מלגת גוגנהיים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Addbot (שיחה | תרומות)
מ בוט: מעביר קישורי בינויקי לויקינתונים - d:q1316544
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''מלגת גוגנהיים''' ([[אנגלית]]: '''Guggenheim Fellowship''') היא [[מלגה (חינוך)|מלגה]] כספית המוענקת מדי שנה החל מ-[[1925]] על ידי קרן הזיכרון לג'ון סימון גוגנהיים. המלגה מוענקת לאישים אשר "הוכיחו יכולות אקדמאיות יוצאות דופן או יצירתיות יוצאת דופן בתחומי האמנות". בממוצע זוכים במלגה כ-220 מועמדים כל שנה. על המלגה ניתן להתחרות בשני מסלולים, הראשון מיועד לאזרחי [[ארצות הברית]] ו[[קנדה]], והשני לאזרחי [[אמריקה הלטינית]] ו[[האיים הקריבים]].
'''מלגת גוגנהיים''' (ב[[אנגלית]]: '''Guggenheim Fellowship''') היא [[מלגה (חינוך)|מלגה]] כספית המוענקת מדי שנה החל מ-[[1925]] על ידי קרן הזיכרון לג'ון סימון גוגנהיים. המלגה מוענקת לאישים אשר "הוכיחו יכולות אקדמאיות יוצאות דופן או יצירתיות יוצאת דופן בתחומי האמנות". בממוצע זוכים במלגה כ-220 מועמדים כל שנה. על המלגה ניתן להתחרות בשני מסלולים, הראשון מיועד לאזרחי [[ארצות הברית]] ו[[קנדה]], והשני לאזרחי [[אמריקה הלטינית]] ו[[האיים הקריבים]].


גובה המלגה משתנה מזוכה לזוכה לפי החלטת הקרן. הממוצע למלגה בשנת [[2008]] עמד על 43,200 דולר.
גובה המלגה משתנה מזוכה לזוכה לפי החלטת הקרן. הממוצע למלגה בשנת [[2008]] עמד על 43,200 דולר.

גרסה מ־19:43, 31 במרץ 2016

מלגת גוגנהייםאנגלית: Guggenheim Fellowship) היא מלגה כספית המוענקת מדי שנה החל מ-1925 על ידי קרן הזיכרון לג'ון סימון גוגנהיים. המלגה מוענקת לאישים אשר "הוכיחו יכולות אקדמאיות יוצאות דופן או יצירתיות יוצאת דופן בתחומי האמנות". בממוצע זוכים במלגה כ-220 מועמדים כל שנה. על המלגה ניתן להתחרות בשני מסלולים, הראשון מיועד לאזרחי ארצות הברית וקנדה, והשני לאזרחי אמריקה הלטינית והאיים הקריבים.

גובה המלגה משתנה מזוכה לזוכה לפי החלטת הקרן. הממוצע למלגה בשנת 2008 עמד על 43,200 דולר.

קישורים חיצוניים