סמי פרץ – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "'''סמי פרץ''' (נולד ב-9 באוקטובר 1966) הוא עיתונאי ישראלי יליד דימונה. פרץ משמש כעורך הראשי ש..."
 
עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''סמי פרץ''' (נולד ב-9 באוקטובר 1966) הוא עיתונאי ישראלי יליד [[דימונה]]. פרץ משמש כעורך הראשי של [[דה מרקר]] מ-2013 {{הערה|העין השביעית, 1/9/2013, סמי פרץ יהיה עורך "דה-מרקר"[http://www.the7eye.org.il/77071]}} וכעורך העיתון היומי משנת 2005.{{ש}}{{ש}}
'''סמי פרץ''' (נולד ב-9 באוקטובר 1966) הוא עיתונאי ישראלי יליד [[דימונה]]. פרץ משמש כעורך הראשי של [[דה מרקר]] מ-2013 {{הערה|העין השביעית, 1/9/2013, סמי פרץ יהיה עורך "דה-מרקר"[http://www.the7eye.org.il/77071]}} וכעורך העיתון היומי משנת 2005.

פרץ החל את עבודתו כעיתונאי בגיל 15 ככתב ספורט ברשת "[[ידיעות תקשורת]]", שימש במשך שנתיים ככתב כלכלי בעיתון הכלכלי "[[טלגרף (עיתון ישראלי)|טלגרף]]", וביולי 1995 הצטרף למדור הכלכלי של "[[הארץ]]" ככתב לענייני בנקאות וביטוח. בשנת 2003 מונה לסגן עורך המדור הכלכלי של הארץ.{{ש}}{{ש}}
פרץ החל את עבודתו כעיתונאי בגיל 15 ככתב ספורט ברשת "[[ידיעות תקשורת]]", שימש במשך שנתיים ככתב כלכלי בעיתון הכלכלי "[[טלגרף (עיתון ישראלי)|טלגרף]]", וביולי 1995 הצטרף למדור הכלכלי של "[[הארץ]]" ככתב לענייני בנקאות וביטוח. בשנת 2003 מונה לסגן עורך המדור הכלכלי של הארץ.
פרץ הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מ[[המסלול האקדמי המכללה למנהל|המסלול האקדמי של המכללה למנהל]] ותואר שני במנהל עסקים מ[[אוניברסיטת תל אביב]] במסלול למנהלים (EMBA).{{ש}}{{ש}}

ב-2004 הוביל יחד עם [[גיא רולניק]] ו[[מירב ארלוזורוב]] את הקמת עיתון דה מרקר, שהיה מיזוג של המדור הכלכלי של הארץ ושל אתר דה מרקר.{{ש}}{{ש}}
פרץ הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מ[[המסלול האקדמי המכללה למנהל|המסלול האקדמי של המכללה למנהל]] ותואר שני במנהל עסקים מ[[אוניברסיטת תל אביב]] במסלול למנהלים (EMBA).
מפרסם מדי שבוע טור בשם "תקציר מנהלים" שממוקד בסוגיות של [[שוק העבודה]], [[אי שוויון כלכלי|אי שוויון]], [[מאקרו כלכלה]], המערכת הפיננסית, שכר מנהלים, תחרותיות ועוד. במאמריו יש דגש לכמה ערכים שדה מרקר מוביל בשנים האחרונות, ובכלל זה עידוד תחרות ויזמות והקטנת [[ריכוזיות כלכלית|הריכוזיות בכלכלה]], רגולציה קפדנית על מוסדות פיננסים, צמצום האי שוויון, מאבק בשחיתות, וקידום רפורמות משקיות.{{ש}}{{ש}}

מרצה משנת 2013 במסלול האקדמי של המכללה למנהל לתואר שני במנהל עסקים על צדק חברתי ואי שוויון. מרצה אורח במוסדות אקדמיים ובפורומים שונים של צה"ל.{{ש}}{{ש}}
ב-2004 הוביל יחד עם [[גיא רולניק]] ו[[מירב ארלוזורוב]] את הקמת עיתון דה מרקר, שהיה מיזוג של המדור הכלכלי של הארץ ושל אתר דה מרקר.

מפרסם מדי שבוע טור בשם "תקציר מנהלים" שממוקד בסוגיות של [[שוק העבודה]], [[אי שוויון כלכלי|אי שוויון]], [[מאקרו כלכלה]], המערכת הפיננסית, שכר מנהלים, תחרותיות ועוד. במאמריו יש דגש לכמה ערכים שדה מרקר מוביל בשנים האחרונות, ובכלל זה עידוד תחרות ויזמות והקטנת [[ריכוזיות כלכלית|הריכוזיות בכלכלה]], רגולציה קפדנית על מוסדות פיננסים, צמצום האי שוויון, מאבק בשחיתות, וקידום רפורמות משקיות.

מרצה משנת 2013 במסלול האקדמי של המכללה למנהל לתואר שני במנהל עסקים על צדק חברתי ואי שוויון. מרצה אורח במוסדות אקדמיים ובפורומים שונים של צה"ל.

נשוי לדפנה ואב לשני ילדים.
נשוי לדפנה ואב לשני ילדים.


==הערות שוליים==
==קישורים חיצוניים==
{{הערות שוליים}}

גרסה מ־00:34, 20 בנובמבר 2015

סמי פרץ (נולד ב-9 באוקטובר 1966) הוא עיתונאי ישראלי יליד דימונה. פרץ משמש כעורך הראשי של דה מרקר מ-2013 [1] וכעורך העיתון היומי משנת 2005.

פרץ החל את עבודתו כעיתונאי בגיל 15 ככתב ספורט ברשת "ידיעות תקשורת", שימש במשך שנתיים ככתב כלכלי בעיתון הכלכלי "טלגרף", וביולי 1995 הצטרף למדור הכלכלי של "הארץ" ככתב לענייני בנקאות וביטוח. בשנת 2003 מונה לסגן עורך המדור הכלכלי של הארץ.

פרץ הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב במסלול למנהלים (EMBA).

ב-2004 הוביל יחד עם גיא רולניק ומירב ארלוזורוב את הקמת עיתון דה מרקר, שהיה מיזוג של המדור הכלכלי של הארץ ושל אתר דה מרקר.

מפרסם מדי שבוע טור בשם "תקציר מנהלים" שממוקד בסוגיות של שוק העבודה, אי שוויון, מאקרו כלכלה, המערכת הפיננסית, שכר מנהלים, תחרותיות ועוד. במאמריו יש דגש לכמה ערכים שדה מרקר מוביל בשנים האחרונות, ובכלל זה עידוד תחרות ויזמות והקטנת הריכוזיות בכלכלה, רגולציה קפדנית על מוסדות פיננסים, צמצום האי שוויון, מאבק בשחיתות, וקידום רפורמות משקיות.

מרצה משנת 2013 במסלול האקדמי של המכללה למנהל לתואר שני במנהל עסקים על צדק חברתי ואי שוויון. מרצה אורח במוסדות אקדמיים ובפורומים שונים של צה"ל.

נשוי לדפנה ואב לשני ילדים.

הערות שוליים

  1. ^ העין השביעית, 1/9/2013, סמי פרץ יהיה עורך "דה-מרקר"[1]