 10 דוקרנים שצריך להתקדם באמצעותם בזווית. אחר כך לעבור באותה דרך גם על המשטח השני. אז, בלוח השלישי, צריך לעבור באמצעות תקיעה של ידיות אדומות על הדוקרנים. אם נופלת יתד או שאוחזים בדוקרנים, לא ניתן להמשיך ונפסלים. את המשטחים הראשון והשלישי עוברים בירידה, את השני עוברים בעלייה.
  • אחיזת המעגל (מכשול 5, מקצים 3, 7, הזדמנות אחרונה) המתמודד צריך להיאחז במאחז הראשון ואז לטפס במעלה ובמורד הגלגל כ-16 מאחזים, המרחק בין כל מאחז למאחז הוא 50 סנטימטרים (חצי מטר). אם המתמודד מדלג על מאחז או לא מסיים במאחז האחרון זו פסילה.
  • הגלגלים הגדולים (מכשול 5, מקצה 4, 14) במכשול זה על המתמודד לקפוץ ולהיתלות על הגלגל הראשון שמסתובב על צירו וממנו לקפוץ לשני שאינו מסתובב על צירו ומתנדנד קדימה ואחורה ולאחר מכן לקפוץ למזרן.
  • שבירת הברק (מכשול 5, מקצים 6, 10) במכשול זה על המתמודד לזנק אל מוט חופשי וליצור איתו קפיצה באוויר כך שהמוט לא ייפול למים ויגיע אל ציר תושבות שגם צריך לרדת עם המתמודד כך שתיווצר מעיין "שבירה", וכך לעשות עם המוט השני, שכן הוא יצטרך בסיום הציר השני לזנק יחד עם המוט לציר השלישי וליצור "שבירה" ואז לקפוץ למזרן. במקצה הנערים בני ה-17 (מקצה 10) היה צריך לזנק יחד עם המוט גם מהציר הראשון לשני, וגם מהשני לשלישי.
  • ידיות הכוח (מכשול 5, מקצים 8, 16) על המתמודד לטפס על עמוד ולהגיע ממנו אל ידיות הכוח ואז כל ידית בנפרד צריך לקדם קדימה על בסיס הציר שלה עד שהיא ננעלת, כשמסיים לנעול את כל הידיות קופץ למזרן.
  • מדרגות הברזל (מכשול 5, מקצים 15, 17) על המתמודד להגיע אל גרם המדרגות של הברזל העולה דרך חבל ושני טרפזים קבועים, אחד לאורך, השני לרוחב, ואז הוא מגיע למוט שאיתו הוא מטפס את המדרגות. כשמגיע לסוף המדרגות קופץ למזרן. בסוף המדרגה הראשונה והמדרגה השלישית יש מעצור שאם המתמודד בטעות עובר אותו הוא נופל למים.

צד B

  • צינור הטבעות (מכשול 4, מקצים 1, 11, 12) במכשול זה על המתמודד לטפס בחבל וממנו להיאחז בידיים בשתי טבעות שלצדי גופו התלויות על צינורות מפותלים, ומהן לקפוץ אל המזרן. החוק במקטע הראשון הוא שבסופו חייבים להכניס את הטבעות למגרעות (אם אינו מכניס זו פסילה), ואז המתמודד צריך לעלות דרך שלושת מאחזים קטנים המסודרים בסדר עולה ולהגיע לטבעות שבמקטע השני שיותר גבוה מהמקטע הראשון, כשבאמצע המקטע השני יש בצד ימין מחסום שצריך להעביר מעליו את הטבעת.
  • הקיר השקוף (מכשול 4, מקצים 2, 5, 9) המתמודד צריך לעבור על פני הקיר השקוף אך ורק באמצעות אחיזה בידיות האדומות. לא ניתן לגעת בקיר עצמו עם הידיים, אחרת נפסלים.
  • נדנוד הגלגל (מכשול 4, מקצים 3, 7) על המתמודד לקפוץ בקפצית אל גלגל שמסתובב, לסובב את הגלגל 360 מעלות עד שמגיע לחלק הלבן, ואז לזנק ולתפוס שק אגרוף ולגלוש בו כמו אומגה עד המזרן.
  • החבית המתגלגלת (מכשול 4, מקצים 4, 14) המתמודדים צריכים לזנק ולתפוס את הבר של החבית הראשונה, אחר כך לעבור בזינוק אל הסולם בין שלושת השלבים כדי להגיע לבר של החבית השנייה, וניתן להיעזר ברגליים. ולבסוף, צריך לסובב את החבית כדי שיהיה אפשר להתנדנד ולקפוץ מעבר לחומה.
  • המטוטלת הכפולה (מכשול 4, מקצים 6, 10) המתמודדים צריכים לנתר מהקפצית אל החלק הראשון של המכשול, שם יש מדף השוקל 50 קילוגרמים שצריך לאחוז בו ואז צריך לייצר נדנוד וזינוק אל המטוטלת הבאה. ישנן ידיות אחיזה במטוטלת השנייה אשר מאפשרות הצלחה בזינוק אל המטוטלת השנייה.
  • שלושת החישוקים (מכשול 4, מקצים 8, 16) על המתמודד לטפס על חבל (אסור לו לעבור את החלק האפור, אם עובר זוהי פסילה) משם להיתלות על 3 חישוקים ולעבור מאחד לשני. שכן בשני החישוקים הראשונים עליו לנעול את החישוקים בווים (אם אינו נועל זוהי פסילה)
  • הפטיש (מכשול 4, מקצים 13, 18) על המתמודד במכשול זה לקפוץ אל הפטיש המתנדנד וממנו לקפוץ אל חבל, שם עליו להתנדנד בחבל, לדלג מעל חומה קטנה ולהגיע אל המזרן.
  • שבירת הברק (מכשול 4, מקצים 15, 17) במכשול זה על המתמודד לזנק אל מוט חופשי וליצור איתו קפיצה באוויר כך שהמוט לא ייפול למים ויגיע אל ציר תושבות שגם צריך לרדת עם המתמודד כך שתיווצר מעיין "שבירה", וכך לעשות עם המוט השני והשלישי.
  • הקרוסלות (מכשול 4, מקצה הזדמנות אחרונה) על המתמודד לנתר אל שתי "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן. המרחק בין הקרוסלות הוא כ-3.15 מטרים.
  • כוח עליון (מכשול 5, מקצים 1, 11, 12) על המתמודד להשלים שלושה סטים בהם יצטרך לכופף ידיות כלפי מעלה ואחורה כדי להתקדם. על המתמודדים לקבע את הידיות במקומן, אחרת יפסלו.
  • גלגלי הענק (מכשול 5, מקצים 2, 5, 9, 15, 17) המתמודד צריך להגיע לצד השני של הבריכה דרך שני גלגלי ענק. על כל אחד מהם 12 מאחזים מתנדנדים. ברגע שמגיעים לחלק העליון של הגלגל, הגלגל מתחיל להסתובב לצד השני. אם נעזרים ברגליים לנדנוד המאחזים/לא מתחילים במאחז המסומן על ידי סרט ירוק הנמצא עליו זה פסילה.
  • מדרגות הברזל (מכשול 5, מקצים 3, 7) על המתמודד להגיע אל גרם המדרגות של הברזל העולה דרך שני טרפזים קבועים, אחד לאורך, השני לרוחב, ואז הוא מגיע למוט שאיתו הוא מטפס את המדרגות. כשמגיע לסוף המדרגות קופץ למזרן. בסוף המדרגה הראשונה והמדרגה השלישית יש מעצור שאם המתמודד בטעות עובר עליו הוא נופל למים.
  • הקרניים המסתובבות (מכשול 5, מקצים 4, 14) על המתמודד להיאחז אך ורק בידיות האדומות ולנזק בין 2 הקרניים. הקרניים הראשונות מתנדנדות קדימה ואחורה ומסתובבות 360 מעלות בעוד שהשניות לא מסתובבות ולא מתנדנדות ומהן צריך לזנק למזרן.
  • בר הקופים (מכשול 5, מקצים 6, 10) במכשול זה המתמודד צריך לטפס בחבל ולעבור 5 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. הקפיצה הראשונה מקובעת במקום וכך גם האחרונה. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה.
  • פרוזדור החלונות (מכשול 5, מקצים 8, 16) במכשול זה המתמודד צריך לעבור "מבוך" של חלונות על ידי כך שהוא עובר מתחת לחלונות, ברגע שמסיים המתמודד קופץ למזרן.
  • הצמיגים התלויים (מכשול 5, מקצים 13, 18) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על חבל ולנתר ממנו אל מסלול הצמיגים. במסלול הצמיגים המתמודד צריך להתנדנד בין 3 צמיגים התלויים באוויר ולהגיע למזרן שבסופו.
  • ידיות הדלת (מכשול 5, מקצה הזדמנות אחרונה) במכשול זה על המתמודד להחזיק ולעבור על מאחזים הנמצאים על זכוכית בצורת האות L בעלת זווית ישרה של 90 מעלות. ההגעה לידית הראשונה היא באמצעות חבל, ועל כל ידית פזורים מאחזים במרחקים שונים. ואז על המתמודד להסתובב ולעבור למאחזים אחרים שגם הם נמצאים על זכוכית בצורת האות L רק שהפעם היא הפוכה ולעבור על כל המאחזים ומהמאחז האחרון לזנק למזרן.

