בריטני ספירס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
כינוי
תגיות: עריכה חזותית חשד למילים בעייתיות
כינוי
שורה 14: שורה 14:
|אתר אינטרנט= '''[http://www.britneyspears.com BritneySpears.com]'''{{ש}}'''[http://www.britney.com Britney.com]'''
|אתר אינטרנט= '''[http://www.britneyspears.com BritneySpears.com]'''{{ש}}'''[http://www.britney.com Britney.com]'''
}}
}}
'''בריטני ג'ין ספירס''' (ב[[אנגלית]]: '''Britney Jean Spears'''; זונה מלוכלכת נולדה ב-[[2 בדצמבר]] [[1981]]) היא [[זמר]]ת [[מוזיקת פופ|פופ]] [[ארצות הברית|אמריקנית]] ו[[דוגמנית]], מהמצליחות ומהמפורסמות בעולם.
'''בריטני ג'ין ספירס''' (ב[[אנגלית]]: '''Britney Jean Spears'''; נולדה ב-[[2 בדצמבר]] [[1981]]) היא [[זמר]]ת [[מוזיקת פופ|פופ]] [[ארצות הברית|אמריקנית]] ו[[דוגמנית]], מהמצליחות ומהמפורסמות בעולם.


הקריירה של ספירס החלה בגיל 12 ב[[מועדון מיקי מאוס]] ופריצתה הגדולה בתחום המוזיקה התרחשה בטרם הייתה בת 17, כאשר פרצה לתודעה העולמית עם שירה "[[...Baby One More Time (שיר)|Baby One More Time...]]". ספירס זכתה להצלחה עצומה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם, ומכירת [[אלבום מוזיקה|אלבומיה]] מסתכמת בלמעלה מ-110 [[מיליון]] אלבומים. במהלך הקרירה המשגשגת שלה, היא זכתה ביותר מ-300 פרסים שונים, כאשר הבולטים בהם הם [[פרס גראמי]] אחד, שישה פרסי [[VMA]], טקס פרסי המוזיקה של [[MTV]], אשר הבולט בהם הוא פרס מפעל חיים על שם [[מייקל ג'קסון]], אותו קיבלה בשנת [[2011]].
הקריירה של ספירס החלה בגיל 12 ב[[מועדון מיקי מאוס]] ופריצתה הגדולה בתחום המוזיקה התרחשה בטרם הייתה בת 17, כאשר פרצה לתודעה העולמית עם שירה "[[...Baby One More Time (שיר)|Baby One More Time...]]". ספירס זכתה להצלחה עצומה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם, ומכירת [[אלבום מוזיקה|אלבומיה]] מסתכמת בלמעלה מ-110 [[מיליון]] אלבומים. במהלך הקרירה המשגשגת שלה, היא זכתה ביותר מ-300 פרסים שונים, כאשר הבולטים בהם הם [[פרס גראמי]] אחד, שישה פרסי [[VMA]], טקס פרסי המוזיקה של [[MTV]], אשר הבולט בהם הוא פרס מפעל חיים על שם [[מייקל ג'קסון]], אותו קיבלה בשנת [[2011]].

גרסה מ־15:21, 28 באפריל 2014

תבנית:מוזיקאים בריטני ג'ין ספירסאנגלית: Britney Jean Spears; נולדה ב-2 בדצמבר 1981) היא זמרת פופ אמריקנית ודוגמנית, מהמצליחות ומהמפורסמות בעולם.

הקריירה של ספירס החלה בגיל 12 במועדון מיקי מאוס ופריצתה הגדולה בתחום המוזיקה התרחשה בטרם הייתה בת 17, כאשר פרצה לתודעה העולמית עם שירה "Baby One More Time...". ספירס זכתה להצלחה עצומה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם, ומכירת אלבומיה מסתכמת בלמעלה מ-110 מיליון אלבומים. במהלך הקרירה המשגשגת שלה, היא זכתה ביותר מ-300 פרסים שונים, כאשר הבולטים בהם הם פרס גראמי אחד, שישה פרסי VMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV, אשר הבולט בהם הוא פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון, אותו קיבלה בשנת 2011.

