ג'סי ג'יימס הוליווד – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
RedBot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.1) (בוט מוסיף: no:Jesse James Hollywood
שורה 25: שורה 25:
[[fr:Jesse James Hollywood]]
[[fr:Jesse James Hollywood]]
[[it:Jesse James Hollywood]]
[[it:Jesse James Hollywood]]
[[no:Jesse James Hollywood]]
[[pt:Jesse James Hollywood]]
[[pt:Jesse James Hollywood]]
[[ru:Голливуд, Джесси Джеймс]]
[[ru:Голливуд, Джесси Джеймс]]

גרסה מ־22:49, 25 בפברואר 2012

ג'סי ג'יימס הוליווד ב-2005

ג'סי ג'יימס הוליווד (אנגלית: Jesse James Hollywoo; נולד ב-28 בינואר 1980 בלוס אנג'לס קליפורניה) היה סוחר סמים אמריקני. ואחד הפושעים הצעירים ביותר שהופיעו אי פעם ברשימת עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר על ידי ה-FBI, "הישג" אליו הגיע כבר בגיל 20.

רצח ניקולס מרקוביץ

בנג'מין מרקוביץ היה סוחר סמים ולקוח של הוליווד, אשר צבר חוב של 1200 דולר להוליווד. מרקוביץ גם איים לחשוף הונאת ביטוח בסך 36,000 דולר שבה הוליווד היה מעורב. ב-6 באוגוסט 2000 הוליווד וכמה מחבריו תכננו להתעמת עם בנג'מין מרקוביץ, אך לפני שהגיעו לביתו הם ראו את אחיו-למחצה של בנג'מין, ניקולס מרקוביץ, והחליטו לחטוף אותו. ניקולס לא היה ער לסכנה ובילה מספר ימים בלהתחבר ולחגוג במסיבות עם שוביו. כאשר הוליווד התייעץ עם עורך הדין של משפחתו, סיפר לו זה כי העונש שהוא יכול לקבל על חטיפה ודרישת כופר הוא מאסר עולם.

בתגובה, הוליווד החליט לנסות ולגרום לכך שלא יִדעו שהוא ביצע חטיפה. ב-12 באוגוסט 2000, בהרים שמצפון לגולטה, קליפורניה, ניקולס נרצח ונקבר על ידי אנשים שעבדו עבור הוליווד.

לכידתו ומשפטו של הוליווד

ג'סי ג'יימס הוליווד נתפס בריו דה ז'ניירו, ברזיל ב-8 במרץ 2005 על ידי המשטרה הפדרלית של ברזיל, אשר נעזרה במידע של הרשויות האמריקאיות כאשר הוא הלך לפגוש את בן דודו מחוץ לקניון.

ב-8 ביולי 2009, לאחר שלושה ימים של דיונים, הגיעו המושבעים לפסק דין. הם מצאו את הוליווד אשם בחטיפה וברצח מדרגה ראשונה והמליצו על מאסר עולם. ב-5 בפברואר 2010, גזר השופט על הוליווד מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי.

אלפא דוג

הסרט אלפא דוג יצא בינואר 2007 והוא מתבסס על סיפור חייו של ג'סי ג'יימס הוליווד. השחקן אמיל הירש מגלם את הוליווד בסרט ושמו שם הוא ג'וני טרולאב.