רלוונטי לשני הצדדים

  • הקיר הכפול (מכשול 6, כל המקצים) במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל (4.25) לבין המגה קיר (5.25). אם המתמודד יעבור את המגה קיר, הוא יקבל צ'ק של 10,000 שקלים ובובה של אחד מזוכי העונות הקודמות, יובל שמלא וגיל מרנץ! (יכול לבחור גם את שתי הבובות). למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל, אם מצליח הוא לוחץ על הזמזם וכך מסיים את המסלול אך אם לא מצליח אחרי 3 ניסיונות (מגה קיר - אחד, קיר רגיל - שניים/קיר רגיל - שלושה) - הוא נפסל.

לפי מקצים

מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6
צד A צד B צד A צד B
1 הסטפר המתכווץ הסחרחרה גשר האריחים מתלה היתדות צינור הטבעות הקורה הכפולה כוח עליון הקיר הכפול
2 הטוויסטר הכפול גשר הקפיצים שלושת הקולבים הקיר השקוף עצבי הברזל גלגלי הענק
3 דרך הצינורות גשר האריחים טרפז לרשת נדנוד הגלגל אחיזת המעגל מדרגות הברזל
4 טרפז לרשת גשר המטבעות קליעת הוו החבית המתגלגלת הגלגלים הגדולים הקרניים המסתובבות
5 הטוויסטר הכפול גשר הקפיצים שלושת הקולבים הקיר השקוף עצבי הברזל גלגלי הענק
6 תפוס ושחרר גשר הלהבים קליעת הוו המטוטלת הכפולה שבירת הברק בר הקופים
7 דרך הצינורות גשר האריחים טרפז לרשת נדנוד הגלגל אחיזת המעגל מדרגות הברזל
8 קפיצת הסנאי גשר הכדוריות האדומות המטוטלת הכפולה שלושת החישוקים ידיות הכוח פרוזדור החלונות
9 הטוויסטר הכפול גשר הקפיצים שלושת הקולבים הקיר השקוף עצבי הברזל גלגלי הענק
10 (sweet17) תפוס ושחרר גשר הלהבים קליעת הוו המטוטלת הכפולה שבירת הברק בר הקופים
11 הסחרחרה גשר האריחים מתלה היתדות צינור הטבעות הקורה הכפולה כוח עליון
12
13 צינורות לרשת הדרגנוע הטרפז הכפול הפטיש הצמיגים התלויים
14 טרפז לרשת גשר המטבעות קליעת הוו החבית המתגלגלת הגלגלים הגדולים הקרניים המסתובבות
15 (חיילים) דרך הבנג'י גשר הקוביות החבית המתגלגלת שבירת הברק מדרגות הברזל גלגלי הענק
16 קפיצת הסנאי גשר הכדוריות האדומות המטוטלת הכפולה שלושת החישוקים ידיות הכוח פרוזדור החלונות
17 דרך הבנג'י גשר הקוביות החבית המתגלגלת שבירת הברק מדרגות הברזל גלגלי הענק
18 (VIP) צינורות לרשת הדרגנוע הטרפז הכפול הפטיש הקורה הכפולה הצמיגים התלויים
הזדמנות אחרונה ג'ונגל החבלים הגשר השבור בר הקופים הקרוסלות אחיזת המעגל ידיות הדלת

חצי הגמר

  • טיק טוק (מכשול 1, כל המקצים) על המתמודד לעלות על עמוד מתנדנד שהמקום לשים בו את הרגליים קטן וממנו לקפוץ קפיצה רחוקה אל הרשת ולזחול מתחתיה אל המזרן.
  • המערוך (מכשול 2, מקצים 1, 3) במכשול זה על המתמודד לטפס על עמוד וממנו להגיע ולאחוז בבול עץ שוכב שמחליק על מסילות שמתחתיו ולנחות על המזרן. המערוך הופך מהיר יותר מה שמקשה על המתמודד.
  • דרך הצינורות (מכשול 2, מקצים 2, 4) על המתמודד לקפוץ אל נדנדת עמידה וממנה לעשות זינוק אל 3 הצינורות שאסור להשתמש באף אחד מהם ברגליים ומהצינור השלישי למזרן, המרחק בין הנדנדה לצינור הראשון הוא 3.5 מטרים.
  • קפיצת הטבעות (מכשול 3, מקצים 1, 3) במכשול זה על המתמודד לטפס על חבל ממנו להגיע ולהעביר שתי טבעות, הקדמית קטנה והאחורית גדולה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הקטנה (בעונה הזו מותר לעשות מעבר יד-יד, לעומת העונה הראשונה) ועובר לטבעת על מסילה שנייה ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה דרך מספר ווים ואחרי שמסיים את המסילה קופץ למזרן.
  • הקימורים המסוכנים (מכשול 3, מקצים 2, 4) במכשול זה על המתמודד לקפוץ ללוח הראשון בצורת האות S שאורכו 2.40 מטרים, ממנו ללוח השני שצורתו דומה לשל מפתח, על המתמודד לסובב אותו סיבוב של 180 מעלות עד שתהיה נעילה, ואז ללוח השלישי וללוח הרביעי שזזים (במקצה 4 אין לוח רביעי).
  • מעבר החצייה (מכשול 4, כל המקצים) על המתמודד לדלג מעל חמישה גלילים קטנים מסתובבים ותלויים באוויר מרחק של שבעה מטרים בסך הכל, אם המתמודד מסתבך עם הגלילים מותר לו להינצל רק לא לגעת במים.
  • סולם הסלמון אל הקירות השקופים (מכשול 5, מקצים 1, 3) על המתמודד לתפוס במוט המונח על שלבים ולעלות 4 שלבים לגובה, אחרי שמסיים קופץ אל שני ברים ומהם למוט מתח המונח על שני קירות שקופים הנמצאים לצידי גופו של המתמודד שאורכם 2.8 מטרים, על המתמודד להקפיץ את מוט המתח הקפצות קטנות לאורך הקירות הללו עד שמגיע לסימון האדום, וכשמגיע לסימון האדום קופץ למזרן.
  • סולם הסלמון אל ווים בשמים (מכשול 5, מקצים 2, 4) על המתמודד לתפוס במוט המונח על שלבים ולעלות 4 שלבים לגובה, אחרי שמסיים קופץ אל טבעת שמונחת על וו וממנה לקפוץ לוו שמולה, ואז לעבור לטבעת אחרת שמונחת על וו אחר, ולעשות את אותה פעולה. אם הטבעת השנייה נופלת, על המתמודד לקפוץ עם הטבעת הראשונה לוו השלישי (הוו ממנו נפלה בטבעת השנייה) וממנו לרביעי.
  • הגה הכוח (מכשול 6, מקצים 1, 3) על המתמודד לקפוץ אל בר קבוע וממנו לעבור אל גלגל כבד המונח על מסילות משני צדדיו, ואז על המתמודד לגלגל את הגלגל לאורך המסילה. אורך המסילה הוא 6.05 מטרים, ובדרך יש שתי ירידות. אחרי שמגיע לסימון האדום קופץ למזרן.
  • המוט הטלסקופי (מכשול 6, מקצים 2, 4) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח מתקפל שמונח על מסילות ולעבור על זוג המסילות הראשון, כשמגיע לסוף המסילות על המתמודד לסגור ולפתוח את מוט המתח, ומשם לצאת לזוג המסילות השני, לבצע את אותה פעולת סגירה ופתיחה של המוט ומשם לזוג המסילות השלישי, ממנו למזרן. במקצה 4 צריך לסגור ולפתוח רק בין זוג המסילות השני לשלישי ולא בין הראשון לשני.
  • הבניין (מכשול 7, כל המקצים) על המתמודד להרים ולהפוך לוחות כבדים במשקלים 30, 40 ו-50 קילוגרמים, כל פעם שמבצע זאת עליו לטפס על חבל שגובהו 3 מטרים לקומה הבאה, ואז מבצע אותה פעולה בקומה השנייה ובקומה השלישית, ברגע שהופך את הלוח של הקומה השלישית לוחץ על הבאזר.