ספירס מזוהה בתור הזמרת עם המכירות הגבוהות ביותר בעשור הראשון של המאה ה-21. היא דורגה במקום ה-8 במצעד סיכום אמני העשור של בילבורד. לקראת סוף שנת 2010 מגזין פורבס דירג אותה במקום השישי ברשימת מאה האמנים החזקים והמשפיעים ביותר בעולם הידוענים; ספירס היא גם הידוענית השלישית המחופשת ביותר באינטרנט בכל הזמנים. ב-2010, MTV דירג את ספירס במקום החמישי ברשימת עשרת אומני הפופ הגדולים ביותר בהיסטוריה. היחידים הקודמים לה כאמנים יחידים הם מייקל ג'קסון ומדונה, ושני הרכבים: U2 ונירוונה. בסקר שערך המגזין בילבורד בשנת 2012, זכתה ספירס בתואר הבחורה הכי סקסית בתעשיית המוזיקה. כמו כן ספירס מכרה מעל 110 מיליון עותקים עם אלבומיה[1]

ביוגרפיה

ילדות ותחילת הקריירה

ספירס נולדה בעיירה קנטווד, לואיזיאנה. אביה, ג'יימס ספירס, עבד כקבלן, ואמהּ, לין ספירס, הייתה מורה. יש לה אח, בריאן, ואחות, ג'יימי לין ספירס. מגיל צעיר הראתה ספירס חיבה לזמרה ולריקוד כאשר הופיעה ושרה מול משפחתה.

בגיל 8 ראה אביה של ספירס מודעה בעיתון מקומי על מבחני בד לתוכנית טלוויזיה בשם "מועדון מיקי מאוס". ספירס נבחנה ונותרה בין ארבעת הנבחרים האחרונים מתוך 8,000 נבחנים. היא בלטה בנוכחות הבימתית שלה, אך נדחתה עקב גילה הצעיר. למרות זאת, מפיק בחברת וולט דיסני שהבחין בפוטנציאל הקיים בספירס, החליט לסייע לה במציאת סוכן בניו יורק.

בעקבות הצעת המפיק עברו ספירס ואִמה לניו יורק. ספירס למדה בניו יורק את אמנויות הבמה, והחלה לשחק בפרסומות שונות ובמחזות. באביב 1993 ניגשה למבחני הבד של "מועדון מיקי מאוס" בפעם השנייה והתקבלה. היא הופיעה בתוכנית במשך שנתיים.

בשנת 1996, לאחר שדחתה הצעת השתתפות בלהקת בנות בשם "Innosense", הציע עורך דין, חבר משפחה, לארי רודולף, לנסות להשיג חוזה חלופי לספירס כסולנית. היא הקליטה קלטת דמו, בה ביצעה את השיר "I Have Nothing" של ויטני יוסטון. בעקבות התעניינות בקלטת מצד מנהלי חברות התקליטים ניגשה למבחן בד בפניהם. היא עברה בהצלחה את מבחן הבד הרביעי והאחרון לחברת תקליטים ג'ייב רקורדס והוחתמה על חוזה הקלטות. בסתיו 1997 טסה לשבדיה להקליט לאלבום הבכורה שלה חמישה שירים שכתב המלחין והכותב השבדי מקס מרטין.

1998-2001: ...Baby One More Time ו-Oops!... I Did It Again

ב-30 בספטמבר 1998, יצא סינגל הבכורה של ספירס: "...Baby One More Time". הוא נכנס למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי ותשעה מיליון עותקים שלו נמכרו ברחבי העולם.

ב-12 בינואר 1999, יצא לאחר הצלחת הסינגל הראשון, האלבום הבכורה: "‎...Baby One More Time", ונכנס היישר למקום הראשון במצעדי המכירות. עד סוף השנה נמכרו מעל 10 מיליון עותקים מאלבום הבכורה שלה. אלבום זה רשום בספר השיאים של גינס כ"אלבום הנמכר ביותר על ידי בן נוער".

ב-14 ביוני 1999, יצא הסינגל השני של ספירס; "Sometimes". הצליח להיכנס למקום ה-21 במצעד הבילבורד האמריקאי בעקבות השמעות בתחנות הרדיו בלבד. ב-28 ביוני, יצאה ספירס לסיבוב ההופעות העולמי הראשון שלה; "Baby One More Time Tour...".

