סטפני, נסיכת מונקו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''סטפני מרי אליזבת גרימלדי''' (נולדה ב-[[1 בפברואר]] [[1965]]), היא '''הנסיכה סטפני ממונאקו''' ו'''הרוזנת של פוליניאק''' מ[[בית גרימלדי]], המדורגת במקום השישי בתור הירושה לכתר [[נסיכות מונאקו]]. בעברה הייתה [[זמר]]ת, [[עיצוב אופנה|מעצבת]] [[בגד ים|בגדי ים]] ו[[דוגמנית]].
'''סטפני מרי אליזבת גרימלדי''' (נולדה ב-[[1 בפברואר]] [[1965]]), היא '''הנסיכה סטפני ממונאקו''' ו'''הרוזנת של פוליניאק''' מ[[בית גרימלדי]], המדורגת במקום השישי בתור הירושה לכתר נסיכות [[מונאקו]]. בעברה הייתה [[זמר]]ת, [[עיצוב אופנה|מעצבת]] [[בגד ים|בגדי ים]] ו[[דוגמנית]].

==חייה הפרטיים==
==חייה הפרטיים==

גרסה מ־20:17, 27 באפריל 2012

סטפני מרי אליזבת גרימלדי (נולדה ב-1 בפברואר 1965), היא הנסיכה סטפני ממונאקו והרוזנת של פוליניאק מבית גרימלדי, המדורגת במקום השישי בתור הירושה לכתר נסיכות מונאקו. בעברה הייתה זמרת, מעצבת בגדי ים ודוגמנית.

חייה הפרטיים

משפחתה

הנסיכה גרייס עם בתה סטפני, 1969

סטפני היא בת למשפחת האצולה לבית גרימלדי. אביה הוא רנייה השלישי נסיך מונקו ואמה היא גרייס קלי. היא הצעירה במשפחתה; אחיה הגדולים הם אלבר השני נסיך מונאקו והנסיכה קרוליין מהנובר.

השכלה ותחביבים

סטפני שולטת בשפות צרפתית, מונאקית, אנגלית ואיטלקית. היא התחנכה בבית דאם דה סנט מור במונאקו, ולאחר מכן בדופנלופ בפריז בירת צרפת. סיימה את בית הספר התיכון בשנת 1982. במהלך שנותיה בבית הספר היא למדה מחול, פסנתר קלאסי, וגם השתתפה בתחרויות התעמלות ורכיבה על סוסים.

תאונת הדרכים

ב-13 בספטמבר 1982, במהלך נסיעה חזרה אל ביתם מבית החווה "רוקגל" בצרפת, אירעה תאונת דרכים לסטפני ולאמה גרייס קלי. אמה מתה מפצעיה למחרת. סטפני נפצעה בתאונה ונגרם לה שבר בקו השיער של חוליה בצוואר. לפי הגרסה הרשמית, הגורם לתאונה הוא אירוע מוחי שעברה האם תוך כדי נהיגה. עם זאת, לפי שמועות שנפוצו לאחר התאונה, נטען כי סטפני היא זו שנהגה ברכב. סטפני עצמה סירבה לדבר על מות אמה עד 2002, אז אמרה כי "לא רק שעברתי טראומה נוראית, לאבד אמא בגיל צעיר מאוד, אלא גם הייתי לידה ברגע התאונה. אף אחד לא יכול לדמיין כמה סבלתי, ואני עדיין סובלת".