לפי מקצים

מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6 מכשול 7
1 טיק טוק המערוך קפיצת הטבעות מעבר החצייה סולם הסלמון אל הקירות השקופים הגה הכוח הבניין
2 דרך הצינורות הקימורים המסוכנים סולם הסלמון אל ווים בשמיים המוט הטלסקופי
3 המערוך קפיצת הטבעות סולם הסלמון אל הקירות השקופים הגה הכוח
4 דרך הצינורות הקימורים המסוכנים סולם הסלמון אל ווים בשמיים המוט הטלסקופי

הגמר

שלב 1 (9 מכשולים ב-5:30 דקות)
  • הסטפר המתכווץ (מכשול 1) המתמודד צריך לעבור בין שלושה אריחים, וכל אחד מהם קטן מהקודם, ומהם לחבל.
  • פעמוני הרוח (מכשול 2) המתמודד צריך לעבור בין 9 גלילים התלויים באופן אנכי אל חבל באנג'י, וממנו למזרן.
  • גשר הכדוריות האדומות (מכשול 3) על המתמודד לדלג מעל 3 כדורים שזזים. אם נעזרים בכבלים הצידיים, זוהי פסילה.
  • קפצית לרשת (מכשול 4) המתמודד צריך לקפוץ מקפצית (טרמפולינה) אל רשת באורך 6 מטרים, לזחול מתחתיה אל ידית וממנה אל המזרן.
  • מתלה הטבעות (מכשול 5) המתמודד צריך לעבור עם שתי טבעות בין שני לוחות עם ווים אשר עליהם צריך לתלות את הטבעות, ולעבור מהם אל המזרן. אסור לדלג על אף וו.
  • הקיר הכפול (מכשול 6) המתמודד צריך לרוץ אל אחד מהקירות הבאים: הקיר או המגה קיר, לתפוס בקצה הקיר ולהרים את עצמו. אם המתמודד עבר את המגה קיר, הוא מקבל בנוסף 10,000 שקלים.
  • השעון המשוגע (מכשול 7) המתמודד צריך לקפוץ אל ידית, שממנה הוא צריך לזנק אל השעון הראשון, ולסובב את המחוגים שלו קדימה, ואז לקפוץ אל השעון השני אשר נמוך מהראשון ותלוי בזווית, ולעשות את אותה הפעולה, ולאחר מכן לעבור למזרן.
  • סולם הסלמון הכפול (מכשול 8) המתמודד צריך לזנק אל מוט המונח על שלב, ואז להסתובב ולהקפיץ אותו לסולם אחר, לעלות 2 שלבים לגובה, ואז שוב להסתובב ולזנק אל הסולם הקודם ולעלות בו עוד 2 שלבים, ואז לעבור לטרפז קבוע, ממנו לקפוץ לטרפז מתנדנד וממנו לזנק למזרן.
  • הבניין (מכשול 9) על המתמודד להרים ולהפוך לוחות כבדים במשקלים 30, 40 ו-50 קילוגרמים, כל פעם שמבצע זאת עליו לטפס על חבל שגובהו 3 מטרים לקומה הבאה, ואז מבצע אותה פעולה בקומה השנייה ובקומה השלישית, ברגע שהופך את הלוח של הקומה השלישית לוחץ על הבאזר.
שלב 2 (3 מכשולים ב-1:00 דקות)
  • גלגלי האופניים (מכשול 1) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ בקפצית ולהיתלות על גלגל האופניים וממנו לקפוץ לגלגל השני וממנו למזרן.
  • זינוק הטבעת (מכשול 2) במכשול זה המתמודד צריך להיתלות על טבעת ולתלות אותה על תושבת. לאחר מכן, על המתמודד לעבור אל תושבת שנייה שעליה תלויה טבעת. על המתמודד לשחרר את הטבעת מהתושבת ולקפוץ בעזרתה אל המזרן.
  • האקווריומים (מכשול 3) על המתמודד לעבור 3 "אקווריומים" אשר כל אחד בגודל שונה ושיפועים שונים בלי להחליק, להגיע למזרן, ללחוץ על הבאזר וממנו המשכה מיידית לשלב השלישי.
שלב 3
  • מעבר השרביט (מכשול 1) על המתמודד להעביר מוט קצר בין מאחזים משני צדדיו עד ההגעה למזרן.
  • מתלה אצבעות הברזל (מכשול 2) על המתמודד לעבור 5 מתלים כאשר כל אחד דק ואסור לדלג על אף מתלה.
  • הלוחות הצפים (מכשול 3) על המתמודד לעבור 4 לוחות אשר קשים למעבר ומהלוח הרביעי למשטח הקטן ממנו צריך לזנק את המכשול הבא.
  • קפיצת מוט המתח (מכשול 4) על המתמודד להתקדם עם מוט המתח אל 4 סטים אשר כל אחד מרוחק מרחק עצום מהקודם לו (חוץ מהמרחק בין הסט השני לשלישי שהוא יותר קטן), מהסט הרביעי עליו לזנק אל המזרן. מוט המתח חייב להיות ממוקם בדיוק במקום הנכון בשני הצדדים על הסטים אחרת המתמודד ייפול למים.
שלב הר המידוריאמה

כל מתמודד שעשה את המסלול כולו בשלב הגמר יזכה לעבור את המכשול האחרון: טיפוס על חבל בגובה 23 מטרים ב-30 שניות, המתמודד שעשה זאת בזמן הכי קצר זוכה לתואר ה"נינג'ה של ישראל", ברכב שטח וב-250,000 שקלים.