ספירס בביצוע עם השיר I'm a Slave 4 U במהלך הופעה בטקס פרסי המוזיקה של MTV 2001

ב-28 באוגוסט, יצא הסינגל השלישי מאלבום : "‎(You Drive Me) Crazy". השיר שיצא בגרסת מיקס שונה מגרסת האלבום, זכה מיד להצלחה גדולה בעולם. השיר נכלל גם בפסקול הסרט; "Drive Me Crazy" בכיכובה של מליסה ג'ואן הארט. בסוף השנה זכתה ספירס 4 פרסים בטקס פרסי המוזיקה: "פרסי המוזיקה של MTV אירופה".

ב-6 בדצמבר, יצא הסינגל הרביעי מהאלבום: "Born to Make You Happy" באירופה בלבד. ב-15 בדצמבר יצא הסינגל החמישי מהאלבום: "From the Bottom of My Broken Heart" כסינגל בארצות הברית ובאוסטרליה בלבד.

ב-27 במרץ 2000, יצא הסינגל הראשון של ספירס מתוך אלבומה השני: "Oops!... I Did It Again", שהצליח להיכנס למקום ה-9 במצעד הבילבורד האמריקאי.

ב-16 במאי, יצא אלבומה השני של ספירס ששמו: "Oops!... I Did It Again. וגם אלבום זה נכנס שוב למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי.

ב-8 באוגוסט, יצא הסינגל השני: "Lucky". הסינגל נכנס למקום החמישי במצעד המכירות הבריטי.

ב-16 בנובמבר, יצא הסינגל השלישי: "Stronger". הסינגל נכנס למקום ה-11 במצעד 100 המובילים והסינגל קיבל מעמד זהב בארצות הברית.

ב-17 בינואר 2001, יצא הסינגל הרביעי ואחרון מהאלבום: "Don't Let Me Be the Last to Know". בבריטניה נכנס הסינגל למקום ה-12 בלבד.

Britney, Crossroads :2001-2004, ו-In the Zone

ספירס מופיעה עם השיר Me Against the Music במהלך הופעה בלייב, 2003

באותה שנה חתמה ספירס עם חברת: "פפסי" על קמפיין פרסום בהשתתפותה, הקמפיין נמשך כשנה וחצי וממנו הרוויחה כ-7-9 מיליון דולר. במהלך הקמפיין הקליטה שירים למען: "פפסי" והצטלמה במספר פרסומות. בין פרסומותיה המיוחדות לפפסי הייתה פרסומת גמר המונדיאל, עם השיר: "Right now" שאף הפך ללהיט והופץ לרדיו במדינות אחדות ונכלל באלבום אוסף המונדיאל של שנת 2002.

במקביל החלה להקליט את אלבומה השלישי. לקראת סוף השנה, השתתפה בביצוע מחודש לשיר: "What's Going On", במקור של מרווין גיי, לצד אמנים מצליחים נוספים שתרמו את ההכנסות מהסינגל למשפחות של קורבנות פיגועי 11 בספטמבר ולמען המאבק במחלת האיידס.

במקביל להקלטת אלבומה השלישי, החלה גם בצילומים לסרט הקולנוע הראשון בכיכובה: "קרוסרודס". התסריט נכתב ב-2001 על ידי שונדה ריימס. הסרט מתאר 3 נערות בוגרות תיכון מג'ורג'יה במסען ברחבי ארצות הברית.

ספירס הייתה מעורבת בהלחנה של מרבית השירים באלבומה השלישי; "Britney". הסינגל שליווה את האלבום: "I'm a Slave 4 U", זכה להצלחה רבה. האלבום עצמו נמכר ביותר מ-700,000 עותקים בשבוע הראשון למכירה בארצות הברית, ונכנס למקום הראשון במצעד הבילבורד. באותו זמן, החלה לצאת עם זמר הפופ המצליח ג'סטין טימברלייק. האלבום קודם על ידי סיבוב ההופעות: "Dream Within a Dream Tour". בחלק השני של סיבוב ההופעות, לאחר הפרידה המתוקשרת מג'סטין טימברלייק, שילבה ספירס מספר שירים חדשים במופע, אותם היא כתבה והלחינה בעצמה. מהאלבום יצאו שמונה סינגלים.

