אייזיאה מוסטפא – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:


בשנת [[2013]] שיחק מוסטפא בפרסומת ל[[בירה]] הישראלית [[בירה מכבי|מכבי]] .
בשנת [[2013]] שיחק מוסטפא בפרסומת ל[[בירה]] הישראלית [[בירה מכבי|מכבי]] .


==קישורים חיצוניים==
* [http://www.imdb.com/name/nm2248149// ישעייה מוסטפא], במסד הנתונים הקולונעים [[IMDb]]


[[קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים של משתמשים חדשים|07 2013]]
[[קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים של משתמשים חדשים|07 2013]]

גרסה מ־16:01, 26 ביולי 2013

ישעייה מוסטפא (נולד ב- 11 בפברואר, 1974) הוא שחקן אמריקאי ושחקן לשעבר בליגת הפוטבול האמריקאית . מוסטפא ידוע בתור הדמות הראשית בסדרת פרסומות הטלוויזיה של חברת אולד ספייס

חיים פרטיים

ישעייה מוסטפא נולד בעיר פורטלנד , אורגון , הצעיר מבין שבעה ילדים לשהידה מוסטפא-דייוויס ולג'ון וואלי מוסטפא , אשר החזיקו וניהלו שירות לימוזינות בשנות השמונים המוקדמות . מוסטפא למד היסטוריה באריזונה ובשנת 2000 החזיק במסעדה אשר נקראה "Jo Jo's Barbecue" שנסגרה מאז .

מוסטפא הוא חובב קומיקס דגול , חיבתו וידיעתו הגדולה בקומיקס עזרה לו לזכות בשעשועון טלוויזיוני בארה''ב בסכום של 47,000$ מה שעזר לו להגשים את חלומו להפוק לשחקן טלוויזיה. מוסטפא אפילו כינה את ביתו על שמה של הדמות הידועה מסדרת הקומיקס באטמן , הארלי קווין .

מוסטפא הוא מוסלמי .

קריירה

קריירת פוטבול

בתיכון שיחק מוסטפא כדורסל וריצה , הוא לא שיחק פוטבול בתיכון , אך נבחן לנבחרת הפוטבול בקולג' בניסיון להשיג מלגת ספורט , הוא התקבל לנבחרת והתקדם בה . לאחר שעבר לאוניברסיטה , התקבל גם שם לנבחרת הפוטבול , אך שם היה לו עימות קטן עם מאמנו , הוא ישב בספסל למשך כל שנתו הראשונה . בשנת 1997 שיחק גם במשחק ה - "rose bowl" האמריקאי . למרות שציפה מוסטפא להתחיל בקריירת משחק טלוויזיונית אחרי סיום הלימודים , מצא אותו סוכן ספורט והציע לו לנסות להתקבל לליגת הפוטבול האמריקאית . קבוצת הפוטבול טנסי טייטאנס החתימה את מוסטפא לקבוצת האימונים שלה , אחר כך שלחה אותו לקבוצה ברצלונה דראגונס ב - 1998 . אחרי עונה בקבוצות האימון של האוקלנד ריידרס והקליבלנד בראונס , הוא הלך למחנה האימונים של הסיאטל סיהוקס בשנת 2000 .

קריירת משחק

אחרי שסיים את מחנה האימונים פתח מוסטפא בקריירת משחק , כשחקן בסדרות טלוויזיה קטנות , הוא התפרסם באופן פתאומי בפברואר 2010 אחרי שהפך לשחקן הראשי בסדרת הפרסומות של חברת אולד ספייס  : "הגבר שהגבר שלך יכול להריח כמוהו" שכללה בעיקר את המונולגים שלו . אחר כך , פתח מוסטפא בשלושה ימים שבהם הוא צילם סרטונים הומוריסטים ואישיים שלו ביוטיוב כדמות מהפרסומת של אולד ספייס, עונה לסלבריטאים ששאלו אותו שאלות ברשתות חברתיות .

מוסטפא חתם על חוזה עם NBC והופיע בסרט "איך להיפטר מהבוס" . הנחה את הערב המיוחד של TBS שבו בחרו את הפרסומות המצחיקות לשנה 2010 ולשנה 2011 .

בשנת 2013 שיחק מוסטפא בפרסומת לבירה הישראלית מכבי .


קישורים חיצוניים