מתמודדי הגמר[13]

שלב 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 נתאי הדר סיים את המסלול 4:45
2 גיל מרנץ סיים את המסלול 4:46
3 יובל שמלא סיים את המסלול 5:01
4 פיליפ אנופרייב סיים את המסלול 5:04
5 ישי כלפון סיים את המסלול 5:06
6 אלכס חזנוב סיים את המסלול 5:07
7 עומר מאיר סיים את המסלול 5:09
8 יוסי בן יוסף סיים את המסלול 5:12
9 גור ארד סיים את המסלול 5:15
10 יניב הכט סיים את המסלול 5:19
11 רועי בן יקר סיים את המסלול 5:22
12 דימה דומקוב סיים את המסלול 5:27
13 הראל דודסון הבניין נגמר הזמן
14 טל קלפפר סולם הסלמון הכפול 3:49
15 רם לוין סולם הסלמון הכפול 4:19
16 אסף חילי סולם הסלמון הכפול 4:09
17 רביל מגידסון סולם הסלמון הכפול 3:56
18 אלכס קוסטנקו סולם הסלמון הכפול 4:25
19 רז רונן סולם הסלמון הכפול 4:39
20 יוסי שליט סולם הסלמון הכפול 5:28[14]
21 מורד בלכנר השעון המשוגע 3:06
22 אור מיניאלי השעון המשוגע 3:07
23 דורון קמינר השעון המשוגע 3:30-3:40
24 ליעד יודלא השעון המשוגע 4:12
25 גלב ליופוטין השעון המשוגע -
26 אברהם פופקו מתלה הטבעות 2:00
27 טל סיקסיק מתלה הטבעות 3:21
28 אלון פרבר קפצית לרשת 1:11
29 יפתח אלמגור גשר הכדוריות האדומות -
שלבים 2 ו-3
מקום שם המתמודד שלב 2 שלב 3
מכשול אחרון זמן מכשול אחרון זמן
1 יובל שמלא (המנצח של העונה) סיים את השלב 0:53 קפיצת מוט המתח 6:58
2 אלכס חזנוב סיים את השלב 0:53 קפיצת מוט המתח 8:56
3 יניב הכט סיים את השלב 0:51 הלוחות הצפים 6:12
4 גיל מרנץ סיים את השלב 0:49 הלוחות הצפים 7:07
5 יוסי בן יוסף סיים את השלב 0:54 הלוחות הצפים 7:11
6 רועי בן יקר סיים את השלב 0:54 מתלה אצבעות הברזל 4:09
7 עומר מאיר סיים את השלב 0:57 מתלה אצבעות הברזל 5:01
8 פיליפ אנופרייב סיים את השלב 0:57 מתלה אצבעות הברזל 6:15
9 ישי כלפון סיים את השלב 0:55 מעבר השרביט 3:58
10 נתאי הדר סיים את השלב 0:52 מעבר השרביט 2:37
11 גור ארד האקווריומים נגמר הזמן[15] לא המשיך לשלב 3
12 דימה דומקוב גלגלי האופניים 0:11 לא המשיך לשלב 3

שלב אחרון (הר המידוריאמה)

אין מתמודד

נינג'ה ישראל VIP עונה 3

מקצה ה-VIP של נינג'ה ישראל שודר במהלך שלב המוקדמות, בתאריכים ה-12 וה-17 בדצמבר 2020, אחרי המקצה ה-17. במקצה זה השתתפו 18 ידוענים ישראליים, והמנצח במקצה זה הבטיח אוטומטית מקום בחצי הגמר, ואילו המקום השני עבר למקצה ההזדמנות האחרונה ששודר ב-19 בדצמבר. המנצח של מקצה זה היה השחקן יוני גרין ולמקום השני הגיע אדם אליוף, משתתף העונה העשירית של "האח הגדול".

מקצה ה-VIP
מקום שם המתמודד צד מכשול אחרון זמן[9]
1 יוני גרין A סיים את המסלול 3:16
2 אדם אליוף A סיים את המסלול 3:33
3 יהודה נהרי A סיים את המסלול 5:05
4 פיטר פלצ'יק A הקורה הכפולה 2:59
5 אריאל אטיאס B הצמיגים התלויים 3:06
6 יפתח זיו B הצמיגים התלויים 2:53
7 חן מזרחי B הצמיגים התלויים 4:18
8 אורי איזק B הצמיגים התלויים 4:47
9 אלירן צור B הצמיגים התלויים 8:10
10 בן זיני A הטרפז הכפול 2:13
11 דן מנו A הטרפז הכפול 3:28
12 עדן סבן A הטרפז הכפול 3:13
13 טל רמון B הפטיש 4:31
14 סלע שרלין B הפטיש 4:58
15 דניס רוסקוב A הטרפז הכפול 5:00
16 אירה דולפין B הפטיש 6:35
17 יהל דורון B הפטיש 9:02
18 עודד לאופולד - הדרגנוע 1:30

פרטי אליפות האולסטארז הראשונה

משתתפים

בתחרות השתתפו ארבעה קפטנים: מקום חמישי בגמרי עונות 2 ו-3 - יוסי בן יוסף, מנצח עונה 2 - גיל מרנץ, אלוף העולם בטיפוס בולדרינג לשעבר ומקום שני בגמרי עונות 1 ו-3 - אלכס חזנוב, ואלוף הארץ בטיפוס ומנצח עונות 1 ו-3 - יובל שמלא. כל קפטן הקים קבוצה שכללה מתמודד אחד ומתמודדת אחת. בקבוצה הוורודה של יוסי בן יוסף היו סול בוסיאן והאישה השנייה בישראל שסיימה את מסלול המוקדמות - אמור פז, בקבוצה האדומה של גיל מרנץ היו שיאן מוקדמות 2021 - טל קלפפר וסבטה חורין, בקבוצה הצהובה של אלכס חזנוב היו יונתן ג'וני יגן והאישה הראשונה שהגיעה לקיר בישראל - דפנה גיטלר, ובקבוצה הכחולה של יובל שמלא היו שלמה "300" ויצמן ודנה תייר. בתחרות השתתפו גם ארבעה ג'וקרים להם היה תפקיד מיוחד: המטפס הצעיר ופיינליסט עונות 1 ו-3 - אור מיניאלי, אחד המתמודדים החזקים בנינג'ה, אחת מ"אבני היסוד" של נינג'ה ישראל, מקום חמישי בגמר עונה 1 ומקום שמיני בגמר עונה 2 - אדם ברוטמן, המתמודד הראשון שעבר את המגה קיר בישראל וגם הראשון שעשה זאת 3 פעמים - הראל דודסון, והבן של שחקן הקולנוע אבי קושניר, מטפס ההרים ומקום שלישי בגמר עונה 1 - יפתח קושניר.

מכשולים

רלוונטי לשני הצדדים

  • הסטפר המתכווץ (מכשול 1) המתמודד צריך לרוץ על 4 משטחי דריכה שמתכווצים מצעד לצעד.
  • ג'ונגל החבלים (מכשול 2) על המתמודד לעבור בין 6 חבלים כאשר החבל הראשון על גלגלת. אסור לו לדלג על אף חבל (אם מדלג זוהי פסילה).
  • הגשר השבור (מכשול 3) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל. המשולשים תלויים בצורה מאונכת.

צד A

  • בר הקופים במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ בקפצית ולעבור 5 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. הקפיצה הראשונה מקובעת במקום וכך גם האחרונה. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה.
  • אחיזת המעגל המתמודד צריך להיאחז במאחז הראשון ואז לטפס במעלה ובמורד הגלגל כ-16 מאחזים, המרחק בין כל מאחז למאחז הוא 50 סנטימטרים (חצי מטר). אם המתמודד מדלג על מאחז או לא מסיים במאחז האחרון זו פסילה.

צד B

  • הקרוסלות על המתמודד לנתר אל שתי "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן. המרחק בין הקרוסלות הוא כ-3.15 מטרים.
  • ידיות הדלת במכשול זה על המתמודד להחזיק ולעבור על מאחזים הנמצאים על זכוכית בצורת האות L בעלת זווית ישרה של 90 מעלות. ההגעה לידית הראשונה היא באמצעות חבל, ועל כל ידית פזורים מאחזים במרחקים שונים. ואז על המתמודד להסתובב ולעבור למאחזים אחרים שגם הם נמצאים על זכוכית בצורת האות L רק שהפעם היא הפוכה ולעבור על כל המאחזים ומהמאחז האחרון לזנק למזרן.