בנובמבר 2003 יצא לאור אלבומה הרביעי של ספירס; "In the Zone" בו היא כתבה שמונה שירים. האלבום הגיע ישירות לפסגת מצעד הבילבורד ויותר מ-600,000 מעותקים נמכרו בשבוע הראשון, מה שהפך את ספירס לזמרת שארבעת אלבומיה נכנסו למקום הראשון במצעד.

ב-3 בינואר 2004 בילתה ספירס בפאב בלאס וגאס עם חבר ילדות, ג'ייסון אלן אלכסנדר. השניים שתו, הלכו לכנסייה בשם: "A Little White Chapel", והתחתנו בזריזות. שעות ספורות לאחר האירוע כשהתפכחו הגיעו השניים לבית הדין לענייני משפחה בלאס וגאס וביטלו את נישואיהם.

2004: שיא ההצלחה ונישואין

הכוכב של ספירס בשדרת הכוכבים של הוליווד

סיבוב ההופעות הבא נקרא: "The Onyx Hotel Tour". ספירס הסבירה ש"אוניקס" (שוהם) היא אבן שחורה המאירה את כל העומד לידה וגורמת לו להבריק וכך היא מרגישה על הבמה, זוהרת ומוארת. המופע המושקע ביותר של ספירס ארך זמן רב יותר מהרגיל. במהלך הסיבוב יצא הסינגל השלישי; "Everytime", שיר אוטוביוגרפי שנכתב והולחן על ידי ספירס. באותה תקופה החלה ספירס לצאת עם קווין פדרליין, אחד מרקדני הליווי שלה, שהיה אז נשוי ואב לילד וציפה לתינוק נוסף. השניים יצאו קרוב לשנה, והתחתנו בספטמבר 2004 בטקס צנוע.

הסינגל הרביעי מהאלבום היה אמור להיות: "Outrageous". במהלך הצילומים לקליפ נפלה ספירס ופצעה את ברכה. היא נאלצה לעבור ניתוח מסובך ולבטל את כל ההופעות והאירועים הצפויים לה, ולכן צילומי הקליפ נעצרו. הסינגל יצא רק בארצות הברית ויפן ולא זכה להצלחה. בסופו של דבר הקליפ, שאורכו היה דקה וחצי, נכלל כבונוס ב-DVD שהוציאה מאוחר יותר. את שנת 2004 חתמה ספירס בזכייה בפרס הזמרת הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. באות שנה זכתה ספירס בפרס בתור "הבחורה הסקסית ביותר לשנת 2004" על ידי מגזין FHM.

2004-2006: אוסף, הפסקה ממוזיקה, ילדים וגירושין

בסוף 2004 הוציאה ספירס אלבום אוסף בשם "Greatest Hits: My Prerogative". הדיסק כלל את מיטב להיטיה של ספירס ושלושה שירים חדשים. מעט לאחר יציאתו של אוסף הלהיטים התראיינה ספירס לתחנת הרדיו KISS FM, וחשפה כי אלבומה החדש כבר מוכן חלקית, ושהוא יקרא "Original Doll". בצעד לא צפוי היא חשפה שיר מתוך האלבום שנקרא "Mona Lisa". חברת התקליטים של ספירס לא הייתה מרוצה מהחשיפה שנעשתה ללא רשותם וביטלה את הוצאת "Original Doll" ,השירים היחידים שדלפו מתוך האלבום האבוד עד כה הם : Money , Love & Happiness וOuch שדלפו באפריל 2012.

בסוף 2005, ילדה ספירס את בנה הבכור, שון פרסטון פדרליין. במאי 2006, הודיעה ספירס בתוכנית של דייוויד לטרמן כי היא בהריון שני. ב-12 בספטמבר 2006, נולד בנה השני של ספירס, ג'יידן ג'יימס פדרליין. ב-7 בנובמבר 2006, הגישה ספירס בקשת גירושין מפדרליין.

