דיאדורה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "{{חברה מסחרית |שם=דיאדורה |סמל=250px |תמונה= |כיתוב=הלוגו של דיאדורה |סוג=..."
 
תמונה של נעלי דיאדורה
שורה 23: שורה 23:
|דף הבית=http://www.diadora.com/
|דף הבית=http://www.diadora.com/
}}
}}
[[קובץ:72571483 Diadora_Mythos_Axeler.JPG|שמאל|ממוזער|250px|נעלי דיאדורה]]
[[קובץ:Diadora Mythos Axeler.JPG|ממוזער|250x250 פיקסלים|נעלי דיאדורה]]

'''דיאדורה''' היא יצרנית [[איטליה|איטלקית]] של נעליים, ציוד ובגדי ספורט עבור ענפי שונים: כדורגל, טניס, רוגבי, ציוד רכיבה על אופניים, ריצה ואתלטיקה. דיאדורה היא יצרנית מוצרי הספורט היחידה שמייצרת חלק ממוצריה באיטליה. משרדי החברה הראשיים נמצאים בעיר קיירנו די סן מרקו, פרובינציה של טרוויזו, איטליה, אך גם בעלת משרדים בארצות הברית הונג קונג, ספרד ובריטניה.
'''דיאדורה''' היא יצרנית [[איטליה|איטלקית]] של נעליים, ציוד ובגדי ספורט עבור ענפי שונים: כדורגל, טניס, רוגבי, ציוד רכיבה על אופניים, ריצה ואתלטיקה. דיאדורה היא יצרנית מוצרי הספורט היחידה שמייצרת חלק ממוצריה באיטליה. משרדי החברה הראשיים נמצאים בעיר קיירנו די סן מרקו, פרובינציה של טרוויזו, איטליה, אך גם בעלת משרדים בארצות הברית הונג קונג, ספרד ובריטניה.



גרסה מ־17:27, 21 ביולי 2016


שגיאות פרמטריות בתבנית:חברה מסחרית

פרמטרים ריקים [ סיסמה, פירוק החברה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ דף הבית, שנת הקמה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

שימוש בפרמטרים מיושנים [ אנשי מפתח ]

דיאדורה
קובץ:Logo Diadora Marca.svg
נתונים כלליים
סוג חברה פרטית
מייסדים מרסלו דניאלי
תקופת הפעילות 1948–הווה (כ־76 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת אם Geox עריכת הנתון בוויקינתונים
מיקום המטה Giavera del Montello עריכת הנתון בוויקינתונים
קואורדינטות 45°46′52″N 12°00′33″E / 45.7812281°N 12.0092107°E / 45.7812281; 12.0092107 
משרד ראשי איטליהאיטליה קיירנו די סן מרקו, איטליה
בעלות גיאוקס אס.פי.איי
ענפי תעשייה ביגוד ואבזרי ספורט
מוצרים עיקריים הנעלה, בגדי ספורט, ציוד ספורט
אנשי מפתח מרסלו דניאלי
מרדיו מוראטי פולגטו
 
www.diadora.com
מפה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
נעלי דיאדורה

דיאדורה היא יצרנית איטלקית של נעליים, ציוד ובגדי ספורט עבור ענפי שונים: כדורגל, טניס, רוגבי, ציוד רכיבה על אופניים, ריצה ואתלטיקה. דיאדורה היא יצרנית מוצרי הספורט היחידה שמייצרת חלק ממוצריה באיטליה. משרדי החברה הראשיים נמצאים בעיר קיירנו די סן מרקו, פרובינציה של טרוויזו, איטליה, אך גם בעלת משרדים בארצות הברית הונג קונג, ספרד ובריטניה.

היסטוריה

החברה נוסדה בשנת 1948 על ידי מרסלו דניאלי והוכרה כחברה לייצור נעליים עבור טיפוס הרים. בזכות טיב מוצריו הפכה חברתו לשם מוכר ברחבי השוק האיטלקי. בשנות ה-60 של המאה העשרים החלה דיאדורה לייצר ציוד סקי, נעליים וסרבלי עור לאופנוענים. בשנות ה-70 החלה החברה לייצר נעלי ריצה, בגדי כדורגל, טניס וציוד ספורט נוסף שאותם מייצרת עד היום. באמצע שנות ה-70 סימנה דיאדורה את דריסת הרגל הראשונה שלה בעולם הכדורגל לאחר שהחלה בהתקשרות עם שחקן הכדורגל האיטלקי רוברטו באטגה שייעץ לחברה ונתן מידע יסולא בפז. בהמשך החלה בהתקשרות גם עם שחקנים נוספים וביניהם: גיז'רמו וילאס, מרטין מאליגן ואלופת הטניס האגדית ביורן בורג. בזכות שיתופי הפעולה הרבים והציוד הטכנולוגי המתקדם של החברה, הפכה דיאדורה למותג משמעותי בשוק העולמי והאמריקני.

בשנות ה-80 הרחיבה את פעילותה בייצור מוצרים לענפים חדשים: אופניים, כדורסל, כדורעף, מירוצי מכוניות ואגרוף.

ב-30 ביוני 1998, רכשה דיאדורה את חברת Invicta, חברה המתמחה בציוד לאתלטיקה.

בשנת 2000 חתמה על חוזה עם מועדון הכדורגל שפילד וונסדיי, אנגליה. בשנת 2007 חתמה על חוזים עם מועדון הכדורגל דינמו זאגרב, קרואטיה. מועדון הכדורגל מכבי נתניה, ישראל. ומועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, ישראל. חוזים שנמשכו עד שנות ה-2000 המאוחרות.

בשנת 2008 חתמה דיאדורה על מיזם משותף עם חברת Win Hanverky והקימו חברה חדשה Winor International Company Limited שתהיה בעלת זכויות על המותג "דיאדורה" בסין, הונג קונג, ומקאו כדי שתוכל לייצר, לעצב ולשווק את מוצרי דיאדורה במדינות אלה ובשוק האסייתי.

בחודש יוני 2009, חתמה דיאדורה על הסכם רכישה עם מריו מורטי פולגטו, המייסד והיו"ר של חברת Geox האיטלקית ודיאדורה הפכה להיות בבעלות חברתו.

כיום נחשבת "דיאדורה" לאחת החברות המובילות בעולם בייצור בגדי ונעלי ספורט וציוד ספורט מתקדם. בעלת הכנסות של יותר מ-300 מליון יורו בשנה ובעלת הסכמי חסות עם שחקני כדורגל מפורסמים בעבר ובהווה וביניהם: פרנצ'סקו טוטי, רוי קין, ג'ורג וואה, רוברטו באג'ו, ג'וזפה סיניורי ואנטוניו קאסאנו.

לוגו החברה

לוגו "חמשת הכדורים" הוצג לראשונה בשנת 1966 אך מאז עוצב מחדש מספר פעמים נוספות עד לאישורו הסופי בסוף שנות ה-70. טבעות הלוגו, חמשת הכדורים, מייצגות את הרוח של התנועה האולימפית.

קישורים חיצוניים