רלוונטי לשני הצדדים

  • הקיר הכפול במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל (4.25) לבין המגה קיר (5.25). אך בניגוד לעונות הרגילות, המתמודד הפעם לא יקבל כלום מהמגה קיר, לכן לא מומלץ לנסות אותו. למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל, אם מצליח הוא לוחץ על הזמזם וכך מסיים את המסלול אך אם לא מצליח אחרי 3 ניסיונות (מגה קיר - אחד, קיר רגיל - שניים/קיר רגיל - שלושה) - הוא נפסל.

חצי הגמר

חצי הגמר שודר בתאריך ה-22 במרץ 2021.

חוקים

ארבע הקבוצות חולקו לשני סבבים: קבוצת בן יוסף נגד קבוצת מרנץ, קבוצת חזנוב נגד קבוצת שמלא. בכל סבב המתמודדים חולקו לשלושה דו-קרבים:

  1. מתמודד מול מתמודד
  2. מתמודדת מול מתמודדת
  3. קפטן מול קפטן

בכל דו-קרב המתמודד שהגיע הכי רחוק בזמן הכי קצר הביא נקודה לקבוצה שלו. שני הדו-קרבים הראשונים שווים נקודה אחת ודו-קרב הקפטנים שווה שתי נקודות. בסוף כל סבב הקבוצה שהשיגה את הניקוד הגבוה ביותר ניצחה ועלתה לשלב הגמר. אם היה תיקו (2-2), כל קפטן בחר אחד מהג'וקרים והג'וקרים התחרו ראש בראש על המסלול. הג'וקר שהגיע הכי רחוק בזמן הכי קצר הביא את הניצחון לקבוצה שלו. הקבוצה שהפסידה בסבב לא הובטחה הדחתה, מפני שאחת הקבוצות המפסידות עלתה לגמר וזה היה בהכרעת הג'וקרים. כל אחד מהקפטנים שהקבוצה שלהם הפסידה בחר אחד מהג'וקרים והג'וקרים התחרו ראש בראש על צד A של המסלול. הג'וקר שהגיע הכי רחוק בזמן הכי קצר העלה את הקבוצה שלו לגמר.

תוצאות

סבב 1 - בן יוסף נגד מרנץ

מקרא צבעים

  מתמודד/ת מקבוצת בן יוסף
  מתמודד/ת מקבוצת מרנץ
  המתמודד/ת ניצח/ה בדו-קרב והביא/ה נקודה לקבוצה שלו/שלה
דו-קרב סדר שם המתמודד מכשול אחרון זמן התוצאה אחרי הדו-קרב
מתמודד נגד מתמודד 1 סול בוסיאן סיים את המסלול 2:17 1-0
2 טל קלפפר סיים את המסלול 1:33
מתמודדת נגד מתמודדת 3 אמור פז הגשר השבור 0:54 1-1
4 סבטה חורין ג'ונגל החבלים 0:46
קפטן נגד קפטן 5 יוסי בן יוסף סיים את המסלול 1:18 3-1
קבוצת מרנץ היא המנצחת
6 גיל מרנץ סיים את המסלול 1:09
סבב 2 - חזנוב נגד שמלא

מקרא צבעים

  מתמודד/ת מקבוצת חזנוב
  מתמודד/ת מקבוצת שמלא
  המתמודד/ת ניצח/ה בדו-קרב והביא/ה נקודה לקבוצה שלו/שלה
דו-קרב סדר שם המתמודד מכשול אחרון זמן התוצאה אחרי הדו-קרב
מתמודד נגד מתמודד 1 יונתן ג'וני יגן הגשר השבור 0:34 1-0
2 שלמה ויצמן סיים את המסלול (מגה קיר) 4:19
מתמודדת נגד מתמודדת 3 דפנה גיטלר בר הקופים 2:51 2-0
4 דנה תייר אחיזת המעגל 4:27
קפטן נגד קפטן 5 אלכס חזנוב סיים את המסלול 1:34 4-0
קבוצת שמלא היא המנצחת
6 יובל שמלא סיים את המסלול 1:08
הכרעת הג'וקרים
סדר שם הג'וקר קבוצה מכשול אחרון זמן תוצאה
1 אדם ברוטמן בן יוסף סיים את המסלול 1:31 קבוצת בן יוסף עלתה לגמר
2 יפתח קושניר חזנוב הקיר חרג מהזמן של ברוטמן

הגמר

הגמר שודר בתאריך ה-31 במרץ 2021.

חוקים

בשלב זה התקיים מרוץ שליחים קבוצתי. בכל קבוצה כל אחד משלושת חברי הקבוצה עלה על מכשולים אחרים. חבר אחד עלה על שלושת המכשולים הראשונים, חבר שני עלה על שני המכשולים של צד A והחבר השלישי עלה על שני המכשולים של צד B והקיר. הקפטנים קבעו מי מהקבוצה שלהם עלה על אילו מכשולים. אם מתמודד נפל לבריכה במהלך מרוץ השליחים, הבא במקומו נכנס אחריו והתחיל מאותו המכשול שבו נפל חברו (אם המתמודד השלישי נפל, חזרו למתמודד הראשון). המתמודדים היו חייבים לסיים את המסלול גם אם שלושתם נפלו למים. הקבוצה שסיימה את המסלול בזמן הכי מהיר זכתה בגביע האולסטארז.

תוצאות

סדר הקבוצות קבוצה שם המתמודד המכשולים אותם צריך לעבור תוצאת המתמודד זמן מקום
המכשולים אותם היה אמור לעבור המכשולים אותם בסופו של דבר נאלץ לעבור
1 קבוצת מרנץ סבטה חורין שלושת המכשולים הראשונים נפלה בג'ונגל החבלים 3:43 3
טל קלפפר צד A ג'ונגל החבלים, הגשר השבור וצד A סיים את כל המכשולים אותם היה צריך לעבור
גיל מרנץ צד B והקיר סיים את כל המכשולים אותם היה צריך לעבור
2 קבוצת בן יוסף סול בוסיאן שלושת המכשולים הראשונים נפל בגשר השבור 2:58 1
אמור פז צד A הגשר השבור וצד A נפלה בגשר השבור
יוסי בן יוסף צד B והקיר מהגשר השבור עד סוף המסלול סיים את כל המכשולים אותם היה צריך לעבור
3 קבוצת שמלא דנה תייר שלושת המכשולים הראשונים סיימה את כל המכשולים אותם הייתה צריכה לעבור 3:12 2
יובל שמלא צד A סיים את כל המכשולים אותם היה צריך לעבור
שלמה ויצמן צד B והקיר סיים את כל המכשולים אותם היה צריך לעבור (באיחור)

פרטי העונה הרביעית

מכשולים

שלב המוקדמות

מוגבלים בזמן (זמנים קצובים מוצגים בטבלה):