2007-2009: אלבום חמישי ומשברים האישיים, אלבום שישי

בריטני ספירס מופיעה עם השיר Radar במהלך The Circus Starring Britney Spears

בינואר 2007 נפטרה דודתה של ספירס מסרטן השד. מספר ימים לאחר מכן, נכנסה ספירס למכון גמילה מסמים ל-24 שעות. כמה ימים אחר כך, נכנסה שנית למכון גמילה. ב-20 במרץ, יצאה ממנו, לאחר ש"השלימה את תוכנית הגמילה", לפי אמרגנה. בספטמבר 2007 נקבע כי ספירס תאבד את המשמורת על ילדיה.

ב-1 במאי 2007, יצאה ספירס למיני סיבוב ההופעות ששמו: "The M+M's Tour", שכלל מספר להיטים שלה.

אך בפן המקצועי, עבדה ספירס בין השנים 2006-2007 על אלבומה הבא עם מפיקים כגון יונתן "JR" רותם, שון גארט ונייט "דנג'ה" הילס. באוגוסט 2007 צילמה ספירס קליפ חדש. ב-30 באוגוסט הושמע לראשונה השיר: "Gimme More". תאריך היציאה של אלבומה החמישי נקבע ל-13 בנובמבר 2007, אולם לאור דליפות של דמואים ורצועות לא גמורות של שירי האלבום, תאריך יציאתו הוקדם ל-30 באוקטובר 2007.

סינגל הבכורה מהאלבום; "Gimme More" הופק על ידי דנג'ה ולווה בהופעה בטקס ה-"VMA" של שנת 2007, שקיבלה ביקורות שליליות בעיקרן. בהופעה, ספירס התלבשה בלבוש שמזכיר לבוש חשפנית ולא יכלה לבצע את צעדי הריקוד שנילוו להופעה, מה שהוביל לאותן ביקורות. הסינגל הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד בארצות הברית, וכך היה לסינגל המצליח ביותר של ספירס מאז: "‎...Baby One More Time".

בתחילת שנת 2008 הפסידה במשפט משמורת על ילדיה וטופלה בטיפול תרופתי נגד דיכאון. בהמשך, התיר בית המשפט לספירס לבקר את ילדיה שלוש פעמים בשבוע.

ב-2 בדצמבר 2008, ביום הולדת ה-27 של ספירס, יצא אלבומה השישי; "Circus". ספירס הוציאה כמה סינגלים מהאלבום. הסינגל: "Circus" כבש את המקום השלישי בבילבורד. כמו כן, ספירס הצטלמה לסרט דוקומנטרי אודותיה עבור ערוץ: "MTV" שנקרא: "בריטני: הצד שלה" אשר הוקרן בסמוך ליציאת האלבום. הסרט חשף את תהליך השיקום של ספירס, התייחסותה לאירועים שפקדו אותה ותהליך העבודה שלה על אלבומה החדש.

ב-3 במרץ 2009, יצאה ספירס לסיבוב ההופעות שנקרא: "The Circus Starring Britney Spears". זהו סיבוב ההופעות הבינלאומי הראשון של ספירס מאז 2004. ביוני הגיע המופע לאירופה בהופעה ראשונה בהיכל ה-O2 בלונדון, שבבריטניה. בריטני הופיעה בין היתר בצרפת, גרמניה, דנמרק, רוסיה, פולין, פינלנד, שבדיה ובלגיה. באוגוסט 2009 יצא המופע הופעות בכל אמריקה הצפונית ובנובמבר 2009 הוא הגיע לאוסטרליה.

ב-29 בספטמבר 2009, יצא הסינגל: "3" מתוך אלבום אוסף חדש שנקרא: "The Singles Collection". הסינגל הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי ובכך השיר: "3" הוא הסינגל השלישי של בריטני שהגיע למקום הראשון בבילבורד.

2010-2012: אלבום שביעי וקאמבק, ביטול האירוסין ו-The X Factor

בריטני ספירס מופיעה עם השיר Hold It Against Me במהלך: Femme Fatale Tour
ספירס מופיעה עם השיר Circus במהלך סיבוב ההופעות: The Circus Starring Britney Spears

ב-29 בספטמבר 2010, שודר פרק מיוחד, כמחווה לבריטני ספירס, בסדרת הטלוויזיה האמריקנית המצליחה: "Glee". בפרק המחווה הוצגו חמישה שירים של ספירס, בשירתם של חברי הפאנל. בריטני עצמה הישתתפה בקטעים קצרים מתוך הפרק. בסוף שנת 2010 בריטני השיקה בושם חדש, בשם: "Radiance", בושם זה אינו חלק מקולקציית בשמי: "Fantasy".