  • הסטפר המרחף (מכשול 1, כל המקצים) במכשול זה המתמודד צריך לדלג בין שבעה לוחות מרחפים המשופעים בזווית ומרוחקים מטר וחצי זה מזה, משם לתפוס בחבל ולהגיע אל משטח הנחיתה.
  • הטרפז הכפול (מכשול 2, מקצים 1, 5, 7, 9) על המתמודד לקפוץ אל הטרפז הראשון, להתנדנד עליו ולזנק אל הטרפז השני הנמצא במרחק גדול ממנו ומשם לקפוץ למזרן.
  • הטוויסטר הכפול (מכשול 2, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לקפוץ לכידון השני, לאחר מכן עליו לזנק אל המזרן. המרחק בין שני הטוויסטרים הוא כ־3 מטרים.
  • טוויסטר לרשת (מכשול 2, מקצים 3, 14, הזדמנות אחרונה) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לזנק אל רשת ולזחול מתחתיה למזרן.
  • קפיצת הסנאי (מכשול 2, מקצים 4, 15) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל זוג מוטות לאורך שעליהם הוא צריך להתקדם, כשהוא מגיע לסוף המוטות הוא צריך לקפוץ אל שתי ידיות התלויות באוויר זו מול זו, לקפוץ מהן אל זוג ידיות נוסף ומשם למזרן.
  • הצילינדר (מכשול 2, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד להתנדנד על חבל, ממנו לעבור אל מוט מתח, ממנו לעבור אל הצילינדר (במקצה מספר 12 במקום להתנדנד על חבל, על המתמודד לזנק אל מוט מתח, ממנו לזנק אל מוט מתח נוסף, ממנו לעבור אל הצילינדר). על הצילינדר מאחזים לכל אורכו בסדר עולה, הוא מתגלגל ומשקלו 200 ק"ג. ברגע שהמתמודד מגיע למאחז האחרון, עליו לזנק למזרן.
  • ג'ונגל החבלים (מכשול 2, מקצה 13) על המתמודד לעבור בין 6 חבלים אל המזרן.
  • גשר הצמיגים (מכשול 3, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לרוץ על שלושה צמיגים מתגלגלים ולהגיע אל המזרן.
  • גשר הדומינו (מכשול 3, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד לרוץ על חמישה צינורות ולהגיע אל המזרן. הצינורות יכולים ליפול לכל כיוון ולכן הם נקראים דומינו.
  • גשר הקונוסים (מכשול 3, מקצים 3, 14) על המתמודד לרוץ על ארבעה קונוסים מסתובבים בזוויות שונות.
  • גשר הקוביות (מכשול 3, מקצים 4, 15, הזדמנות אחרונה) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 6 קוביות בגדלים שונים, זוויות שונות ומרחקים שונים, הקוביות נעוצות במוט ורובן נוטות שמאלה.
  • גשר המגנטים (מכשול 3, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד לדלג מעל 3 מגנטים שעל כל אחד מהם 2 משטחי דריכה, המגנטים עלולים להסתובב מה שמקשה על המעבר.
  • גשר המטבעות (מכשול 3, מקצים 7, 13) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל ארבעה לוחות עגולים, מסתובבים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל.

ללא הגבלת זמן:

  • הכוורת (מכשול 4, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לחצות את הבריכה אל הצד השני דרך חבל ושלוש כוורות מסתובבות, המרחק בין הכוורת הראשונה לשנייה הוא 2.7 מ', והמרחק בין השנייה לשלישית הוא 2.4 מ'. את הכוורת השנייה עליו לסובב 270 מעלות ולנעול בטרם יזנק לשלישית.
  • הדרקון (מכשול 4, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד לקפוץ אל מקבילים ומשם למוט המתח שמונח על הדרקון, להקפיץ את המוט 3 מדרגות ואז לגלוש איתו אל חבלי באנג'י, מהם להקפיץ את המוט אל החלק השני של הדרקון, ואז להקפיץ אותו עוד 4 מדרגות, לגלוש איתו אל חבלי הבאנג'י בסוף הדרקון ולזנק אל המזרן.
  • רודף הטבעות (מכשול 4, מקצים 3, 14) על המתמודד לקפוץ למוט, לעבור ממנו אל סולם שוכב בעל שישה שלבים ולהתקדם לסופו. ברגע שנוגע בסולם, טבעת בצד משתחררת וגולשת עד לסוף הסולם, ועל המתמודד לתפוס אותה בזמן לפני שהיא נופלת לבריכה, ואז עליו להניח את הטבעת על וו ולקפוץ איתה אל וו אחר. ואז לעבור לטבעת שנמצאת על וו אחר ולקפוץ איתה אל הוו האחרון ומשם לזנק למזרן. אם המתמודד לא תפס את הטבעת, עליו להסתפק בטבעת שמונחת לצד הסולם. עם טבעת זו קשה יותר לעבור את המכשול, מפני שהיא קטנה יותר וצריך לאחוז בה דרך ווים.
  • תלוי במשקל (מכשול 4, מקצים 4, 15, הזדמנות אחרונה) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח, ממנו לעבור אל סט של שני מוטות המחוברים זה לזה באמצעות גלגלות, כלומר אחיזה במוט אחד מורידה אותו למטה ומעלה את השני למעלה. תחילה על המתמודד לזנק מהמוט הקבוע אל המוט הראשון של הסט, ממנו לזנק אל המוט השני שעלה למעלה, ואז לזנק לעוד סט כזה של מוטות ולבצע את אותו הדבר. לבסוף על המתמודד לזנק למזרן. אם המתמודד עובר בין המוטות יד יד, כלומר לא קופץ בין המוטות - זו פסילה.
  • קפיצת הקנגורו (מכשול 4, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד להתקדם לאורך הבריכה דרך ארבעה מוטות קופצניים המחוברים לקפיץ בבסיסם. המעברים בין המוטות הם בקפיצה.
  • שלושת הקולבים (מכשול 4, מקצה 7) במכשול זה על המתמודד לטפס על חבל, ממנו לעבור אל מקבילים, מהם לזנק בין 3 קולבים מתנדנדים.
  • קוצץ הציפורניים (מכשול 4, מקצה 13) על המתמודד לזנק אל מוט מתח, ואז לחצות את הבריכה באמצעות מעבר בין ארבעה גלילים מסתובבים. הגלילים תלויים במרחק של 1.4 מ' זה מזה, מסתובבים במקומם קדימה ואחורה ב-20 מעלות ועליהם מאחזים בהם אין מקום לידיים. כשמסיים את הגליל הרביעי, עובר למוט מתח נוסף, ממנו מזנק למזרן.
  • הגה הקפטן (מכשול 5, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לנתר אל מוט מתח, ממנו לעבור אל שתי טבעות ולהעביר אותן בין ארבעה ווים. לאחר מכן לבצע מעבר מהטבעות אל הגה הקפטן הראשון, צריך אז לסובב אותו עד שהמוט הארוך ביותר שלו יינעל על התושבת. לאחר מכן עליו לעבור אל הבר שמחזיק המוט האדום (נגיעה במוט האדום שווה פסילה) ולזנק ממנו אל הגה הקפטן השני, גם אותו לסובב עד שהמוט הארוך ביותר שלו יינעל על התושבת, לאחר מכן לעבור אל המוט הארוך ולזנק ממנו את המזרן.
  • השעון המשוגע (מכשול 5, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד להגיע באמצעות חבל אל בר קבוע ולעבור ממנו בזינוק אל השעון הראשון המרוחק 1.6 מ', לסובב את המחוגים שלו קדימה ולזנק אל מדף חצי עגול עם מקום קטן להחזיק באצבעות, משם לזנק אל השעון השני, לסובב גם את המחוגים שלו קדימה ולזנק אל המזרן.
  • דרך המדפים (מכשול 5, מקצים 3, 14) על המתמודד להתקדם לאורך שלושה מדפים המתנדנדים מצד לצד, באמצע הדרך צריך לעשות מעבר למדף נוסף המחליק על צינור, משם לעבור לשלושה מדפים נוספים (התלויים באנכים מנוגדים לשלושת הצינורות הקודמים), להתקדם דרכם ולזנק אל המזרן. חובה לאחוז בכל מדף משני צדיו כדי לשמור על יציבות, אם מחזיקים בצד אחד, נופלים. צריך לעבור בין המדפים בקפיצות הצידה.
  • המוט המעופף (מכשול 5, מקצים 4, 15) על המתמודד לאחוז בחבל, ממנו לעבור אל מוט משוחרר המונח על תושבת מעוגלת בצורת עריסה, ואז על המתמודד לזנק עם המוט אל התושבת הבאה, ואז לעבור למוט קבוע, ממנו לעבור אל עוד מוט משוחרר המונח על תושבת ולזנק גם איתו את התושבת ממול, ואז לזנק למזרן.
  • אחיזת המעגל (מכשול 5, מקצים 6, 10, 12) המתמודד צריך לקפוץ למוט מתח, ממנו לזנק אל חבל באנג'י שנמתח למטה (אין להשתמש ברגלים, אחרת זו פסילה), ממנו לעבור לגלגל ולהיאחז במאחז הראשון ואז לטפס במעלה ובמורד הגלגל כ-16 מאחזים, המרחק בין כל מאחז למאחז הוא 50 סנטימטרים (חצי מטר). אם המתמודד מדלג על מאחז או לא מסיים במאחז האחרון זו פסילה.
  • בר הקופים אל הצילינדר (מכשול 5, מקצה 7) במכשול זה המתמודד צריך לטפס בחבל ולעבור 3 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה. לאחר מכן על המתמודד לעבור אל הצילינדר. על הצילינדר מאחזים לכל אורכו בסדר עולה, הוא מתגלגל ומשקלו 200 ק"ג. ברגע שהמתמודד מגיע למאחז האחרון, עליו לזנק למזרן.
  • גלגלי השיניים (מכשול 5, מקצה 13) על המתמודד לחצות את הבריכה באמצעות נדנוד על שלושה מוטות אדומים, כל אחד מהם מחובר לגלגל שיניים ענק. גלגלי השיניים מחוברים זה לזה בשרשראות, מסובבים זה את זה, כלומר נדנוד גלגל שיניים אחד מזיז את כולם בו זמנית, מה שמקשה על המעברים. על המתמודד להגיע אל המאחז הראשון באמצעות חבל.
  • הקרוסלות (מכשול 5, מקצה הזדמנות אחרונה) על המתמודד לעבור מחבל אל שתי "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן. המרחק בין הקרוסלות הוא כ-2.75 מטרים.
  • הקיר הכפול (מכשול 6, כל המקצים) במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל (4.60) לבין המגה קיר (5.25) (במקצה מספר 7, מקצה הנשים הוחלט להנמיך את הקיר הרגיל חזרה לגובה 4.25 מ'). אם המתמודד יעבור את המגה קיר, הוא יקבל 10,000 שקלים והזדמנות לנסות מכשול נינג'ה מאתגר במיוחד, האשיגו. למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל, אם מצליח הוא לוחץ על הזמזם וכך מסיים את המסלול אך אם לא מצליח אחרי 3 ניסיונות (מגה קיר - אחד, קיר רגיל - שניים/קיר רגיל - שלושה) - הוא נפסל. במקצה ההזדמנות האחרונה מי שעובר את המגה קיר לא מקבל כלום.
  • האשיגו - כל מתמודד שיעבור את המגה קיר יזכה לנסות אתגר זה. סולם סלמון בגובה 16 מטרים עם 35 שלבים. המתמודד שבתום שלב המוקדמות ימקם את עצמו הכי גבוה בסולם בזמן הכי קצר, יזכה ב-100,000 שקלים.
מקצה הזמן הקצוב לשלושת
המכשולים הראשונים
מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6
1 30 שניות הסטפר המרחף הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן הקיר הכפול
2 הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
3 35 שניות טוויסטר לרשת גשר הקונוסים רודף הטבעות דרך המדפים
4 40 שניות קפיצת הסנאי גשר הקוביות תלוי במשקל המוט המעופף
5 30 שניות הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן
6 35 שניות הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
7 50 שניות הטרפז הכפול גשר המטבעות שלושת הקולבים בר הקופים אל הצילינדר
8 30 שניות הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
9 הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן
10 35 שניות הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
11 30 שניות הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
12 הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
13 35 שניות ג'ונגל החבלים גשר המטבעות קוצץ הציפורניים גלגלי השיניים
14 טוויסטר לרשת גשר הקונוסים רודף הטבעות דרך המדפים
15 40 שניות קפיצת הסנאי גשר הקוביות תלוי במשקל המוט המעופף
הזדמנות אחרונה 30 שניות טוויסטר לרשת הקרוסלות

שלב חצי הגמר

  • גלגלי האופניים (מכשול 1, מקצה 1) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ ולהיתלות על גלגל האופניים וממנו לקפוץ לגלגל השני וממנו למזרן.
  • דרך הבנג'י (מכשול 1, מקצים 2, 3) על המתמודד לעבור דרך סדרה של שמונה חבלי בנג'י קצרים, גמישים, נמתחים, משם הוא יצטרך להגיע למזרן דרך שלושה גלילים. שני הגלילים הראשונים הם לאורך, השלישי לרוחב.
  • ציר הפרפר (מכשול 2, מקצה 1) על המתמודד לזנק מהטרמפולינה אל ציר הפרפר שממוקם מטר וחצי ממנו ומהציר אל החבל וממנו אל המזרן, הפרפר מסתובב על צירו.
  • הפטיש (מכשול 2, מקצים 2, 3) על המתמודד במכשול זה לקפוץ אל הפטיש המתנדנד וממנו לקפוץ אל רשת ולזחול מתחתיה עד למזרן בלי לגעת במים.
  • כוח עליון (מכשול 3, מקצים 1, 2) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח קבוע, ואז להשלים שלושה סטים בהם יצטרך לכופף ידיות כלפי מעלה ואחורה כדי להתקדם. על המתמודדים לקבע את הידיות במקומן, אחרת יפסלו. במקצה 2 על המתמודד להשלים שני סטים ואז לקפוץ אל שק איגרוף, לחבק אותו ולגלוש איתו כמו אומגה אל המזרן.
  • מקפצת העכביש (מכשול 3, מקצה 3) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה לשק האיגרוף, להיאחז בו ולגלוש איתו אל מזרן.
  • עצבי הברזל (מכשול 4, מקצה 1) המתמודד צריך לטפס על מוט, ממנו לעבור אל מוט אחר ואז לעבור ממנו אל משטח עם 10 דוקרנים שצריך להתקדם באמצעותם בזווית. אחר כך לעבור באותה דרך גם על המשטח השני. אז, בלוח השלישי, צריך לעבור באמצעות תקיעה של ידיות אדומות על הדוקרנים. אם נופלת יתד או שאוחזים בדוקרנים, לא ניתן להמשיך ונפסלים. את המשטחים הראשון והשלישי עוברים בירידה, את השני עוברים בעלייה.
  • זינוק בעלייה כפול (מכשול 4, מקצים 2, 3) על המתמודד להיתלות על מוט שלצידו שתי מסילות, לסיים את מסלול המוט ולזנק אל מוט נוסף שלצידו שתי מסילות, לסיים גם את מסלול המוט הזה, לזנק אל רשת ולהגיע ממנה אל המזרן.
  • זינוק הטבעת (מכשול 5, מקצה 1) במכשול זה המתמודד צריך לעבור מחבל אל טבעת, להיתלות עליה ולתלות אותה על תושבת. לאחר מכן, על המתמודד לעבור אל תושבת שנייה שעליה תלויה טבעת. על המתמודד לשחרר את הטבעת מהתושבת ולקפוץ בעזרתה אל המזרן.
  • הפותחנים (מכשול 5, מקצים 2, 3) על המתמודד לטפס על עמוד, ממנו לעבור למקבילים ואז לחצות את הבריכה דרך שלושה פותחנים מסתובבים, שתלויים בגבהים שונים ובמרחקים שונים. ברגע שהמתמודד תופס את הפותחן, הפותחן מסתובב בירידה. אחרי שמסיים את הפותחנים מזנק למזרן.
  • הקובייה המתגלגלת (מכשול 6, מקצה 1) על המתמודד להיתלות על "קובייה" המורכבת ממוטות, שוקלת 100 ק"ג ומונחת על מסילה (אף על פי שהקובייה שוקלת 100 ק"ג, היא יכולה להישמט מהמסילה), לסובב את הקובייה לאורך המסילה ולקפוץ לקובייה השנייה המונחת גם היא על מסילה, לסובב אותה לאורך המסילה ולזנק למזרן.
  • הגה הכוח (מכשול 6, מקצים 2, 3) על המתמודד לטפס על חבל, ממנו לעבור אל בר קבוע וממנו לעבור אל גלגל כבד המונח על מסילות משני צדדיו, ואז על המתמודד לגלגל את הגלגל לאורך המסילה. אורך המסילה הוא 6.05 מטרים, ובדרך יש שתי ירידות. אחרי שמגיע לסימון האדום קופץ למזרן.
  • פאוור טאוור (מכשול 7, כל המקצים) מכשול בגובה של 14 מטרים. על המתמודד לעלות 7 מדרגות, משם לעבור למכשול עצמו, למכשול אין בריכה ואין רתמה, אך הוא תלוי על מזרן אוויר ענק. כשהמתמודד עובר את המדרגות עליו לרדת על עמוד ואחריו לעבור דרך 10 מאחזי ידיים, כל מאחז בגובה עולה מהקודם לו, מהמאחז האחרון לעבור לבר קבוע וממנו לעבור אל שני סולמות שביניהם מפריד עוד בר קבוע, הסולמות זזים עם כל תנועה שהמתמודד עושה, לאחר שעובר את הסולמות עליו לעבור 2 ברים קבועים, משם לקפוץ למזרן וללחוץ על הבאזר.
מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6 מכשול 7
1 גלגלי האופניים ציר הפרפר כוח עליון עצבי הברזל זינוק הטבעת הקוביה המתגלגלת פאוור טאוור
2 דרך הבנג'י הפטיש כוח עליון אל שק האיגרוף זינוק בעלייה כפול הפותחנים הגה הכוח
3 מקפצת העכביש
4