בשנת 2011 ספירס שברה שיא גינס עם השיר: "3", כאשר הפך השיר לשיר היחיד בהיסטוריה שהגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד, ללא כל קידום, מלבד הווידאו קליפ שלו. גם שירים נוספים זכו להצלחה רבה.

ב-11 בינואר 2011, יצא הסינגל הראשון: "Hold It Against Me", מתוך האלבום השביעי שנקרא: "Femme Fatale".

ב-25 באפריל, הופץ לרדיו ול-"iTunes" רמיקס לשיר של בריטני; "Till The World Ends" בריטני אירחה את קשה וניקי מינאג' בשיר שלה, חלפו פחות מ-10 שעות כאשר השיר הגיע למקום 8. בנוסף, בריטני מארחת את ניקי מינאג' במסע ההופעות הבינלאומי, אשר החל ב-16 ביולי; "Femme Fatale Tour", אשר זכה להצלחה גדולה בעולם.

ב-25 במרץ, יצא האלבום השביעי של ספירס שנקרא: "Femme Fatale", אלבום זה זכה למקום ראשון במצעד "בילבורד 200".

במצעד החצי שנתי של מגזין הבילבורד בחודש יולי, אלבומה השביעי של ספירס; "Femme Fatale", הוכתר כאלבום המועדף ביותר במצעד האלבומים של הבילבורד: "Billboard 200", לאחר שנכנס לראש המצעד במרץ, בזמן שהסינגל: "Hold It Against Me" זכה בשיר המועדף ביותר במצעד ה-Hot 100. כמו כן, הקליפ החדש: "I Wanna Go" הוכתר כוידאו הטוב ביותר, וסיבוב ההופעות שהתחיל באמצע יוני גם כן הוכתר כסיבוב ההופעות הטוב ביותר. ספירס עצמה הוכתרה כאמן האהוד ביותר בחצי הראשון של שנת 2011.

ב-28 באוגוסט בטקס ה-"VMA", זכתה ספירס בשני פרסים; קליפ הפופ של השנה על הסינגל השני שלה: Till The World Ends, ופרס מפעל חיים מיוחד מ"MTV" על שמו של מייקל ג'קסון על תרומתה לתעשיית המוסיקה.

ב-11 באוקטובר, יצא לאור אלבום הרמיקסים השני של ספירס: "B in the Mix: The Remixes Vol. 2" ובו רמיקסים מתוך שלושת אלבומי האולפן האחרונים של ספירס. האלבום הופץ תחת חברת התקליטים החדשה של ספירס, תקליטי RCA, מפני שחברתה המקורית ג'ייב רקורדס, ניקנתה והועברה לבעלותה של האחרת. תחת חברת התקליטים החדשה שוחרר ה-DVD של הטור הנוכחי; "Britney Spears Live: The Femme Fatale Tour".

במצעד סוף השנה של מגזין ה"בילבורד" בחודש דצמבר, השיר: "Till the World Ends" נבחר לקליפ הטוב ביותר של השנה ו-: "Femme Fatale Tour" נבחר למסע ההופעות הטוב של השנה.

בסוף שנת 2011, כשבועיים לאחר יום הולדה ה-30 של ספירס, ב-14 בדצמבר 2011, התארסה לבן זוגה ומנהלה לשעבר, ג'ייסון טראוויק.

ב-12 בספטמבר 2012, החלה ספירס להיות כשופטת, מנטורית ומדריכה של המתחרים בני העשרה בעונה השנייה של סדרת הריאליטי האמריקנית: "The X Factor".

ב-20 בנובמבר, יצא הסינגל המשותף של will.i.am עם ספירס שנקרא: "Scream & Shout", ב-28 בנובמבר, יצא הקליפ הרשמי ששודר לראשונה בתוכנית: "The X Factor", בהקרנת בכורה.

2013-הווה: חזרה למוזיקה: Britney Jean ו-Britney: Piece of Me

ב-11 בינואר 2013, ספירס אישרה כי היא עוזבת את: "The X Factor", ולא ממשיכה לעונה נוספת. בנוסף הודיעה ספירס שנפרדה מארוסה ג'ייסון טראוויק לפי דבריה של ספירס הפרידה הייתה ידידותית.