מתמודדי האשיגו

כל מתמודד שעבר את המגה קיר זכה לנסות למקם אם עצמו כמה שיותר גבוה בהאשיגו. המתמודד שבתום שלב המוקדמות ימקם את עצמו הכי גבוה בסולם, יזכה ב-100,000 שקלים. בטבלה זו מוצגים המתמודדים שניסו את ההאשיגו.

  אלוף ההאשיגו שזכה ב-100,000 שקלים
מקום שם המתמודד מספר שלבים זמן
1 אשד עצמון 35
(סיים את כל השלבים)
0:42
2 יובל שמלא 35
(סיים את כל השלבים)
1:12
3 רוני קפלנסקי 28 0:37
4 שלמה ויצמן 26 1:21
5 אברהם פופקו 25 0:45
6 אדם מלכי 24 0:33
7 דימה דומקוב 20 0:46
8 יוסי בן יוסף 19 0:24
9 עמיר כספי 8 0:11
10 ישי כלפון 1 0:03

נינג'ה ישראל ילדים

ערך מורחב – נינג'ה ישראל ילדים

"נינג'ה ישראל ילדים" היא תוכנית מציאות ישראלית אשר מהווה את גרסת הילדים של "נינג'ה ישראל", ומבוססת בעצמה על גרסת הילדים של American Ninja Warrior. זאת המדינה השנייה בהיסטוריית ה"נינג'ה" בעולם בה משודרת גם גרסת ילדים, אחרי ארצות הברית.

התוכנית משודרת מ-11 בנובמבר 2019 בערוץ הילדים, יומיים לאחר הבכורה המוקדמת בקשת 12, הערוץ המשדר את התוכנית המקורית. את התוכנית מנחים עודד פז ואליאנה תדהר, אשר משמשים גם כשדרנים בניגוד לתוכנית הרגילה, ובנוסף אליהם גם קווין רובין כמנחה הקווים.

הפקה

מסלול המכשולים בשלב המוקדמות מכיל ארבעה שלבים עם דרגות קושי שונות ומורכב מ-4.5 טון ברזל ומתפרש על שטח של יותר משמונה דונמים[16]. המסלול נבנה בנמל חיפה במשך 14 יום על ידי 80 אנשי מקצוע שונים מהעולם[1][17]. המסלול הכולל שהוקם בארץ מכיל 30 שלבים ששוקלים יחד 30 טון פלדה שהובאו לארץ בתוך 54 מכולות[18]. גובה המכשול הגבוה ביותר במסלול הוא בגובה של בניין בן 9 קומות – 23 מטר. השקת התוכנית זכתה ל-18.7% רייטינג[19].

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ 1 2 רגע לפני העלייה למסלול, באתר ‏מאקו
  2. ^ ליהי עטר בכר‏, אסי עזר ורותם סלע יהפכו אתכם לנינג'ות!, באתר וואלה!‏, 28 בפברואר 2018
  3. ^ ליהי פיין, ‏"אתגר הנינג'ה הוא משהו שונה מכל מה שאנחנו רגילים לראות", באתר ‏מאקו‏, 25 ביולי 2018
  4. ^ רותם סלע: "אם אנסה את אתגר הנינג'ה בעצמי אני בדוק אפצע", באתר ‏מאקו‏, 25 ביולי 2018
  5. ^ שירות גלובס, ‏רייטינג: גמר "נינג'ה ישראל" – הנצפה ביותר מאז פיצול ערוץ 2, באתר גלובס, 11 בנובמבר 2018
  6. ^ אליפות האולסטארס: הכירו את הקבוצות וחוקי התחרות, באתר ‏מאקו‏, 21 במרץ 2021
  7. ^ מערכת תכניות קשת, ‏טירוף הנינג'ה: "בחיים לא היה דבר כזה בישראל", באתר ‏מאקו‏, 23 ביולי 2018
  8. ^ איחר בשתי שניות.
  9. ^ 1 2 הזמנים הכתובים בטבלה הם הזמנים בהם מתמודדים נפסלו או לחצו על הבאזר. אם כמה מתמודדים נפסלו באותו מכשול, מקומם תלוי בזמן בו הם זינקו למכשול האחרון.
  10. ^ סיים את המסלול אחרי 4:39 דקות אך נפסל כי לא קפץ מהטבעת השנייה אל הרשת אלא עבר יד יד.
  11. ^ נפסל, כי נגע במסגרת של התקרה התלולה, מה שאסור.
  12. ^ הזמנים הכתובים בטבלאות הם הזמנים בהם מתמודדים זינקו למכשול ממנו נפלו, לא הזמנים בהם הם נפלו (חוץ מאלה שלחצו על הבאזר).
  13. ^ הזמנים הכתובים בטבלאות הם הזמנים בהם מתמודדים נפסלו או לחצו על הבאזר. אם כמה מתמודדים נפסלו באותו מכשול, מקומם תלוי בזמן בו הם זינקו למכשול האחרון.
  14. ^ במכשול "קפצית לרשת" נתקעה לו הרגל בתוך הרשת למשך כדקה ומפני שהזמן התבזבז לו הוא לא היה יכול לסיים את המסלול בזמן.
  15. ^ איחר בכמה מאיות השנייה.
  16. ^ רן בוקר, ניב רסקין מצטרף לרותם סלע ואסי עזר בתוכנית חדשה, באתר ynet, 28 במאי 2018
  17. ^ מערכת תכניות קשת, ‏דקה אחר דקה: כך הוקם האתגר המטורף של "נינג'ה ישראל 2018", באתר ‏מאקו‏, 24 ביולי 2018
  18. ^ ארנון שוורצמן, ‏נינג'ה ישראל 2018: המספרים מאחורי עונת הבכורה, באתר ‏מאקו‏, 25 ביולי 2018
  19. ^ אלכסנדר כץ, השקה נאה ל'נינג'ה ישראל' עם 18.7% - שגברה על 'האח הגדול', באתר אייס, 26 ביולי 2018