ב-23 בינואר, אישרה ספירס שהיא וwill.i.am הקליטו רימקס וצלמו קליפ חדש ללהיט: "Scream & Shout", בשיתוף: ליל ויין, שון קומבס ו-Hit-Boy ,Waka Flocka Flame.

ב-17 באפריל, ​​אישרה ספירס שהקליטה סינגל שנקרא: "Ooh La La", לפסקול של: "הדרדסים 2". הסינגל יצא ב-17 ביוני, בהקרנת בכורה בתחנת הרדיו של: ראיין סיקרסט, בנוסף התראינה אצלו ספירס. ב-11 ביולי, יצא הקליפ שכולל את בניה של ספירס לראשונה מאי פעם בקריירה שלה.

ב-10 בספטמבר, אישרה מיילי סיירוס שבאלבומה הרביעי שלה שנקרא: "Bangerz", יכלול שיתוף פועולה עם ספירס שנקרא: "(SMS (Bangerz".

ב-16 בספטמבר, יצא לאור הסינגל חדש שנקרא: "Work Bitch". בנוסף למחרת ספירס הופיעה בתוכנית האירוח: "בוקר טוב אמריקה", והודיעה על סיבוב הופעות בלאס וגאס שימשך שנתיים ונקרא: "Britney: Piece of Me".

ב-15 באוקטובר, הודיעה ספירס בתחנת הרדיו בלונדון שהאלבום יקרא: "Britney Jean". ויצא לאור ב-3 בדצמבר 2013.

ב-5 בנובמבר, יצא לאור הסינגל השני שנקרא: "Perfume".

חייה האישיים

ב-3 בינואר 2004, נישאה ספירס לחבר הילדות שלה, ג'ייסון אלכסנדר, וכעבור 55 שעות התגרש הזוג.

ב-18 בספטמבר 2004, נישא עם קווין פדרליין. לזוג שני בנים, שון פרסטון (14 בספטמבר 2005) וג'יידן ג'יימס (12 בספטמבר 2006). ב-7 בנובמבר 2006 הזוג התגרש.

בחודש מאי 2010, אישרה ספירס כי יוצאת עם ג`ייסון טרוויק. ב-14 בדצמבר 2011, התארסו הזוג. ב-11 בינואר 2013, הודיעה ספירס שנפרדה מארוסה.

בחודש פברואר 2013, החלה ספירס לצאת עם דיוויד לוקאדו, בן זוגה הנוכחי.

במצעד הבילבורד

שישה משיריה של ספירס כבשו את ראש מצעד הפזמונים האמריקאי במצעד הרשמי בילבורד הוט 100, בתור אמנית סולו או בתור אורחת בשיר. שישה מתוך שמונת אלבומי האולפן של ספירס הגיעו למקום הראשון במצעד בילבורד הוט 200, כאשר האלבום "Blackout" הגיע אל המקום השני והאלבום "Britney Jean", הגיע אל המקום הרביעי.

להיטי מקום ראשון:

דיסקוגרפיה

ערך מורחב – דיסקוגרפיה של בריטני ספירס

אלבומי אולפן

אלבומים אחרים - אוספים

אלבומי DVD

סרטי תעודה

הופעות

סיבובי הופעות

סיבוב הופעות בלאס וגאס

מיני סיבובי הופעות

  • 1998: L'Oreal Hair Zone Tour
  • 2000: Crazy 2K Tour
  • 2007: The M+M's Tour

בשמים

הבושם הראשון של ספירס: "Curious"
  • 2004: Curious
  • 2005: Fantasy
  • 2006: Curious: In Control
  • 2006: Midnight Fantasy
  • 2007: Believe
  • 2008: Curious Heart
  • 2009: Hidden Fantasy
  • 2009: Circus Fantasy
  • 2010: Radiance
  • 2011: Cosmic Radiance
  • 2012: Fantasy Twist
  • 2013: Island Fantasy
  • 2013: Fantasy 10th Anniversary Edition

פילמוגרפיה

קישורים חיצוניים

הערות שוליים


תבנית:Link GA תבנית:Link GA תבנית:Link FA תבנית:Link FA